manga_preview
Boruto TBV 09

Tajemství klanu 7 - To nemyslíš vážně

„Ten malej…hajzlík…mi utekl…“ Plazil se Naruto ke dveřím pokoje, ve kterém byli s Hinatou ubytování. Jakmile se k nim doplazil, nastolil úsměvnej obličej a rozrazil dveře.
„To sem mu to ale nandal.“ Vešel dovnitř s úsměvem od ucha k uchu.
„Komu?“ otočila se na něho dívka a zpoza jejího těla vykoukla Furashova hlava.
„Éhh..no…“ Zatvářil se Naruto zaskočeně když chlapce spatřil a chvíli přemítal nad odpovědí. „No…tomu prodavači v obchodě s rybami, chtěl mě okrást.“ Podrbal se blonďák ve vlasech.
„A kde máš tu rybu?“ Zeptal se vysmátě Furashu.
„Co…cože?“ Podíval se na něho vyjukaně a poté přejel pohledem své prázdné dlaně.
„Sakra…ten hajzl mě okradl…vrrr.“ Uhnul blonďatý herec pohledem a tvářil se naštvaně, ve svém nitru byl však spíše polekaný než naštvaný.
„To nevadí.“ Pousmála se Hinata. „Furashu mi řekl, kde najdeme horu Geru.“
„A…proč…proč to předtím neřekl mě?“ Vykulil oči Uzumaki.
„Protože si šnek.“ Vypláznul na něj chlapec jazyk. „Utekl jsem ti jak nic.“
„Já…tě nechtěl chytit…rozmyslel sem si to a šel do rybárny.“ Začal se Naruto vymlouvat.
„Jo? A do jaké? Tady v městě žádná rybárna není.“ Rozesmál se klučina při pohledu na potupný Narutův výraz, poté co vyvrátil Narutovu verzi s rybou a zlodějským prodavačem. Hinata si je oba změřila pohledem a rozhodla se raději hodit blonďákovu historku za hlavu a vytáhla mapu.
„Podle toho co říkal, leží ta hora tady.“ Ukázala příslušnice klanu Hyuuga prstem na mapu. Naruto pohlédl na nápis na kusu papíru a plácl se do čela.
„To je celý pokoří…“ Zaúpěl.
„Není to tak strašný, asi jenom padesát hor.“ Zašklebil se zlomyslně Furashi na Naruta.
„Nešlo by to nějak upřesnit?“ Nastolil smutnej pohled.
„Naruto to nevadí.“ Usmála se na něho Hinata. „Otec říkal, že až tu horu uvidím, poznám jí."
„Tvůj otec taky říkal že můj účes by se měl vyobrazit na místo elektrického vedení místo toho blesku co tam je.“ Zakroutil Naruto rozmrzele hlavou. Hinata spolu s Furashim dostala menší záchvat smíchu.
„Ehe...co je tady k smíchu?“ Nechápavě se na oba podíval.
„Když si to řekl…tvoje vlasy…se ještě víc…naježili.“ Řekla Hinata se slzama v očích a menšími křečemi v břiše.
„To by stálo…za fotku.“ Válel se chlapec na zemi.
„No…tak se smějte dál…já jdu zaplatit za ubytování…“Odkráčel Naruto naštvaně z pokoje.

O pět minut později stál už Naruto u východu z hotelu a netrpělivě přešlapoval na místě.
„Sakra kde je…co jí tak trvá…“ Zamrmlal si mrzutě.
„Narutooo.“ Uslyšel Hinatin hlas od schodů nahoru k pokojům. Přišel pod ně a podíval se nahoru.
„Co ti tak trvalo?“ Pousmál se na ni.
„Furashu se málem smíchy udusil, tak sem mu pomáhala.“ Oplatila mu dívka úsměv a chytla se za popruhy od batohu.
„Aha…a kde je?“
„Vyskočil oknem, že po schodech nejde.“ Pokrčila dívka rameny.
„Divnej kluk…tak jdeme?“ Podíval se na ní a už si to mířil ke dveřím. Hinata jen pohodila rameny a vydala se za ním.

Po několika minutách se naše dvojice dostala až na kraj města a vydala se směrem k hledané hoře.
„Hinato, jak dlouho myslíš že tam půjdeme?“ Zeptal se jí po chvíli ticha blonďák.
„Nevím, ani nevím co nás tam čeká.“ Povzdechla si dívka.
„Doufám že nepřemýšlíš nad naším neúspěchem.“ Pousmál se na ní Naruto s obličejem plným sebevědomí.
„Né…“ Ušklíbla se Hinata. „Jen sem přemýšlela…jestli…no…vlastně jo.“ Rozpačitě se usmála.
„Víš přece že udělám všechno aby se nám to podařilo ne?“ Podrbal se ve vlasech a vytáhl z batohu mapu.
„Co…jdeš dělat?“ Podívala se na něho nechápavě. Naruto totiž krom mapy vytáhl i pravítko a začal si mapu přeměřovat.
„ Třicet…ne…třicet dva.“ Pousmál se Naruto.
„Čeho?“
„Třicet dva centimetrů, k tomu pohoří.“ Ušklíbl se blonďák.
„A k čemu ti to je, když neznáš měřítko té mapy??“ Nahodila Hin nechápavej úsměv.
„Eh…no…to je jedno…hlavní je že vim že je to na mapě třicet dva centimetrů.“ Vyhrkl na ní blonďák.
„Aha…a…je po cestě ještě nějaký město?“ Zeptala se a vykročila kupředu.
„Jo…jedno…dvanáct centimetrů a dvacet tři.“ Pousmál se po přeměření údajů, ale to už byla Hinata několik desítek metrů od něho a tak byl donucen se za ní rozběhnout.

Poznámky: 

Tak po několika měsících další díl xD omlouvám se že to trvalo tak dlouho…vím, je to už ohraná omluva Laughing out loud a omlouvám se za ní Sad a ten díl asi taky nic moc, no ale snaha byla Sad tak se omlouvám pokud nevyšla Sad

4.87234
Průměr: 4.9 (47 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Pá, 2011-07-29 19:46 | Ninja už: 4714 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak blbej zas Naruto není... Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2009-11-01 20:00 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

DALŠÍ SUPER DÍL

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Ne, 2009-03-15 01:03 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Dobrá série, pravopis na *****. xD Ten mrňous je suprovej, a klidně dělej z Naruta blba, stejně mu ta nálepka už zůstane. xP Jinak slušnej díl. x)

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Čt, 2009-03-12 17:11 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

někdo tady zase dělá z naruta blbce

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, St, 2009-03-11 18:30 | Ninja už: 5695 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Skvělá série!! Jen je mi trochu líto, že si z Naruta udělal většího idiota než je ve skutečnosti.

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, St, 2009-03-11 08:38 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

ale jo...dobrý je to xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, St, 2009-03-11 00:22 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

je brasko to je moc pekny Smiling Laughing out loud a prodleva nevadi aspon si zase nacerpal trochu fantazie Eye-wink Smiling

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, St, 2009-03-11 00:14 | Ninja už: 5571 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

so funny Eye-wink

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Út, 2009-03-10 21:44 | Ninja už: 5648 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

sem rád, že si opět začal psát tadytu sérii, jinak super dílek se ti moc povedl Smiling

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, Út, 2009-03-10 21:14 | Ninja už: 6013 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

Prvníí příspěveeeek!!!! Já věděla že tě k tomu dokopu, Atyku! Skvělej dílek! Teď ještě ten další.. mno.. už se těšim ^^ ...
BTW. uvidíme se za dvanác centimetrů a dvacet tři XDDD