Návrat Namikazeho 11
11. Kyuubi
Tsunade šla nemocniční halou a chystala sa přezkoumat zprávu z dnešního dne.
Naruto zabil 1/8 ninjů a Kyuubi se do toho vžil tak, že nemají ani představu, kolik jich vlastně zabil. Zastavil se jen tehdy, když Naruto pro nedostatek chakry omdlel. Teď spal v nemocničním pokoji, ale Tsunade nejvíc vratalo v hlavě to, co mohlo kyuubiho, tak naštvat, že všechny ninji, které poslal Tsuchikage, zabil jen on sám. Bylo už dávno po tom krvavém boji a právě střežil Naruta. Nikomu, kromě Sakury, jí a Jiryiyi nedovolil, aby se k němu jen přiblížili. Dokonce dovnitř nepustil ani Hinatu, které se přišla přesvědčit, jestli je naruto opravdu v pořádku. Vyhrožoval jí, že jestli se přiblíže ještě o jeden krok, tak zabije ji i celý její klan. Tsunade pomalu otevřela dveře do Narutova pokoje.
"Vstup Hokage." řekla liška a sedla si zpět vedle jeho postele "Ale prosím potichu."
Tsunade kráčala k posteli a to čo videla jí přineslo úsměv na tváři, ale také bolest a smutek.
Seděla tam Sakura a spala. Svou hlavu měla položenou na kraji postele a nai ve spánku Narutovu ruku nepouštěla.
"Á tak tadyje a já jí scháněla všude v nemocnici." řekla Tsunade a všimla si ještě jednoho spáče. Byla to malá Juno, která se uložila v Sakuřiným klíně.
"Hned, jak jsi řekla, že může jít domů, sebrala Juno a ihned šla sem, aby na něj mohla dávat pozor."
"Kyuubi, co ti udělal Tsuchikage, že jsi byl tak naštvaný?" zeptala se Tsunade. Kyuubi svědil hlavu a jeho oči naplnila bolest a smutek.
"Jeho ninjové zabili moji družku." odpověděl jí Kyuubi. Tsunade zůstala v šoku.
"Nejsou démoni nesmrtelní?"
"Většinou je to pravda, ale neplatí to pro samice, pokud mají mladé. Proto je samec opouští, jen tehdy, když jde na lov." řekl smutně Kyuubi. Tsunade stále nemohla uvěřit tomu, co slyšela. Kyuubi, démon Kyuubi měl rodinu.
"A co sa stalo?"
"Potřebovala jídlo, byla hodně hladová a tak jsem šel lovit. Vím, co si myslíš. Myslíš si, že jsem šel k vám. Ale to není pravda. Ve skutečnosti radši lidi nejíme. Hodně se brání a navíc to oblečení, co nosí, ještě týden z toho bolí břicho. No ale, když jsem se vrátil zpět, našel jsem jí tam mrtvou a kolem ní spustu pozabíjených ninjů, se znakem Listové. To proto jsem na vás zaútočil. Myslel jsem, že to vy jste jí zabili a spolu s ní i naše nenarozená mláďata." řekl Kyuubi a podíval se na Tsunade pohledem plným bolesti ale i nenávisti.
"My by jsme nikdy nic takového neudělali." Namítla Tsunade a bránila se slzám, které se drali na povrch.
"Ano to jsem zjistil, ale až s Narutem, když jsme se tam jednou vrátili, zbyli tam čelenky. A právě tehdy jsem si všiml, že na ně někdo použil nějaké jutsu. Ve skutečnosti to byli čelenky ninjů z Iwagakure no Sato (vesnica ukrytá v kameni).
"Tehdy jsme je právě porazili ve válce. Tak tě na oplátku na nás poslali, abys nás zničil, tím tě využili ve svůj prospěch. Jak odporné." řekla zhnusená Tsunade a konečně dávalo všechno, co se za ty roky stalo smysl.
"Ano. Všechno to nastražili na vás. Proto jsem na vás zaútočil. Ale nedovolím, aby se to samé stalo Narutovi a jeho partnerce.
"Říkáš mi teda, že oni jsou...?" zeptala se Tsunade a podívala se na ninji, které považovala za své děti.
"Ne, ale je to jen otázka času. To proto je musíme ochránit před Hyuuga."
"Co by chtěli udělat Sakuře?"
"Den po Narutově párty si ho k sobě pozvali a snažili se ho podplatit, tím, že se stane Hokage, když jim dá hlas. Ale Naruto to odmítl a hned další den nastal výbuch v Sakuřiným apartmá."
"Proč chtějí zabít Sakuru, aby se dostali k Narutovi?" zeptala se Tsunade a nechápala, jak by jim pomohlo, kdyby zabili ženu, kterou Naruto nejvíc miluje.
"Tím by jim Sakura nestála v cestě a její místo by mohla zaujmout Hinata Hyuuga. Kdyby se oženil s Hinatou, postavil by se na stranu Hyuuga klanu a dal by hlas jim." Tsunade to pochopila. Všechno to do sebe skvěle zapadalo. Hyuuga chtějí mít kontrolu nad vším a jsou pro to schopni udělat cokoli.
"Nemyslím si, že by byla Hinata Hyuuga byla ochotná zabíjet, jen proto, aby se dostala k Narutovi."
"Ona možná ne, ale její klan ano a navíc, jí je jedno, co její klan udělá, chce se jen stát Narutovou manželkou, na ničem jiným jí nezáleží."
"Tak je musíme ochránit oba." řekla rozhodně Tsunade a šla Narutovi zkontrolovat puls.
"Jinak jak se volala tvá přítelkyně?"
"Je to hrozná náhoda. Také se jmenovala Sakura." řekl Kyuubi a usmál se. Tsunade to nedala a také se usmála. Vždyť se nevidí každý den, aby se obávaný démon usmíval.
"Tak to je vtipné. Ale neříkej mi, že tvoje Sakura měla růžovou srst a stejnou povahu, jako ta naše." zasmála se Tsunade. Na to se Kyuubi rozesmál ještě víc.
Moje družka mi dávala stejnou přezdívku, jako dává tahle Sakura Narutovi." smál se dál Kyuubi.
"A co je to za přezdívku?" zaeptala se Tsunade, když už byla u dveří.
"Baka." řekl a znovu se rozesmál.
Spíše informativní díl, takže trochu nudný.
prostě boomba už se nemůžu dočkat dalšího dílu, tal honem, honem ať už je tady.
moc pěkný kdy bude další díl ?
pěkná povídka, doufam, že tohle není konec
Zajimalo by mne jak to bude pokracovat... na podobnou povidku sem narazila na internetu...
super dilek teším se jak se to vyvine dál
je to nádherný !!! miluju tuhle serii, ale klan hyuuga mě naštval !! těšim se na další
No krása, miluju tuhle sérii..., fk krásně píšeš, BAKA
nádhera
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
super díl ale ten hyuuga klan mě naštval. nejlepší byla stejně stejně poslední věta. při ní ně napadly dvě věci. ta první byla že, se probrala saky, a ta druhá, že chcípnu smíchy
Vždy jsem ho miloval...on mě bude nenávidět. To je spravedlivé
Ha! moje jméno zní:Arisa Kizashi
Moc povedený dílek, hlavně ta poslední věta sedla
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků