manga_preview
Boruto TBV 09

Děkuji

„Už prostě dál nebudu snážet tvoje žárlivé poznámky! Jsem s Haru a Kurenai proto, že tam je klid! Je to někdo, kdo mi projeví uznání! Někdo, kdo po mě pořád něco nechce! Někdo, s kým můžu být sám sebou! My dva… byla to chyba… nehodíme se k sobě.“
Tvář stažená do zuřivé masky. Tvář, kterou jsem kdysi považovala za krásnou. Oči plné vzteku. Oči, které jsem kdysi považovala za dva nejnádhernější drahokamy.
„Ne… nehodíme,“ souhlasila jsem s ním šeptem. „Jenom nechápu, jak to, že jsem si to uvědomila až teď…“
„Jsem rád, že jsme si tohle vyjasnili,“ zavrčel, otočil se a prásknul za sebou dveřmi.
Je tohle definitivní konec? Tečka za třemi lety společného života?
Je… asi je…
Jak to, že jsme na to nepřišli dřív? Proč jsme se poslední rok vzájemně dusili a dělali si naschvály? Proč se dospělí lidé často chovají hůř než děti?
Rozhlédla jsem se po našem malém společném bytě. Všude poházené věci. Převážně jeho. To, že nebyl puntičkář jsem dřív milovala. Byla to úžasná změna oproti otci.
Je to tak zvláštní, když člověku spadnou růžové brýle z nosu…
Konečně se mi ulevilo. Trvalo to už moc dlouho a nikam to nevedlo. Najednou jsem se mohla zhluboka nadechnout.
Našla jsem tašku a sbalila si své věci. Nebylo jich tolik. Uklidila jsem a opustila byt. Neměla jsem tušení, kam půjdu. Ani to mi ale nevadilo. Zatím…
Procházela jsem noční Konohou a vzpomínala na všechno, co se tu událo od té doby, co jsem se sem přistěhovala. Došla jsem až k řece, posadila se na lavičku a jen koukala do tmy.
A pak to na mě dolehlo. Po tváři se mi skutálela jedna slza. A potom další a další… najednou z nich byl proud a pak vodopád.
Proč brečím? Chtěla jsem to ukončit. Přála jsem si to. Všechno je lepší než to, jak vypadal můj poslední půlrok. Neustálé hádky o každou maličkost. Nemusela to být ani Kurenai ani Haru. Cokoliv… rozházené figurky na shogi. Pozdní příchod z hospody. Odchod bez rozloučení…
Byla to všechno moje vina nebo jsme za to mohli oba?
Nevím… těsně potom, co odešel jsem necítila než úlevu… teď to ale všechno začalo bolet. A moc… za celý život jsem tolik neplakala. Možná proto se teď protrhly hráze. Proč mi už není tak dobře, jako mi bylo ve chvíli, kdy za sebou třísknul dveřmi? Proč mi najednou chybí jeho hlas a objetí? Proč ho najednou chci u sebe?
Prší.
Nejdřív jsem si toho ani nevšimla… to až teď. Voda z nebes smývá slané slzy z mých tváří. Kapky tiše pleskají o listy stromů. Padající déšť jen šumí, jak dopadá na vodní hladinu.
Na mokré zemi zapleskaly něčí kroky.
„Temari! Co tu děláš?! Stalo se něco?“
Kiba… tenhle kluk, který se o všechny tak staral… věčně usměvavý a obětavý. Nikdy jsem ho neviděla smutného… vždycky všechny podporoval. Byl jeden z prvních, který mě doopravdy přijal do Konohy. Byl to on a Shikamaru, kvůli komu jsem si tady přestala připadat jako cizinec.
Přisedl si ke mně a přehodil přeze mě vlastní bundu.
„Proč nejsi v tomhle počasí doma?“ zeptal se.
„Já už nemám domov… a nějak nevím, kam jít.“
„Co se stalo? Ty a Shikamaru… vy jste se pohádali?“ ptá se tiše jemným hlasem. Zavrtěla jsem hlavou.
„Rozešli?“ Jeho hlas zní jinak… nebo se mi to jen zdá?
„Vlastně je to vysvobození,“ zašeptala jsem skrz vzlyky. „Jen jsme si navzájem ubližovali… dělali si naschvály… oba jsme se jen trápili… takhle je to správně. Prostě nám to nebylo souzeno…“
Cítím jeho ruku na svých zádech. Jemně si mě přitáhl blíž k sobě.
Nebráním se. Nemám na to sílu.
Opřela jsem se o jeho rameno a plakala dál.
„Proč to ale teď tolik bolí?“ zeptala jsem se. Neodpověděl. Ani jsem nevěděla, jestli odpověď na tuhle otázku chci znát. Jeho ruce mě jen sevřely pevněji. Byla bych schopná držet v jeho obětí třeba po celý zbytek života. Bylo to tak bezpečné.
„Pojď,“ vybídl mě a jemně se i se mnou postavil. Rozešel se a já, pokud jsem chtěla zůstat v jeho náručí, musela jít také. A já chtěla. Dovedl mě k sobě do bytu a uložil do postele. Nechal rozsvícené malé světlo a pootevřené dveře.
Péče, jakou jsem neměla ani jako malé dítě.
Tiché kroky… cvaknutí vypínače… chvíle ticha a pak šumění vody ve sprše. Znovu ticho… další cvaknutí vypínače… kroky… ticho… ticho… hluboké ticho…
Nemůžu spát. Pořád slyším to, co mi řekl Shikamaru… „Už prostě dál nebudu snážet tvoje žárlivé poznámky! Jsem s Haru a Kurenai proto, že tam je klid! Je to někdo, kdo mi projeví uznání! Někdo, kdo po mě pořád něco nechce! Někdo, s kým můžu být sám sebou! My dva… byla to chyba… nehodíme se k sobě.“
Opravdu jsem ho tak strašně utlačovala? Opravdu jsem mu nedala prostor, který potřeboval? Je to opravdu jen a jen moje chyba? Kapky deště jemně cvakají o okenní sklo.
Tma… je tak strašně těžká. Všechno na mě padá. „Už prostě dál nebudu snážet tvoje žárlivé poznámky!“ V uších mi stále zní jeho zuřivý hlas. „Někdo, kdo po mě pořád něco nechce!!!“
„Ne… Shikamaru…“ šeptám. Nebo možná křičím… nevím…
Najednou mě ale Kiba drží v náručí a jemně mě kolébá ze strany na stranu. Šeptá… ani nevím co. Jenom vím, že je jeho hlas strašně příjemný… a zahání ten křik, který se mi dere z hrdla. Pevně se k němu tisknu, jako by on byl to jediné, co mě může zachránit před zadušením se tmou. Jeho tričko je mokré od mých slz a jemu to nevadí. Pořád mě drží.
Pomalu mě opouští energie. Už nepláču… nemám slzy. A vlastně už ani nemám proč plakat. Pomalu se rozednívá. Tma mě už nemůže zadusit.
Kiba mě pomalu položil a chtěl odejít. V tu chvíli mě ale ovládla panika. Hystericky jsem chytla jeho ruku. Váhavě přikývl a lehl si ke mně. Objal mě. Položila jsem si hlavu na jeho hruď a pevně tiskla druhou ruku. Jeho objetí a rostoucí světlo mi dodávalo větší a větší pocit bezpečí.
Proč se cítím tak bezpečně, když vím, že je tu se mnou? Proč se cítím bezpečně, když vím, že by mě vzbudil, kdybych křičela ze spaní. Proč se cítím tak příjemně, když vím, že mě utěší a obejme, když mi bude smutno… když vím, že mě neopustí… když vím, že tu se mnou zůstane… když vím, že mě nenechá samotnou… nikdy… a jak to, že si to uvědomuji až teď?
Usnul. Jeho pravidelné oddechování je uklidňující. I přeze mně se brzy začnou převalovat vlny bezesného spánku.
Ještě ale zvládnu zašeptat: „Děkuji…“

Poznámky: 

Asi sis ten pairing nepředstavovala takhle, co? Já si to původně taky představovala úplně jinak... Takže proč rozchod se Shikamaru... v zásadě proto, že Temari mi prostě k němu patří, takže jsem to mezi nima musela nějak ukončit. Proč ne totální romantika? Protože... no... prostě se mi to takhle líbí víc. Nerada taky píšu o nevěře a když už jsme u toho Kiba mi nesedí na Don Juana, kterej by sváděl přítelkyni kamaráda (i když námět na povídku to může být zajímavej...). Takže proto to je takovéhle. A třeba někdy přijde pokračování, kde dám tyhle dva doopravdy dohromady.
Jinak, ještě se chci omluvit Shikamarovi - já vím, že bys na Temari nikdy takhle neječel.
A ještě vysvětlení - proč KibaTema (teda, ono to tady moc není, ale při troše představivosti...) - Sabaku no Rukia mi dala na výběr - buď ShikaDei nebo KibaTema. No a protože si na shounen-ai povídku moc nevěřím a protože ti dva se ani nepotkali(!!!), vybrala jsem si tohle...

Seznam FF

4.916665
Průměr: 4.9 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2009-03-11 22:09 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Vybrala sis tohle a vybrala sis dobře. Smiling Není to klasická přeslazená romantika, kterých jsou tu na konoze mraky. Ale není to ani povídka, která by se tomuto tématu snažila překotně vyhnout. Je zkrátka vyvážená, taková akorát.
Zajímavý pairing a zajímavé pojetí. Nejen na téhle FF je vidět, že prostě psát umíš; máš svůj styl a ten přímo čiší z každého nového dílka. A dovolím si i říct, že se s každou povídkou zlepšuješ. Smiling Takže jen tak dál, Ayame-sama, ať nás těšíš a překvapuješ co nejdéle. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele ღ Akasuna no Ruki-chan ღ
Vložil ღ Akasuna no Ru..., St, 2009-03-11 21:58 | Ninja už: 5633 dní, Příspěvků: 926 | Autor je: Prostý občan

tak to se ti mocinky moc povedlo je to krásný pokračování by bylo hezký ae mě se to tak líbí já nwm proč ae mě ti dva k sobě sedí...mno ae jo Laughing out loud ae povídka krásná moc se ti povedla....a já to nedala na výběr xDDD nebo jop ? to je v historii na ICQ Laughing out loud mno to je fuk moc krásný nemám slov asi jen " Arigatou" že si to napsala moc děkuji si zlatí nej zlatí že všech *smekám klobouk* nEj PoVíDkA nA KoNoZe xD moc se mi to líbí Smiling tak mě omluv Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Ayame-sama
Vložil Ayame-sama, St, 2009-03-11 21:59 | Ninja už: 5717 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Prostý občan

jsem moc ráda, že se ti to líbilo. Ani nemáš tušení, jak mi to dalo zabrat, aby tam byla romantika a zároveň aby to bylo uvěřitelný Smiling mno, na výběr jsi mi nedala, protože na shounen-ai si netroufám, takže asi tak Sticking out tongue možnost jsem prostě měla jenom jednu

Obrázek uživatele Ayame-sama
Vložil Ayame-sama, Po, 2009-03-09 10:06 | Ninja už: 5717 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Prostý občan


díky, díky, díky všem!!!


Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Ne, 2009-03-08 22:58 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Nádhera, za tohle by sis zasloužila ocenění! Originalita, nic moc přeslazenýho, perfektní zpracování! ^^ Vážně báječné, plus si k mému komentáři přidej další existující superlativy! Laughing out loud

A... Ten ShikaDei by ale stál za hřích! (ač je to pravděpodobné asi tolik, jako že já jednou něco dopíšu xD)


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Tara Monyuky
Vložil Tara Monyuky, Ne, 2009-03-08 22:46 | Ninja už: 5695 dní, Příspěvků: 495 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Wow nádhera, co a to říct než toto Smiling prostě nevšední a zajimavý pár. Opravdu skvělé a famozní Smiling

Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…

Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Ne, 2009-03-08 22:39 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Tak dneska tu čítam samé dokonalosti. (a začínam prepadať depresii že takto NIKDY písať nebudem... ale to je vedlajšie xD)
Ale ja ti fakt závidím. Tak krásne vyjadriť to prostredie, pocity...
Krása.

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Ne, 2009-03-08 21:37 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Mám rád netradiční páry pokud to dává smysl. U tebe to smysl dává.
Mám rád povídky kde které sice jsou romatické, ale končí...Jinak. No tohle, rozchod a pak utěšování. Tleskám.
Mám rád Kibu, kterému zůstanou jeho vlastnosti tak jak je vidím. V první řadě to musí být kamarád. Takový jaký je v téhle povídce.
Mám rád originální povídky a tohle je jedna z nejoriginálnějších jednorázovek tady na Konoze.
Prostě si se u mě zařadila mezi lidi co umí psát skvělé jednorázovky a že jich je málo.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele akira-sama
Vložil akira-sama, Ne, 2009-03-08 21:09 | Ninja už: 5709 dní, Příspěvků: 582 | Autor je: Prostý občan

héééj kotě! Z bezvýchodné situace si udělala situaci přímo geniáááální Laughing out loud ...klobouk dólu a ještě níž Eye-wink

My soul is painted like the wings of butterflies.
I can fly - my friends!

Obrázek uživatele Takku
Vložil Takku, Ne, 2009-03-08 20:53 | Ninja už: 5698 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Víš, vlastně jsem ráda, že to není tak, jak si asi každý představoval. Takhle to není jen daleko víc originální, ale taky snáz uvěřitelné, přijatelné a představitelné. Takové až krásně nevšedně všední - situace, která by se mohla stát, vlastně se dokonce děje, v normálním světě, žádné přeslazené řeči a přitom z toho na nás ta romantika dýchá takovým zvláštním, jedinečným způsobem. Prostě dokazuješ, že i bez větších náznaků a okázalých milostných scén, kdy si dva vyznávají lásku až za hrob, může být povídka citlivá a romantická a daleko víc realistická. Smiling Jedním slovem krása Smiling

Believe in second chances...
Got a fullmetal heart? ;)

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Ne, 2009-03-08 20:38 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

tohle se mi líbí ._. krása to jeee! Smiling

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2009-03-08 20:25 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Skvělá FF, vážně mě zaujala.
I když, v jejich případě bych si spíš představila, jak ona řve na něj. Fajn, a nechtěla bys něco takového napsat i na Naruhina? Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2009-03-08 20:20 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Poslední dobou se tady líhnou samé zajímavosti, že by konečně odzvonilo romantice za každou cenu? Perfektní, perfektní a ještě jednou perfektní.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!