manga_preview
Boruto TBV 09

Ishidate - Kapitola čtrnáctá: Nové povinnosti

Ishidate

Kapitola čtrnáctá: Nové povinnosti

Po pohřbu Hokageho doprovodili ANBU Ishidateho do kanceláře vesnické rady. Čekali tam na něj tři osoby. První dvě poznal okamžitě, byli to Homura a Koharu. Třetí z nich znal jen od vidění. Byl to nějaký Shikamaru Nara.
Dověděl se, že si o něm Sandaime vedl důkladné záznamy a už dlouho byl doporučen na úroveň chuunina. Shikamaru Nara se stal chuuninem díky jeho skvělým taktickým schopnostem, které stihl prokázat při zkoušce.
Asi hodinu na to navždy zmizeli dva genini a z kanceláře vycházeli dva noví chuunini, kteří byli plní nových informací a rozkazů. Oba dva si v této chvíli mysleli, že je čeká něco lepšího – mýlili se.

*****

Pokoj osvětlil záblesk, za kterým následovalo obrovské zaburácení hromu. V tomto nepříznivém počasí se otevřely posouvací dveře do domu. Dovnitř vešel na kost promočený a zakrvavený Ishidate.
Jeho tělo zdobil nový doplněk – chuuninská taktická vesta.
Bylo tomu týden, co dostal novou hodnost. Byla to také jeho třetí mise. Ve dvou předchozích mu šlo o krk a jen tak tak vyvázl, ale teď to bylo jiné. Teď nešlo o krk jemu, teď plnil funkci toho zabijáka on. Stával se z něj stroj na zabíjení, který ovládají členové rady. Kdyby tady byli jeho učitelé, určitě by ho zastavili a navedli zpět na správnou cestu. Jenže byli navždy pryč.
Dnešní noc zabíjel nevinné vesničany, matky a jejich děti. Všechno jen pro dva zběhlé ninjy.
Únavou padl na postel a usnul.

*****

Mladík se probudil a po krátkém obhlédnutí pokoje se zvedl. Okamžitě se šel umýt a převléknout. Během svlékání si všiml, kolik nových ran má. Bylo jich nejméně osm. Po důkladném uklizení domu rozhodl, že se půjde opět trénovat. Venku sice pršelo, ale zato nefoukal skoro žádný vítr. Navíc měl za pár hodin obdržet informace o nové misi.
Vzal poslední nezbytné věci ze skříně se zbraněmi a vyrazil do lesa k jeho oblíbenému místu.

*****
Přibližně po pěti hodinách usilovného cvičení si mladík uvědomil, že už dávno měl stát v kanceláři a poslouchat nové rozkazy. Jen nevěděl, zda na to zapomněl, nebo na to nechtěl myslet schválně. Představa další mise podobné včerejší ho užírala. Byl to vnitřní boj, kdy mu jeho shinobi stránka říkala, že je to tak správně, ale ta lidská byla zásadně proti. Ať už to bylo, jak chtělo, rozkazy jsou rozkazy a musí se plnit.
Ishidate posbíral všechny zbraně a trochu poklidil nepořádek, který po něm zůstal a vyrazil na cestu, ze které měl strach.

*****

Po zastávce doma a lehkém opláchnutí byl hnědovlasý ninja opět na cestě. Kráčel pomalu a rozvážně sledoval okolí. V tom ho něco ohromně zarazilo. Na lavičce v malém parčíku seděly dvě postavy. Nebyly to jen tak ledajaké postavy. Ishidate je znal od vidění a trvalo to asi vteřinku, než si vzpomněl na jejich jména. Chlapec byl z rodiny Inuzuka a dívka z Hyuuga. Po dalších dvou vteřinkách si také vzpomněl na křestní jména. Kiba a Hanabi tu spolu seděli ruku v ruce na lavičce v doprovodu velkého psa. Když viděli Ishidateho, tak se zvedli a zamířili si to k němu.

„Ohayo, ty musíš být ten chuunin, který s námi jde na misi,“ sdělil mu Kiba.
„Nevím, jestli s vámi jdu na misi, každopádně teď si pro misi jdu.“
„Ti dva staříci jsou pěkně rozčílení,“ řekla s posměškem dívka.
„Jdu trochu pozdě, já vím,“ odpověděl zahanbeně Ishidate.
„No, tak utíkej, ať nejsou ještě více rozčílení,“ popohnali ho oba současně.
„Nebojte, zítra se uvidíme,“ oznámil jim shinobi a zmizel.

Netrvalo to dlouho a hnědovlasý mladík stál v kanceláři. Už pět minut poslouchal výtky o pozdním příchodu a o tom, jak musí být chuunin zodpovědnější.
„Konečně se tedy dostáváme k zítřejší misi,“ řekla Koharu naštvaným, ale pro ni typickým hlasem.
„Potkal jsem Inuzuku Kibu a Hyuugu Hanabi, něco málo mi řekli.“
„To je dobře, protože budeš velet početné skupině ninjů,“ vložil se do rozhovoru Homura.
„O kolik shinobi se přesně jedná?“ dotázal se mladík.
„Celá skupina bude i s tebou čítat devět členů,“ řekl Homura.
„Devět? O koho se přesně jedná?“ zeptal se udivený Ishidate.
„To se dovíš zítra, se dvěma členy ses už setkal, zbylých šest poznáš zítra. Cílem celé mise je obrana větší vesnice proti nájezdníkům z Kaminari no Kuni. Všechny ostatní detaily jsou napsány ve svitku, teď můžeš jít a nezapomeň, že neúspěch je nepřípustný.“
„Rozumím, vím, co mám dělat,“ řekl vážným tónem chuunin.

***** Pokračování příště

4.545455
Průměr: 4.5 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele RuzovaZelvicka
Vložil RuzovaZelvicka, St, 2009-09-23 13:53 | Ninja už: 5334 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Nejspíš asi často nepíšeš (což je vidět už z toho, že jsi se čtrnáctý díl odhodlal sepsat snad až po roce Laughing out loud ) ale líbí se mi originalita postavy i to jak si jí vložil do různých už tak známých situací v Narutu (a to nemluvím samozřejmě jen o tomto díle) tak piš dál! Dobře se to čte ^_^

Obrázek uživatele Hatake
Vložil Hatake, St, 2009-09-23 14:08 | Ninja už: 6100 dní, Příspěvků: 289 | Autor je: Prostý občan

No, píšu, když je čas, chuť a nápad. Díky tomu, že jsem nemocný mám čas, chuť je taky a nápad mám pořád. Ishidateho mám promyšleného asi do 50 dílu Smiling pak se uvidí Smiling
Dneska, nebo zítra by se tu mohl objevit 15. díl Smiling

Už tu straším 1000 dní

Mažu, banuju, upravuju, ničím i tvořím - zkrátka práce všeho druhu.

"Oproti vám jsem fakt Prasátko ... vy jste prasata!" Péťa po vypití něčeho, čeho bylo více než jsme očekávali.

Můj výtvor - Písničky pro charaktery z Naruta
Moje povídky - Ishidate, Příběh (ne)obyčejného ninjy
Moje obrázky - Obrázky

Ikite yare Suki ni ikite yare
生きてやれ 好きに生きてやれ

"Žij, užívej si života a žij"

Obrázek uživatele RuzovaZelvicka
Vložil RuzovaZelvicka, St, 2009-09-23 16:21 | Ninja už: 5334 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

taky ti přeju brzké uzdravení Smiling ty píšeš v rámci svých časových možností takže když se naskytne chvilka sepíšeš tohle Laughing out loud no chtěla jsem začít psát ale když vidim všeljaké autory tady na konoze tak to radši vzdávám a budu i nadále jenom čtenářka Laughing out loud

Obrázek uživatele Marchinka
Vložil Marchinka, St, 2009-09-23 16:13 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Tak ti přeju brzké uzdravení já jsem taky nemocná tudíž se nudím a díky tomu jsem narazila na ishidateho a na další díl se těším Smiling je to už doba co jsem ho naposledy četla...

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2009-09-22 10:59 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Konečne som sa dočkala pokračovania Smiling
Hm, hm... Ale sa nám to mení... Chudáčik Ishi...
Som zvedavá na tú misiu a na ostatných jej členov Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.