manga_preview
Boruto TBV 07

**Nový pohled na svět 6**

,,Sasuke...“ šeptla Maiya. Chytil jsem ji za ruku, přitáhl k sobě a schoval ji za sebe. Neji se suše zasmál.
,,Hele, jestli nechceš mít problémy, přestaň se motat kolem mý holky.“ procedil skrz zuby.
,,Bejvalý holky...“ řekla Maiya odhodlaně. Neji zavrčel.
,,Žádnej vztah neskončí dokud já neřeknu!“ řekl tak, abychom to slyšeli jenom my.
,,No to si asi trochu prošvihnul, nemyslíš?“ zasyčela mu Maiya v odpověď.
Najednou se otevřely dveře a do jídelny vešla ředitelka Tsunade a její zástupkyně Shizune. Když vcházely dovnitř, něčemu se smály, ale zarazily se překvapeně si prohlížely naši trojici.
,,Děje se něco?“ zeptala se zástupkyně. Ředitelka si nás jen měřila zkoumavým pohledem.
,,Nic...“ řekla Maiya rychle.
,,Po škole na hřišti...“ šeptl mi Neji rychle a když odcházel, vrazil do mě ramenem.
Ohlédl jsem se za ním a byl jsem přesvědčený, že to nedopadne dobře. Maiya zřejmě uvažovala o stejné věci.
,,Nemusíš tam přece jít...“ šeptla naléhavě a vedla mě ven z jídelny.
,,Samozřejmě že tam půjdu.“ odpověděl jsem jí netrpělivě.
,,Ale Sasuke...“ chtěla něco namítnout, ale nenechal jsem ji domluvit.
,,Musím tam jít, byl bych tu za sraba. A navíc mu chci dokázat že není tak dobrej jak si myslí...“ zavrčel jsem. Došli jsme k šatnám, které se dělily na A., B. a C. Předešla mě a podívala se mi do očí.
,,Vážně tam chceš jít?“ zeptala se.
,,Chci...“ šeptl jsem. Kývla ale udělala krok dozadu. Ze šatny vyšla Karin a Ino. Maiya zavrčela.
,,Ale, ahoj Maiyuško...konečně jednou sama, viď?“ zasmála se Karin. Nechápal jsem o čem mluvila. Vyznělo to tak, jako by se chtěla s Maiyou prát, ale byl jsem s ní přece já...
,,Hmm, zvládnu vás obě dvě, myslím že to nebude problém...“ procedila Maiya skrze zuby.
,,Tak to bych tě chtěla vidět. Složila by ses hned potom, co bysme s Ino...“ najednou jakoby jí došlo že nejsou samy. Ale bylo to fuk, stejně jsem netušil o čem mluví.
,,Dneska v pět v lese...“ řekla Ino a obě s Karin odešly. Maiya se za nimi dívala s nenávistí v očích.
,,Nějak jsem nepochopil o čem jste teď mluvily...“ řekl jsem jen tak.
,,No, to je dobře.“ řekla s úlevou. Zazvonilo.
,,Tak já jdu, jo?“ řekla mi, dala mi pusu na tvář a odběhla chodbou pryč. Usmál jsem se...místo kam mě políbila mi hořelo ještě hodinu potom. I když jsem o ní přemýšlel, musel jsem taky myslet na blížící se konec vyučování, protože to znamenalo, že musím jít na hřiště za Nejim. A to se mi nelíbilo. Po pravdě řečeno jsem měl docela strach.
Když na konci poslední hodiny zazvonilo, měl jsem žaludek až v krku. Přišel jsem na hřiště. Nikdo tam nebyl. Najednou mi někdo poklepal na rameno. Byl to Neji. Čekal jsem, že se bude chtít prát, ale překvapil mě. Sedl si na trávu, vytáhl z kapsy u bundy krabičku cigaret, jednu vytáhl a nabídl mi. Vzal jsem si a sedl si na trávu vedle něj. Zapálil si, podal mi zapalovač a najednou se na mě tak zvláštně podíval.
,,Ty ji miluješ, co?“ zeptal se a potáhl si.
,,Jo...myslim že jo.“ usmál jsem se.
,,Je to zvláštní...člověk nezmění svůj osud...a ani neví jaký ten osud je. Já ho mam nalinkovanej. Vždycky budu ten slušném kluk, předseda školní rady. Ani s ní jsem nechodil protože bych ji miloval. Miluju jinou holku. Chodil jsem s ní protože to tak mělo být-předseda školní rady a nejoblíbenější holka na škole...“ pak se odmlčel a znovu si potáhl.
,,Může ti to bejt fuk.“ řekl jsem mu.
,,Co prosím?“ zvedl obočí.
,,Může ti bejt jedno co si ostatní myslej. Kašli na pos***ej osud. Žij si svůj život jak chceš. Nikdo se tě neptal, jestli se chceš narodit, tak ať ti neřikaj jak máš žít.“ poradil jsem mu a ani jsem nevěděl, kde se ve mně vzaly tyhle slova.
Neji se zamračil a hned nato se usmál.
,,Máš pravdu...Takže do smrti dobrý?“ zeptal se se smíchem.
,,Do smrti dobrý...“ řekl jsem mu a podal mu ruku. Chvíli jsme seděli a dívali se na mraky, jak si líně pluly po obloze.
,,Mam otázku.“ řekl jsem a podíval se na něj. Podíval se mi do očí a kývl.
,,Ta holka co jí miluješ...Je to TenTen, viď?“ řekl jsem s jistotou. Zasmál se a ačkoli nic neřekl, věděl jsem že mám pravdu.
,,Musim jít...“ mrkl jsem na hodinky.
,,Hmm...“ řekl a pořád hleděl na mraky.
,,Měl bys jít a říct jí to...myslim že jí taky nejsi ukradenej.“ poradil jsem mu a šel jsem rovnou cestou na zastávku. Potkal jsem tak Maiyu. Vrhla se mi kolem krku.
,,Sasuke...“ vzdychla a přitiskla se na mě.
,,Potřebuju kyslík...“ zalapal jsem po dechu.
,,Promiň...“ řekla a odstoupila krok dozadu. Když nám přijížděl autobus, chytla mě za ruku a držela mě za ni dokud nemusela vystupovat. Políbila mě a vyběhla z autobusu. Zasmál jsem se a věděl jsem, že to, co se stane dnes v pět hodin v lese musím vidět. To jsem ještě netušil jak moc mi to změní život.

Poznámky: 

Aneb jak Sasuke získal kamaráda:-D

4.81356
Průměr: 4.8 (59 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Čt, 2017-11-23 21:57 | Ninja už: 2313 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Som napjati čo to bude!!!

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Pá, 2017-07-07 12:07 | Ninja už: 4889 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Misia L2" No ani vo sne by ma nenapadlo, že po takej výhražke k pästnom súboji ani nedôjde. Laughing out loud Ale Neji tiež hrá svoju nalinkovamnú rolu. Ale ja pevne dúfam, že dá na radu Sasukeho a pekne pôjde za TenTen a dajú to krásnučko dohromady. Taktiež ma veľmi zaujíma aj súboj Maiyu, Karin a Ino. Síce to bude dve na jednu, ale som zvedavá ako ten boj bude prebiehať.

Obrázek uživatele Felixík
Vložil Felixík, St, 2016-12-28 17:45 | Ninja už: 3261 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mise N:
Jsem trochu zklamanej, že nebyla žádná bitka, ale nemusí se všichni vždycky hned mlátit Smiling jen to tak vypadalo v předešlí kapitole xD Nečekal bych že z Nejiho uděláš kuřáka, ale tak proč ne. Bylo by celkem legrační, kdyby naopak Maiya s Ino opravdu bojovali namísto posezení xD

V.x V.

Obrázek uživatele Veja2225
Vložil Veja2225, Po, 2016-07-11 20:20 | Ninja už: 3270 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Pěstitel rýže

Mise L: Celkem dobře jsi to s Sasukem a Nejim nakonec vyřešila Laughing out loud Těším se na to jak to bude mezi Karin s Ino a Maiyou Laughing out loud Zajimá mě už od začátku co se mezi nima přesně stalo :DD

Obrázek uživatele V1K1NG
Vložil V1K1NG, Čt, 2012-12-20 19:46 | Ninja už: 4108 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže

Hjmmm to rozuzleni s nejim se mi moc nelibilo.


Obrázek uživatele Moongirl
Vložil Moongirl, Čt, 2011-05-26 19:49 | Ninja už: 4889 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

divnej způsob, jak získat kamaráda, ale beru to... Kakashi YES

Lidstvo nemůže získat nic bez toho, aniž by se předtím něčeho vzdalo... až na Chucka Norrise (samozřejmě)

95% teenagerů by brečelo, kdyby viděli Justina Biebera chystajícího se skočit z vrcholu mrakodrapu. Přidej si tohle do podpisu, pokud patříš k těm zbylým 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by: SKOČ, SKOČ!!!

SASUKE JE MOC COOL NA TO, ABY BYL EMO...

Redbull dává kříííídla(tohle není reklama)

Moje oblíbená hra- http://www.herni.cz/hra-super_smashflash

Obrázek uživatele NaruT0
Vložil NaruT0, Út, 2011-05-17 19:12 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

prvnich par dni a už má nej holku na škole sasuke no..... Laughing out loud

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Čt, 2010-10-21 19:44 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Takže žiadna bitka? Hmm... tak nič, no Laughing out loud. Ale i tak je to celé skvelo premyslené! ;-)

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, Pá, 2010-05-28 18:04 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

Chjo, a já se těšila na bitku T-T Laughing out loud. Co se asi bude dít v tom lese? Laughing out loud

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele naruto0001
Vložil naruto0001, Čt, 2010-01-07 17:24 | Ninja už: 5222 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

hmmm... Zajimavi Sakura

Obrázek uživatele Kimka
Vložil Kimka, Po, 2009-12-21 22:53 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Jednoznačně, boží Smiling

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Pá, 2009-10-09 21:54 | Ninja už: 5445 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

to neplati kuraky nemam rad

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele -S.a.k.u.r.a-
Vložil -S.a.k.u.r.a-, Út, 2009-08-25 12:10 | Ninja už: 5320 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Moc moc moc moc moc ... moc krásný díl už se těším na další Mrk

Obrázek uživatele konohamaru4444
Vložil konohamaru4444, Pá, 2009-07-24 13:11 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 371 | Autor je: Pěstitel rýže

prečo mi 7 nejde?

Obrázek uživatele Mike
Vložil Mike, Pá, 2009-07-24 16:02 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 529 | Autor je: Prostý občan

neni ešte schválená

_____________________________________

Obrázek uživatele konohamaru4444
Vložil konohamaru4444, Po, 2009-07-20 18:20 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 371 | Autor je: Pěstitel rýže

daj new časť...

Obrázek uživatele Ookami Mia
Vložil Ookami Mia, Čt, 2009-07-16 17:11 | Ninja už: 5359 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

...perfektnéé!!!

Obrázek uživatele Trouble-chan
Vložil Trouble-chan, So, 2009-06-27 18:55 | Ninja už: 5432 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

vážně dobrý:D už se těšim na další díl:D

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Pá, 2009-06-26 18:21 | Ninja už: 5611 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný díl Smiling kdy bude pokráčko ??

Obrázek uživatele Mike
Vložil Mike, Po, 2009-06-22 22:42 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 529 | Autor je: Prostý občan

supr, už sa teším na pokračko

_____________________________________

Obrázek uživatele Tendo
Vložil Tendo, Čt, 2009-06-11 19:03 | Ninja už: 5449 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

umnělecký skvost


http://listov-01.myminicity.com/ pls klikněte ať mi roste město Sad)

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Čt, 2009-06-11 15:04 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

Sasík si získal novýho frienda? tak to je hrubý xD už jsem si myslela,že se pomlátí do krve xD no,moc suprový díl Smiling

Obrázek uživatele Suze
Vložil Suze, Pá, 2009-12-11 17:43 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

a vis, ze ja taky? vypadalo to nanejvys jasne Smiling
moc pekny Kakashi YES

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, St, 2009-06-10 19:27 | Ninja už: 5497 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádhera Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.