manga_preview
Boruto TBV 08

Papačka08 aneb Černo-Bílá návštěva

Dnes v noci jsem ležela na matraci a koukala zamyšleně do stropu.
„Jaktože tam nikdo nebyl?“ přemýšlela jsem.
„Jestli chceš, zjistíme to,“ řekl Černý, „pojď, podíváme se ven!“
„Jo a ty zase někoho zabiješ! Já už tě znám!“ řekla jsem a převalila se na bok.
„Přísahám ti, nikdo nepřijde o život, nikoho nezraním, pokud to nebud nutné,“ řekl. Trochu jsem se na něj otočila.
„Slibuješ?“
„Čestné Démoní,“ řekl a vyskočil z okna. Za chvilku jsme se osctli u Uchiha-rezidence, kde béžové lampióny osvětlovaly uličky. Vešla jsem dovnitř a Černý začal mít narážky na vypiplanosti a ''Teplé sochy delfínů''. Ale neměl pravdu, na dotek byly studené, podzim už byl na spadnutí. Když jsem přišla do Sasukeho pokoje všimla jsem si plna plakátů různých hudebních kapel včetně Šmidliboys (znám je od Ino), které byly probodány kunai a shurikeny. On sám seděl u stolu a četl si svitky o bojových uměních.
„Sasuke?“ řekla jsem nejistě do ticha. Sasuke se s trhnutím otočil a zíral na mě.
„C-co tu děláš?!“ řekl a připravil si kunai.
„Nechci bojovat a nepřišla jsem tě zesměšnit ani nic podobného. Chtěla jsem si promluvit. Proč tady v rezidenci nikdo není?“ řekla jsem. Sasuke začal natahovat.
„Můj zlý bratr Itachi vyvraždil celou mojí rodinu a mě nechal trpět!“ řekl se slzami v očích. Potom se jeho pohled změnil v nenávistný.
„Ale já se pomstím... zabiju ho!“ řekl a párkrát symbolicky zamáchal kunaiem ve vzduchu. Pak se na mě otočil.
„A co ty? Jak ses jsem dostala?“ zeptal se a tak jsem mu vyprávěla svůj dlouhý příběh.
„...a teď jsem tady a vyprávím ti svůj příběh,“ dokončila jsem vyprávnění. Sasuke se na mě podíval.
„To jsem nevěděl. Promiň, že jsem tak agresivní, nesnáším ostatní lidi a cizince především,“ řekl a podíval se z okna. Chvíli bylo ticho.
„A... kde je Itachi teď?“ zeptala jsem se. Sasuke se zamračil.
„Nevím, ale najdu ho a pak bude trpět on!“ řekl naštvaně a hodil kunai po plakátě THček na zdi.
„Proč tady má plakáty?! Je to idiot?!“ zakřenil se Černý. Pokusila jsem se ho spražit pohledem, ale tak doře šilhat neumím. Ještě chvíli jsem si se Sasukem povídala a potom se vrátila zpět, zalezla do postele a usla...

Poznámky: 

Bílá: Po té, co jsem napsala Shormitu-Sasukeho ho už nemůžu považovat za nepřítele.
Černý: Navíc je Bílá až příliž hodná a já ažý příliž toužím po vycházkách, takže byl tohle takový malinký kompromis.

4.857145
Průměr: 4.9 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ket
Vložil Ket, Po, 2009-04-20 17:02 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

Každý desátý díl speciál?!?!? To jich bude tolik?!?!? Jííík! Ale jinak zajímavý... Shika bude na Sasukeho žárlit Eye-wink

Obrázek uživatele Papačka
Vložil Papačka, Út, 2009-04-21 07:30 | Ninja už: 5723 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

Bílá: To si piš, že bude! Ještě se ani neoběvila většina postav!
Černý: Hrž hubu, Bílá! Spoilery dávám já!

Obrázek uživatele Papačka
Vložil Papačka, Pá, 2009-04-17 07:34 | Ninja už: 5723 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

Bílá: Takže, musíme se vám omluvit, ale příští díl nebude dlouhý.
Černý: Zato však desátý protáhneme nejmíň na dvě stránky čistého rozhovoru o mě. *Mrk!*
Bílá: Tak vyčkejte! Bude to tu co nejdřív to bude možné! Eye-wink

Obrázek uživatele UzumakiKushina
Vložil UzumakiKushina, Čt, 2009-04-16 14:49 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 350 | Autor je: Prostý občan

další super díl, s rěma speciálkama je to super, jenom aby jsme se k nim dostali, viď xDxD


jsem 7. členem 11. konožské strážní divize
nejnovější FA:

Obrázek uživatele Rad007
Vložil Rad007, Čt, 2009-04-16 14:20 | Ninja už: 5608 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

HUSTYYYYYYYYYYYYYYY

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2009-04-15 20:11 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Jéjéjé, ahoj, Papačko, já jsem se tak těšila Laughing out loud
P.S. Bílá, to je rozumný přístup Eye-wink
P.S.2 Černý, máš toulavé boty? Hlavně, že nic nevyvádíš Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Papačka
Vložil Papačka, Čt, 2009-04-16 07:30 | Ninja už: 5723 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

Bílá: Díky! Dneska už mi to neřekne skoro nikdo...
Černý: Toulavé boty? Já boty nenosím, ani pantofle a nesnáším žabky. Jsem bos.