manga_preview
Boruto TBV 07

Elitní Ninja I - "To" jutsu![16]

Hinata nechala zmizet svou katanu.
„Dobře Naruto... Jak si přeješ. Poskočíme o pár úrovní výš. Ukážu ti mé nejsilnější jutsu.“ řekla Hinata a zastrčila si vlasy za ucho. Naruto jí s napětím sledoval.
„Víš Naruto, po té co si odešel, o tobě začala celá vesnice mluvit jako o jednom z nejnadanějším shinobim. Někdo dokonce říkal, že v tvém věku nebyl ani tak silný Yondaime.“ Hinatě se na tváři objevil smutný výraz.
„Zkrátka, jsem se zajímala o tvé techniky a zaujala mne jedna. Zaujal mne tvůj sage-mode. Spočívá se splynutí s přírodou, že? Chtěla jsem získat podobnou techniku, ovšem zjistila jsem, že to pro mne není možné. Proto jsem se snažila vytvořit něco co by mu konkurovalo nebo dokonce překonalo. Celých pět let jsem se s tím zabývala a nakonec jsem to dokázala. Tuto techniku jsem pojmenovala Tenshi-Niru. A teď ti ukážu jeho sílu! Byakugan!“ Hinata aktivovala své doujutsu a shromažďovala svou veškerou zbylou chakru. Ve chvíli kdy celá doslova zářila chakrou, jí všechnu vypustila na povrch.
„Tenshi-Niru!“ pronesla a celá se začala obalovat bílou chakrou.
„Úžasné...“ hlesl Naruto. Ozvala se rána a všechny od Hinaty se začalo odpuzovat. Naruto si musel před obličej vložit ruce.
Úžasný tlak... Ale co to je?! Připomíná mi to Kyuubiho chakru! myslel si Naruto a udělal krok vzad. Kousl se do prstu, až z něj vystříkla krev a položil je na zem.
„Kuchiyose no Jutsu!“ Kolem Naruta se objevilo sedm žab.
„Co se děje?!“ pronesla jedna z nich.
„Pozor!“ upozornila druhá. Byla však pozdě. Jako blesk Hinata nalítla do jedné z žab. Ta okamžitě spadla na zem v bezvědomí. Než si ostatní žáby čehokoliv všimli, Hinata se proplétala mezi nimi obrovskou rychlostí a mířila přímo na Naruta. Chtěla mu zasadit finální úder, ale když udeřila, její pěst netrefila nic než vzduch. V tu chvíli ji někdo chytil ze zadu a ke krku jí přiložil kunai, který pulsoval větrnou chakrou.
„Vždy si hlídej své záda...“ pronesl Naruto. Hinata se podívala na čepel. Tolik přírodní rekombinace v tak malém bodě. To by nepřežila.
„Shunshin no jutsu... Úžasné... jsi dokonce rychlejší než já... Takže ty žáby...“
„Byli pouze, abych zjistil, jak to jutsu pracuje. Všiml jsem si pouze rychlosti, vysoké rychlosti. Ale stále jsi pomalejší, než já. Je mi líto Hin... Ale ty nejsi ninja, který by se se mnou mohl měřit.“ řekl a žáby zmizeli.
Hinata se ušklíbla.
„Myslíš, že rychlost je všechno co zvládnu? To se ale pleteš...“ řekla. Naruto jí stále svíral nůž u krku, ale začal cítit, že z něj Hinata vysává přírodní chakru. Rychle od ní odskočil.
„Takže...? Vysáváš chakru z okolí?“ zeptal se jí.
„Přesně tak, a to není vše... čím dýl tady takhle kecáme, tím víc chakry získávam. Takže bys to neměl moc protahovat.“ Naruto protáhl obličej.
„Nechci tenhle souboj ukončovat rychle... Ale, když mi nedáváš na výběr... Tak ti také ukážu nějaké speciální jutsu...“ řekl a vytvořil jednoho klona. Ten mu okamžitě na ruce začal roztáčet Rasen-shuriken. Jakmile byl hotový Naruto ho hodil proti Hinatě. Hinata se připravovala na úhybný manévr. Naruto však opět začal dělat pečetě.
„Rasen-shuriken bunshin no jutsu!“ Najednou na Hinatu letělo pět rasen-shurikenů.
„Cože?!“ nechápala a skrčila se, aby nedostala smrtící zásah. Jutsu však ve vzduchu explodovalo a Hinata dostala zásah chakrových jehlic.
„Áááá!“ zaječela a spadla k zemi. Naruto byl hned u ní.
Nééé! To jsem neměl dělat! Do háje... strachoval se.
„Hinato! Jsi v pořádku?!“ Hinata měla zavřené oči a neodpovídala.
„Sakra!“ zaklel, vzal Hinatu do náruče a běžel s ní k Sakuře. Při tom se Hinata probrala.
„N-Naruto... Nic mi není...“ zašeptala tak, že ji sotva slyšel. Naruto se zastavil a položil ji na zem. Držel ji za ruku, která byla chabá.
„Jsi si jistá?“
„Ano,“ řekla pomalu, „tvůj útok jsem vstřebala jako chakru, ale bylo jí příliš mnoho a výsledek byl totální vysílení...“ řekla pomalu a znova zavřela oči.
„Nemám dojít pro Sakuru?“ zajímal se.
„Ne, prosím... Zůstaň tu se mnou...“ Hinatu upustila poslední síla a omdlela vyčerpáním. Naruto nevěděl co dělat. Pořád držel Hinatu za ruku. Měla tak něžnou pokožku a byla tak strašně silná.
Tolik se změnila za ty roky... A to vše kvůli mě. Nakonec se rozhodl, že jí přeci jen odvede k Sakuře.

Když k nim dorazil. První kdo k němu přiběhl byl Zek.
„Jste v pořádku mistře?!“ strachoval se.
„Naprosto, ale ona je na tom hůř.“ řekl mu. Teprve teď se Zek podíval na Hinatu.
„Kdo to vůbec je?“ zajímal se.
„O tom ti povím později. Teď se musíme postarat o její zdraví.“ řekl a položil Hinatu opatrně na zem. Sakura byla hned u ní a začala jí zkoumat tep. Byla hodně naštvaná.
„Zbláznil ses?! Použil si na ní rasen-shuriken?! Vždyť si jí mohl i zabít! Máš štěstí, že reagovala, jak nejlépe mohla.“ probodávalo ho zlostnými pohledy. Naruto sklopil hlavu a řekl:
„Vím, že jsem udělal chybu. Nevím, co to do mě vjelo. Už se to nestane. Přísahám!“
„Máš štěstí, že je vážně jenom vyčerpaná...“ řekla a už na Naruta nemluvila. Naruto se vzdálil od ostatních a začal se koncentrovat. Potřeboval si vyčistit hlavu. Zek chtěl za ním jít, ale Shikimaru ho zastavil se slovy:
„Nech ho být, je to ho na něj teďka moc.“
„Ale jak to? Vždyť přece vyhrál!“ nechápal. Shikimaru se pořádně vydechl.
„To je pravda, ale málem ji připravil o život. Musíš pochopit, kdy ti stojí za to zvítězit. A zapříčinit smrt svého blízkého není to nejlepší.“ řekl mu.
„Chápu...“ řekl po chvilce.
„Ale, co když ten koho budu považovat za přítele, se mne bude snažit zabít? Jak pak poznám co za co stojí?“ ptal se.
„To nevím... Jediné co ti můžu poradit je, abys měl oči na stopkách a dával pozor, komu věříš a komu ne. Ale neboj se... Věřím že, brzy přijdeš na to komu věřit. Stejně tak věřím, že se jednou staneš silným ninjou, stejně jako tvůj otec.“ když řekl poslední slovo, Zek zbystřil.
„Můj otec? Co o něm víš Shikimaru?“ zajímal se.
„Tvůj otec? Byl to můj sensei. Bohužel byl zavražděn, když se snažil bránit mír.“
„Zavražděn?! Kdo ho zabil?“ zajímal se Zek a zaťal pěst.
„Byl zavražděn Akatsuki. Organizace, která existuje do dnes a musí být zničena!“ řekl a na poslední slovo dal největší důraz.
„Víš, Naruto o tom nemluvil. Ale je mi jasné, že doufá, že mu se zničením Akatsuki pomůžeš.“
„Já?! Ale co já zvládnu?! Sem jenom malý kluk.“
„Drž se Naruta a věř mu. On z tebe udělá ninju, který předčí tvého otce. Tomu já věřím.“
„Ale abych ho předčil, musím tvrdě trénovat!“
„Chceš trénink? Fajn. Řekl bych, že než se věci urovnají, uplynu dost času. Běž za Leem. Prahne nedočkavostí, tě učit.“ oznámil mu Shikimaru.
„Vážně?!“ rozzářil se Zek, „Tak já se ho zeptám!“ řekl a rozeběhl se za ním. Shikimaru ho sledoval a na tváři mu hrál úsměv.
„Jen běž Zeku. Ty to dokážeš. Zdědil si Ohnivou vůli. Vím to.“ říkal si sám pro sebe.

celá má fanfiction

4.95946
Průměr: 5 (74 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2009-08-29 22:36 | Ninja už: 6153 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super ff

Obrázek uživatele lady Madoka
Vložil lady Madoka, So, 2009-04-04 09:10 | Ninja už: 5564 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

Už se těším na další díl!!!

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, So, 2009-03-28 00:45 | Ninja už: 5501 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Moc moc kawai! No ale chci pokráčko !! Laughing out loud

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, St, 2009-03-25 20:00 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Tohle je primo kawaiiii naruto je more good nez hinata nikdo ne nej nema... jo to je dobry fakt super tohlensto cist honem dalsi a bud rad ze mas takovej talent nebo si uz byl davno pod hlinou

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Út, 2009-03-24 20:41 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Po hodně, hodně, hodně dlouhé době další super dílek Smiling to čekání se vyplatilo i když byl trochu kratší tak se to vynahradilo obsahem Smiling za 5 bodů Smiling

Obrázek uživatele deadcow
Vložil deadcow, Út, 2009-03-24 20:55 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Utírač Udonova nosu

dekuju Smiling

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Út, 2009-03-24 20:32 | Ninja už: 5544 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

hlasoval som, pridal do obľúbených a v komente dodávam že super diel... takže sa asi Naruto vráti keď prišiel o študenta xD

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Út, 2009-03-24 20:07 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

Eye-wink dobrej dílek Smiling myslím je že je lepší, že jsi tenhle napsal ty, prtože já bych to napsal jinak, a myslím že tahle tvoje verze je lepší Laughing out loud

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Út, 2009-03-24 20:04 | Ninja už: 5668 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

To je mrtě dobrý!!!! Hinata je machr, to se musí uznat! A ty samozřejmě taky. Tohle vymyslet, to chce mít něco v hlavě Laughing out loud
Jinak doufám, že 17 přibude rychlejć než 16. Budu to netrpělivě očekávat!!!
Mhahahahahaha... Ať ti Jashin dodá inspiraci!!!

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele deadcow
Vložil deadcow, Út, 2009-03-24 20:16 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Utírač Udonova nosu

hehe Smiling
Diky

Obrázek uživatele Unubius
Vložil Unubius, Út, 2009-03-24 19:47 | Ninja už: 5759 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

super díl...akorát ta doba kterou jsme museli všichni čekat no hrůza Sticking out tongue

Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, Út, 2009-03-24 19:37 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Hahaaa vyhrál Naruto.... i když jsem si na chvíli myslel, že vyhraje Hinata Laughing out loud
Jinak supr díl Laughing out loud