manga_preview
Boruto TBV 10

Potomek dvou klanů - 1 Domů?

Tak tohle je moje první série tady na Konoze doufám že se vám bude líbit.
Něco k příběhu: Narutovy a ostatním je kolem dvaceti a … Víte co užijte si to a pak mi napište nějakej ten komentář. Laughing out loud dnešní díl se jsmenuje...
domů?

Osoba zahalená do oranžového pláště s černými plamínky u dolního lemu a dvěma katanami na zádech, kráčela cestou k vesnici ukryté v listí. Katany byly od pohledu velmi krásné, jedna měla světle modrou rukojeť se stříbrnou stuhou, byla zasunutá v světle modrém pouzdře a bylo na ní vyšito stříbrnou nití „Uzumaki“ na tmavě modré čepeli byla vyražená spirála. Druhá byla naopak s rudou rukojetí se zlatou stuhou ve zlato černém pouzdře z nášivkou „Namikaze“ na černé čepeli byla vyražená zlatá vlnka.
Našeho neznámého si všiml ninja z ochranou čelenkou Konohy, který se vracel z nějaké mise, nerozmýšlel se ani minutu a pelášil k hokage.
Mezitím u hokage v Konoze
Tsunade právě vypisovala všelijaká lejstra a Shizune jí v tom ochotně pomáhala, když do kanceláře vletěl bez zaklepání velice udýchaní ninja. Tsunade se sice zprvu chtěla na neznámého rozkřičet, že neumí klepat, ale když viděla výraz v jeho obličeji raději zmlkla a čekala, co jí udýchaný ninja přišel říct.
Ten se pomalu rozdýchal a spustil hlášení toho co právě viděl.
,,Hokage-sama asi kilometr před vesnicí jde ozbrojený ninja…“ nestačí doříct, protože mu Tsunade skočí do řeči.
„No a co? Asi tady má nějakou misi od některého z Kagů, co by nám asi mohl udělat jeden člověk? Vesnice je přece jenom plná skvělých Shinobi kteří ji chrání.“
„Odpusťte, hokage-sama, ale kdyby se do nás pustil tenhle člověk, tak by Konoha s určitostí padla cítil jsem z něj neuvěřitelné množství chakry a ne tak obyčejné. “
„Co-Cože!? To nemůže být možné! Okamžitě se musí zajistit bezpečí vesnice.“
„Můžeš jít!“ Ninja odejde. Tsunade chvíli jen tak sedí a přemýšlí, pak jí něco napadne.
„Shizune!“ zařve během chvilky se otevřou dveře a v nich stojí Shizune.
„Co si přejete Tsunade-sama?“
„Shizune zavolej mi sem tým Gai.“ Ta na ní chvíli vyjeveně hledí, ale po dalším zařvání se je urychleně vydává hledat. Během pěti minut je před hokage nastoupený tým, který žádala.
Hokage jim v rychlosti vysvětlí, o co běží a pošle je neznámého prozkoumat a popřípadě zadržet.
Zasedne zpátky za stůl a snaží se vymyslet strategii, kdyby náhodou zaútočil. Pak jí něco napadne, a aniž by si to uvědomovala, vysloví to nahlas.
„Naruto, kéž by ses vrátil a pomohl nám ochránit vesnici před nebezpečím, je to přece už šest let co jsi odešel kvůli smrti Jirayi. Tenkrát jsi říkal,že se vrátíš, až budeš tak silný, abys všechny co máš rád ochránil. Doufám, že to bude co nejdřív.“
Povzdechla si a dál vymýšlela strategii.

Mezitím někde před vesnicí

Náš neznámý dál kráčí lesem, když se před ním vynoří čtyři osoby. Byly to tři muži a jedna žena. Dva měli na sobě zelenou kombinézu, hrozně tlusté obočí a stejný sestřih, vypadali jako dvojčata. Další muž byl nejspíš z Hyuuga klanu protože měl aktivovaný Byakugan a poslední osoba byla žena, s delšími hnědými vlasy které jí sahaly až po ramena. Před našeho neznámého si stoupl jeden z mužů, nejspíš jejich vůdce se okamžitě začal ptát.
„Kdo jsi a co tu pohledáváš? Neji, co vidíš?“ ta otázka patřila muži z Hyuuga klanu.
„Nikdy jsem nic takového neviděl jeho chakrový oběh je velice zvláštní, ale…“ nestihl dokončit, protože se o slovo ohlásil neznámý.
„Kdo jsem, to zatím nemusíte vědět, dozvíte se to v pravou chvíli a co tu pohledávám?“ „Hmm prozatím můžete vědět, že se vracím domů.“ Oznámil jako by nic a pak ještě dodal.
„A teď mě omluvte, víte až příliš.“ A zmizel ve víru malých kapiček.
„Gaii-sensei co to bylo.“ ptal se Lee (jeho identické dvojče)
„To jutsu, takové používal i Čtvrtý, ale tohle vypadá, že je na vyšší úrovni…“
Okamžitě se však probral.
„Musíme okamžitě zpátky informovat hokage."

U hokage

Tsunade seděla za stolem a četla si strategii, kterou právě vymyslela, když tu pracovny ozářilo bledě modré světlo, odlesky vody a najednou na Tsunade koukala osoby zahalená v oranžovo-černém plášti z dvěmi katanami na zádech.
Tsunade okamžitě zaujala bojové postavení a začala se ptát.
„Kdo jsi a co tu pohledáváš?“
„Hmm, tuhle otázku jsem už dneska slyšel.“ Pod kapucí se usměje.
„Ale no tak bábi, copak mě nepoznáváš?“
Při těch slovech si sundá kapuci.
„Yondaime! Jak je to možné?“
„No tak, já vím, že jsem otci podobný, ale tolik zase ne.“ Usměje se od ucha k uchu.
„Můj bože jsi... jsi to vážně ty, Na-Naruto?“
Oběhne stůl a obejme ho.
„No tak Tsunade-bachan vždyť mě umačkáš!“
„Oh, promiň já jen jsem ráda, že si se vrátil. Musíš mi vyprávět co...“ nedokončí, Naruto jí přeruší zvednutím ruky.
„Později se všechno dovíš, ale teď sem běží Gai a jeho tým, který jsi na mě poslala.“ Zlomyslně se ušklíbne. „Tak mě zapři, ano?“ Při těch slovech zmizí v nejtmavším koutě kanceláře. Tsunade chvíli vyjeveně kouká pak jí to, ale dojde a pobaveně se usměje. Ozve se zaklepání Tsunade je vyzve dál. Do kanceláře vstoupí tým Gai.
„Tsunade-sama,“ začal Gai „byl neuvěřitelně rychlý a taky ovládal teleportační Jutsu…“ nedořekl Tsunade mu skočila do řeči.
„Jak je to možné! To nedokážete chytit jednoho člověka? Toho, který má neuvěřitelnou sílu a dokáže nás klidně zničit a…“
„Je to vlastně zábavné, když nechci, tak mě nikdo nechytí,“ ozvalo se z kouta a ze stínu vystoupil Naruto (kapuci měl zase na hlavě)
„To je on! Vykřikne celý tým a stoupne si do bojového postavení před Tsunade. Nějakou dobu tam stojí proti sobě nikdo noc neříká ticho přeruší až Kakashi který se znenadání objeví v okně.
„Co se to tu děje?“zeptá se.
„Jdeš právě včas nejspíš tu bude menší střetnutí síly mládí!“ řekne nadšeně Gai
„Ne to asi nebude, nechci se s vámi prát.“ Prohlásí Naruto.
„Tak nám řekni, co tu chceš!“ vloží se do toho Kakashi. Naruto se podíval na Tsunade a strhnul si kapuci. To co následovalo, by nevymyslel ani Shikamaru. Gai se složil, jak domeček s karet a Kakashi málem vypadl z okna, kdyby ho Naruto nechytil.
„Sen-Sensei?“ Koktal Kakashi. Naruto se usměje, stoupne si a chvilku si ho prohlíží.
„Sensei jak to, že jste se vrátil? Vždyť jste mrtvý.“ dál žasl Kakashi.
„Sensei? Aha, už chápu, ne to ne, já nejsem Minato, to byl můj otec a to já jsem vám ještě před šesti lety říkal sensei.“ Zasměje se Naruto.
„N-Naruto? Jsi to vážně ty? “ Optá se Kakashi nevěřícně.
„Ano Kakashi-sensei,“ rozesměje se Naruto a dá si ruku za hlavu.
„Naruto! kdy ses vrátil? “ ptá se Neji
„Neji, Tenten, Lee jsem rád že vás zase vidím.“ Otočí se na ně Naruto.
„Neji, copak ty jsi mě v tom lese nepoznal?“ optá se pro změnu Naruto
„Ne, máš nějaký zvláštní chakrový oběh vypadalo to jako bys měl kolem svého namotaný ještě jeden.“ Odpoví Neji.
„Tak proto, mě to bylo divné.“
Naruto, ale ty jsi takoví oběh nikdy neměl co je to?“
„To se stalo před čtyřmi lety, když jsem... “

Pokračování příště

Poznámky: 

No já nevim jak se vám to líbý ? Laughing out loud

Moje FF Kniha

4.93458
Průměr: 4.9 (107 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele hofkanarutochan
Vložil hofkanarutochan, Út, 2012-08-07 16:22 | Ninja už: 4356 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Utírač Udonova nosu

celi minato dobre napsane

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-09-07 20:18 | Ninja už: 5584 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jaktože tu zase není můj koment, no to mě podrž. Je to výborné celé si to pamatuji do detailu, ale stejně jsem si to musela přečíst znovu a stejně jako minule i dnes jsem se zasmála.

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, St, 2010-09-08 15:58 | Ninja už: 5581 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

arigato Laughing out loud



Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Pá, 2009-11-20 16:22 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

krasne presne toto som hladal

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Pá, 2009-11-13 18:22 | Ninja už: 5628 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

pekný začiatok... Smiling máš tam síce pár chybyčiek ale príbeh sa mi páči Kakashi YES

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele Fajlic
Vložil Fajlic, Po, 2009-11-09 20:44 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

fakt super ff...

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Po, 2009-11-09 21:16 | Ninja už: 5581 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

díky kolegáčku Laughing out loud



Obrázek uživatele Fajlic
Vložil Fajlic, Po, 2009-11-09 21:27 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

nz..

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-11-08 16:15 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Já tady nemám koment?? Shocked To jsem si myslela, že jsem sem ho psala... nevadí, ale je to skvělá série a těším se na další dílky...
Je vidno, že jsi talent...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, Ne, 2009-11-08 15:25 | Ninja už: 5664 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

úplně skvěle napsaný!!! Laughing out loud nemůžu se dočkat dalšího dílu, takže na něj hned du! Smiling u mě máš 5*....

Obrázek uživatele Dardes
Vložil Dardes, Pá, 2009-11-06 15:08 | Ninja už: 5358 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Tomu to sekneeee !! Chtěla bych vidět ještě ty katany xD je to super a začíná to být zajímavý jen tak dál, du na další nebo se fakt zblázním Laughing out loud doufám že to bude docela dost dlouhý jen tak dál, máš to krásně napsané a promyšlené, za to vážně dostáváš 5 hvězdiček !!!! Eye-wink

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Pá, 2009-11-06 18:29 | Ninja už: 5581 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

díky Laughing out loud



Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, St, 2009-11-04 14:56 | Ninja už: 5955 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

nádhera...nemám slov.

Obrázek uživatele Temaku UzumakiNamikaze
Vložil Temaku UzumakiN..., Ne, 2009-08-16 15:08 | Ninja už: 5422 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Prostý občan

pěkný

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Ne, 2009-07-26 20:29 | Ninja už: 5615 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

*spadlá usta* super ten obrazek je pjeknej a s těma katanama .. fíha to by byl borec


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2009-07-13 22:17 | Ninja už: 6237 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super příběch jdu ihned na další

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Pá, 2009-06-19 18:30 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Už jsem tu, takže jelikož je můj předchozí komentář smazaný, musím napsat nový Laughing out loud Takže tahle povídka začíná docela stereotipně, ael má v sobě něco zajímavého. Upravu hodnotit nebudu, protože dislektiků a disgrafiků jre tu víc i moje maličkost Laughing out loud. Ani jsem tam stejně žádnou chybu neviděla Laughing out loud Velice mě taky pobavil Kakashi...chudák jden zmatenej Laughing out loud Taky jsem zvědavá jak budou na Naruta reagovat Sakura a Hinata, aby se nám o něj nepoprali Laughing out loud Chudák, teď bude na roztrhání Laughing out loud
Jak bych to tak nějak shrnula: rozhodně pokračovat, tohle se mi záčíná líbit Laughing out loud

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Pá, 2009-06-19 21:09 | Ninja už: 5581 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

díky tvé komentáže mě vždycky povzbudí napsat noví díl Laughing out loud



Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Út, 2009-06-09 20:55 | Ninja už: 5581 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

děkuju děkuju lidičky vaše komentáře mě opravdu těší. Chtěla jsem jen k povídkám dodat jsem Dislektik a Disgrafik mě to nijak neomezuje, ale občas si nevšimnu nějaký čárky nebo háčku nebo mi vypadne písmenko prosím když tak mi to připomentě a já to opravím děkuju Laughing out loud



Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Út, 2009-06-09 19:48 | Ninja už: 5704 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

super už se určitě těším na další.

Líbilo se mi jak Naruta pletli z Minatem

Obrázek uživatele Gonaki
Vložil Gonaki, Út, 2009-06-09 19:25 | Ninja už: 5504 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

ej fakt super hlavně at je tu co nejdriv další dil...jinak 5 star

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Út, 2009-06-09 16:44 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím se sorafay, ta úprava poněkud klopýtá..no, obsahově je to zajímavý nápad i pěkné zpracování Eye-wink

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Út, 2009-06-09 16:37 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

hmmm,fakt dobrý Smiling Kakashi YES těším se na další díl Smiling

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Po, 2009-06-08 21:48 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

je to opravdu skvělá povídka za pět hvězdiček.

Obrázek uživatele ero senngin
Vložil ero senngin, Po, 2009-06-08 21:42 | Ninja už: 5631 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

super uz se nemuzu dockat dalsiho dilešku

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Po, 2009-06-08 21:17 | Ninja už: 5581 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

lidičky děkuji moc za komenty budu se snažit sem dávat co nejřív novích dílů v nejkračim čase Laughing out loud



Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2009-06-08 21:20 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jeden diel za jeden týždeň Eye-wink Prečítaj si Pravidlá FF Sticking out tongue


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2009-06-08 22:42 | Ninja už: 5586 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

ale no taak pri tejto poviedke by ste mohli spravit vinimku je to predsa super a mne sa to moc paci..=DD
ja viem ze sa to nestane ale za pokus to stalo nie??=DD

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Po, 2009-06-08 21:24 | Ninja už: 5581 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

ještě jednou díky Cool



Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, Po, 2009-06-08 21:17 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Na to, že to je prvá séria je dobre napísaný prvý diel ak budú aj ďalšie takéto dobré tak bude super sériovka. Sticking out tongue