manga_preview
Boruto TBV 07

Yuujou Monogatari - 3

Chceš být…


Je to jen na tobě… ty sám určíš svůj osud. Je to tvůj život, tvá cesta…tvůj sen. Jen jednu prosbu mám - sni s otevřenýma očima!

***

„Tak kde jste byl tak dlouho?!“ přivítal bělovlasého ninju Minato.
Tak to začíná pěkně… co si to vůbec ten fracek dovoluje? „Měl jsem… hmm… důležitou práci. Nestarej se,“ dodal, když viděl, jak neodbytně se chlapec tváří. Roztržitě se poškrábal na čele.
„Fajn… ne že by mě to nějak extra zajímalo, ale předpisy jsou předpisy. Tak – jaké jsou vaše sny?“
„Sny?“
„Ne, noční můry. Sny, cíle… čeho chcete dosáhnout? Začni, “ kývl na Naomi.
„Já… já chci být silnou kunoichi…a..“
„Další,“ přerušil ji Jirayia.
„Já to ještě nedořekla!“ prskla s pohledem upřeným na kluky.
„Není času nazbyt! I v boji se musíš rozhodovat rychle! Tak… ty,… hm, Uchiha?“
„Ano. Já budu jeden z největších Uchihů. Chci… chci překonat svého otce,“ vyletělo z něj.
Minato ho přejel zvědavým pohledem. Ale to už se Jiryaia ptal dál.
„A ty?“
„Já… já budu Yondaime Hokage!“
„Yondaime… ale to bude hodně práce,“ upozornil ho Sannin. „Stát se Hokagem je těžké… a ty jsi jen student,“ namítl. Chlapče, ty nevíš, co tě čeká.
„Však vy jste taky nezačal jako Jounin! A já to zvládnu!“
„To si věříš. A eh… jakže se vlastně jmenujete?“
Tehle sensei je cvok, blesklo hlavou Naomi. „Hyuuga Naomi,“představila se.
„Namikaze Minato.“
„Uchiha Fugaku.“
„Eh, stejně si to nezapamatuju… ale dobře. Takže… začneme s tréninkem?“
„Nezapomněl jste na něco, sensei?“ Zřejmě ne. „Vaše jméno,“ napověděla po chvilce.
„Jo… Jirayia. Můžete mi říkat sensei,“ zazubil se na ně pobaveně.
Tak Namikaze, Uchiha a Hyuuga. Uchiha... to bude génius, napadlo Jirayiu. Stejně jako ostatní v jejich rodě. A navíc Sharingan... Má tedy výhodu. Hyuuga... tam všichni geniální nejsou, přesto - Byakugan je nesporně silná zbraň.
A ten poslední, Namikaze... žádný důležitý klan, vlastně jsem o něm nikdy ani neslyšel... Vypadá to, že alespoň s tímhle klukem bude nějaká zábava…
Hmm... zadíval se pozorněji na Uchihu. „Nejsi ty ten baka, co nechal vyhořet polovinu Akademie?“ zeptal se se zájmem.
„Tyhle věci nejsou důležité,“ odpověděl upjatě chlapec, zatímco se urputně snažil nezrudnout. „Jsme tady přece kvůli tréninku,“ zavrčel.
„Ano… takže – začněme!“ vykřikl. Z kapes vytáhl několik kunaiů a překvapivě hbitě je hodil po dětech, jen tak tak stačili uskočit. Následovala ohnivá sprška, proud vody a další kunaie… v tak rychlém sledu, že Minato, Naomi ani Fugaku nestačili sledovat.
„Co to sakra děláte?!“ vykřikla dívka.
Odpovědí jí byl shuriken, který ji poškrábal na rameni. Vyděšeně zaječela a schovala se za strom.
Mladý Sannin se ale jen ušklíbl. „Tak bojujte přece!“
Ten muž je blázen… Minato vyskočil, aby se vyhnul další dávce ostrých nožů. Ale nějak ho musíme porazit!
Viděl, jak se Fugaku snaží o nějaký trik s ohněm. Ale jejich senseie to nezastavilo.
Přikrčil se. Tohle je opravdový boj! A já neprohraju! Slíbil si v duchu.
Můžeme zemřít, napadlo vyčerpanou Naomi.
Tohle musím zvládnout, přemítal Fugaku a přerývaně vydechoval. Raz dva…
„Katon: Goukakyou no Jutsu!“ Viděl jen svého nepřítele. V tu chvíli vše ostatní přestalo existovat. Jen velmi vzdáleně zaslechl druhý hlas, který křičel něco, začínalo… na slovo Fuuton? Netušil. A bylo mu to jedno. V boji přece nejde o okolí. Jen o tebe a nepřítele…

A nepřítel vyhrál.
Nevěděli pořádně, jak se to seběhlo. V jedné chvíli taková spousta kouře, Fugakovo ohnivé a Minatovo vzdušné Jutsu nebyla dobrá kombinace.
To ostatně poznali sami.
Fugaku dokončil Goukakyou ve stejně chvíli, jako Minato svou techniku. A obě zasáhly plnou silou jejich senseie…
To si tedy alespoň mysleli…

„To není možné! Přežil to bez jediného zranění!“ proťal ticho dívčí hlas.
Chlapci se po sobě unaveně podívali. V očích obou géniů bylo vidět překvapení. Co to ta holka mele? Přece ho zasáhli! A ať už je to uvěřitelné, nebo ne, oba najednou! Což v nich vyvolalo trochu pocit žárlivosti. Proč ten pitomec útočil? Já ho přece dostal, pomysleli si oba.
„On… On…“
„Vyhrál?“ napověděl jí posměšně Sannin.
„A-ale…“
„Ale co?“ Přísně na ně kývl, aby všichni přišli blíž. Což udělali jen velmi neochotně. „Máš snad nějaké námitky, Hyuugo?“
„Tohle přece nebyl žádný boj! T-To… jenom jste na nás útočil! Bez varování!“
„A to byl teda důvod proč jsi akorát stála a nic nedělala? Kde je to legendární taijutsu klanu Hyuuga?“ Naomi zrudla.
„Nebo snad čekáš, že v boji na tebe bude nepřítel čekat až se laskavě připravíš?
A vy dva… no, ten váš útok nebyl zase tak špatný… ale jen náhodně, že? Žádná týmová spolupráce… a zase tak silní také nejste. Chcete dosáhnout svých snů? Tak se snažte. Opravdu snažte. Nechci slyšet vaše hloupé sny. Chci abyste šli za svým cílem. Pak budete shinobi. Teď… teď jste jen hloupé děti.“ Dokončil.
Trojice zmlkla. Vážně má pravdu? Jenom… jenom děti.
Měl jsem lépe bojovat… tak jako každý Uchiha…
Měla jsem se více snažit…
Měl jsem… já…
„To… to není pravda,“ prolomil ticho Minato. „Jo, jsem dítě. A prohrál jsem. Ale svůj sen splním! Já budu…“
„Pořád pitomec?“ skočil mu do řeči. „Pořád o tom mluvíš jako o snu… sni si svoje sny, ale plň svoje cíle!“
Tohle nevzdám… „Tak… můj cíl je splnit si svůj sen! A tohle nikdy nevzdám!“ A teď mi ukaž…
„To říkáš teď… dobře, tak budeš Hokage. A ty chceš být vůdce Uchihů, že? A ty… silná. Chceš být silná. Vážně ušlechtilé cíle… sny, nebo jak to nazýváte.
Ale jak to chcete dokázat, když ani nedokážete spolupracovat? Ty povedeš klan, ale ani si nedokážeš najít přátele. Ty chceš vést celou vesnici, ale jediné, co tě zajímá je trénink, nemám pravdu? Proč ji chceš chránit? Abys mohl ukázat, že jsi ten nejlepší, slavný Hokage? Znáš vůbec tu vesnici? Myslím doopravdy?
Pořád jste děti… ale máte něco v sobě.
Můžu vás vést k tomu, být ninjou. Nebo to taky můžete vzdát a žít si své obyčejné životy, vyplněné pouhým sněním.
Je to jen na vás.“

Je to jen na vás… co chci? pomyslel si Minato.
Yondaime Hokage. Dvě pouhá slova, která ale pro mě znamenají… hodně? Co to pro mě vlastně znamená?
On… mluvil o tom, chránit vesnici.
Ale měl pravdu, já ji vlastně ani neznám. Tak proč? Proč chci být Kage?
Kage znamená hrdina. Hrdina, jako jsem ti to kdysi slíbil… já svoje sliby plním, mami… Stanu se hrdinou, abys na mě mohla být pyšná.
Slibuji…

Poznámky: 

Jop, mám ráda Jiraiyu. Snad se líbilo.

4.90476
Průměr: 4.9 (21 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2019-01-25 23:08 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise 3S: Páni, Jiraiya to vzal pěkně od podlahy a vůůůůůbec se s nimi nemazal. Laughing out loud Čekala jsem výzvu s rolničkami a on to místo toho byl super bleskový útok, příjemná změna a zvláštní volba pro Jiraiyu. To bych čekala spíš u Tsunade. Nebo Orochimara. Pointa ale byla stejná, týmová spolupráce. Jen škoda, že to není delší. Smiling

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, St, 2010-10-27 18:08 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

takže.. no, zase naprosto nevím, co psát. Zase jsem se do něčeho tak dokonale začetla... tak dokonale to před sebou viděla a... Opravdu... Nevím, co jiného psát... prostě úžasné Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2009-07-25 21:45 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Tak tady se konečně Jiraiya choval jako pravý shinobi a ne jak Ero-sennin Laughing out loud tahle povídka mě baví Eye-wink Kakashi YES a věřím, že si oblíbím i další tvé série, které mi byly doporučeny jako jedny z nejlepších...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), Čt, 2009-06-11 20:24 | Ninja už: 19811 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Ero-sennina má rád každý, nie? Laughing out loud A ty ho dokonalo popisuješ..
Krásne Nettie.. Táto séria sa mi číta naozaj úžasne Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2009-05-07 16:58 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Souhlasím, sorafay... jasně, každý má svůj názor, ale... ne v tomhle! xD díky Smiling samozřejmě, všichni ho mají ráda... že, helgaste? Smiling a doufám, že je pořádně motivoval, Jidus-chan. Jenže, v něčem (ve všem!) má pravdu - jsou to pořád jenom malá děcka. A jejich cesta k dospělosti bude ještě dlouhá, o to se už postarám. Snad. Děkuji moc, Jidus.
Nefrites? Jaký udušení? *volá záchranku* aby ses tak zabila, a ještě kvůli mně? Ouvej, polovina konohy by mě zabila, se mnou v čele.
Hm... Naomi jsem nikdy nebrala jako silný charakter. Je to malá, naivní holka, ještě dítě. Bude jen na ní, jestli vyroste nebo ne... jestli zesílí. Taky jsem na to zvědavá. (což možná zní divně, protože to vlastně určuju já. Ale... prostě ale. Smiling) děkuji.

Obrázek uživatele Nefrites
Vložil Nefrites, Út, 2009-05-05 21:15 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Prostý občan

Takže jeden nejmenovaný pitomý a hlavně zapomětlivý ohňostroj si to přečetl už včera, ale nějak jsem nenapsal komentář. Vzkazuji od něj, že když si večer vzpoměl, že nic nenapsal, tak se několikrát pokusil udusit se polštářem. Povedlo se a tak ti musím zarecitovat kousek jeho poslední vůle určený pro tebe.

"Milá Nett,
nechápu se. Nechápu ale ani genialitu té povídky. Jiraya, úžasný. já bych ho asi nikdy nedokázala takhle vystihnout... protože... protože mám jiný postavy, u kterých mi to jde líp. Ale ty jsi ho popsala tokovýho jakej je. Prostě Jiraya... nemám ráda Naomi, né proto, že nemá dobrý charakter, ale prostě je mi nesympatický. POdle mě je to ten typ holky, co se ráda lituje. Aspoň mi to tak přišlo. Což je ale geniální (zase), protože postava s takovejma chybkama je skvost. Jako postava bude skvělá, jako osobu jí nemám ráda...
Prostě se mi tahle povídka strašně líbí... "

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Út, 2009-05-05 19:47 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Pani, Jiraiya jim teda dal zabrat Laughing out loud Ale aspon je poradne namotivoval... snad Laughing out loud
Kozdopadne perfektni dil, Nettie... Co bych Ti k tomu porad rikala? Porad nekoho chvalit je uz vazne nuda a uz se to ani neda brat vazne... No jo, ale... kdyz ono se u Tebe neda jinak... Laughing out loud

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, Po, 2009-05-04 18:35 | Ninja už: 6121 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

vyborne.. i ja mam rad ero-senina Smiling

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2009-05-05 15:53 | Ninja už: 5566 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Pekne...ten Fugaku ci ako je sasukeho foter vsak Laughing out loud ...a co sa stalo ked Minato pouzil Futon a Fugaku Katon?...nemal byt ten katon este silnejsi?

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2009-05-05 16:05 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Možná měl, a možná ne. Ale na tom ani nezáleží, protože dva žáci Akademie sotva překonají Sannina, legendárního ninju. Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2009-05-04 17:32 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Si sa pekne rozpísala Smiling
Páčilo, páčilo... Kto by ho nemal rád? Smiling By dostal xDDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.