manga_preview
Boruto TBV 10

Sbohem se nedává navždy 011-Problém bez řešení

Sasuke se co nevidět vrátil k Daise. Seděla tam na posteli a pohledy ho sváděla k sobě. Opravdu toho neměla dost, chtěla víc. Ať chtěl nebo nechtěl, musel si jí nevšímat, měl teď něco důležitějšího na práci. Ona si však nedala říct a nahá k němu přistoupila a ovinula mu ruce kolem ramen. Věděla, že odejde, ale tohle nechtěla.
„To mě tu takhle necháš?‘‘ Zeptala se ho a pohlédla mu do tváře. Sasuke zarytě mlčel, snažil se jejímu pohledu odolat, ovšem dlouho nevydržel.
„Promiň, rád bych tu s tebou zůstal, ale na tohle jsem čekal celý život.‘‘ Sklíčeně jí odpověděl a sklopil hlavu. Daisa pomalu pustila jeho ramena a posadila se na postel zády k němu. Bolelo ji to. Chvíli, jen malou chvilku si myslela, že není oběť, ale to byla lež.
„Je mi to líto.‘‘ Omluvil se jí a tentokrát objal on ji. Bolelo ho to stejně jak ji. Musel ji opustit, nemohl ji tu přece držet. Nemohl ji ani vzít s sebou. Nechtěl ji ztratit, ale musel. Bylo to pro její dobro.
„Půjdu s tebou.‘‘ Rozhodla se a začala se oblékat. Sasuke ji však zastavil.
„Pusť mě. Jdu s tebou, ať se ti to líbí nebo ne.‘‘ Vykřikla na něj a odhodila jeho ruku do neznáma. Sasuke její chování nepochopil, ale nechtěl ji do ničeho nutit. Jen ji políbil na tvář a sám se dal do oblékání.

Rain potichounku vyšla z koupelny a plížila se za těmi, co byli před chvílí u koupelny. Chtěla najít otce, chtěla to zastavit. Nemohla ho nechat na pospas. Bolelo ji však, že mezi těmi lidmi bude i Itachi.
Plížila se za nimi, snažila se, aby neudělala žádný hluk. Nemohla však tušit, že o ní už dávno vědí. Po dvou krocích jí projela břichem palčivá bolest.
„Né, zase.‘‘ Zazoufala a zachytila se za břicho. Nedošlo jí však, že oni jí zmizeli z dohledu. Pozvedla hlavu a snažila se je v dlouhé chodbě zahlédnout. Vylekala se. Očima těkala po celé chodbě, ale nic. Pomalu se začala obávat, že je vše ztraceno. Od své poslední návštěvy si pamatovala jen část domu. Uvažovala o tom, že by snad mohli být v Peinově kanceláři.
Překousla tedy tu palčivou bolest a vydala se k ní.
Jakmile však zahnula za roh, něčí ruce ji přitiskly ke zdi. Chtěla vykřiknout, ale někdo jí přiložil ruku na ústa. Stále zrychleně dýchala. Jak však světlo osvětlilo jejich tváře, zalekla se.
„Hele podívej. To je ta Itachiho cuchta.‘‘ Uchechtl se Deidara a pohladil ji po roztřesené tváři. Rain vztekle pohodila hlavou, nechtěla zas být jeho obětí, tentokrát se ubrání sama. Ovšem tentokrát byli dva.
„Ale, ty si mě nepamatuješ?‘‘ Uchechtl se blonďák a sjel jí rukou přes boky.
Rain si vzpomněla na ten večer, kdy ji chytil. Tentokrát ji už Itachi nezachrání, nejspíš ani neví, že ji chytili. Rukou jí stále přejížděl po bocích a ústy se k ní pomalu přibližoval. Rain začala být zoufalá, k tomu ji zase začalo bolet břicho.
Ze zoufalství mu surově dupla na nohu. Pomohlo to, pustil ji a o několik kroků ustoupil.
„Tak ty se chceš prát, jo?‘‘ Rozzuřil se jednu jí vrazil. Rain se skácela na zem. Předklonila se a vykašlala krev. Deidara ji postavil na nohy a udeřil ji znovu, tentokrát surověji. Blondýnka se zhroutila. Věděla, že už jí nikdo nepomůže.
„Co se to u děje?‘‘ Ozvalo se z místnosti. Dívenka pozvedla hlavu, ale viděla dost rozmazaně, ovšem tuhle tvář by poznala kdykoli.
„Itachi…‘‘ Hlesla. Muž před ní se k ní sklonil a pohladil ji po tváři.
„Kdo ti to udělal?‘‘ Ptal se jí a stále ji hladil po uplakané tváři. Rain už se nezmohla na další slova, a tak hlavou pohodila Deidarových směrem. Itachi se postavil proti měru. Deidara stál na místě, neměl z něj strach. Věděl, že si víc nedovolí, když mu jde o krk. Skutečnost však byla jiná, Itachi se po něm ohnal pěstí. Ta trefila cíl a Deidara se skácel k zemi. Setřel si pramínek krve z tváře a postavil se. Na nic nečekal, jen mu ránu vrátil. Itachi se na zem neskácel, jeho přece taková rána nemůže ohrozit. Opřel se o zeď a udeřil ho znovu. Jeho rána však byla protivníkem odražena, a tak schytal hned dvě rány. Celou tvář měl od krve, ale nehodlal se jen tak vzdát. Napřáhl se k dalšímu úderu, ale zastavila ho Rain. Stoupla si před něj. Nechtěla, aby mu ublížili, nechtěla aby se kvůli ní nechal zbít.
„Prosím, už ne.‘‘ Vzlykla a zhroutila se mu do náruče. Itachi ji vzal do náruče a odkráčel s ní pryč.
Oba dva muži na něj vyjeveně hleděli.
„Počkat, počkat..‘‘ Zavolal za ním Deidara. Itachi se zastavil a pootočil se k němu. Věděl, co tím myslel, ale rozhodně ji nevydá.
Co je to tu za kravál?!‘‘ Ozval se přísný hlas z druhého konce chodby. Čtveřice nadskočila a svůj zrak upřela na postavu vycházející ze stínu. Před nimi se zjevil muž s mnoha piercingy. Nevypadal zrovna přívětivě, jako by snad někdy vypadal jinak.
Itachiho zaskočilo, když si povšimnul, že se dívá na něj a taky na věc, kterou držel v náruči. Rázným krokem vyrazil k nim. Čím blíž byl, tím se jeho pohled horšil. Rain se bála víc, než kdykoli jindy. Jednou ušetřili její život, podruhé se to stát nemusí. A co teprve udělá s Itachim. Na tohle nechtěla raději ani pomyslet, svíral se jí žaludek.
„Hele, podívejme, kdo se k nám vrátil.‘‘ Poznamenal potěšeně a pohlédl roztřesené Rain do tváře. Itachi ji pomalu spustlil na zem. Rain se trochu zamotala hlava, a tak se raději opřela o Itachiho. Pein k ní přistoupil blíž a pohladil ji po tváři.
„Tak ses vrátila,‘‘ Usmál se. Rain mlčela, jen Deidara se potěšeně usmál.
„Ale předtím jsme hostili my tebe. Teď je na čase, abys nám pohostinnost oplatila.‘‘ Dodal a popadl ji za ruku. Rain se bránila, ale proti němu neměla sílu. Pein ji odtáhl od Itachiho a hodil ji přímo do náruče Deidarovi. Na nic nečekal a popadl ji za pas. Rain vyjekla. Itachi se na to nemohl dívat. Chtěl jí pomoct, ale Pein ho zachytil za lem pláště a přitáhl si ho k sobě.
„Až skončíme s tím Uzumakim, tak si to spolu vyřídíme.‘‘ Pošeptal a odsunul ho zpět na místo. Musel se tedy dívat, jak Rain odvádějí někam pryč.
„Peine…Peine,‘‘ ozvalo se z vedlejší místnosti. Zanedlouho vyběhla do chodby Konan.
„On..on tu není.‘‘

4.871795
Průměr: 4.9 (39 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aishi Arashi
Vložil Aishi Arashi, Ne, 2010-03-14 14:17 | Ninja už: 5202 dní, Příspěvků: 177 | Autor je: Prostý občan

A pokračuje to kde ..? Sad

"Tehdy jsem ještě nedovedl nic pochopit. Měl jsem ji posuzovat podle jednání, ne podle slov. Obklopovala mě vůní a jasem. Měl jsem pod jejími chabými lstmi vytušit něžnost. Ale byl jsem příliš mladý, abych jí dovedl mít rád."

.

Toto je definitivně účet tří lidí

  • Já - [J]
  • Awy-sama - [A]
  • Mefis - [M]
Obrázek uživatele UzumakiFenris
Vložil UzumakiFenris, So, 2009-10-24 18:17 | Ninja už: 5498 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Utírač Udonova nosu

já chcu eště =)

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Út, 2009-10-20 21:09 | Ninja už: 5364 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Aaaa to je napínaví! Rychle další díl! Okamžitě! Teď hned! xD Ach jo zase čekat to nesnesu

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Katsumo Nio-chan
Vložil Katsumo Nio-chan, Po, 2009-10-05 18:02 | Ninja už: 5361 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

supppeeeeer rychle pokráčko ať už tu je :-]

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Út, 2009-10-27 16:15 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

pokracko uz je ale este tu neni link tak ked pojdete do amynho zoznamu tak tam je.


Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, St, 2009-05-20 16:48 | Ninja už: 5569 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

skveleeeeeee len jedna prosba.. CO NAJSKVOR DALSI DIELIK PROSIIIIIIIIIIM

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, St, 2009-05-20 19:24 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Už jsou dva, nlezneš je v mé FF knižce Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-05-21 13:06 | Ninja už: 5569 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

diki mooc precital som si to uz a je to super... bude aj pokracovanie???

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, So, 2009-04-04 12:23 | Ninja už: 5563 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

super jako vždy kdy bude další díl?



Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2009-04-04 12:29 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

to vůbec netuším

Obrázek uživatele Ronnie.
Vložil Ronnie., Po, 2009-03-23 15:11 | Ninja už: 5562 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

je to fakt hustý!!ihned dalsi dilek!!!

Obrázek uživatele Ronnie.
Vložil Ronnie., Po, 2009-03-23 15:11 | Ninja už: 5562 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

je top fakt hustý!!ihned dalsi dilek!!!

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, So, 2009-03-14 10:48 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

Už se těším na další díl ,ale ...........Chudák Rain jestli ji Deidara znásilní tak ho zabiju normálně mu rozřežu tělo a nakoskujiho a prooostěěě hoo umučím k smrti T_T

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Mayoko-sama
Vložil Mayoko-sama, So, 2009-03-14 11:35 | Ninja už: 6112 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

Glorčo nebuď tk drastická..xD náhodou by to bylo vážně seksy xD

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, So, 2009-03-14 11:40 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

Mayííí však mě znáš tse Laughing out loud

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Mayoko-sama
Vložil Mayoko-sama, Út, 2009-06-02 19:48 | Ninja už: 6112 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

jojo, znám xD

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2009-03-14 11:59 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

nechci se vám do toho motat, ale myslím, že znásilńování už v tomhle příběhu bylo až až. A tohle by Dei nikd neudělal, to bych nemohla.

Obrázek uživatele M.i.n.a
Vložil M.i.n.a, St, 2009-03-11 09:59 | Ninja už: 5583 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

aaaaaaaaaa.... parada, tudle seriovku vazne zboznuju Smiling copak asi udelaji s Rainou, kdyz Naruto zmizel??

Obrázek uživatele Temiko-chan
Vložil Temiko-chan, Po, 2009-03-09 20:55 | Ninja už: 5693 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný. Chudáček Rain

Team 7? Tak to mám jasnou představu. SasuNaru spolu a Sakur(v)a mrtvá! xD Muhehe. Gomen příznivcům, ale já jí prostě nemám ráda! Důkazem nechť mi je moje průkazka v ASK! Nějak se mi s**e mezi Saskeho a Naruta. Jenom si poslechněte to: ,,Sasuke-kuun" -_-' Nevim jak vy, ale mě ten tón vytáčí. Shonen-ai 4ever!!! SasuNaru 4ever!!!(Njn já jsem hrozný prase, ale když oni jsou spolu tááák kawaii. x3) Deidara 4ever!!!(MY lowe!) Akačci 4ever!!!...

Obrázek uživatele ...Sakura...
Vložil ...Sakura..., Po, 2009-03-09 20:46 | Ninja už: 5659 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Týý jo chudák!! Rain

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Po, 2009-03-09 20:34 | Ninja už: 5863 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

super další dílek, chudák Rain...

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Po, 2009-03-09 20:26 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

úžo Laughing out loud hele co bych sem psal když víš moc dobře můj názor Smiling

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan