manga_preview
Boruto TBV 08

X-Factor II - 03

Asi po hodině sezení a nudy se vrací "hadí průzkumník" ke svému pánovi.
Pohlédnu na něj s malou nadějí v očích. Zavrtí hlavou.
"Bohužel. Jsme přesně tam, kde ses obávala."
Zvednu ruce a sjednám si ticho. Všechny pohledy jsou teď upřené na mě.
"Bohužel se nám to trochu komplikuje," začnu, "Byli jsme vyklopeni do tréninkového areálu, kde se podle anime konalo druhé kolo zkoušky chuuninů. Jak tady Orinův miniaturní špionážní summon zjistil, jsme tu dokonce zamčeni."
Nechápavé pohledy ostatních dokazují....že nic nechápou.
"A kde to teda vlastně jsme?" otáže se Petra "Je tu hrozná špína!"
Zavrtám pohled do země a řeknu: "Milí lidičkové, nacházíme se v lese Smrti."

"Lese co smrdí?!" zařve Ax asi naschvál šíleně nahlas, načež se slovo smrdí odráží od stromů znovu a znovu.
"Zmlkni, makko!" vlepím mu pořádnou facku a z druhý strany schytá ještě jednu od Orina, načež leží na zemi v bezvědomí.
(pozn.autorky: Makko je naše třídní nadávka a je to kříženec magora a paka xD)
"Les smrti? Co to znamená? A kde je Deidíííík?" buší Petra pěstičkama do země.
"Co Deidík, kam zmizel Nejííík?" přidává se Vláďa.
"A moje Sakura..." další do party, Tomáš.
Každej si začne stěžovat a v lese smrti je náhle až poněkud hlučno.

"Co budeme dělat?" povzdychnu si, pohled sklopený do země.
"Tak to nevim," odpoví Orochimaru, tvář ještě bledší než dřív, "ale jessstli ti tvoji kámoššši nessstichnou, budeme mít problém. A dossst velkej. Já vásss všššechny neochráním..."
"Pokusím se je uklidnit, ty mysli na obranou taktiku," kývnu hlavou.
"Hai.."

"Mlčte..." nic.
"Prosím, zavřete svoje ctěná ústa!" znovu žádný účinek.
Lidé pořád stejně hlučí. A tak nemám na výběr.
"JESTLI OKAMŽITĚ NEZMLKNETE, TAK NÁS TU NĚCO ZABIJE!" zařvu tak, že je všechny přehlučím, načež poslušně zmlknou, seskupí se do malého hloučku a snaží se být neviditelní.
"Heh..gratuluju," ušklíbne se Oro, co stojí za mnou, "jsou sice zticha, ale něco už tu je."
Ukáže prstem směrem ke křoví, odkud je slyšet nějaký pohyb.
Všichni se třesou strachy, neschopni pohybu, jen já s Orinem se před ně postavíme. Když si Hádě všimne, že tam nestojí sám, začne protestovat.
"Zaless ssspátky!" sykne.
"To tak!" zabejčím se a nechci se pohnout.
"Sssakra, dyť umřeššš! Ještě ssse to..." chce očividně něco říct, ale pak zmlkne.
"Tak fajn."

Dalších pár mučivých sekund sedíme/stojíme, než se z křoví vynoří nadávající postava, totálně špinavá a vůbec, nijak nebezpečně nevypadající.
"Sakra, sakra, kde to jsem?" nadává.
V tom z davu vystoupí Nikča. Nedbajíc nechápavých pohledů přistoupí k oné záhadné postavě.
"Nejsi Eliška?"
"Odkud mě znáš?"
"No nastupuješ k nám příští rok, ne?"
"A...a a jo! Co tu děláte? Teda děláme?"
Všichni si hrozně oddechnou, když po tomhle hovoru poznají v neznámém stvoření Elišku(tady na konoze Myia Hatake), naší budoucí spolužačku.
První nebezpečí zažehnáno, každý se tak nějak potichu raduje, popř.vysvětluje Elišce situaci, tedy kromě mě, s vráskou na čele a myšlenkama typu co-jsem-to-udělala-mým-ubohým-spolužákům.
A taky kromě Orina, co se stále tváří jako hádě-pod-přímou-palbou-s.r.o.
"Co je?" zeptám se ho, tušíc tak nějak předem, co by mohl odpovědět.
"Někdo tu pořád je.." schlípne se jak schlíplej pes/had...psohad.
"To je zlý..." na víc se ale nezmůžu, jelikož v tu chvíli omdlím.

Zvláštní sen, musí t být sen. Oheň, já hořím! Hadí oči a úšklebek!
"Orine, pomoc!"
"Naivní holko..."
"Co...co to říkáš?"
"Chci se změnit... hahahahaha... bylo tak jednoduché vás oklamat... hahaha..." parodovaný hlas a smích, mnohem slizovatější než kdy předtím.
Šílená bolest na krku...

..."Jsi v pořádku?" zamrkám.
On už na mě zase provádí nějaké jutsu.
"Ne, nejsem!" odseknu, stále si držíc krk, pulzující bolestí.
"Můžeš toho laskavě nechat? Já ti nic neudělal!" rozkřičí se na mě, načež uraženě odejde.
Já jen zničeně padnu zpět do trávy, na víc nemám.

Až po chvíli mi dojde, že je nějak ticho. Když se rozhlédnu, vidím už jen černotu.
"Ha...haló?" zavolám do té tmy.
"Terko?" odpoví nejistý hlas a zpoza stromu vystoupí Monika.
"Zdá se mi to, nebo na nás zapomněli?"
A opravdu. Zbytek třídy už je i s Orinem kdesi v tahu.

Poznámky: 

tak jsem se dokopala napsat další díl X-Factoru, přičemž je to divný a krátký a už vůbec ne vtipný a děj se taky neposunul...
...celkově za tenhle díl gomene...

4.689655
Průměr: 4.7 (29 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, So, 2011-11-12 22:55 | Ninja už: 5240 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Je to dobrý, sice né tak vtipný, jako jindy, ale dobrý určitě! Smiling Máš 5*! Smiling

Obrázek uživatele Myia Hatake
Vložil Myia Hatake, Út, 2009-11-03 17:24 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

Jak je možné, že jsem na to narazila teprve teď? Laughing out loud Ani žádné upozornění se nechystalo... ve škole to pěkně schytáte, slečno skvělá FF spisovatelko Laughing out loud Super díl.

Anime závislost je Nana ^^ Ta, co chytne a jen tak nepustí.

Obrázek uživatele Anko Mitarashi
Vložil Anko Mitarashi, Ne, 2009-08-23 18:37 | Ninja už: 6017 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Je to hezké....tohle téma se mi v představách objevilo tolikráááááááááááááááát:) jen dál dál dáááááál:)

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, So, 2009-07-25 12:53 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

No teda, tahle série má rozhodně něco do sebe! x)
Z tý první u mě vedou bezkonkurenční díly 6 a 7... tak dlouho sem se ještě nechechtala. xD Nápad suprovej, nicméně to kromě posledního dílu nemá s X-Factorem moc společnýho přijde mi... xS A místy sem se trochu ztrácela jelikož se to zase ,sekalo'. xP
Ae jinak dobrý, rozhodně se těšim až zase napíšeš pokračování. ^^

Obrázek uživatele Uchiha Joanne Jane
Vložil Uchiha Joanne Jane, So, 2009-07-18 21:26 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

dalšíííííí Kakashi YES Smiling
sry ale to je dost že si napsala další díl Evil

Kakashi YES NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!! Kakashi YES

Obrázek uživatele Kin-Ankoku
Vložil Kin-Ankoku, So, 2009-07-18 17:55 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

další další další pls T_T

Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, Čt, 2009-07-16 16:54 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Vůbec se neomlouvej! Tenhle díl je úžasnej, a vtipnej dost! xD Ani nevíš jak jsem chechtala... (s meruňkovejma knedlíkama v puse xD) Fakt skvělá práce, už se těším na pokráčko Eye-wink