manga_preview
Boruto TBV 07

In mystical world Next grade 01-My chceme domů!

Rika dostala mega nápad a já ho využila. Místo jedné celé série, to bude rozdělené na několik částí… Tohle navazuje přímo na předchozí část, In mystical world. Tady bude několik nových postav a… A žádné spoilery, jen si to hezky přečtěte Laughing out loud
Přeji pěkné počtení…

!Pozor! Tato část obsahuje spoiler na současnou mangu!

Už asi rok naši Vyvolení putovali po celém Mystickém světě a nevěděli, kde se nepřítel skrývá. Porazili mnoho nepřátel a ještě víc přátel získali. Tentokrát dostala zprávu Hinata. Měli se vydat k Duhovému zámku. Ten ale nebylo možné najít tak rychle, jak by si někdo myslel.
„Již po staletí se říká, že Duhový zámek patřil Teyori. Aspoň to tak tvrdí legendy,“ dovyprávěla jim legendu Yukia.
„Aha, no ale jak ho chceme najít?“ dotázal se Naruto.
„Prostě půjdeme podle pokynů legendy a možná, že tam dojdeme,“ odpověděla blonďákovi Sakura.
„Ok,“ pokrčil Naruto rameny.
Všichni mlčky šlapali dál.
Takhle šli po několik dní a pořád Duhový zámek v nedohlednu. Vyvolení s Yukiou tentokrát nocovali v lese. Měli za sebou těžkou bitvu s několika kentaury, kteří byli na straně Kerrpiho. Tento les byl ale zvláštní. Kdyby si toho kdokoliv všiml, nemuselo by se stát to, co se stalo.
Všech se začal zmocňovat strach. Strach, který teď nebyl na místě. Všichni měli obavy z toho, že to nedokáží a že všechny zklamou a sami při tom zemřou.
„Tohle se mi už nelíbí,“ začal protestovat Kiba. „Jestli tu někdo má problém s tadytím, měl by vylízt z nory a přidat se do boje!“
„Taky se mi to nezdá. Radši bych byla doma než se tady bála o svůj život,“ přidala se Hanabi.
Jejich skleslá nálada trvala až do rána. Yukia, která na tom byla podobně, dostala nápad.
„Mohli byste si přát, že chcete do svého světa a třeba se tam dostanete.“
Vyvolení tento nápad přijali a zkusili ho. Postavili se do kruhu, chytili se za ruce, zavřeli oči a začali šeptat svá přání. Teď si asi všichni myslíte, že se otevřel magický portál a všichni mohli zpět domů. Vaše domněnky jsou správné, ale jen z části. Magický portál se totiž otevřel úplně jinde.
„Paráda! Domů nemůžem,“ povzdechla si Sakura.
Hinata měla trochu z jejich počínání obavy.
„Co když tohle mělo nějaký následek na planetu?“
Všichni jí probodli zlým pohledem. Jejich starost byly jejich životy. Yukia pomalu vycházela z lesa a jakmile byla za jeho hranicí, skleslá nálada přešla.
„Pojďte sem!“ zakřičela na kamarády víla a počkala, až k ní dojdou.
Na jejich tvářích hned byla vidět veselejší nálada, která přetékala optimismem. Nikdo nevěděl, proč ten les měl vliv na jejich chování a náladu. Dali se na další cestu, ale stíny pochybností, co vyslovené přání udělá, byly vidět v jejich tvářích dál.

Opravdu chcete vědět, jaký následek mělo přání Vyvolených? Tak teď se Magickým portálem dostaneme do různých míst po celé ČR a jinam…

Rusovlasá dívka seděla ve svém pokoji a rozhodovala se, jestli má jít ven nebo ne.
„Tak mám tam ísť alebo nie? Vonku je jedna pod nulou, takže nejdem.“
Tyhle její úvahy jí provázely dobrou čtvrthodinu, dokud jí někdo nevyrušil.
„Prosím ťa, skočíš nakúpiť?“ zavolala na ní mamka.
„No jasné, už idem!“ zakřičela do kuchyně dívka, natáhla si konečně ty rifle, popadla máminu peněženku a pomalým krokem šla do obchodu.
Za chůze myslela, co se zase událo v manze.
„Dočerta! Ak to Hin nepřežije, tak… tak Kishimota vlastnoručne telepaticky ovalím panvicou!“
Díky těm myšlenkám si nevšimla, že jí obklopuje oslnivá záře. Když si toho konečně všimla, bylo pozdě. Neznámá síla jí vtáhla do neznáma.

Zcela jinde, a to v Londýně se procházel asi patnáctiletý chlapec. Naštěstí mohl být bez rodičů, takže zalezl do internetový kavárny, zaplatil si hodinu a najel na své oblíbené stránky. Podíval se na seznam svých Fanfiction a Fanartů.
„Žádný komentář? Fajn, aspoň si přečtu nejnovější mangu…“Online čítárna mu teď přišla velice vhod. Nevěděl, jestli by mohl stáhnout novou mangu jen tak do cizího počítače v cizí zemi.
Ani se nedostal na titulní stranu a z monitoru začala svítit zlatavá záře.
„To má být co?!“ zděsil se, když ta záře byla čím dál více intenzivnější.
Odpovědí mu bylo bílé písmo.
„Magický portál?? Třeba se tam dostanu..“
Mladík neváhal a ještě portálu napomohl. Zlatavá záře ho obklopila a on zmizel.

„Tak kde jsou?“
Sedmnáctiletá dívka s čelenkou, která měla tykadla, chodila v kruhu. Mrkla se na skupinku turistů, kteří fotografovali sochu sv. Václava na koni.
„Pfff. Co na tom vidí?“
Najednou spatřila dvě dívky, které na ní mávaly.
Úlevně se usmála a rozeběhla se k nim… Pozdravily se a začali si vykládat o všem možném.
O anime, manze, o sobě o jejich oblíbených postavách…
Jejich konverzaci nemohl nikdo narušit, ale přece je jen něco vyrušilo.
„Hele, Naruto!“
Nejmladší z dívek ukazovala na výlohu obchodu. Přešly přes silnici a stouply si přes výkladní skříň.
„To je divný. Proč má klenotnictví ve výloze Naruta?“ uvažovala dívka s čelenkou na hlavě.
„Taky nevím,“ zakroutila hlavou druhá dívka a dotkla se skla.
Vzápětí rukou cukla, protože sklo bylo jaksi horké a zároveň studené.
Dívky se po sobě významně podívaly a na znamení proskočily sklem.

„Snad se nic nestalo,“ vzdychla Hinata.
„Pořád na to myslíš?“ zeptal se jí úsečně Kiba.
Dívka přikývla.
„Nedělej si starosti, určitě by to stejně nefungovalo,“ utěšoval jí Akamaru.
Stáli před řekou a znova řešili problém, kde přejít.
Rozzářilo se světlo a pětice s vílou a psem instinktivně uskočili kousek dozadu.
Do řeky dopadla jakási dívka. Měla rudé vlasy a modré oči. Udiveně se rozhlížela po krajině a jakmile zahlédla pětici, vílu a psa, viditelně zbledla. Chvíli jen tak seděla ve vodě a všichni se navzájem prohlíželi. Nakonec si uvědomila, že sedí v řece a vyskočila jako čertík z krabičky.
„Čo sakra robím vo vode?!“
Když konečně stála na břehu, voda jí ani zvlášť nevadila, protože teprve v tu chvíli, kdy stála na břehu, si uvědomila, že je neskutečné vedro. Otočila se na osoby, které si jí bedlivě prohlížely.
„Nemusíte na mňa pozerať zrovna takto,“ odsekla dívka.
Nebylo jí příjemné, že se na ní všichni dívali.
„Co ta tu dělá?“ zašeptala k Yukii Sakura.
„Nevím, ale vypadá to, že někdo, kdo je s námi chce, abychom měli společníky,“ odpověděla jí stejně víla.
„Sakura!“ ozvala se výhružně dívka a podívala se na růžovlásku jejím vražedným pohledem.
„J..jak znáš moje jméno?“ dotázala se vyděšeně Sakura.
Rusovláska se záhadně usmála a vzápětí se vražedně podívala na kluky. Ti se začínali smát, protože s takovým ustrašeným obličejem Sakuru za celý ten rok, co byli v Mystickém světě, neviděli.
„Naruto, Kiba, ja vás umlátim!“
Oba dva úlekem málem spadli. Hinata se svojí sestrou se dívku upřeně pozorovaly. Ta se na ně po chvilce otočila.
„Vás tiež poznám, Hinata, Hanabi,“ kývla na ně a chtěla si trochu srovnat rifle jenže zjistila, že má stejně podobné oblečení jako pětice ninjů bez chakry.
„Pokud nás tedy znáš, mohla by si se nám představit?“ zeptala se Yukia.
„Teba síce nepoznám, ale to je fuk. Volám sa Chiisai.“
„A mohla by si nám vysvětlit, jak to, že nás znáš?“ začal útočit Kiba.
„Možem to vysvetlenie nechať na neskor? Mám taký pocit, že sa tu objavil aj niekto ďalší…“
Sakura za všechny rozhodla. Použila kouzlo levitace a přenesla Chisaii přes řeku.
„Kam vůbec jdeme?“ zeptala se po hodině chůze Hanabi.
„Nevím,“ pokrčila rameny Yukia. „Až někam dojdeme, tak to bude náš cíl.“
„Myslel jsem, že máme hledat Duhový zámek?“ ujišťoval se Naruto.
„To máme,“ přikývla růžovláska. „Ale plány nám překazila tady Chiisai.“
Chiisai se hodně naštvala. Vybavila si všechny Sakuřinu reakce, kde Naruto řekl nějakou blbost. Musela se dost ovládat, aby Sakura nevyzkoušela vlastní medicínu.
„Ja to počujem, veľmi sa ospravedlňujem, keď kazím plány,“ odsekla směrem k Sakuře a dál se zabývala hovorem s Hinatou.
Po chvíli se Sakura zastavila a zvedla dlaň na znamení, aby všichni strnuli a nehýbali se. Hodila do větví stromů kunai. Sice to nebyl ten kunai z Konohy, ale byl velmi dobrý. Pětice ninjů vyrobila dostatek kunaiů v jedné kovárně. Kunai asi minul cíl, protože bylo slyšet zaražení kunaie do kůry stromu, ale Sakura nepochybovala, že útočník se vyhnul jen čirou náhodou. Ale byl to opravdu nepřítel? Zašustění listů a následné spadnutí jakéhosi chlapce naznačovalo, že to nepřítel nebude. Chiisai se probrala z úleku a pomalu k chlapci přišla. Pomohla mu vstát a dlouze si ho prohlížela. Byl asi 175 centimetrů vysoký, měl delší tmavohnědé vlasy s černými konečky a oblečení podobné, jako pětice ninjů s Chiisai. Vše napovídalo k tomu, aby si Chiisai domyslela o koho se jedná.
„Ty si Shinken?“ zeptala se ho na rovinu.
Chlapec přikývl a rozhlédl se kolem sebe. Trošku se pousmál, když uviděl Naruta, jak se na něj nedůvěřivě dívá.
„Hádám, že ty budeš Chiisai.“
Rty rudovlasé dívky se roztáhly do širokého úsměvu.
„Tiež ťa sem niečo vtiahlo?“
Shinken přikývl a dodal: „A ještě sem tomu napomoh. Očekával sem, že se ocitnu někde v Konoze nebo v Suně, ale že bych se ocit někde, kde to neznám a není na to ani anime, tak to sem proJashina nečekal.“
„Mohla bys nás představit?“ zeptala se úsečně Sakura, kterou nebavilo čekat až se ti dva vykecají.
„Jasné. Vy všetci, toto je Shinken, Shinkene týchto poznáš a tá víla sa volá Yukia.“
Shinken ostatní pozdravil kývnutím hlavy a dál se věnoval Chiisaii.
„Kam jdeme?“
Chiisai jen pokrčila rameny.
Šlapali ještě dobrou půlhodinu než Sakura rozhodla, že na místě přenocují.
Oheň byl rozdělný, hlídky určené a všichni si zalezli do improvizovaných spacáků. Teda skoro všichni. Shinken a Chiisai bohužel nic neměli, a tak spali na suchém listí.
„Tak řeknete nám, jak to, že nás znáte?“ začal útočit na ožehavé téma Naruto.
„Naruto, ztichni!“ snažila se ho praštit Sakura, ale nemohla.
Tak chudáka blonďáka praštil Kiba, který už napolo spal.
Shinken a Chiisai drželi hlídku spolu, protože neměli žádnou magickou moc. Oba rozvedli téma, který chtěl začít Naruto.
„Jak máme někomu říct, že je vlastně kreslená postava?“ zeptal se šeptem své kamarádky Shinken.
„To neviem, ale uvedom si, že my sme teraz asi tiež kreslený.“
Shinken se v duchu zaradoval.
„Ale skor alebo neskor im to budeme musieť vysvětliť,“ pokračovala v úvahách Chiisai a bavila se sledováním Shinkenova vyděšeného výrazu. Po několika hodinách zhodnocení jejich situace oba konečně zmlkli a dívali do černé tmy, aby na ně nezaútočil nepřítel.

Za našimi přáteli se dostali Chiisai a vzápětí Shinken. Zajímalo by vás, kdo byly ty tři dívky? To se dozvíte až v dalším dílku.

Poznámky: 

Tak další díl je tu Sticking out tongue Berte to jako 11 díl Imw a 1 díl Iwm Next grade Smiling Osoby, které v této povídce vystupují, byly informovány a souhlasily s tím. Určitě jste poznaly, že jde o Chiisai kyuubi a Shinkena. Jinak slovákům se omlouvám za případně špatnou gramatiku slovenštiny... S překladem z čj do slovenštiny mi samozřejmě z části pomohla Chiisai a z části také lady_anjelik. Oběma děkuju Eye-wink

4.727275
Průměr: 4.7 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2009-03-16 15:42 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Tak tohle je moc pěkný Eye-wink Vyšetřila jsem si chviličku, jinak zase musím utíkat, ale stálo to zato. Těším se na další dílek Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Ne, 2009-03-15 08:05 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Slovenčina čo to je? XD
otravááááááá, neznášam svoj jazyk, Jashín žehnaj češtine!!! Laughing out loud
nádherný príbeh, super sa to vyostrilo, moja nová úchylka, arigatou Sticking out tongue

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Ne, 2009-03-15 00:05 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

wauky Laughing out loud konečně jsem s ek tomu dostala Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud: od prvního dílů první série až sem, až jeden večer, to není zlé, že? Laughing out loud ...ale ne, to není mnu... to je tebouu XD prostě strašně čtivý a chytlavý XD nejlepší je, jak tam postupně padají lidičky XD