manga_preview
Boruto TBV 09

Ishidate - Kapitola šestnáctá: Nečekaná pomoc

Ishidate

Kapitola šestnáctá: Nečekaná pomoc

Následujícího slunného rána vstala naše skupinka s úmyslem vydat se opět na cestu k cíli, kterým byla vesnička Shirakawa. Nejdříve však museli zamaskovat stopy, které po nich zůstaly. Ishidate toto zadal jako úkol pro Izuma a Kotetsua.
Asi po třiceti minutách bylo vše hotovo a uklizeno. Mladý velitel rozdal poslední pokyny pro jednotlivé členy skupiny, které ještě stihl pokárat za nepozornost na hlídkách minulou noc, sám se potom zařadil na třetí místo v koloně a vydal pokyn k pochodu.

*****

Po pár hodinách úmorné cesty zpozoroval Ishidate společně s Kibou něco, co se jim vůbec nelíbilo – kousek od nich se nacházel někdo s odlišnou chakrou, než jakou znali. Velitel celého týmu zastavil posun a přikázal okamžitě všem zamaskovat svou chakru jak nejlépe to jde. Poté pokynul rukou na další dva chuuniny, aby přišli k němu.
„Izumo, Kotetsu, veďte skupinu dále k cílové vesnici, jak nejrychleji umíte,“ rozkázal Ishidate a vytáhnul mapku místa z vaku, který měl za pasem.
„Dobře, ale co budeš dělat ty?“ otázal se chuunin s páskou přes nos.
„Půjdu prověřit, co jsou zač. Nečekejte na mě, a pokud se neukážu, tak počítejte s tím, že máte v zádech nepřátelské ninjy a přebíráte velení!“
„Hai,“ odpověděli zaskočeně.

Hnědovlasý shinobi ukázal na další dva spolubojovníky. Kluk se psem, společně s holkou, která měla němé bílé oči, přišli ke svému veliteli s nechápavými výrazy ve tvářích.
„Půjdete společně semnou prověřit, kdo jsou ti naši neznámí. Kibo, od tebe potřebuji, abys určoval směr, kterým se máme pohybovat. Hanabi, ty sleduj blízké okolí pomocí byakuganu a hlas mi, až jim budeš na dohled,“ řekl Ishidate.
„Vážně je tak důležité zaobírat se tím?“ přemýšlel nahlas člen rodiny Inuzuka.
„Ano, je to důležité, protože může být spojitost mezi tím včerejším útokem a těmito ninjy,“ umlčel ho důrazně zkušenější mladík, který okamžitě dodal, „pojďme, ztrácíme tu cenný čas!“

*****

Netrvalo to dlouho, když všichni tři poznali, že už jsou nablízku osobám, které tak dychtivě pronásledovali. Bylo načase rozmyslet další postup a důkladně analyzovat potencionálního nepřítele. Ishidate nařídil přesun do nedalekého křoví, které skýtalo perfektní úkryt a zároveň dokonalé místo na pozorování.
„Hanabi, dokážeš mi říct nějaké jejich poznávací znamení, počet nebo jiné rysy?“ zeptal se potichu mladý velitel.
„Ano, je jich celkem pět, tři z nich mají insignie Otogakure no Sato a mají masky,“ oznámila ještě tišeji členka Hyuuga rodiny.
„Nemají náhodou nějaké tetování na pravém předloktí?“ ptal se dále Ishidate.
„Právě jsem si jich všimla, jsou to znaky s různými významy, každý z nich má jiné. Nechápu proč je to důležité.“
„Ti tři ze včerejška měli totiž to samé a zřejmě patřili k nim. To znamená, že má obávání byla správná – hluboko na území Hi no Kuni se pohybují ninjové z Otogakure.“
„Tak je pojďme vyřídit, máme moment překvapení,“ sdělil nadšeně Kiba.
„Ne, vidím, že jste vyčerpaní a tohle nejsou obyčejní ninjové. Podle těch znaků na předloktích patří k elitním shinobi o kterých se říká, že si je vytvořil Orochimaru k obrazu svému. Vy dva se teď vrátíte zpět ke skupině, řeknete jim, co se stalo a budete pokračovat normálně v misi. Izumo a Kotetsu mají své rozkazy, takže je vše zařízeno. Já se o ně postarám sám, nebo to alespoň zkusím,“ rozhodl hnědovlasý chuunin.

Za následujících pár vteřin ze křoví vyskočili dva ninjové směrem od nepřátel a jeden, který se jim postavil čelem. Všech pět shinobi okamžitě zaujalo obrané pozice a dva z nich odhodili pár shurikenů a kunaiů směrem k Ishidatemu. Ten jim hravě uhnul, pár chytil a obratem je poslal zpět na útočníky, kteří si s nimi poradili stejným způsobem.
„Copak to tu máme?“ uchechtnul se nejtlustší z pětky bojovníků.
„Není důležité, kdo jsem, ale je důležité co děláte na území Hi no Kuni,“ odpověděl s ledovým klidem Ishidate.
„Snažíme se dokončit to, co jsme začali před nedávnem a ty ani tvých osm kamarádíčků nás nemůžete ohrozit,“ pokračoval dále obézní ninja.

Ishidate byl překvapen tím, že ví o celé skupině i přes veškeré maskování chakry. Na nic dále nečekal a dal se do útoku. Šlo to ještě hůře, než čekal. V momentě jeho útoku se nepřátelé rozdělili a začali postupně vyrážet ze všech stran. Jen tak tak to mladík zvládal odrážet, ale na jeho těle se začalo objevovat čím dál tím víc ran po kunaích. Ishidate věděl, že takto se nikam nepohne, tak zvolil techniku na vyrovnání počtů a křikl: „Kage bushin no jutsu.“
V tu chvíli se kolem něj objevilo šest jeho klonů, kteří mu pomohli získat čas na zformování další techniky, která přišla právě v čas. Jeden z útočníků se totiž zbavil dvou dotěrných klonů a skočil s kunaiem v ruce přímo na osamoceného mladíka. Odpovědí mu byla technika: „Katon: Goukakyuu no jutsu,“ kterou schytal ze vzdálenosti jednoho metru. Zůstal hořet na místě a s křikem pomalu umíral. Ishidate si mezitím poodskočil dále, aby si promyslel další plán útoku.
„Podařilo se ti jednoho z nás zabít, to je pěkné, ale na druhou stranu nemáme čas si tu s tebou hrát, takže to ukončíme osvědčenou metodou,“ oznámil jeden z útočníků jejich plán.

Hnědovlasý ninja byl svědkem něčeho, co ještě nikdy neviděl. Každý z nepřátel udělal jednu pečeť, po které se mu na těle začalo uvolňovat jeho tetování, také cítil rapidní zvýšení chakry. Než se z toho stihl vzpamatovat, ucítil silnou bolest na břiše. Série ran jednoho z útočníků zasáhly Ishidateho, kterého poslaly do vzduchu. Okamžitě se za ním v letu objevil druhý z ninjů, který zaútočil kunaiem na oblast ledvin. Zasáhl velmi přesně, až mladíkovi vytryskla z úst krev. Shinobi z Konohy spadl na levý bok. Vůle se nevzdat a osobní vytrvalost ho dostaly zpět na rozklepané nohy. Zbylí dva ninjové měli za úkol dorazit ho. Zmizeli a za vteřinku se objevili před Ishidatem, který už očekával konec. Za další vteřinku leželi tito dva útočníci na zemi mrtví a o pár dalších sekund i zbylí dva.
Hnědovlasý mladík nechápal, co se právě stalo, než se před ním objevilo pět zamaskovaných členů s meči v rukou.
„Co jste zač?“ vyzvídal k smrti vyřízený Ishidate.
„Jsme ANBU ze Sunagakure no Sato. Nedávno jsme zjistili co Orochimaru udělal a opět došlo k obnovení mírové smlouvy mezi našimi vesnicemi. Dostali jsme také za úkol prověřit zvýšenou aktivitu shinobi z Otogakure no Sato na hranicích. To nás přivedlo až sem,“ odpověděl jeden z maskovaných ninjů.
„Rád slyším takové zprávy a moc vám děkuji za pomoc, asi jste mi zachránili život,“ poděkoval mladík.
„To nic nebylo, ještě tě ošetříme a potom se musíme zase vydat na cestu.“
„Děkuji.“

***** Pokračování příště

Poznámky: 

Omlouvám se za "trochu delší" pauzu.

5
Průměr: 5 (7 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake
Vložil Hatake, Čt, 2011-07-07 21:44 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 289 | Autor je: Prostý občan

Těžko říct, kdy, ale opět sem se po hóóóódně dlouhém čase vrhnul na Ishidateho, takže pokud to ještě někdo čte, sleduje nebo ho to zajímá, objeví se tu brzo nový díl Smiling

Už tu straším 1000 dní

Mažu, banuju, upravuju, ničím i tvořím - zkrátka práce všeho druhu.

"Oproti vám jsem fakt Prasátko ... vy jste prasata!" Péťa po vypití něčeho, čeho bylo více než jsme očekávali.

Můj výtvor - Písničky pro charaktery z Naruta
Moje povídky - Ishidate, Příběh (ne)obyčejného ninjy
Moje obrázky - Obrázky

Ikite yare Suki ni ikite yare
生きてやれ 好きに生きてやれ

"Žij, užívej si života a žij"

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2011-07-07 22:14 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No huráááááááááá Sticking out tongue ^^


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Hatake
Vložil Hatake, Čt, 2011-07-07 22:21 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 289 | Autor je: Prostý občan

No víš, jak to je Laughing out loud člověk chytí druhou mízu a má chuť se vyjádřit a chuť se prezentovat Laughing out loud
Malá věc, toho tygříka co sem slíbíl dodržím a bude už v té nové epizodě Smiling teda pokud můj word přestane dělat problémy se samovolným vypínáním na chybu po půlce neuložené stránky textu kterou sem splácal Laughing out loud

Už tu straším 1000 dní

Mažu, banuju, upravuju, ničím i tvořím - zkrátka práce všeho druhu.

"Oproti vám jsem fakt Prasátko ... vy jste prasata!" Péťa po vypití něčeho, čeho bylo více než jsme očekávali.

Můj výtvor - Písničky pro charaktery z Naruta
Moje povídky - Ishidate, Příběh (ne)obyčejného ninjy
Moje obrázky - Obrázky

Ikite yare Suki ni ikite yare
生きてやれ 好きに生きてやれ

"Žij, užívej si života a žij"

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2011-07-08 20:30 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Bude tigríček, paráda ^^
Tak už len aby to tu bolo Smiling Wordu dohovorím ak chceš Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2010-07-16 17:17 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ehm, ehm -__- Tyyy... Výnimky sú neni povolené Sticking out tongue
Ale keďže mám dobrú náladu a teším sa z pokračovania tak... Sticking out tongue
Fajne ^^
Nieže by sa mi tento diel nepáčil, ale ja sa teším už na to sľubované niečo tigrovité Laughing out loud
A že to bude ešte do konca prázdnin Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Hatake
Vložil Hatake, Pá, 2010-07-16 17:23 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 289 | Autor je: Prostý občan

Vyčkej do zítra Smiling možná do neděle Smiling už to tvořím.

Už tu straším 1000 dní

Mažu, banuju, upravuju, ničím i tvořím - zkrátka práce všeho druhu.

"Oproti vám jsem fakt Prasátko ... vy jste prasata!" Péťa po vypití něčeho, čeho bylo více než jsme očekávali.

Můj výtvor - Písničky pro charaktery z Naruta
Moje povídky - Ishidate, Příběh (ne)obyčejného ninjy
Moje obrázky - Obrázky

Ikite yare Suki ni ikite yare
生きてやれ 好きに生きてやれ

"Žij, užívej si života a žij"

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2010-07-16 17:44 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Už tak skoro? Tak to sa teším ešte viac ^^


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.