Spoluautorská FF - kapitola 7
Opravdu sem nečekal, že by přijala mé pozvání a tak jsem byl překvapený, ale nic co by na mě mohlo být vidět. Od té doby se nějak podívně uculovala, vypadalo to trochu škodolibě, jako že ví o něčem, o čem já nevím. Po nějaké době chůze a hovoru se zeptala jestli nepůjdeme někam na jídlo. Odpověděl jsem, že znám skvělý podnik, který není zas tak daleko odsud. Dřív než jsem mohl cokoli říct, už se ptala kudy se tam jde a asi očekávala nějakou romantiku, ale na to já moc nejsem. Zatímco mě držela za ruku, jsme šli ulicemi vesnice a ani jednou jsme na sebe nepromluvili. Zřejmě nechtěla narušit ty krásné okamžiky a já prostě nějak neměl téma k hovoru. Když jsme přišli před budovu vyhlášené restaurace, najednou nějak ztuhla.
„Co to má jako bejt?!“ zeptala se mě překvapeně.
„No hospoda, ne?“ odpověděl jsem s ledovým klidem.
„Strip bar? To si děláš srandu!“
„Ou, počkej, asi jsme špatně odbočili, tady jsem v životě nebyl!“ pokusil jsem se hájit svou osobu.
„No dobře, věřím ti.“ řekla klidně jako by ani nezpozorovala jak jsem se při své obhajobě potil.
Když jsme došli ke správné restauraci, první co zaujalo moji pozornost bylo to, že se Lilin začala potit. Když jsem se jí zeptal co se děje, odbyla mě obligátním:
„Ale nic, co by se dělo, už půjdeme, ne?“ a usmála se.
Tomu úsměvu jsem nemohl říct ne. Rychle jsme zapadli dovnitř a sedli si ke stolu v tom nejzazším rohu. Objednali jsme si něco k pití a jídlo a pustili se do hovoru. Lilin se mě zaptala ne můj názor na Kasumi.
„Já vlastně ani nevím, ale něco mi na ní přijde zvláštní.“ odpověděl jsem abych se vyhnul otázce, jsetli ji věřím, ale ta mě stejně neminula.
„Věříš ji a nebo ne?“ zeptala se s velkou razancí.
„Dnes už nemůžeš věřit nikomu.“ odbyl jsem ji a ten večer jsem už nic na toto téma neslyšel.
Když jsme tam tak potichu seděli, přinesli nám jídlo a protože jsme byli hladoví, tak bylo hned pryč. Ještě jsem neviděl nikoho jíst tak jako Lilin, ta snad ani nežvýká, prostě to do sebe nahází. Já samozřejmě jedl, když byla Lilin zrovna na toaletě. Bohužel nám tento možná romantický večer překazil číšník, kdyř k nám přišel a řekl, že bychom se měli klidit, protože jsem přijde pár lidí z nějakých zvláštních míst, prý aby se zde o něčem poradili. Odbyl jsem ho s tím, že nějakých pár lidí nám nemůže zkazit večer a on že prý je to naše rozhodnutí a že nás varoval.
Po chvíli jsem litoval, že jsem ho neposlechl, protože takový zvířata sem ještě neviděl. Ještě než se začali radit byli už tak zlití, že nevypustili ani smysluplnou větu a tak jsme se s Lilin radši klidili.
„Víš, dneska to bylo skvělý, možná bychom to mohli zase někdy zopakovat, co myslíš?“ zeptala se mě, jako by předem neznala odpověď.
„A co myslíš, že řeknnu?“ zeptal jsem se s úsměvem.
Nakonec jsme se na rozloučenou políbili, samozřejmě musela zavřít oči, a když odešla, zůstal jsem tam stát jako solný sloup. Nakonec jsem se dokopal k tomu jít domů a vyspat se. Když jsem přišel domů, usnul jsem a zdál se mi krásný sen o mně a Lilin. Přál jsem si, aby se ten sen jednou stal skutečností, ale hned ráno, když jsem byl sotva oblečený, viděl jsem na okně posla, který mi řekl, že se mám okamžitě dostavit do kanceláře Hokage.
Když sem přišel do kanceláře, Tsunade mi oznámila, že Lilin zmizela. Prý také před jejím zmizením byli spatřeni dva ninjové, kteří neměli čelenku se znakem vesnice. To už mě tak nezajímalo, musel jsem najít Lilin, dřív než mi Tsunade stačila něco říct, byl jsem pryč a prohledával vesnici abych našel někoho, kdo ji viděl.
Je to hrozně krátky, ale už sem to nechtěl moc natahovat
Kakashi se nezdá!
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Héj, dodejte sem odkaz na další díl!
Jinak výborný dílek... žádné nové postavy - žádné přísady do mého guláše, co z toho už díkybohu nemám xD
dobře ty, toho by to napadlo :D
dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty *těší se na ty "své" autorky*
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. Limetka
21. uchiha777
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Aryen-nyan
31. cibo91
32. Ayame-Senpai
33. sannin Naruto
34. Tomaschek z červených písků
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
a pokud byste se chtěli přidat, stačí jen když odmítáte Kiru a jeho příznivce, fandíte eLovi a napíšete mně nebo Yuki Kaze-san
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva. Bitva kterou vyhrajeme. Pozor Kirovci, už se to blíží, už nám chybí jen pár vyvolených.
"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu?
jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei
napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit
a pokračovala s recenzí NO.6
jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl
všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D
muhéé,tuším,kdo jsou ti dva ninjové xD moc so mi to líbilo
wow, to je dobrý! líbí se mi, žes to napsal z pohledu Kakashiho Povedlo se ti to
Ale to Sasukeho jen motivuje k lepším výsledkům. Čas pokročil a s ním je tu i nástup do akademie. Vše vychází a i přez nesympatického bratra se Sasukeho život vyvíjí slibně. Ne na dlouho.
Jeden pozdní příchod z tréningu, jeden pohled... a dětství končí. Celá rodina mrtvá, jejich těla jsou všude... Jen jeden člověk dýchá, žije a pozoruje ho. Jeho oči jsou chladné, bez lítosti a emocí. Oči jeho bratra.
Jop, takhle by to mohlo pokračovat a co si budeme povídat, ta jedna věta by byla větší šílenost, než Dinova FF o mochomůrkách a perníkové chaloupce,... ale nepokračovalo a je to tak dobře. :)
Co se stát mělo, to se i stalo. Klan je pomstěn. Itachi mrtev, cíl splněn.
Madara mele h**na a i přez jejich nesmyslnost je nastolen nový cíl pro Sasukeho nevyčerpanou dávku nenávisti. Konoha, zdroj utrpení pro jeho rodinu a klan... zdroj zla, které musí být vymýceno...
Sasuke - jedno slovo, symbolizující nenávist. Jeho nenávist k vám, nebo vaši nenávist k němu...
Sasuke - osoba, která nemá malé cíle...
Sasuke - jednoho dne bůh pro všechny...
Sasuke - náš bůh již dnes...
Sasuke - víc než slovo...
Sasuke - víc než jméno...
Jsme Sasuke Ultrazz, lidé, kteří vědí, že Sasuke ví co dělá, proč to dělá a že to udělá... pořádně a bez změny výrazu ve tváři, jako správný Uchiha...
Lidé, kteří vědí......
RanDaal - Hlavní tvůrce, myslitel a největší Fil na konoze
Eros - Ten co se tu s**e s tím formátováním, na vymýšlení byl moc línej, druhej-třetí největší fil na konoze
3rin3 de la Shika gang
Loupák Anko
Kikul
Gamakichi.san
-_-Aya-_-
lacca
Shine-sama
HinatkaH
crael-kun
Srandistka
Tess Aya Thompson
Plesnivý_sýr
Elisabeth-san
SASUKE-chan-ka
SASUKE-a
Koharu Raigga
YoshizawaUchiha
Nagadir
wishtobeslim - čestná externí členka..... i když donendávna zapřísáhle neutrální,tak je jedno,kdy a kde,ale nedávno, když se šťastně vyřešila jedna velmi vypjatá situace, tak i z části díky vodce s džusem prohlásila tohle: Díky bohu, Sasuke je nejlepší. Sasuke, miluju Sasukeho,oficiálně prohlašuju, že vstoupím do Sasuke Ultrazz... a já měl po ruce tužku a zápisník.... no a tak ji tu máme
Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh,
Pro vstup kontaktujte jednoho z dvojice RanDaal, nebo Eros (Ale radši Eroša, protože RanDaal nerad formátuje aktualizuje )
Podmínky?
Obdivovat Sasukeho
Soulasit se Sasukem
Milovat Sasukeho
Chápat Sasukeho
Rozumět Sasukemu
Vážit si Sasukeho
Souhlasit s tvrzením, že je Sasuke bůh
(Souhlasit alespoň se 3mi možnostmi )
(A stejně mám radši Hidana ~.~)
Romantika? Pche, to zadupu do země mávnutím ruky. To ode mě nečekejte. Fuj. xD
Krutý díl, jak krutý pro tvého následovatele! Co s tím? Tohle je hozená rukavice mé kreativnosti. Snad to zvládnu. *přečetla teď všechny díly a bojí se, že vše zapomene, až se vrhne na psaní xD*
Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.
FF
KakaSasu - Sen - Úplně 1. FF. Neřešit. Romantika až za hrob, shonen-ai a ty nejvíc začátečnické chyby. No nečtěte to xD
Kde leží pravda - Klan Uchiha a tři pohledy na jejich osud...
Zpověď věřícího - Jako pravý Jashinista chci nastínit pravý život jednoho z nás...
Parodie, co se zvrtla - Znáte "Byl jeden domeček, v tom domečku stoleček..."? A znáte už taky "Byla jedna vesnice...?" xD
Záchranná mise - Když se dva blázni spojí proti Kishimu i osudu a jdou zachránit mrtvé... Spoluautorská s Xin .
Deník maturanta - Série, aneb, co takhle se mrknout do čtvrťáku plného známých shinobi očima jednoho z nich?
V zákulisí - I herci mají svůj život. Kombinace několika anime (Naruta, FMA, Jigoku Shoujo, DN).
Jak se žije "tam" - FF, o posmrtném životě, ani omylem vážné, ale ani ne vtipné. That's me.
Soud - Zamyslel se někdy někdo nad tím, že jsou to jen obyčejní vrazi?
Oči - 94% lidí by ze všech smyslů nejvíce nechtěli přijít o zrak. A co když se tak stane... Překonáte to? Věnováno Rice.
Obhajoba - Nechte ho žít. Vždyť je to strašně smutná, sexy, černovlasá postava. xD
FA
Kakashi - Začátky... portrét.
Akira-sama - Radost - Další věnování pro další z DnK ^^
I love you... Believe it! - Manga kazí lidi... Aneb, JÁ nakreslila Hinatu xD.
Karin - simple.
Chvíle klidu - Itachi si vychutnává chvilku svého osobního míru.
Itachi: Bang! - Hm, áno, opět Itachi. Aneb nehrajte si s pistolkami. Prý typ Glock.
Álá-chán!!!!!! toto mi neróóób sa teším a zrazu zistím že je to také kráááátkééé!!!! a neviem čo s tým Srandistka urobí, ja by som sa ani nepohla ale páčíííí sa mííí tóó
safra! já jsem jim to tak hezky začala a ona si zmizí!!! hezky napsaný díl z pohledu Kakashiho
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
Hohohó! To se to ale skvěle rozjíždí! Romantika a potom zmizení... doufám, že to Kakashi takhle nenechá! Prostě a jednoduše skvělééé! :-)
Tak tohle... by mě ani ve snu nenapadlo Teď už to dostalo tu správnou šťávu a pěkně se nám to rozjíždí. Ale jak tak koukám, já si budu muset přečíst i ty předminulý díly, jelikož sem docela mimo
♪ Současná hudební inspirace: Why Should I Worry, Sandcastle Kingdoms, Night in the Woods, Cuphead the Musical, Attention
Kočičí škrábanice
A nějaké nové FF? YES! ^^ => Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed, Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu, Není se čeho bát, Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě
Tak to se máme na co těšit a začíná se to nějak rozjíždět Jen tak dál a byl to skvělý dílek
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Ebisu tým, to jsme my
jsme tu rádi na Zemi.
Šmírování každý den,
tisíc koček za týden.
Strommmmmm... :P
Jsem hrdou členkou Spolku žroutů knih (Itadakimasu!! ). Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární.
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
heh, tak to bylo moc hezký xD
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Kurňa! teď to dostalo šťávuuu..
tohle sem nečekala..
bezvadná kapitola...i když, když sem vytvořila Lilin nemyslela sem si, že by někoho napadlo napsat, že jí unesli xD tím lepší překvapení!
Těším se, co kdo vymyslí dál..
bezvadná kapitola
*Lavi. He is pretty cool, you know*
♫MůjsvětDivů♫ **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**
nádhera