Shinobi dvou klanů - VIII.
8. Požehnání či ne?
Naruto se ráno probudil, chtěl se posadit, ale něco ho tížilo na hrudi. Byla to Hinata, Naruto se usmál a zavzpomínal na včerejší den.
„Naruto, kde je Sasuke a Sakura?“ zeptala se ho Hin.
„Nevím, půjdeme se po nich podívat?“ navrhl Naruto.
„Dobře,“ chytla ho Hin za ruku a táhla pryč.
Po chvilce je viděla, jak vcházej k Sakuře do bytu, a tak toho nechali. Naruto se na Hinatu usmál.
„Co je?“ zeptala se podezíravě.
„Nic,“ přenesl je kousek od Konohy na malou mýtinku. Byla ozářena měsíčním světlem, které se odráželo od průzračné vody z nedalekého jezírka, do kterého bušil malý vodopád.
„Je to tu nádherné,“ vydechla Hinata.
„Nezaplaveme si?“ pronesl s kývnutím Naruto.
„Ráda,“ přitakala.
Po chvilce, jen ve spodním prádle, plavali a škádlili jeden druhého v překvapivě teplé vodě.
Právě když Hinata zkoušela potopit Naruta, chytl jí ruce a přitáhl blíže k sobě. Jeho i její oči tikali mezi druhými oči a rty. Naruto se naklonil blíže, Hinata udělala to samé, když v tom se jejich rty setkaly, v jeden vášnivý polibek. Oddělili se od sebe pouze na letmí nádech a zas pokračovali. Oba si tuto chvíli užívali, protože to bylo po dvou rocích od jejich prvního polibku.
Po několika delších okamžiků vylezli z vody. Naruto rozdělal malý ohýnek, který nepotřeboval dřevo, ale hořel za pomocí Narutova elementu vzduchu a ohně, aby se zahřáli, protože přeci jen večer už je zima. Hinata pouze žasla, jak se ten malý uřvaný a zavrhovaný kluk zlepšil.
Naruto jí vyprávěl, jak potkal Rin, jak se učil ovládnout nové techniky, zkoušel najít své předky a vše ohledně svého odchodu z Konohy.
Hinata se pochlubila, že podstoupila těžký trénink s jednou ženu z Anbu a později ji k tomu učili i příslušníci klanu Hyuuga, a tak že se stala jedním z nejsilnějších ninju v Konoze.
Povídali by si klidně celou noc, ale byli utahaný, a tak se oblékli a Naruto je přemístil před Hyuuga sídlo.
„Nemohu dneska přespat u tebe? Nechci, aby se mě otec hned vyptával, kde jsem byla, tak dlouho,“ usmála se Hinata.
„Proč ne,“ usmál se Naruto a přenesl je do svého, uklizeného domu.
Chvíli se ještě líbali, pak se navzájem vysvlíkli do naha. Naruto vzal Hin do náručí a odnesl ji do postele, kde jí opět začal líbat, Naruto jí hladil bříško a ruku posouval více nahoru, zato Hinatina ruka směřoval opačným směrem k rozkroku. Po několika okamžicích se na ní co nejněžněji vrhl. Hinata vyjekla zdali bolestí nebo slastí ví jen ona. Vystřídali pár poloh dokavaď nebyli tak unavení, že nebyli schopni pohybu. Poté hned usnuli.
Naruto se v přítomnosti usmál a koukal na Hinatu.
Tohle bude má žena, pomyslel si a šel se osprchovat.
Když se vrátil, opatrně jí probudil.
„Hin stávej.“
„Mmm,“ byla ještě ospalá. Naruto se usmál.
„Dobré ráno Naruto,“ probudila se Hin.
„Tobě taky,“ políbil ji, „jestli chceš, můžeš se tu osprchovat, já zkusím udělat snídani,“ usmál se.
Hinata jen kývnula a pomyslela na to samí jako před chvílí Naruto.
O pár hodin později šel Naruto s Hinatou do sídla klanu Hyuuga, aby Naruto požádal Hiashiho o ruku jeho dcery.
Po cestě potkávali plno přátel, ale nikomu nic neřekli, chtěli mít své tajemství, aspoň prozatím.
Po 10 minutách chůze došli před sídlo klanu Hyuuga. Naruto zazvonil na zvonek a čekal. Za chvilku se ve dveřích objevil sluha.
„Co potřebujete?“
„Zavolejte nám prosím vás Hiashiho Hyuugu,“ požádal Naruto.
„Jistě,“ odcupital pryč. Naruto se na Hinatu povzbudivě usmál a ona mu to oplatila polibkem zrovna ve chvíli, když vyšel Hiashi ze dveří.
„Takže to tys mi včera večer vzal dceru!“
„Eh, teď nějak nechápu,“ zasekl se Naruto.
„Má dcera včera nebyla doma a teď tě s ní vidím!“
„To bude tím, že jsme byli večer spolu a ona vás nechtěla rušit tak pozdě večer.“
„No to je jedno hlavně, že jí nic není. Co jste chtěli?“ zeptal se již mileji.
„Chtěl bych vás požádat o Hinatinu ruku.“
„Ještě jednou prosím?“ přeslechl se Hiashi.
„No, chtěl bych si vzít vaši dceru, a tak vás žádám o povolení k sňatku.“
„Nevidím žádný důvod, proč říct ne, ale nevím jestli ji ochráníš dostatečně dobře.“
„Takže?“ nechápal Naruto.
„Takže si dáme souboj, když vyhraješ je vám přáno, když prohraješ, od Hinaty se vzdálíš. Souhlasíš?“
„Jo to beru. Kdy a kde?“
„Co takhle za 2 dny v aréně pro chuuninské zkoušky?“ navrhl Hiashi.
„Dobře.“ Kývli na sebe.
Během těch dvou dnů Hiashi zařizoval arénu a diváky. Musel se domluvit s Tsunade a radou. Dalo se říci, že organizoval celý souboj. Takže neměl čas se připravit na nadcházející boj.
Za to Naruto si užíval s Hinatou. Byli celé dva dny u jezírka jako minulí večer. Hinata mu řekla všechny jutsu, které Hiashi umí včetně silné a slabé stránky.
Nastal rozhodující den davy fanoušků nejen z Konohy se hrnuly do arény, aby viděli zápas chlapce jinchuurikiho a hlavou klanu Hyuuga. Hinata byla ještě pořád s Narutem, klepala se trémou a divila se, jak to že je Naruto klidný. Dalo se říci, že se na souboj těšil.
Zápas měl začít přesně v 12:00 a ještě v 11:59 nebyl Naruto v aréně. Hiashi z toho byl nervní, nechtělo se mu čekat.
Když odbilo poledne Naruto s Hinatou se objevili v aréně. Hinata se k němu otočila a věnovala mu polibek, na co diváci odpověděli bouřlivým potleskem.
„Drž mi vedle sebe místo,“ Hinata se usmála a odkráčela do hlediště.
Rozhodčím byla Tsunade, na oba kývla a odskočila, zápas začal.
Hiashi také odskočil, Naruto však zůstal na místě a čekal co protivník udělá. Hiashi zapnul své dědictví a rozběhl se na Naruta. Ten se přemístil na druhou stranu arény, vytvořil 5 klonů a intuitivně pomocí Kekkei genkai splynul s okolím, tak že ho ani Byakugan neviděl, zároveň také nepoznal, že všichni Narutové jsou klony. Pravý Naruto právě seděl vedle Hinaty a povídal si s ní.
Po chvilce přiběhli Narutovi kamarádi, kteří si všimli, že Hinata sedí v poloprázdném hledišti.
Naruto splynul s okolím, takže si ho nevšimli, jen Hinata věděla, že tam je. Ale i ta se bavila s přicházejícími.
Mezitím Narutovi klony slušně zaměstnávaly, spíše si hrály s Hiashim. Posílaly na něj techniky větru, ohně, vody nebo spojené a držely si odstup. Hiashi musel používat Kaiten, aby mu techniky neublížily, protože vždy zaplnily celou arénu, tak aby jim neunikl jinam. Občas Hiashi udeřil Narutův klon juukenem, když nedával pozor, ale tyto klony nezmizely, byla to Narutova nová technika. Klony zmizely až, když je Naruto zrušil.
Zanedlouho Hiashimu došla chakra a nemohl pokračovat v boji. Narutův klon se přemístil za jeho záda a přiložil mu kunai ke krku.
Hiashi prohrál.
„Vítězem se stal Naruto Uzumaki!“ Zařvala Tsunade. A hned se začala divit a nebyla sama, všech pět Narutů zmizelo.
„Prosil bych Naruto Namikaze,“ ozvalo se vedle Hinaty, kde právě Naruto zrušil jutsu splynutí s okolím. Všichni zalapali po dechu.
„Půjdeš se mnou?“ zeptal se Hinaty.
„Ráda,“ usmála se a chytla ho za ruku.
Naruto použil chakru na zhuštěni vzduchu pod ním a pomalu slétávali doprostřed arény k Hiashimu a Tsunade.
„To proti mně bojovaly jen klony?“ nevěřil tomu Hiashi.
„Ano,“ usmál se Naruto.
„Čím dál tím víc mě překvapuješ Naruto Namikaze, tímto vám dávám požehnání a přeji hodně štěstí do života.“
„Děkuji,“ řekl Naruto a vyndal z kapsy krabičku s náhrdelníkem, přede všemi před Hinatou poklekl a veřejně se zeptal: „Hinato Hyuugo, vezmeš si mě za svého manžela?“
„Ano,“ skočila mu do náruče. Naruto ji rovnou navlékl náhrdelník. Z hlediště se ozval řev jásajících fanoušků a ti co byli Narutovi nejbližší jim blahopřáli.
Omlouvám se za zpoždění, ale neměl jsem nápad.
good ff
nádherné
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
ja tiez sa tesim
Naruto a NS online:
www.hokage-sk.ucoz.com
Online manga kniznica:
www.predator.elbee.sk
super
těšim se na další díl
Hmm musím uznat že to byl fakt parádní díl.
Nejlepší byl začátek a ta bitka s hiashim.
P.S. sem zvrhlej a vadí to někomu?
nádhera moc pěkné. už se těším na další!