manga_preview
Boruto TBV 07

Tajemství klanu 6 - Šnek

Chlapec se druhého dne probudil značně dezorientován, a jeho nechápavý pohled směřující na Hinatu naznačoval, že mu jaksi nedochází, kde se vzal v suchém pokoji a pod teplou peřinou.
„Jak ti je?“ Usmála se na něho Hinata a podala mu hrnek teplého mátového čaje.
„Bolí mě ruka.“ Pípl chlapec, ale čaj si i přes menší potíže převzal levačkou.
„Byakugan!“ Řekla si sama pro sebe a kolem jejích očí naskákali všemožně kroutící se žilky. Její pohled chlapce trochu vylekal, celý se roztřásl a nevěděl, co si má myslet.
„Zlomený to nemáš.“ Ušklíbla se a zrušila techniku. V tu chvíli se rozrazili dveře a do místnosti a vstoupil blonďatý zastánce nudlí. Ten ani nestihl zaregistrovat, že se chlapec probudil, neboť se děcko zavrtalo pod peřinu a roztřáslo se, jako kdyby mělo zimnici. Naruto odložil plnou tašku na stůl a udiveně se na třesoucí se obsah postele podíval. Nasadil svůj inteligentní výraz a prohlásil tu velice inteligentní větu.
„Nevěděl sem, že ta postel taky vibruje.“ S těmito slovy Hinatě zaskočilo a div že se nezačala dusit. Několikrát si odkašlala a pak prohlásila.
„To je ten chlapec, už se probudil, asi se tě bojí.“ Naruto se podrbal ve vlasech, přišel k posteli a odhodil z ní peřinu.
„Nemáš důvod se bát.“ Usmál se na chlapce. Ten se zatvářil, jako kdyby pohlédl do tváře esembákovi. (policista)
Vyskočil z postele a pokusil se ukrýt za stojící Hinatou.
„Co jsem zase udělal?“ Povzdechl si blonďák.
„Vy…vy mi nic neuděláte??“ Vykoktal roztřeseným hlasem chlapec.
„Nemám důvod ti něco dělat. Žabku mám zpátky.“ Vytáhl Naruto z kapsy peněženku a chtěl jí opět pohodit do vzduchu, když si však uvědomil, co se stalo posledně, schoval zelenou peněženku zpět do kapsy a přejel si chlapce podezíravým pohledem.
„O…omlouvám se.“ Vylezl chlapec ze stínu dívky a postavil se čelem k Narutovi. Ten se sehnul na kolena k chlapci a zahleděl se mu do očí. Chvíli mu strnule do nich hleděl, až se Hin začala pomalu bát, jestli se mu něco nestalo. Naruto byl ale v pořádku, jen v chlapci uviděl na chvíli Konohamara. Chlapec měl úplně ten stejný omluvný výraz jako mladík z jeho vesnice, který ho tak rád nazýval šéfem.
„To je v pořádku, choval si se jako pravý ninja.“ Usmál se na něho.
„Pravý ninja??“ Zopakovala Hinata i chlapec Narutova slova a oba dva se na sebe udiveně podívali.
„Přesně.“ Nahodil blonďák úsměv. „Poslouchal si pouze rozkazy, plnil si je, aniž by se ti líbili, prostě si musel. Tak se v určitých situacích musí zachovat i ninja. Musí udělat pro dobro vesnice rozhodnutí, které se mu vůbec nelíbí.“
„Jak se vůbec jmenuješ???“ Zeptala se po chvíli ticha a nikam nevedoucího zírání Hinata.
„Furasshu.“ Vypípl chlapec a odvrátil od Naruta svůj pohled. (čti furaššu)
„Proč to gesto??“ Podivil se Naruto.
„Protože se mi to jméno nelíbí, je úplně nesmyslný.“ Zamračil se chlapec.
„Proč??“ nechápala Hinata.
„Protože takový jméno si nezasloužím, jsem úplně pomalej…nedokážu utéct ani jemu.“ Ukázal chlapec uraženě na Naruta (Furasshu – blesk…nevím, zda sem to dobře napsal, odvozoval sem od výslovnosti xD)
„A tohle mělo znamenat co?“ Začal se Naruto naparovat, protože jak je nám všem jistojistě známo, Naruto nemá rád, když se do něho někdo naváží, a o to se náš blesku pomalý kamarád zjevně pokusil.
„Hlavně klid chlapci!“ Pokusila se Hinata uklidnit jiskření, které mezi chlapci začalo panovat, ale bohužel se jí to moc nezdařilo.
„Já sem podle tebe šnek jo??“ Vykřikl na něho Naruto.
„Ne, ty nejsi šenk.“ Prohlásil chlapec s provokativním úsměvem.
„No prosím.“ Pousmál se tupě blonďák.
„Ty si ultra šnek.“ Řekl Furasshu poklidně.
„To se mi líbí ví….cože?!“ Chytil Naruto chlapce za límec jeho už tak otrhaného oblečení a zvedl ho na úroveň svých očí.
„Jo, slyšel si dobře šneku! Tobě by utekla i má chorá babička.“ Vyplázl na Naruta jazyk a vykroutil se mu ze sevření.
„Tak to prrrr! Mě by žádná babička neutekla!“ Prohlásil hrdě blonďák, cítíc se nařčen.
„Hele, co si místo tohohle hádání dát snídani.“ Navrhla Hinata, která už nevěděla jak jinak ty dva umlčet. To se jí sice jejím návrhem povedlo, ale nepříjemných a vražedných pohledů mezi oběma se nezbavila.
„Není jako Konohamar! Jak mě něco takového mohlo vůbec napadnout!!“ Nadával si v duchu Naruto.
„To má paruku, nebo mu takový vypelichaný vlasy narostli přírodní??“ Zamyslel se Furashu a napadla ho další provokativní otázka.
„Naruto, co používáš za šampón??“ zeptal se opatrně.
„Proč?“ Odpověděl Naruto na otázku otázkou s plnou pusou.
„Hodil by se mému otci na břicho, alespoň by si ho nemusel holit.“ Vyplázl opět jazyk chlapec.
Narutovi chvíli nedocházelo, co tím chtěl chlapec říct, ale bylo mu jasný, že to nebylo nic dobrého, takže už se po něm agresivně přes stůl, začal natahovat jen z principu.
„Jestli se ti dva nezabijou do večera, tak snad splním i tu blbou zkoušku.“ Myslela si Hinata, při pohledu na to jejich hašteření.
„Ehm Furashu, můžu mít otázku??“ Zeptala se co nejvlídněji.
„Jasně.“ Usmál se na ní a na Naruta hodil další posměšnej obličej.
„Nevíš, kde leží hora Geru??“ S její otázkou chlapec vylekaně seskočil ze židle a vyběhl ven ze dveří.
„Řekla sem něco?“ Ulekla se dívka, to už Naruto ale skákal přes stůl a utíkal za chlapcem.

Poznámky: 

Omlouvám se že to tak dlouho trvalo, ale vůbec sem nestíhal Sad Tak sem si to za trest napsal na chatě v místnosti, kde je zhruba 10 stupňů xD takže si umíte představit, jaká mi byla asi tak kosa, když sem byl jen v tričku Laughing out loud Tak snad vám to za to čekání stálo. Smiling
Tak komentíííky pls Smiling

4.932205
Průměr: 4.9 (59 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2009-11-01 18:55 | Ninja už: 5501 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

je to super začíná to mít něco do sebe Smiling

Obrázek uživatele pHysX
Vložil pHysX, So, 2009-02-14 21:00 | Ninja už: 5630 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

NO jo pokracko by mohlo byt......

Obrázek uživatele Harpis
Vložil Harpis, So, 2009-02-07 09:48 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

bude pokráčko ??? doufám že, jeto skvělý

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, So, 2009-01-17 19:15 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

pokračování prosíííííííííím Smiling už se nemůžu dočkat

Obrázek uživatele Naruťák111
Vložil Naruťák111, Pá, 2008-12-05 13:22 | Ninja už: 5763 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

skvele honem pokracko prosim Laughing out loud

Obrázek uživatele m134dragon
Vložil m134dragon, St, 2008-12-03 19:20 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Drsně, suprově. A pojem Esembák sem netušil že tu někdo zná Laughing out loud
Pokračovat, Pokračovat !!! Laughing out loud


Sháním nějáké Military anime, za každou radu budu velmi vědčný.

Obrázek uživatele Nemehlo-chan
Vložil Nemehlo-chan, Pá, 2008-11-28 20:17 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

áh chudáčku!!takhle se kvůli nám trápit!ještě abys nám umrz!to by nám už neměl kdo psát tydle super příběhy..příště až tě napadne zase něco podobně střeštěného jako být v tý zimě mrznout tak si vem ňákou teplou mikinu..hihi už se těším na další díl

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, St, 2008-11-26 15:32 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Divnej kluk...utopila bych ho xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Ne, 2008-11-23 17:56 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

hehe kam ty na to chodis Laughing out loud

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, So, 2008-11-22 19:42 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Prej šnek Laughing out loud Naruto musel mít vážně radost, pěknej dílek Smiling

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-11-22 15:29 | Ninja už: 19811 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Ten kluk se mi líbí! Laughing out loud Schválně jak dlouho vydrží s Narutem v jedné místnosti bez hádky. Sticking out tongue (Nemožné, já vím. xDDD) Dobrý díl. Eye-wink Jsem zvědavá, jak se vyvrbí ten další. Smiling
P.S: To jméno máš dobře, myslím. Sticking out tongue
P.S 2: V tričku v deseti stupních... to já trávím denně dvě hodiny jenom v bundě v osmi pod nulou. Laughing out loud

Obrázek uživatele Teny
Vložil Teny, So, 2008-11-22 14:54 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

stálo, stálo to za čekání mě se to mooooc líbí...

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, Pá, 2008-11-21 18:26 | Ninja už: 5987 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

šnek xDDDDD hezký xDDDD

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Pá, 2008-11-21 18:25 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

slušné, po dlhej dobe zas to tu je

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Pá, 2008-11-21 16:07 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Tak to je fakt podarené, ako sa hádali Laughing out loud Rýchlo ďalší

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Kin-Ankoku
Vložil Kin-Ankoku, Pá, 2008-11-21 12:04 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

Skvělí! jak se dělají ty smajlíci?

Obrázek uživatele Yoshikuni Akito
Vložil Yoshikuni Akito, Čt, 2008-11-20 21:14 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Pěkný, jen doufám že další bude brzo Smiling

Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, Čt, 2008-11-20 20:33 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Super diel keď si robí z Naruta srandu Sticking out tongue