manga_preview
Boruto TBV 15

Shinobi dvou klanů - IV.


4. Legenda


Naruto s Rin už běželi celé dopoledne a měli za sebou něco přes pětinu cesty, kterou dnes měli za úkol ujít, když v tom se ozvala Rin.

„Naruto, umíš nějaké lékařské jutsu?“
„Ne, nikdy sem se to neučil,“ odpověděl jí.
„Aha a chceš nějaké naučit?“ zeptala se ho znova.
„Můžeme, ale nevím jestli ho zvládnu,“ usmál se Naruto nejistě.
„Neboj zvládneš. Takže musíš koncentrovat …“ vysvětlovala mu Rin a Naruto vše odkýval, po nějaké době tréninku se mu okolo ruky objevil náznak zeleného oparu chakry, ale nevěděli, jestli by to bylo schopné něco uzdravit.

„Pojď odpočineme si na chvíli,“ vyrušila ho Rin, když byli poblíž nějaké řeky.
„Dobře,“ zanechal Naruto tréninku a šel se napít vody.

Asi po 10 minutách vyrazili opět na cestu, tentokrát skákali z větve na větev. Protože byli v lese, byl tu stín, ve kterém se šlo lépe než na sluníčku, a tak jim cesta ubývala rychle.

Když se stmívalo zastavili na malé mýtince u rybníka, byl zrovna úplněk. Měsíc hezky osvětloval krajinu.
Naruto dostal za úkol chytit 3 ryby, po chvilce je chytil, ale když je chtěl dát nad oheň, Rin ho zarazila.

„Jen dvě třetí budeš používat k tréninku.“
„Dobře,“ nechápal jak mu ta ryba pomůže v tréninku.
„Tak než se ryby opečou, zkus na tu rybu použít co jsi se dneska naučil, kdyby to umělo léčit ryba se ohřeje, jinak se nic nestane,“ zadala mu Rin další úkol.
„Tak do toho,“ zkoušel to Naruto.

Když byli ryby opečené a dali se jíst, Naruto zanechal tréninku, i když se s tréninková ryba neohřála.

Rin se usmál, říkala si, že z Naruta bude dobrý ninja a jednou možná i Hokage, tak jako jeho otec.

Po jídle se dal Naruto znova do tréninku a tentokrát, když skončil, byla ryba vlažná. Rin ho pochválila a zavelela, že se de spát.

Naruto nemohl usnout, a tak si vyndal papírek od Itachiho a začal se učit to jutsu, se kterým se mohli spojit.

Naruto ho pochvíli zvládl, ale bylo pozdě večer, než aby se spojil s Itachim. Rozhodl se konečně usnout a už se mu to povedlo.

Naruto a Rin cestovali do Země Vodních vírů ještě jeden den, při kterém se Naruto naučil základní lékařské jutsu, které mohlo vyléčit lehčí zranění.

V Zemi Vodních vírů se najedli v jedné z lepších restaurací a pak si šli zařídit byt na noc. Byl už večer, když dorazili do celkem přepychového hotelu. Ale měli zde volný pouze jeden jednolůžkový pokoj, a tak si zaplatili dvoulůžkový, který na jejich přání neměl manželskou postel. Když se ubytovali, tak Naruto provedl jutsu na spojení s Itachim, které překvapivě fungovalo rychle.
„Si to ty Naruto?“ začal Itachi.
„Jo jsem,“ odpověděl mu.
„Sem rád, že ses ozval, zjistil jsem jednu věc ohledně tvého Kekkei-genkai.“
„Sem zvědav jakou.“
„Nejdřív, jak si a tom Kyuubim?“ optal se Itachi.
„Promluvil jsem s ním, jak si říkal a řekl, že je to dobrý nápad, omluvil se mi za to, co provedl, pomáhá mi s léčením a také mi propůjčuje ohnivý element,“ vysvětlil mu.
„To je dobrý a zkoušel si třeba v boji využít jeho sílu?“ optal se Itachi znovu.
„V boji zatím ne,“ řekl smutně Naruto.
„Dobře, tak až to zkusíš v boji, dej mi vědět, ale teď k tvému Kekkei-genkai. Zjistil jsem, že klan Namikaze má starou, ale zajímavou Legendu, která zní:

Jednoho dne se narodil muži, který byl nejsilnější vůdce klanu, jménem Itaburi Namikaze syn, byl velice šťastný a se svou ženou a celým klanem Namikaze ten den oslavovali. Itabari si jen představoval, jak jeho syn bude růst a on ho učit nejsilnějším technikám klanu. Ale druhý den na jejich vesničku zaútočil šestiocasí démon ovládající blesky. Vůdce klanu, znal techniku pečetění duše za pomoci Boha smrti, bez toho, aby obětoval život. Problém byl, že potřeboval více chakry, než měl, ale to nevěděl. Zapečetil démona do svého syna a se slzami v očích se mu omlouval, též své ženě, kterou prosil o to, aby mu to jednou vysvětlila. Věděl, že umírá, a tak svolal klan a pověřil druhého nejsilnějšího člena vůdcem, poprosil ho, aby se po něm, jestli bude silný, stal jeho syn nástupcem. Nový vůdce mu to slíbil a řekl, že se postará o trénink jeho syna Namikaze Nakiho.
A tak Naki rostl a učil se technikám, o kterých by se ostatním zdálo. Díky tomu že byl jinchuuriki a věděl o tom, měl velkou výdrž a trénink mu šel rychle. V 14 letech ovládal mistrovsky element větru a blesku, který získal, když přemohl svého démona, který ho od té doby poslouchal. Stali se přáteli. V patnácti se u Nakiho probudili skryté schopnosti, kterým se dostává jen jinchuurikim klanu Namikaze, za některých neznámých podmínek. Ostatní tyto schopnosti obecně nazývali Kekkei-genkai. Nikdo však neodhalil všechny schopnosti Nakiho Kekkei-genkai, ale vědělo se, že díky tomu, má neuvěřitelnou sílu a rychlost, která se vyrovná blesku. Dále někteří, kteří vyvázl osudu smrti jen díky Nakimu, říkají, že se mu změnily oči a měli vyléčená všechna zranění. A pak nějaké žvásty. Ale to nejdůležitější na tomto Kekkei-genkai bylo skryté, ale ví se, že to byla to silná schopnost. Nikdo neví, co se stalo dále s klanem Namikaze nebo s Nakim, protože jednoho dne prostě zmizeli. Pro všechny to byl hrdina, který dokázal udělat a kontrolovat mír v zemi. Zůstal v jejich srdci
A pod tím stálo: doufejme, že se tato doba vrátí a vládnout tu bude opět klan Namikaze.
Tak to by bylo všechno co sem ti chtěl říct, jen nevím, jak ho u tebe aktivovat, možná ti Kyuubi lhal a ty ho pod kontrolou nemáš nebo ho musíš ovládnout hrubou silou, fakt nevím, jak na to, ale snad to časem přijde. Zkus co nejdříve ovládnout mistrovsky vodní a větrný element a až budeš umět tyto dvě techniky, tak se mnou spoj. A pamatuj udělej to co nejrychleji. A jestli máš nějakou otázku, tak rychle. Já musím jít volá mě Kisame,“ dopověděl Itachi.

„Mockrát ti děkuji, ale neřekl jsi mi pečetě a názvy těch dvou technik a chtěl bych se zeptat, jak jste na tom s Bijuu?“ zeptal se.
„Bijuu máme (podle ocasů) 1,2,3,5,7 a ty techniky. Technika u mistrovského větru je Fuuton: … a pečetě jsou tyto“ nadiktoval mu je a pokračoval „Technika vody je Suiton: … a pečetě tyhle“ nadiktoval mu je zase „Zatím se měj, já mizím a hodně štěstí v tréninku,“ zrušil techniku Itachi „Jojo dík,“ zašeptal si Naruto pro sebe a zůstal tam stát

Po chvilce tam přišla Rin s večeří a ptala se s kým to mluvil Naruto vysvětlil něco o tom jutsu, ale Itachiho neprozradil.
„Rin, ty si říkala, že se potřebuješ naučit jedno jutsu, je to tak?“ zeptal se jí.
„Ano, je to speciální lékařské jutsu a je velmi silné,“ potvrdila mu to Rin.
„Dobře, já budu také trénovat, ale zítra zkusím najít něco o klanu Uzumaki, pak se teprve vrhnu na trénink,“ usmál se Naruto.
„V čem spočívá tvůj trénink, smím-li se zeptat?“ zajímala se
„Proč bys nemohla,“ usmál se „Musím ovládnout mistrovsky vítr a vodu, abych byl schopen použít jisté dvě techniky, o kterých nic nevím,“ dokončil.
„Když mě omluvíš půjdu si lehnout, zítra nás čeká těžký den, tak ať sem trochu odpočatý a mimochodem děkuji ti za večeři,“ zazubil se Naruto, vzal si pyžamo a odešel do koupelny. Po chvilce se vykoupaný vrátil a zjistil, že Rin už spí, potichu si vlezl do postele a přemýšlel, co asi dělá Hinata. Stýskalo se mu po ní, musel si to přiznat. Miloval jí, ale nevěděl, jestli ona, a i kdyby dříve jo, tak jestli by mu odpustila za ten nečekaný odchod.

Mezitím v Konoze

Hinata pořád myslela na Naruta a doufala, že se vrátí dřív než za rok aspoň pro ní. A pak jí napadla hrozná myšlenka, že odešel kvůli ní, protože je tolik slabá. Nechtěla jí uvěřit, ale podlehla jí a brečela skoro celý den. Pak si vzpomněla na to, že se Naruto nikdy nevzdává a jestli ho chce získat pro sebe, musela zesílit.

Ještě ten den zašla k Tsunade s prosbou na pomoc jejího tréninku. Tsunade věděla, jak se trápí, věděla že Naruta miluje, a tak jí vyhovila, udělala nějaké testy a zjistili, že má Hinata element blesku a možná by se mohla naučit i vodní techniky.

Když večer přišla domů do sídla klanu Hyuuga, ani se nebála podívat otci do očí, který pocítil, že Hinata se nějak změnila. Večer Hinata usnula s jednou slzou v oku a úsměvem na tváři. Opět myslela na něj.

Další den akorát začínal nový týden, bylo pondělí a ona po snídani začala trénovat s nějakým z ANBU, později zjistila, že je to žena krycím jménem Kami. Kami jí učila tvrdě, ale přinášelo to ovoce, Hinata zesílila, zrychlila a uměla pár technik blesku.

Poznámky: 

Omlouvam se ze to davam tak pozde, ale jsem na dovce xD

PS: jejich klavesnice neumi hacky a carky xD

4.725
Průměr: 4.7 (40 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2010-06-29 22:49 | Ninja už: 6393 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good jako vždy

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, St, 2009-09-02 17:37 | Ninja už: 5676 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

super těším se na pokráčko.

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Po, 2009-08-24 07:02 | Ninja už: 6091 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

super dílek jako vždy Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-08-23 20:34 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádhera Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Ne, 2009-08-23 18:40 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

Pěkné. Už se těším na pokračování.