manga_preview
Boruto TBV 09

O dva roky později a co dál?:04-Seznámení (SPECIÁL)

,,Na tom přece nesejde. Jen bych chtěla vědět jestli máte ve vaší vesnici pořád nějaké místo, kam by se mohli vrátit lidé, kteří kdysi z nerozvážnosti udělali pár blbostí.“ Poznamenala Aki a čekala Narutovu reakci.
,,To ho znáš.“Podotkl po chvilce Naruto.
,,Celkem jsem nad tím přemýšlel a opravdu chci aby se Sasuke vrátil.“
,,Moc vám děkuji, hokage-sama.“
,,Hokage-sama? Sasuke ti hodně věří a já nemám rád, když mě mí přátelé oslovují Hokage. Pro tebe jsem jenom Naruto.“
,,Aki.“
Podali si ruce. Aki se zvedala k odchodu, když ji Naruto chytil za ruku a stáhl ji zpátky.
,,Pověz mi, jaký je vztah mezi tebou a Sasukem?“
,,Já, já…“zakoktala ,,miluji ho.“Po těhle slovech se začervenala.
,,Tušil jsem to. Jsem rád, že si Sasuke našel tak krásnou a milou přítelkyni.“ Zalichotil jí Naruto.
,,Naruto ty mi lichotíš. Slyšela jsem, že máš syna.“ Podotkla dívka.
,,Ano a jsem na něho pyšný. Jmenuje se jako můj otec- Minato.“
Aki se zvedla a ještě při odchodu dodala: ,,Doufám, že bude mít i stejně dobré vlastnosti jako jeho táta.“

V domě Hokageho

,,Buáááá, buááááá..“Melé miminko křičelo na celý dům.
,,No tak, ššššš..“ Konejšila ho jeho maminka. Dítě si začalo pohrávat s jejími růžovými vlasy a usmálo se.
,,No vidíš, jaký si šikula,“ pousmála se Sakura.
Najednou do dveří vkročil Naruto. Rozhlédl se po domě. Byl to jejich nový dům, kde bydleli od té doby, co Sakura zjistila, že je těhotná. Byl to porstorný dvoupatrový rodinný domek, nedaleko hlavní budovy. Naruto se Sakurou však obývali jen přízemí, aby nemuseli neustále uklízet i patro. V obýváku to vypadalo jako po výbuchu.
Všude kolem se válely nejrůznější hračky a plyšáčci, které malému chlapečkovi přinášely návštěvy. Jestli to tak pujde dál, za chvilku se tady v těch hračkách utopíme, pomyslel si Naruto. Přistoupil k Sakuře a políbil ji. Potom se sehnul k chlapečkovi a pohladil ho po světlých vláscích.
,,Jak pak se má náš křikloun?“
,,Už to vypadá na spaní, bodejť, už je skoro 7 hodin večer.“Poznamenala dívka a šla chlapečka uložit do potýlky. Za chvilinku se mu už zavřela očka. Sakura vyšla z pokoje a tiše, aby netřískla, zaklapla dveře.
Unaveně se Narutovi zatulila do pláště. Byla tak unavená. Nikdy by ji nenapadlo, že vychovávat malé dítě je tak težké.
,,Mám pro tebe překvapení,“ oznámil jí Naruto.
,,No tak mě nenapínej a vyklop to.“
,,Hádej, kdo se vrací do Konohy…“Napínal Naruto dál.
,,Počkej, to jako že Sasuke…“
,,Ano, přesně tak.“Oznámil jí Naruto a čekal na její reakci.
Sakura na něj nechápavě pohlédla. ,,A jak to můžeš vědět?“
,,Dneska byla u mě v kanceláři jedna dívka, mohla být stejně stará jako já. Nejprve jsem jí nedůvěřoval, ale nakonec z ní vypadlo, že se Sasukem chodí a že by se Sasuke rád vrátil zpět a vše nám vyjasnil.“
,,No, to je super, ne?Zaradovala se Sakura.
,,To je.“
,,Jsem unavená asi si půjdu lehnout.“Oznámila mu Sakura a už se zvedala k odchodu. Najednou jí však Naruto strhl zpět a v náručí ji zanesl do ložnice.

Sasuke a Aki

Sasuke netrpělivě očekával Akiin návrat. Nemohl na chvíli posedět, jak byl nervózní. Jak to asi vymyslela? Jak zareagovali ve vesnici? Tyhle a ještě hodně dalších otázek si kladl téměř dva dny.

Najednou uslyšel v lese zapraskat větvičky a za chvíli se z lesa vynořila postava.
,,Aki!“Vykřikl Sasuke a vrhl se dívec kolem krku. Ta mu jen znaveně padla do náruče. Do Konohy a zpět to stihla za den. Byla už tma, ale oheň krásně hřál a na něm se už opékaly čerstvě ulovené ryby.
,,Tak, jak to dopadlo?“ Vyzvídal nedočkavě Sasuke. Dívka ne něj jen pohlédla. Byl natěšený jako malé dítě.
,,Dobře, ten tvůj kamarád, ten Naruto líbá vážně skvěle.“Poznamenala Aki a čekala Sasukeho reakci. Ten na ni jen vyděšeně pohlédl a málem se udusil svým kouskem ryby.
,,Dělám si legraci, je to fajn kluk. On se stal Hokagem, takže jsem mluvila přímo s ním. Měl dobrou náladu, před několika dny se mu narodil syn. Naruto říkal, že je ti konožská brána stále otevřená.“ Dokončila svůj výklad a spatřila v Sasukeho očích radost.
,,Takže já hlásím ústup. Jdu si ihned lehnout.“ Zalezla do stanu. Sasuke vlezl hned za ní.
,,Děkuji ti, moc to pro mě znamená.“ Poděkoval ji Sasuke a políbil ji na dobrou noc. Pak šel ještě ven k ohni a přemýšlel jak vůbec vysvětli své chování a hlavně jak přesvědčí Naruta o prolhanosti rady starších. Rozhodl se, že ještě zítra vyrazí zpět.

Když se Aki probudila, bylo slunce už pěkně vysoko. Sasuke nebyl nikde poblíž. Dívka se postavila a protáhla se. Najednou jí někdo chytil kolem pasu. Aki se hrozně lekla, ale brzy jí došlo, kdo ji tak vyděsil. Sasuke si ji přitáhl blíž k tělu a políbil ji na krk.
,,Chtěl bych, abychom ještě dneska dorazili do Konohy.“Oznámil jí po snídani. Aki neměla žádné námitky a tak hned vyrazili. Díky tomu, že Aki už znala přesnou polohu Konohy přenesla je téměř až před bránu. Oba na sobě měli černé cestovní pláště s kapucí a rouškou, zakrávající tvář. V budce seděli jako obvykla dva strážní Izumo a Kotetsu. Okamžitě dva příchozí zastavili.
,,Kdo jste a co tu chcete?“Vyptávali se.
,,Byla jsem tady včera, byla jsem tu jako host hokageho Akimoto Ayumu.“Představila se dívka a sundala si kapuci a roušku, aby jí bylo vidět do tváře.
,,Ano, tebe poznávám.“ Poznamenal Kotetsu.
,,Ale tebe neznáme.“Připomenul Izumo.
,,Znáte ho.“
Oba dva strážní na sebe nechápavě koukli. Aki pokynula Sasukemu a on si sundal kapuci. Izumo i Kotetsu vykulili oči. V tu chvíli se kolem nich objevila skupinka asi dvaceti ANBU.

Poznámky: 

Po několika poznámkách, že jseou díly až moc krátké, se omlouvám a přináším vám dlouhý dílek- SPECIÁl!Užijte si čtení a pokud máte čas zanechte mi komentík Laughing out loud

4.933335
Průměr: 4.9 (75 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shina-chan
Vložil Shina-chan, Čt, 2009-11-19 21:51 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 145 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

No drsně... Ještě že je tu další díl, jinak bych se asi zbláznila..

Sometimes I can hear my bones straining under the weight of the lives I’m not living.
Moje povídky

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2009-08-24 09:49 | Ninja už: 6190 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

supa Série

Obrázek uživatele dinh97
Vložil dinh97, Út, 2009-07-28 17:31 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Páni, mslím že překonáváš Kishimota Masashiho!


92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-06-21 20:49 | Ninja už: 5723 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

*jééé* Tohle je tak romantické... no další díl, tak na něho letím...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, So, 2009-05-16 17:00 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

čítať túto poviedku je priam skvost pre čitatela...teším sa na ďalšie časti..

Obrázek uživatele DeLeTe
Vložil DeLeTe, Ne, 2009-03-22 09:49 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

velmi dobre, uz sa na novy diel tešim ako male decko

Obrázek uživatele kubiaxk
Vložil kubiaxk, Pá, 2009-03-20 19:40 | Ninja už: 5602 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

PARÁDA !!! Kakashi YES už aby tu bol ďalší diel ... sa teším Sticking out tongue

Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, Čt, 2009-03-19 21:37 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

He he, vždy po přečtení se těším na další díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Čt, 2009-03-19 21:28 | Ninja už: 5581 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

Interesantné! (moje vlastné slovo, interesting=zaujímavé) Eye-wink

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Pá, 2009-03-20 17:00 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

učím se anglicky, tak jsem to pochopila Laughing out loud díky za koment

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Pá, 2009-03-20 20:57 | Ninja už: 5581 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

to je všeobecne keby si to ešte niekto náhodou čítal (môj koment)...
a nie je zač Eye-wink

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Čt, 2009-03-19 20:23 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

A konečně něco dlouhého. Teda jediné co jsem si nedokázala představit. Chlapečka s růžovými vlásky...hihi...musí to vypadat zajímavě. Je to čím dál lepší a lepší. Víc zabavy, teda dokázala jsem si živě představit jak se Sasuke dusí rybou. Ještě, že ji nepoprskal Laughing out loud. No já se stále opakuji, ale já musím po sobě něco zanechat, abych věděla, že jsem tu byla.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Pá, 2009-03-20 17:01 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

jsem ráda, když mi tady zanecháš komentík...

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling