manga_preview
Boruto TBV 15

Návrat Namikazeho 10

10. Souboj
Orochimaru stál spolu s Raikagem a Tsuchikagem na teď už naprosto zničených hradbách, chránících Konohu.
"Dnes uvidíte, jak Listová padne." zasyčel Orochimaru a sledoval boj mezi ninjama z bleskové a listové.
"Vypadá to, že jsi měl pravdu, ale chci, abys nechal naživu nějaké z Hyuuga klanu." řekl Raikage.
"A ty chceš taky něco z Konohy?" otočil se Orochimaru na Tsuchikageho.
"Všechno, co chci je zničit tuhle vesnici a ten xicht." řekl Tsuchikage a prstem ukázal na jednu z hlav, vytesanou na kameni. Byla to hlava čtvrtého. " Protože v poslední válce, zabil mnoho mých ninjů, ale hlavně mého syna."
"To bude lehké." usmál se Orochimaru. Najednou se objevil veliký oblak kouře a v něm se objevila Tsunade s Katsuyi a Jiraiya s Gamabuntou. Když se pustil do boje objevil se dalčí velký oblak kouře a v něm červený had se Sasukem na hlavě.
"Vypadá to, že nastal čas, kdy vstoupíme do boje my." řekl Tsuchikage směrem k Raikagemu. Ten ihned pochopil. Kousli se do palců a objevil se tam další velký oblak dýmu. Když dým zmizel, tak tam kde před chvílí stál Tsuchikage a Raikage, byl obrovský žlutý orel a černý drak. Orochimaru si vyvolal Mandu.
"Orochimaru, za to, že jsi mě přivolal, chci sto lidských obětí." řekla Manda.
"Neboj, hostina bude." řekl Orochimaru. Najednou všichni strnuli, protože se zvedl obrovský vítr.
"Co se to děje?" zakřičela Tsunade a musela přivřít oči, aby aspoň něco viděla. Uviděla obrovské plameny na jihu od ní, kde též probíhal boj.
"Vypadá to, že Naruto právě dorazil." usmál se Jiraiya
"Co tím myslíš?" zeptal se Sasuke a v plamenec se objevila obrovská silueta.
"Naruto ho nechal pohrát si." řekl zase Jirayia. Sasukemu a Tsunade se rozšířili oči.
"Nemyslíš tím?" zeptala se Tsunade a stačila včas uskočit, aby se vyhnula plamenů a uviděla Kyuubiho v plné formě. Všem přeběhl mráz po zádech, když si je liška přeměřila svýma krvavě červenýma očima. Když přišel blíž, všichni sklopili zrak k zemi. Tsunade si všimla, že okolo kyuubiho jsou lišky, které mají všechny čelenku Listové.
To musí být ninja lišky, co cvičí Naruto." pomyslela si Tsunade a uviděla jak jedna liška zakousla nějakého ninju.
"Co to má znamenat? Kyuubi je mrtvý." zakřičel Raikage, když orel na kterém stal se začal třást strachem.
"Kdo má takovou sílu vyvolat ho?" zeptal se Tsuchikage.
"Já." řekl hlas za Tsuchikagem. Když se prudce otočil, uviděl blonďatého muže. Kagemu se rozšířili oči zlostí, ale i strachem.
"Ty jsi mrtvý, jak tu můžeš být?" zakřičel kage "zemřel si spolu s tou liškou!"
"Myslím, že si mě s někým pletete." řekl muž s úsměvem.
"Ne, ty jsi Minato Namikaze, čtvrtý hokáge." zakřičel.
"To je špatně, já jsem Naruto Namikaze, Minatův syn a majitel svitku na přivolání démoní lišky." usmál se Naruto, když uviděl tváře všech, ve kterých se značil strach a úděs. Všichni slyšeli o Minatu Namikaze a jeho rodinném jutsu, kterým dokázal v sekundě zabít tucet mužů.
"To není pravda" Zakričel kage "to monstrum nikdy nemělo syna."
Najednou Naruto zmizel v záblesku žlutého světla a objevil se na Kyuubiho hlavě.
"Zabiju tě za to, co jsi řekl o mém otci a můj přítel kyuubi srovná tvou vesnici se zemí."
"Je čas se pomstít za to, co mi tvoje vesnice udělala a co mi sebrala. Využili jste mě a teď nebudu mít slitování. Zabiju každého vašeho ninju, který vkročí do této vesnice." řekl Kyuubi.
"Víš, co mu udělali, že je tak rozčílený?" zeptala se Tsunade,
"Nevím, ale vím, že bych nechtěl být v jejich kůži." odpověděl jí Jiraiya. Najednou všech devět ocasů zamířilo, naproti nepřátelským summonům a všchny tři v sekundě zabil.
"Měli by jsme se stáhnout!" když oba Kage a Orochimaru spadli zoět na zem.
"Souhlasím. Nikdy jsme necěřil, že ten spratek je syn čtvrtého. Ustoupíme." řekl Orochimaru.
"Nemyslím si." řekl Naruto a v okamžiku stál za nimi. Sekl kunaiem proti jeho krku, ale minul ho a trefil pouze plíce. Pokusil se utéct pomocí nějakých pečetí, ale Kyuubi byl rychlejší a utrhl mu jednu ruku. Krev dopadla na zem. Orochimaru se rychle chtěl postavit do bojové pozice. Ale stačil se pouze vzpamatovat a oklo něj už byli lišky a cenili na něj zuby.
"Z tohodle se živý nedostaneš Orochimaru." řekl Naruto, vytáhl svitek a bouchl s ním o zem. Okolo Orochimara a lišek se objevil ohnivý kruh.
"Zybavte se." řekl Naruto směrem k liškám.
"Aaaa!!!" křik prořízl vzduch a pak bylo jen slyšet trhání masa.
"Kdo je další?"
"Teď jsem na řadě já kluku." řekl Kyuubi a jeden z jeho ocasů zamířil dolů. Nikdo to ani nepostřehl a ocas už obalil Tsuchikageho.
"Nech mě být!" křičel a Kyuubi si ho přitáhl před obličej. "NE, NE!" to byla poslední jeho slova, před tím, než byl rozdrcen Kyuubiho tesáky. V tom stejném okamžiku se Naruto přemístil a probodl utíkajícího Raikageho. Po chvíli ohnivý kruh, ve kterém byl Orochimaru a lišky zmizel. Zůstali tam jen zbytky Orochimarova těla. Jediné, co zbylo, byla jeho hlava, kterou si nechali jako hračku.
"Naruto zabil Orochimara a Raikageho během minuty a Tsuchikageho sežral Kyuubi." řekla omráčená Tsunade a uviděla, jak se Kyuubi zmenšil na velikost psa.
"Kluku, ještě se postaráme o ostaní, ale ninji, které poslal Tsuchikage nech mě, ano?"
"Dobře, ale nech některé naživu, aby se ostatní dozvěděli, co se stalo." usmál se Naruto.
"Fajn, nechám některé naživu, ale trochu je zkrátíl o ruse nebo nohy. Však, oni jim chybět nebudou." řekl Kyuubi a zmizel spolu s Narutem.
"Co se stalo?" zeptala se Tsunade.
"Vypadá to tak, že to dítě to jde za nás vyhrát." usmál se Jiraiya a zmizel také.

Poznámky: 

Po opravdu hodně dlouhé době další dílek, bše se omlouvám, že to trvalo tak dlouho.

4.96491
Průměr: 5 (57 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele JiYong
Vložil JiYong, Ne, 2010-10-17 14:45 | Ninja už: 5220 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

super super super je to uzastny

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2009-08-25 16:02 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

kéž by to bylo aj ve skutečném narutovi :-DD

Obrázek uživatele Denny10
Vložil Denny10, Ne, 2009-08-23 04:02 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

já cu dalšííí Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!! A o Miley Cyrus to platí taky!!!

Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, Po, 2009-08-17 06:56 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

kdy už bude nový díl

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele SisKaqi
Vložil SisKaqi, So, 2009-08-15 12:44 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Utírač Udonova nosu

chtělo by to další díl Smiling

Obrázek uživatele merlinX
Vložil merlinX, Čt, 2009-08-13 18:46 | Ninja už: 6118 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Utírač Udonova nosu

jedna z nej FF co sem cetl

[URL=http://www.***/profile/merlin556/][IMG]http://www.***/images/myplayercard/1624755.jpg[/IMG][/URL]
Join The Naruto Online Multiplayer Game [URL=http://www.***]Naruto[/URL] - [URL=http://***]Arena.com[/URL]

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2009-08-12 11:36 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

je to sqvelé ať je tu další rychle Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2009-08-10 14:47 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

je tío uzasne poviedka. tesim sa nadalsi dielik... naruto je fakt ze silnyyy waw Laughing out loud

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Po, 2009-08-10 08:46 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Po hoooodně dlouhé době, tahle povídka mi moc chyběla Eye-wink

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele WinryM
Vložil WinryM, Ne, 2009-08-09 22:17 | Ninja už: 5635 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

hurááá, je tady další díl a jako vždy perfektní.... už se těším na další...

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-08-09 20:57 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádhera Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele LiLuri - san
Vložil LiLuri - san, Ne, 2009-08-09 20:19 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 163 | Autor je: Prostý občan

Super díl Smiling už se těšim na další Smiling

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Ne, 2009-08-09 19:30 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

nádhera prosím rychle další Kakashi YES