Shinobi dvou klanů - VII.
7. Útok na Konohu
Naruto s Rin pomáhaly v Zemi Vodních vírů Sasukemu s tréninkem. Měli to rozdělené, že pondělí, středa, pátek a neděli trénoval Sasukeho Naruto manipulaci elementu ohně a světla.
Trénink Sasukemu celkem šel, protože princip zkopíroval pomocí Sharinganu od Naruta a pak už je jen zlepšoval do konečné podoby.
Rin si vzala ty zbylé dny a Sasukeho nebo oba učila lékařské jutsu.
Když měla Sasukeho v péči Rin, Naruto občas cestoval a ptal se pocestných, jestli neslyšeli něco o jeho klanu, vlastně mu po světě pobíhalo asi sto klonů, které zkoušely najít nějakou stopu.
Mezitím neznámo kde:
Itami, bráška Naruta slavil 10 roků s klanem Uzumaki a Namikaze pohromadě. Byl to syn vůdce, jeho otec Minato tuto povinnost dávno převzal po svém dědečkovi, který mu ani na jeho rozkaz neřekl, kde se Naruto nachází, i když to věděl moc dobře. Díky svého Kekkei-genkai viděl každý jeho krok.
„Naki-sama, proč neodhalíme světu svůj úkryt?“ zeptal se ho nějaký mladík.
„Miriku, ještě není ten správný čas odhalit se,“ odvětil moudrý muž prostě, i když mu bylo 83 vypadal na 40 díky jeho šestiocasého démona.
„A kdy přijde ten čas?“ nenechal se Miriku odbýt.
„Až Naruto, můj pravnuk a syn současného vůdce, aktivuje své Kekkei-genkai a díky tomu nás najde,“ vysvětlil mu.
„A je alespoň na konci své cesty?“
„Ano je celkem daleko, už má půlku podmínky za sebou a druhá na sebe nedá dlouho čekat,“ usmál se stařec.
„Děkuji vám za informace, Naki-sama,“ řekl Miriku a odcupital.
„Není zač,“ zašeptal si Naki už jen pro sebe.
Nikdo, kromě něj nevěděl, kde se vlastně ukrývají. Kupodivu to nikomu nevadilo, všichni se tu měli dobře, i když tu bylo něco málo přes 500 lidí, všichni se znali a každý každému pomáhal.
O 2 roky později (od Narutova odchodu z Konohy)
Sasuke už stoprocentně ovládal elementy světla a ohně. Společně s Narutem se pokoušeli probudit další elementy. Sasukemu se objevil slabí náznak vody a u Naruta to bylo světlo. Ale na naučení těchto dvou elementů bylo málo prostoru, protože byli velmi slabé, a tak uměli pouze základní jutsu na úrovni chuunina.
Rin naučila oba dva pokročilé techniky léčení, ale její nejnovější jutsu je neučila. Oni jí zase pomáhali s rychlostí a obranou. Rin měla pouze element země, a tak se učila hlavně taijutsu a na co neměla sílu, tak si pomohla chakrou. Element země totiž posiluje taijutsu.
Později byla Rin jen o něco pomalejší než Sasuke, ale jak zjistili na Naruta nemají. Měl vyšší rychlost bez použití chakry, než oni i s tou chakrou.
Naruto vytvořil nové odvětí Stínových klonů, tyto byli lepší, že se nezrušily hned, jak do nich šťouchli. Nýbrž držely do té doby, než mu došla chakra nebo je nezrušil on sám.
Sasukemu se povedlo spojit element ohně a světla takže si také vytvořil novou techniku.
Jednou se s Narutem nečekaně spojil Itachi a varoval ho, že za týden Akatsuki spolu s armádou žoldáků zaútočí na Listovou. Věděli, že s žoldáky si Konoha poradí a oni pak budou moct zničit své nepřítele z Akatsuki, kteří se jmenovali: Tobi, Kakuzu, Hidan, Zetsu, Pein, Konan, Deidara a nějaký nový.
Naruto do Listové poslal varování o útoku Akatsuki a napsal tam také, ať nikomu neříká od koho to upozornění má. Ať si zařídí posily ze Suny na armádu čítající okolo pěti tisíc žoldáků, o kterých se nic neví, ale ať to udělá, tak aby si nikdo nevěděl, že o tom útoku někdo ví.
Tsunade Naruta poslechla a poslala žádost o posily ze Suny, ale ovládala svojí vesnici dostatečně na to, aby lidé nezačali zmatkovat a aby nepropadli panice. Na všechno byly vypracovány plány a podle těch se rozhodla postupovat.
O týden později:
Naruto se v pokoji v Zemi Vodních vírů oblékal do zbroje svého otce. Katanu měl připevněnou okolo pasu, přívěsek na krku, speciální barevnou čelenku, se znakem klanu Uzumaki i Namikaze v jednom, měl, kde jinde než na čele.
Kdyby ho Rin neznala, opět by si myslela, že je to Yondaime. U Sasukeho tomu bylo taky tak.
Rin se Sasukem měli na sobě normální výzbroj jako vždy.
S Narutem se spojil Itachi, že za patnáct minut vysílají armádu žoldáků na Konohu, Naruto si povzdechl a po patnácti minutách se přemístil ke Konoze, tak aby měli dobrý výhled, ale aby o nich nikdo nevěděl.
„Vydejte nám Kyuubiho a vesnici se nic nestane,“ řekl Pein.
„Naruto Uzumaki je občanem této vesnice a my své občany nezradíme,“ pronesla Tsunade.
„Tak ať lehne popelem,“ dal povel k útoku žoldákům.
Z hradeb se spustily šípy vystřelené z luků a pár desítek žoldáků padlo, ale v jejich počtu to nic neznamenalo.
Pak ale naběhli na pasti položené Gaarou a umřelo jich dalších dvě sta, zbytek už byl na tolik blízko, že z hradby se valila vlna vody, následovaná světlem. Tato kombinace byla velmi účinná. Po tomhle přišla kombinace větru a ohně. O vítr se postarali shinobi ze Suny a oheň obstarali ANBU. Tyto kombinace se párkrát opakovaly a nakonec nastal boj nablízko. Zbývala necelá pětina žoldáků, která byla rozprášena po dalších deseti minutách.
Nikdo si nevšimnul, že Peinovi biologické klony se proplížily do vesnice a vzaly si zajatce: Hinatu, Sakuru, TenTen a Temari.
Naruto zaklel a poslouchal Peinova slova.
„Vydejte nám Uzumaki Naruta nebo je zabiju,“ prohlásil.
„On není ve vesnici,“ řekla Tsunade smutně.
„Tak to je škoda, budeme je muset zabít,“ usmál se Kisame.
Itachi dal jasné znamení a Naruto spolu se svými třemi novými klony se probleskl za únosce a setnul jim hlavy.
Kisame zaklel a chtěl ho jít zabít, ale cestu mu zablokoval Itachi.
„Ne tak zhurta,“ pronesl a v očích mu zazářil Sharingan.
„To je zrada,“ vyštěkl Tobi.
„No a?“ odsekl Itachi.
Naruto mezitím vzal holky do bezpečí za hradby Konohy, vyvolal další klony, tak aby se vyrovnali počty a poslal je k Itachimu a Sasukemu, který se tam objevil na pomoc.
„Dyť je to Yondaime,“ ozývalo se za ním.
„Nemůže, ten přece umřel v souboji s Kyuubim,“ zamítl to druhý.
„Si to ty Naruto?“ optala se Hinata v jeho náručí.
„Jsem Hin,“ usmál se na ni.
„Proč si mě opustil, strašně se mi stýskalo,“ zčervenala Hin.
„Mě se taky stýskalo a sem rád, že tě opět vidím a už tě neopustím, a kdybych odcházel z vesnice, tak bych tě vzal s sebou, teda jestli bys chtěla,“ usmál se Naruto. „Miluju tě Hin.“
Hinata nevěděla co říct, ale Naruto tomu pomohl, naklonil si k ní a něžně jí políbil.
„Taky tě miluju“ ozvala se Hinata, přitáhla si ho a právě když ho políbila, Narutovi zazářil přívěsek, který mu dal Itachi a v tu chvíli věděl, že se aktivovalo jeho Kekkei-genkai.
„Vezmeš si mě?“ zeptal se s úsměvem.
„Velmi ráda,“ usmála se a nechala si navlíknout prstýnek, který také zazářil a Hinata se teď stala součást klanů Uzumaki a Namikaze.
„Neradi vás přerušujeme, ale Sasuke s Itachim dostávají na p***l,“ vyřídil jim Kakashi.
„No viděl bych tu řešení,“ ponořil se do svého nitra.
„Kyuubi ukážeme jim naší sílu?“ zeptal se Naruto
„Konečně boj, hurá na to,“ začal řvát Kyuubi, Naruto se jen usmál.
„Hin, na chvilku mě omluv,“ zazubil se.
„V pohodě,“ políbila ho a nechala ho jít.
„Itachi, Sasuke, stáhněte se!“ zařval Naruto a oni ho uposlechli, věděli, co se bude dít. Naruto zrušil klony, vyskočil do vzduchu a ve svém nitru řekl, „Teď,“ a proměnil se v Kyuubiho s devíti ocasy. Kyuubi zařval a roztrhal toho nového na cucky, pak pokračoval dál až se zarazil s pohledem na Tobim, který s Peinem, Hidanem a Kakuzem vzdorovali.
„Madara,“ procedil skrz zuby.
„Vidím, že jsi mě poznal, Kyuubi,“ usmál se Madara a sundal si masku, odhalil tak oči se Sharinganem.
7. Ůtok na Konohu
Naruto se změnil do své podoby a pustil Kyuubiho ze svého těla, aby si vychutnal Madaru.
„Je tvůj,“ usmál se Naruto a Kyuubi si šel hrát.
Na Naruta zbyli Hidan s Kakuzu a posledním Peinem.
Udělal 10 klonů, kteří se rozdělili na dvě skupiny po pěti. Vytvořily techniky o Kyuubiho síle a oddělaly pomocí nové rychlosti z Kekkei-genkai Peina a Kakuza.
„Zabiju tě,“ zařval Hidan.
„Ty jo?“ posmíval se mu Naruto a hrál si sním jako kočka s myší, pak ho naporcoval a udělal mu hrob v zemi.
Po chvilce byl hotov i Kyuubi a vrátil se do Naruta, který se usmíval a věděl, že příbuzní z klanu na něho shlížejí ze skály nad Konohou, zakryti nejsilnější iluzí, kterou kdy viděl.
Oslavovalo se vítězství a Sasukeho i Itachiho návrat. Sasuke se okamžitě začal věnovat Sakuře a o půlnoci někam zmizeli, to samé se odehrávalo i u Naruta s Hinatou a možná i někde dál, ale to už se zmiňovat nemusí.
Tenhle den vstoupil do historie a všichni si ho budou pamatovat, ten den byli všichni šťastní. Po bojích se projevila únava a většina lidí brzo usnula a někteří naši hrdinové nespali sami.
Výborná kapitola
zajimavé jako vždy
super díl fakt byl moc povedenej a to s tou iluzí a přežitím klanu to bylo fakt moc dobrý jen tak dál.
nádhera už se těším na pokračování.
další supr díleček jen tak dál
www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.
Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty
Lidi já mám taky FC moc děkuju Kaia-chan