Shinobi dvou klanů - V.
5. Výsledek tréninku
Ráno Naruta probudila ospalá Rin. Když jí uviděl, tak se jí zařehtal, ale hned na to dostal facku, tak se radši omluvil. Rin se jen usmála a šla do koupelny.
Mezitím Naruto splašil trochu jídla k snídani, čemuž se Rin divila, ale neváhala si vzít něco k snědku. „Jak to dnes vidíš Naruto?“ optala se Rin po snídani.
„Teď půjdu zjistit něco o sídle klanu Uzumaki a když tak, kde se nachází zbytek klanu Namikaze, po té se naobědvám a půjdu trénovat,“ řekl svůj plán.
„Dobře. Jestli si pamatuješ tu mítinku na předměstí, tak mě tam najdeš trénovat,“ usmála se Rin.
„Domluveno, ale radši s tebou pošlu klon, kdyby náhodou,“ staral se Naruto.
„Ok, hurá do toho.“
Naruto vyvolal pár desítek klonů, kteří se měli ptát obyvatel města na klan Uzumaki a jeho sídlo a kdyby něco zjistili, tak se má zrušit. Ale to klony moc nepochopili, protože, když se jeden zrušil, přenesli se informace na ostatní a zrušili se také.
Naruto si povzdechl, vytvořil znova klony a tentokrát už ho pochopili a dali se na výzvědy.
Rin šla na mítinku na předměstí města a začala mně neznámém způsobu trénovat její nové jutsu. Nejdříve obíhala stromy, léčila jim kůru. Poté si sedla doprostřed a nehýbala se, čekala až poraněná zvířata, uslyší její voláni, že jim pomůže.
Po chvilce doopravdy přišlo několik zvířat, která začala léčit, a tak trénovala.
Po několika hodinách odbil kostel na náměstí poledne, a tak Naruto zrušil zbytek klonů a šel poobědvat tam jako včera, měli se tam sejít s Rin.
Klon u Rin jí řekl, že Naruto na ní čeká v restauraci ze včera. A zeptal se jí také, co si dá, ať tam pak nemusí čekat. Rin mu řekla název jídla, klon se rozloučil a zmizel, přičemž přenesl jméno jídla na Naruta, který ho objednal i se svým.
Rin tam dorazila akorát, když se jídlo podávalo na stůl a ani se nedivila, když před Narutem leželo pět misek rámenu. Naruto jí popřál dobrou chuť a dal se, tentokrát kultivovaně do rámenu.
Po obědě se Naruto rychle spojil s Itachim, a zeptal se ho, jak trénovat mistrovsky vítr a vodu a jak pozná, jestli ho ovládá mistrovsky. Dozvěděl se, že když bude mistrovsky ovládat vítr, tak porazí normální ohnivá a když vodu, tak porazí element země. A trénovat má tak, aby mu kolem jedné ruky případně na ní rotoval vír z větru a na druhé z vody, a když to zvládne může to spojit dohromady.
Když šel Naruto s Rin na mýtinku, kde mají trénovat, ozvala se Rin.
„Naruto, co si se dozvěděl o tvém klanu?“
„Jen, že se před asi 25 lety všichni odstěhovali spolu s klanem Namikaze, ale také že chvilku měli v Konoze špeha, který mě kontroloval. Také tu zanechali sídlo, bohatství a zbraně s techniky, prý odcházeli hodně rychle.“ Řekl Naruto smutně.
„Ach – To je mi líto. A ty techniky sis vzal? A co budeš dělat dále?“ optala se opět.
„Techniky sem si přidal do svého svitku po otci a matce a mám ho tady“ ukázal na něj „A dále musí podstoupit trénink ovládnutí elementu vody a větru, abych je mohl používat, tak lehce, jak dýchám. Poté vytvořím nějakou novou techniku a dál budu cestovat a hledat úkryt Akatsuki a mého klanu“ odpověděl
„Zajímavé, ale to ti bude trvat dlouho a co kdybys to nedokázal?“ znejistila Rin
„Já se nikdy nevzdávám a teď hurá do tréninku“ zvolal Naruto, právě když vešel na mýtinku.
„Jo jo hurá do toho,“ usmála se Rin.
Tentokrát Rin neléčila, jen poblíž sebe, ale zkoušela, aby léčila třeba 5 stromů najednou, bez použití klonu. Bylo to náročné a Rin to unavovalo.
Naruto byl energický, ale zase mu nešla manipulace. Měl vyvoláno 1000 klonů, z nichž 400 trénovalo element větru, tak že okolo ruky vypouštěl chakru a rovnou jí tvaroval do víru. Dalších 400 klonů dělalo to samí s vodou. Nejdříve to dělali na jedné ruce, a když trochu přišel na princip, každý druhý klon to zkoušel na obou rukách.
Zbytkových 200 klonů dělalo vše možné. Někteří posilovali, jiní dělali taijutsu, další běhali a zbytek se učilo nové vodní, větrné a ohnivé techniky, popřípadě je zlepšovali.
Byl to náročný den, později týden a nakonec měsíc, než Naruto mistrovsky ovládal element vody a země, Rin už uměla její náročné jutsu, díky kterému poté mohla léčit více raněných v okolí 100m najednou popřípadě bez dotyku s postiženým.
Naruto se spojil s Itachim, který mu řekl že už umí ty dvě techniky o nichž mu říkal, Itachi se divil, že to ovládl tak rychle a řekl mu že do měsíce tam u něj bude a něco s ním provede. Také mu řekl, ať zkusí ovládnout mistrovsky element ohně a techniku na stejné rovni jako tamty dvě. A když bude mít i tohle hotové a on nikde, tak ať zkusí spojit mistrovské manipulace vody a větru, větru a ohně, aby si vytvořil nové velmi silné techniky.
Naruto se dal opět do trénování, ale díky tomu, že věděl, jak na manipulaci od minule šlo to s 500 klony velmi rychle. Po týdnu uměl techniky Katonu a dál s 1000 klony zkoušel spojit vodu a vítr, vítr a oheň.
Rin mezitím pracovala v nemocnici, kde její schopnosti velice ocenili, protože léčila smrtelné nemoci stala se známou v celé Zemi Vodních vírů.
Po měsíci se krásné letní ráno objevil Itachi v přestrojení, ihned vyhledal Naruta, který byl potěšen, že ho vidí. Itachi se divil, proč je Naruto sám na dvojlůžku, a tak zjistil, že tam s ním je Rin, kterou znal, když byla malá. Rin měla Itachiho ráda, ale musela mu vysvětlit, že o něm Minato, jejich sensei, pořád mluvil, říkal „Je to ten nejlepší Uchiha, který se narodil, ani netouží po moci,“ a Itachi hned pochopil. Pak se s Narutem odebrali na tréninkový plac, Rin musela do nemocnice.
„Naruto sem zvědav co si se naučil, předveď mi to prosím“ poprosil ho Itachi se zájmem
Naruto kývl udělal 5 klonů.
1. Udělal mistrovskou techniku Větru – Fukatsu,
2. Udělal mistrovskou techniku Vody – Suikatsu,
3. Udělal mistrovskou techniku Ohně – Hokatsu,
4. Udělal mistrovskou spojenou techniku Vody a Větru – Kamiton,
5. Udělal mistrovskou spojenou techniku Větru a Ohně – Kahotan,
a sám Naruto udělal mistrovskou obranou techniku Větru, Vody a Ohně, přes kterou by nemělo nic projít, jmenovala se Kafusui.
Itachi se usmál, aktivoval Sharingan a hodil proti obranné technice pár kunaiů. Sledoval, co se bude dít. Pak se musel rychle krýt, protože tohle nečekal. Obranný „štít“ vcucl kunaie a s větrným a ohnivým elementem je poslal proti němu.
Pochvalně si písknul a křikl na Naruta.
„Dáme si přátelský souboj, bojuj.“
Naruto jen kývl a ve chvíli kdy klony posílali na Itachiho nové techniky, přiřítila se tam Rin. Naruto se jí všiml a vytvořil klon, který jí vše vysvětlil.
Itachi netušil, že bude Naruto takhle dobrý a celkem se zapotil při útočení na posledního z klonů, který bojoval s techniky na dálku a zároveň používal tu obranou techniku. Najednou klon zmizel „Teď já“ usmál se Naruto a zmizel, objevil se za Itachim, seknul, Itachi sotva uhnul, i tak ale dostal škrábanec. Vůbec nechápal co se děje, proč Naruta nevidí. A tak Itachi dostával na p***l, i když aktivoval MS. Rin si toho všimla a na dálku mu vyléčila všechna zranění. Itachi se opět divil, ale Naruto to dokonce pochopil.
Tak se do toho opřel a po 5 minutách Itachi ležel na zádech s katanou u krku. Naruto se usmál, podal mu ruku a pomohl na nohy.
„Teda Naruto nevěděli jsme, že jsi takhle silný,“ prohlásili sborem Itachi s Rin a hned na to se začali všichni smát.
Itachi si pořídil jednolůžkový pokoj ve stejném hotýlku jako Naruto s Rin, ale stejnak byl i po dvanácté u nich.
„Itachi proč sem se vlastně měl naučit ovládat mistrovsky elementy vody, větru a ohně?“ optal se Naruto.
„Tak abych řekl pravdu Naruto, naučil si se to, protože při úplňku vyzveš Kyuubiho na souboj,“ vysvětlil mu Itachi.
„Na souboj proč?“
„Kvůli třem věcem. Za prvé budeš dokonale moct ovládat jeho sílu, za druhé nebude na tebe moct být použito jutsu, které umí každý člen v Akatsuki a za třetí to nejdůležitější probudíš své Kekkei-genkai,“ usmál se Itachi.
„Jaké jutsu,“ zajímal se Naruto „a kdy je úplněk?“ dodal.
„Jutsu, které způsobí, že by Kyuubi ovládl tvé tělo, ale zároveň by ho to vysílilo tolik, aby ho Akatsuki zajali. A úplněk je za 3 dny, což znamená, že máš 3 dny volna,“ vyjasnil mu Itachi.
„No dobře a jak poznám, že sem ho porazil?“ nechápal Naruto.
Rin si povzdechla a nechala to na Itachim.
„Prostě ho zabiješ, ale neboj, nezabiješ ho v tom pravým smyslu. Zabiješ mu jen zlou stránku duše, takže mu akorát přispěješ a on nebude rozpolcená osobnost.“ Připravil se Itachi k odchodu, právě totiž odbyla první hodina ranní.
„Zatím se mějte, já si už půjdu lehnout,“ loučil se Itachi.
„Jo jo taky se měj,“ loučil se Naruto.
„Dobrou,“ dala mu na tvář Rin pusu, Itachi se začervenal.
„Klidně se s Itachim vyměním, jestli chceš,“ rýpnul si Naruto do Rin.
„Chceš snad pusu na dobrou noc?“ naklonila se k němu.
„Jo, ale ne od tebe,“ usmál se Naruto.
„A od koho prosím tě?“ zajímala se.
„To ti neřeknu a teď běž hezky spát na holčičky už je pozdě,“ škádlil jí Naruto, Rin se jen usmála a zalehla. Za ty dva měsíce se z nich stali dobří přátele.
nadhera
nádhera
to byl famozní díl už se těším na pokračování.