manga_preview
Boruto TBV 13

02 - Mekura - Setkání

2. Kapitola

Moře bylo dneska klidné, to je špatné znamení. Vypadá to, že cesta do Konohy bude těžká. Snad tam najdu vraha Bika a vůbec kdo je Hokage? Naposledy to byla nějaká ženská. Jak že se jmenovala? Och ano Tsunade , vnučka Prvního Hokage. Od té doby uplynulo 12 let. 12 let, tak dlouho hledám rodiče a sourozence. Les se zdá tichý, to tu nejsou žádní strážní? To je špatné někde se bojuje.
„ Doubotsu sensu.“
„ 17 kilometů západním směrem. Není tím směrem Konoha?“
„ Ksuu budu muset přidat, snad to stihnu.“
Ksakru, co se to poslední dobou děje? Nejdřív se navrhne mír a pak kámoš zabije Raikageho a teď útok na Konohu. Co se to krucinál děje. Spíš co se to semnou děje. Co jsem odešla ze Země ledu tak jsem nervózní.
„ Huh?“ Bum.
„ Áááááá, to bylo o fous. Jakej de**l tu nechal past s hvězdicemi, které jsou ještě otrávené? Já se na to asi vyser**.“
„ Už nejsem daleko.“

Někde poblíž konohy.

„ Rasengan!“
„ Ááááááá.“ Křičí ninja.
„ Jo, Itachi už jich mám 68 a kolik ty?“ Ptá se Minato.
„ Já to po 70 už nepočítal.“Odpovídá Itachi.
„ Cože?“
„ No jo hold mám sharingan.“Vytahuje se Itachi
„ Itachi, za tebou!“Křičí Minato.
To už nestihnu uhnout! Přemýšlí Itachi.
Švihla kopím a hlava odletěla někam daleko.
Kdo je to? Je to kus ženský.
„ Vypadá to že jsem přišla právě včas.“
„ Ááááááá! Huh?!“Útočí ninja.
„ Rada když chceš někoho zabít neječ. To je otrava a já si myslela, že tu potřebujete pomoc. “
„ Kdo si myslíš, že si? Takhle nám rozkouskovat shinobi.“Mluví vůdce.
„ Shinobi? To si děláte srandu. To nejsou shinobi, ale kuřata.“Odpovídá Yuki.
„ Počkej ty jedna děvko, ty to schytáš.“
„ Děvko? Naposledy kdo mi takhle řekl, tak toho chlapa stírali ze stěny.“
„ Mě nevystrašíš, děvko.“
„ Ne jo? Tak ochutnej tohle.“
Hlava ninji odletěla několik metrů a končetiny s ní.
Pohled té dívky byl radostný jako by si to užívala, to je odporný jak se na to může dívat, chce se mi zvracet. Přemýšlí Minato.
„Hahahahaha. Zmizněte nebo skončíte jako tenhle.“
Všichni ninjové zdrhli jako by jim paty hořeli. Jen prach po nich zůstal.
Co je to za dívku? Jde z ní strach, ale líbí se mi.
„Minato, nedívej se tý holce do očí.“ Mluví na Minata a pokouší se ho dát stranou.
„Proč?“Ptá se Minato
„Říká se jí slepý vrah.“
„Proč slepý?“
„ To, protože jsem slepá.“Odpoví Yuki
„ Huh?“
„ Nemějte ze mě strach vám se nic nestane.“Uklidňuje Yuki.
„ Co tady dělá nájemný vrah, jako ty?“Ptá se Itachi.
„ Huh, nájemný vrah?“Diví se Minato.
„ Hledám odpovědi na své otázky.“Odpovídá Itachimu a pomalu se přibližuje k Minatovi.
„ Znás nic nedostaneš.“
„ Od vás nic nechci a divila bych se kdyby jste je znali.“
„ Minato, Itachi kdo je ta dívka?“Ptá se Sakura.
„ Mé jméno je Yuki Takarashi.“Odpovídá Yuki
„ Huh ta nájmná vražedkyně?“Diví se Sakura.
„ Jo, to jsem já.“
„ Bože až se to dozví táta tak mě zabije.“Přemýšlí na hlas Minato.
„ Proč tebe to spíš mě pokud zdrhne.“Odpovídá Itachi.
„ Já neuteču, ale taky se nenechám chytit.“Mluví na ně Yuki ze zadu.
„ To asi nepůjde.“Odpovídá ANBU.
ANBU stojící za Yuki, byl uvězněn a v bezvědomí. Z jiné bitvy přiběhl Hokage se svou skupinou.
„ Minato, jdi od ní dál.“Volá Naruto na Minata.
„ Huh, tati?“
„ Co tady pohledáváš?“Ptá se Sasuke.
„ Chci najít odpovědi na své otázky.“Odpovídá Yuki.
„ Nevěřím ti, vždyť jsi nájemný vrah.“Ke slovu se vrhá Naruto.
„ Ano, to jsem. “
Najednou se vedle Naruta formuje oranžová chakra a zní, vystupuje Kyubi.
„ Hej Naruto, být tebou bych ji nenaštval.“
„ Co děláš venku Kyubi?“Ptá se Naruto.
„ Kyubi-sama, je pro mě velká čest se s vámi setkat.“Uklání se Yuki a ukládá svou zbraň.
„ Koho pak máš v sobě?“Ptá se Kyubi.
„ Vaši dceru Oodamu.“Odpovídá Yuki a stále je ukloňená.
„ Oodama, ahá ta mě zabije a ani to nepoznám.“Říká s ironickým hlasem Kyubi.
„ Kyubi, kdo je ta holka.“Ptá se Naruto.
„ Je z klanu Takarashi, jsou to něco jako ty, ale rodí se tak“Odpovídá Kyubi a Yuki si sundává pásku.
„ Kyubi-sama, nevíte kde je moje rodina?“Ptá se Yuki s otevřenýma očima, které jsou zalité krví od popraskaných žilek.

Poznámky: 

Další kapitola na světě.
Obrázek Yuki s páskou: http://yukitakarashi.deviantart.com/art/Yuki-126936164

4.4
Průměr: 4.4 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele xaint
Vložil xaint, Po, 2012-03-26 22:29 | Ninja už: 6094 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Prostý občan

No... abych byl uprimny - mas pred sebou jeste dlouhou cestu. Sloh neni nejlepsi, zadne popisy (takze si povidku clovek tezko predstavi pre ocima takze se do ni nevzije, v podstate je to cele jen prima rec). Stylistika rovnez neoslni, paradoxne k tomu jsem ale pri zbeznem precteni nenasel zadne hrubky, takze se mi narozdil od spousty ostatnich FF pri cteni nezvedal zaludek. Takze aspon tohle ti pochvalim.

Noční přepadení.
Moje čistě akční FF. Neskromně si myslím, že se opravdu povedla. Jednorázovka.

-------
Ona jediná.
Seriál o vojákovi z amerických speciálních jednotek, který se dostane do světa, kde vládne chakra. Do světa, kam nikdy nechtěl. Do světa, kde pro něj není místo...
Update! Třináctý díl je venku!
Neuvěřitelné, což? Ale je to tak! Nezapomněl jsem na vás!
Jen mi to trvalo o dost déle, než obvykle...

--------
Poslání: Speciální schvalovací FanFiction jednotka Konohy
Fanfikce o lidech, kteří tady na Konoze schvalují fanfikce. Jakákoliv podobnost s lidmi z Konohy je čistě náhodná, doopravdy, fakt.

Obrázek uživatele ---Arrt---
Vložil ---Arrt---, St, 2010-04-21 19:58 | Ninja už: 5270 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

povedene,neni zadne jine slovo co by to vystihlo

Jo,píšu červeně, máš s tím problém???


[/hide]