manga_preview
Boruto TBV 09

Elitní Ninja I - Naruto VS. Hinata [15]

Naruto a Hinata si hleděli do očí. Oba soustředili obrovské množství chakry.
„Naruto, chci, aby si mě nešetřil ani trošku. Protože já tě šetřit nebudu!“ křikla Hinata a postavila se do bojové pozice. Naruto se taky postavil do pozice.
Souboj začíná…

Hinata zaútočila jako první. Aktivovala Byakugan a rozeběhla se na Naruta. Za běhu si povyhrnula levý rukáv. Na ruce měla podivný znak, po kterém přejela druhou rukou.
„Kuchiyose no Jutsu!“ Hinatu zavalil kouř a když z něj vylítla v denním světle se zatřpytila bílá katana. Naruta reagoval okamžitě a vyskočil proti ní s kunaiem v ruce. Jejich zbraně se střetli a odhodily několik jisker. Oba dopadli na zem a stále se přetlačovali. Narutův kunai ovšem nevydržel sílu katany a začal se mu rozpadat v ruce. Všiml si toho a odskočil dozadu. Než však stačil cokoliv udělat, Hinata byla za jeho zády a chystala se ho přeseknout v půli těla.
Je rychlá! blesklo Narutovi v hlavě. Rychle se skrčil před letící katanou a zároveň se pokusil Hinatě podkopnout obě nohy. Hinata nadskočila a ve vzduchu vykopla nohu přímo na Narutovu hlavu. Ten dal ruce do obrané pozice před svůj obličej a vykryl útok. V kopu bylo ovšem tolik chakry, že se posunul asi deset metrů dozadu. Naruto se zvedl. A znovu se Hinatě zahleděl do očí.
„Opravdu úžasně jsi zesílila. Pověz mi, ta katana, co je zač?“ zeptal se Naruto. Hinata se zadívala na lesklý kov.
„Jmenuje se Shiroinakami. Je to legendární katana, která má hodně společného s historií našeho klanu. Legenda pravý, že pouze nejsilnější ninja století z Hyuuga klanu, jí dokáže získat. Nikomu se to ovšem nepovedlo, a tak se začalo říkat, že je to nesmysl. Ovšem teď ji v rukou držím já Hyuuga Hinata a chci zjistit, jestli jsi silnější než já. Takže konec kecání a jde se zpátky do boje!“ ukončila svou řeč Hinata a pozvedla Shiroinakami. Znovu se rozeběhla na Naruta. Ten ovšem jen stál a přemýšlel.
Díky jejím očím, nemám moc šancí v taijutsu. Takže přišla řada na ninjutsu. Zajímavé, ale doufám, že toho předvede víc, než jen máchaní katanou.
Když od něj Hinata byla nadosah ruky. Dotkl se levou rukou země a zmizel. Hinata se zastavila na místě kde stál a Byakuganem začala pátrat po jeho chakře.
Neuvěřitelné, jeho chakra se rozprostřela všude kolem.
„Naruto-kun, snažíš se schovat? Přece mě takhle nezklameš!“ křičela Hinata a do katany začala soustředit obrovské množství chakry.

Zbylým ninjům, se naskytla neuvěřitelná a nebezpečná podívaná.
„To je neuvěřitelný! Nikdo zatím takhle s Hinatou neudržel krok, výjimkou snad Hokage-sama…“ jásal Lee.
„Jo, Naruto vážně zesílil.“ souhlasila Sakura. Shikamaru ty dva nevnímal a se zájmem sledoval souboj. Najednou cítil jak se Zek pohnul. Podíval se na něj. Kluk pomalu otevřel oči. Když však viděl, kdo ho drží, rychle se vymrštil z jeho náruče.
„Shikamaru! Co tady děláš?!“ vyjel na něj.
„Jenom klid.“ snažil se Zeka uklidnit.
„Ptal jsem se, co tady děláš?!“ naléhal Zek.
„Uklidni toho fracka, nebo mu jednu vlepím!“ vyjela na ně Sakura. Zek se na ní otočil, a když spatřil její výraz, rychle si sedl vedle Shikamara.
„Tak co tady děláš?“ zeptal se tak, aby ho Sakura neslyšela.
„Já? Jsem tady na misi…“ odpověděl ledabyle Shikamaru a přestal si Zeka všímat. Zek se podíval směrem kam Shikamaru a uviděl nádhernou kunoichi jak ve vzduchu drží bílou katanu. Její dlouhé černé vlasy vlály energií, kterou vydávala. Zek, když to ucítil, si okamžitě vzpomněl co se stalo.
„A co Naruto-sensei?“ otočil se znova na Shikamara.
„Naruto-sensei?“ odpověděl pobaveným hlasem.
„Radši sleduj souboj, Naruto se určitě co nevidět ukáže.“ řekl Shikamaru. Zek se opět podíval na dlouhovlasou kunoichi.

Hinata držela Shiroinakami pevně nad svojí hlavou. Když do něj načerpala dost chakry, máchla s ním do země. V tu chvíli se všude kolem ní ozvalo nespočet výbuchů od chakry.
Hinata pořád vnímala pouze Narutovu chakru, až se začala opět seskupovat na jednom místě.
A mám tě! pomyslela si a vyrazila tím směrem. Před ní se začala zvedat půda a nabrala lidského tvaru. Hinata neváhala a rozsekla ho svou katanou. Obraz se rozletěl na tisíce kousíčků, ale Narutova chakra zmizela a objevila se za Hinatou.
Jak to? nechápala Hinata a vrhla se opět na ní vrhla. Ovšem stalo se to samé. Hinata se zastavila na místě a pozorovala hliněnou postavou která před ní. Postava se pořád zvětšovala a rozpadla se na deset častí. Z každé častí se opět stala další hliněná postava a vrhli se přímo na Hinatu. Ta se roztočila jako káča a každou opět zničila. Vtom však ucítila dost silnou chakru, otočila se na ní a spatřila Naruta. Naruto na ní běžel a v ruce měl Rasengan. Hinata se napřáhla katanou a jejich útoky se srazily. Hinata brzy zjistila, že aby to překonala, musela by, spotřebovat příliš chakry, a tak uskočila. Naruto na ní běžel dál s Rasenganem v ruce. Hinata zabodla katanu do země a rychle provedla pečetě. Z katany vyletěla bílá chakra ve tvaru orla a srazila se s Rasenganem. Zraky všech, včetně Hinaty, byli zaslepeny obří explozí.

Když kouř zmizel, Hinatě se naskytl pohled na Naruta. Stál stále na místě s napřaženou rukou od krve. Jeho rány se pomalu hojily. On však zíral na Hinatu, stejně jako ona na něho.
„Opravdu úžasné jutsu. Počítám, že tohle mě mělo vyřídit. Bohužel, pořád to bude chtít něco silnějšího.“ řekl Naruto.
„Jestli chceš něco silného, právě sis o to řekl.“ Hinata nechala zmizet svou katanu.

„A sakra! Chce použít to jutsu!“ vylekala se Sakura.
„Jaký jutsu?“ ptal se Zek.
„Jutsu, kterým byla poražena Hokage. Jestli ho tím Hinata zasáhne, nejsem si jist, co se stane.“ řekl vážným hlasem Shikamaru.

celá má fanfiction

4.9
Průměr: 4.9 (70 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2009-08-29 23:29 | Ninja už: 6181 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

supa hinata je cool

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, Čt, 2009-04-02 16:10 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Supec, sem si ten díl přečetla po druhý xD.

Obrázek uživatele deadcow
Vložil deadcow, St, 2009-03-11 15:18 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Utírač Udonova nosu

tak helejete lidi Smiling
zacal sem konecne na pokracku Laughing out loud takze to tu co nevidet bude

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Ne, 2009-03-22 19:18 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Nevidet nevidet,no nic novyho nevidim....

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele deadcow
Vložil deadcow, Ne, 2009-03-22 19:34 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Utírač Udonova nosu

vazne pardon ale ted tu tejden nebyl, ale uz to fakt mam rozepsany...
btw tesi me ze ste vdichni tak nedockavy Laughing out loud

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Pá, 2009-03-13 22:11 | Ninja už: 5571 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

No nevidieť xD... super poviedka len chýba pokráčko Naruto smutny

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, St, 2009-03-11 13:50 | Ninja už: 5524 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

už aby tu byl další díl je to super !!



Obrázek uživatele lady Madoka
Vložil lady Madoka, St, 2009-02-18 19:03 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

Už se těším na další díl

Obrázek uživatele Denethor_cs
Vložil Denethor_cs, Po, 2009-02-16 21:51 | Ninja už: 5549 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

pises fakt dobre.. chtelo by to dalsi dil..

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Po, 2009-02-02 17:51 | Ninja už: 5648 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

super díl, Hinata je fakt silná Smiling ale naruto to musí vyhrát, jinak by to nebil elitni ninja Laughing out loud a chtělo by to další dílek už se nemůžu dočkat Laughing out loud

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Po, 2009-01-19 21:27 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

rycle přidávej nemůžu se dočkat

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Ne, 2009-02-01 21:05 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Jo jo pises uzasne,je to az neuveritelny ten pribeh aby se hin stala silnejsi nez Godaime. Honem dalsi,nedockavosti snad puknu.

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Ne, 2009-01-18 21:34 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

ježiš snad nevihraje to by bylo fakt divný Laughing out loud teda myslím jako Hinata

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Ne, 2009-01-18 21:15 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

To je skvělý!! už se těším na další díl! Kakashi YES

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, Ne, 2009-01-18 14:42 | Ninja už: 5679 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Super díl. Ale v tom nejlepším to nemuselo končit Smiling jinak jsem zvědav jestli dokáže hináta porazit naruta oním jutsu. Smiling

Obrázek uživatele Dark Dragon
Vložil Dark Dragon, Ne, 2009-01-18 10:18 | Ninja už: 5754 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

super kedy bude ďalší diel ?

Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, Ne, 2009-01-18 00:51 | Ninja už: 5814 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Opravdu perfektní

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, Ne, 2009-01-18 00:22 | Ninja už: 6149 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

sakra v tom nejlepsim to zrovna skonči.. no budu si muset pockat na dalsi dil. jinak vyborny...

Obrázek uživatele Unubius
Vložil Unubius, So, 2009-01-17 23:07 | Ninja už: 5786 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

skvělý díl a ještě lepší série...jen ta doba po který to přibývá no hrůza...Eye-wink