manga_preview
Boruto TBV 13

Liam a prokletí Sharinganu 007: Problém!

Otevřela oči a vedle sebe viděla jeho. Usmála se pro sebe. Vstala a rozhodla se udělat snídani.Po cestě potkala Itachiho.
„Ohayo Liam.“ Usmál se a pokračoval ve své cestě.
„Ohayo.“ Špitla a dál pokračovala v cestě do kuchyně.
Usmívala se na všechny kolem kterých prošla. Brala je jako svou rodinu.

V kuchyni narazila na Sasoriho. Seděl u stolu a četl si. Pousmála se. Sasori byl jako její náhradní otec tady.
„Dobré ráno Sasori.“pozdravila a prohlížela zásoby.
„Ahoj Liam.“ Zvedl hlavu od časopisu a usmál se.
„Jak se vede?“ ptala se mezi připravování snídaně.
„Ale ano jde to ale chybí mi mise. A jak se máš ty?“pokrčil rameny.
„Jo je to tady dobrý, ale mám divný pocit. Za chvíli budu zase plnit mise.“ Usmála se smutně a dál připravovala snídani.
„Neboj ono se to vyřeší..A kde máš Deidaru?“zeptal se jí s jiskřičkami v očích. Liam pod náporem jeho pohledu zrudla.
„No ehm ještě asi spí.“ Vyžbleptla. Sasori se nad tím usmál. Přál to Deidarovi. Vzala tác na který položila snídani a vyrazila za Deidarou.

Když přišla do pokoje Deidara ještě stále spal. Usmála se a položila snídani na noční stolek a pokusila se ho zbudit.
„Deidaro?“snažila se napodobit Itachiho naštvaný hlas.
„Běž pryč spím.“ Zamumlal a spal dál.
„ Ale Deidaro! Liam někam zmizela! Nemůžeme ji najít! “ uchechtla se. Fungovalo to výborně. Deidara se posadil na postel a vyděšeně se rozhlížel po pokoji.
„ A jak dlouho je pryč??“ zamumlal.
„ No už ne.“ Zasmála se Liam.
„To se nedělá takhle mě děsit.“ Oddechl si.
„Ale aspoň vím, že bys měl o mě strach.“ Nechala se slyšet Liam.
„A jak to že jsi tak brzo vzhůru?“podivil se když mu pohledl padl na hodinky v pokoji.
„Brzo?Všichni už jsou vzhůru dokonce i Hidan! Nemáš ponocovat.“ Usmála se na něj. Deidara se na ní usmál a stáhl ji k sobě.
„Tohle je pro mě?“ ukázal na tác se snídaní. Liam se usmála a kývla na souhlas.
„Za co?“ podivil se Deidara.
„Za to že jsi.“ Přitulila se k němu. „Mise plníme každý zvlášť.“ Povzdechla si.
„Beze mě to nějak přežiješ.“ Mrkl na ní.
„Ale takhle to nemyslím.“ Ušklíbla se.
„A jak teda?“ podivil se Deidara.
„No, s kým budu mise plnit já?“
„Tak to já nevím, asi sama ne? Leader ti věří.“ Liam přikývla.
„Sakra,“ zaklela. „Proč já? Všichni na mě spoléhají a já nechci zklamat!“
„Chápu tě, proto se nemusíš rozčilovat!“ chlácholil jí.
„Jasně, promiň.“ Omluvně se na něj usmála.

Liam se rozhodla jít za Peinem kvůli misi. Nudila se. Pro začátek chtěla nějakou “lehčí“ misi, jenže Pein žádnou lehčí neměl. Proto dostala za úkol zneškodnit Orochimarovi špehy. Kolikrát se jí ptal jestli jí ta mise nevadila.
„A nevadí ti se setkat s Orochimarovými muži?“
„Po několikrát ti říkám, že ne!“
„Fakt ne?“
„Jsi hluchý nebo co?“ Liam se chytila za pusu. Věděla, že tohle podělala.
„Cože?“ Pein se pokusil zachovat klid. „Slyším dobře?“
„Eh,“ Liam nevěděla, co má říct, a proto jen přikývla.
„Vyřídíme si to po tvé misi.“ Sykl na ní a vyšel z místnosti.

4.85
Průměr: 4.9 (20 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2017-09-02 23:31 | Ninja už: 2843 dní, Příspěvků: 3024 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

„Misia L2:“ Sasori má Liam rád a dokonca funguje ako náhradný otec Smiling Pod fúz sa smeje, keď Liam chystá raňajky pre spiaceho Deidaru. Deidy spí ako dudek, ešte aj vrčí, ale strach o Liam ho preberie Laughing out loud Fuuha, Liam dostane misiu zneškodniť Orochimarových špehov, ide sa zas zahrávať s ohňom Sad Ešte aj naštve ješitného Peina Laughing out loud Autorka napína a napína Jofuku pro tebe :-)

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, Pá, 2009-03-27 18:32 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Jop .. Peíí se našval xD. nÁDHERNĚ NAPSANÉ Smiling

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Čt, 2009-03-19 16:06 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

lol, naštvať Peina, to sa nepodarí každému xD

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, St, 2009-02-25 17:40 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Skvělý, ta mise vypadá nebezpečně.
Těším se na další díl.


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling