manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki andílci 3

šílenství pokračuje! :-D


Vzpomněla si!!!

Dostali misi a to všichni dohromady. Madara se rozhodl, že je čas skoncovat s Orochimarem a jeho poskoky. Měli vyrazit až ráno a tak si každá užívala nastalý večer a noc po svém.
Kaki leštila své nové přívěšky a Zet si vyráběla molitanové návleky, aby se uchránila před dalším bolestivým kousnutím.
Dei sledovala další díl napínavé série Stopy lásky a občas dojmutím zavzlykala.
Do místnosti po schodech sešla rozčepýřená Hid.
„Nechoďte do koupelny!“ zvolala a začala si urovnávat rozcuchané vlasy.
„A proč ne?“ podivila se Sasi.
„Naše mořská panna sedí ve vaně a rozhodla se, že už nechce být pannou!“ stáhla si naštvaně Hid polovyhrnuté krátké tričko zase dolů.
„A povedlo se jí to?“ zvednula Ita pravé obočí a potutelně se usmála.
„Tse! Nejsem přece žádná dě*ka, abych dala každé rybě na potkání!“ ohrnula Hid nos.
„Ale každýmu Jashinovi jo, viď?!“ zachechtala se Kaki.
„Závidíš, že já si můžu vybírat bez toho, abych si sama vylepšovala prsa pomocí vycpávek co?“ odfrkla Hid a tak tak se vyhnula letícím pletacím jehlicím.
„Ty už mě dlouho štvát nebudeš!“ vrčela Kaki a snažila se Hid alespoň probodnout pohledem.
Jejich spor ale přerušil řev z patra.
„Já prostě nemůžu, chápeš?!“ ozval se zvýšený ženský hlas za zavřenými dveřmi.
Odpověděl jí nezřetelně hlubší mužský hlas.
„Copak já můžu za to, že mě teď prostě nepřitahuješ?!“ vyjekl znovu vysoký hlas a po něm se ozvala dutá rána.
Chvíli bylo ticho a pak se zprudka otevřely dveře. Zbytek osazenstva naklonil hlavu tak, aby viděli co nejvíc a i Dei odvrátila zrak od božského Chosého Migela.
Z pokoje vyrazila rozvrkočená, polonahá zrzka.
„Jen si běž! Takových jako ty můžu mít tucty!“ ozvalo se za ní ještě než stačila prásknout dveřmi.
„Tak si je taky najdi, ty hromadu svalů bez mozku!“ ječela už na zavřené dveře.
Zastavila se u zábradlí a až teď si všimla nežádané pozornosti.
„Pei?“ ozvala se Sasi. „Je všechno v pořádku?“
„Jasně,“ zašvitořila šéfka jakoby se nic nestalo a neohrabaně se snažila zakrývat modrající pravé oko. To byla ta rána.
Začalo ji to ale čím dál víc bolet a oči se jí zalily slzami.
„Omluvte mě,“ špitla a zmizela do vedlejšího pokoje.
Když se zase rozhostilo ticho prolínající jen srdceryvnými monology z televize, Ita zvedla zrak od nehtů.
„Ty o tom něco víš, Sasi?“ zkoumavě sledovala dřevěnou panenku.
„No jo,“ odložila své výrobky Sasi a sveřepě se nahnula přes stůl. Ostatní se přitočili.
„Pei se mi svěřila, že od té přeměny mají s Kon docela problémy,“ tajemně se zatvářila.
„A jaký?“ vyvalila oči blondýna.
„No jaký asi!“ otočila oči v sloup Hid, největší drbna v organizaci.
„Prej, že se Pei nemůže pořád srovnat s tím, že je ženská a Kon prej přestaly bavit její neustálé výmluvy na to, že jí bolí hlava!“ pokračovala Sasi a ostatní se zahihňaly.
„Je blbá! Já bych Kona hned brala! Vypadá jako Ernesto Sanchez ze „Srdce mám v trenkách“!“ zasnila se Dei.
Ostatní na ní zůstaly zírat.
„Tobě to nepřijde divný slintat po chlapech, když to není tak dávno, co jsme jimi byly?“ zírala na ní Ita.
„Ne!“ pokrčila rozpustile rameny Dei a pak se zamračila. „Vám jooo?!“
Zamyslely se.
.....Po deseti minutách....
„Vlastně asi ne!“ ukončila kouř nad hlavami Sasi, pleskla po hlavě Zet, která z toho začala šilhat a všechny se vrátily ke své práci.

Ráno se nemohli vyhrabat z domu. Osm ženských a dvě koupelny je prostě málo.
„Kdo má mojí rtěnku?!“
„Chceš snad říct mojí rtěnku ne?!“
„Ticho Kone! Teď už nemáš nárok!“
„Kdo si vzal, sakra, moje kalhotky?!“
„Nikdo! Když sis je včera namočila ve vaně, tak teď holt choď naostro!“
„Hele holky! Tuhle nebo tuhle blůzku?“
„Vždyť jsou obě červený!“
„Blázníš? Tohle je ohnivě červená a tohle karmínová!“
„Že já ti udělám krvavě červenou?!“
„Se hned nerozčiluj. Stejně všichni víme, že jsi zůstala barvoslepá až do teď!“
„Dei!“
„No jo, už mlčím!“

Konečně se sešli před vchodem.
„Tak se odpočítejte. Ať víme, že jste všechny!“ zavelela Pei.
„Prvá!“
„Druhá!“
Ticho.
„Co jsem já?“ ozvala se vyjeveně Dei.
„Ty budeš asi nula!!!“ škodolibě se zasmála Hid.
„Kriste! Ty seš trojka tak stůj a už radši mlč! Další!“ nervózně se mračila Pei.
„Čtvrtá!“
„Pátej!“
„Šestá! Sedmá!“
„Zet!“ už výhružně zasyčela Pei. „Ty můžeš být jenom jedno číslo!“
„Šéfová! Když já chci být šestka!“ zavyla bílá půlka.
„To čekej! Budem pěkná sedmička!“ ohnala se po ní černá půlka.
„Tak takhle by to dál nešlo!“ zavrtěla hlavou Pei. „Chybí někdo?“
„Ita tu není!“ ozvala se Kis.
„A kde je?“
„Asi ještě nahoře...“
„Tak pro ní dojdi! Ale hned!“ začala už se opravdu vztekat vůdkyně a Kon si začal unaveně mnout kořen nosu.

Kis vyběhla po schodech nahoru a našla Itu sedět sklesle na posteli.
„Ito! Vyrážíme, tak pojď! Nebo...děje se něco?“ nechápavě nahnula hlavu na stranu a přisedla vedle své černovlasé kamarádky.
„Já nikam nejdu!“ zarputile sevřela rty Ita.
„A proč?“ koukala na ní vyjeveně Kis. „Kvůli tomu, že tam možná bude tvůj bratr?“
Ita smutně kývla.
„To zvládneš! Bráška tě třeba rád uvidí!“ zkusila ji utěšit Kis.
„Ale já jeho ne!“ odsekla Ita.
„A proč ne?“
„Copak to nevidíš?“ rozhořčila se Ita, nasupeně se zvedla a podívala se do zrcadla.
„A co?“ stoupla si za ní Kis.
„Ne přece ty vrásky pod očima! Takhle přece nemůžu nikam jít!!!“ zamračila se nešťastně, ale hned zase uvedla tvář do klidu, aby se jí neudělaly i na čele.
„Prosim tě, ty naděláš!“ zavrtěla hlavou Kis a odněkud z boční kapsičky pláště vytáhla make-up.
„Teď se moc nevrť nebo budeš vypadat jako dvojče Orochimara!“ soustředila se Kis a za chvíli byla se svou prací hotová.
„Tak co? Dobrý?“ zazubila se modrá.
„Dobrý!“ šťastně se na ni usmála Ita a odkráčely společně dolů.

„No konečně!“ spráskla ruce Pei a vydali se všichni na cestu.
Po půl dni cesty už začaly některé děvenky pofňukávat.
„Šéfko! Dáme pauzuuu!“ třela se bolestivě nohy Hid.
„Žádný takový! Neměla sis brát tak vysoký podpatky! Teď si trp!“ odsekla Pei a měřila se stříbrovlásku v krátké minisukni, černým obtaž tričku s červeným mrakem na srdci a ve vysokých černých kozačkách.
„Nechápu, proč chodíš na mise vyparáděná jako modelka!“ odfrkla ještě a shlédla zbytek partičky.
Kaki vypadala vcelku normálně nebýt té zlaté korunky v hnědých vlasech, Sasi se na cestu schovala do své loutky štíra a tvrdila o sobě, že jsou něco jako kráska a zvíře. Dei si nakonec vybrala lehký červený top, který prý zvýrazňuje její ladné křivky, Kisi se nehodlala vzdát svých krásných hvězdic a Zet si napudrovala dokonce i kytku, která se jí tyčila kolem hlavy. Kon měl na sobě obtažené černé tílko a maskáčové kalhoty a děsně jí někoho připomínal. Pak se podívala sama na sebe a začala si připadat jako blázen, že si jediná vzala Aka-plášť. Naštěstí ale zaregistrovala Itu, která ho měla taky a oddechla si.

„Tak sebou pohněte a neremcejte! Čím dřív tam budem, tím dřív to budeme mít za sebou!“ podívala se na své družka a druha Pei a ti jí s nevolí následovali dál.
Dorazili společně až k místu, kde se měl Orochimaru vyskytovat, ale ještě než se stačili skrýt, vpadnul jim padouch do zad.
„Kone! Papírový klon!“ křikla Pei.
„Jak to mam asi udělat, když s těmahle prstama nesložim ani blbou labuť?!“ vyjel na ní Kon.
„Kampak krasotinky?“ zasyčel haďák, který je nepoznal a objevil se za Konem. To Kona dožralo.
„Já nejsem žádná krasotinka!“ zařval a vypálil mu jednu pěstí do obličeje. Orouše to odhodilo asi půl kilometru do lesa a nechal za sebou jen vyoranou brázdu.
„Já už vim, koho mi připomínáš!“ vystrčila na Kona vítězoslavně prst Pei.
„Chucka Norisse!!!“

Poznámky: 

hehe...výlet modelek po lobotomii na Mars pokračuje Laughing out loud
tak se držte...přísští týden snad vyjde další, ale příští díl ještě není napsaný, tak doufejme bude Smiling

4.897725
Průměr: 4.9 (88 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Pá, 2012-06-29 07:08 | Ninja už: 4481 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Zase užasný díl... Tohle hold super vtipná série Smiling

„Já už vim, koho mi připomínáš!“ vystrčila na Kona vítězoslavně prst Pei.
„Chucka Norisse!!!“

Tak to mě dostalo, ach super konec.

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Ne, 2010-07-04 11:11 | Ninja už: 5390 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

XD..přesně jak já a kámošky XD
Chuck Norris? OMJ Laughing out loud

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Čt, 2010-02-25 14:38 | Ninja už: 5188 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

sranda

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, St, 2009-11-25 16:52 | Ninja už: 5393 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Chucka Norrise xD Poprskala jsem si obrazovku počítače, a za to můžeš ty! xD

Obrázek uživatele ♥Mitsuko♥
Vložil ♥Mitsuko♥, Ne, 2009-10-11 16:10 | Ninja už: 5318 dní, Příspěvků: 314 | Autor je: Prostý občan

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ no z tohohle nemůžu xD

Obrázek uživatele MihokoKawashaki
Vložil MihokoKawashaki, So, 2009-05-16 12:46 | Ninja už: 5466 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

xD To je pste dokonalá povídka!!!xD Už se těším až si přečtu další dílek!Z lásky

_________________________________________

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Čt, 2009-03-12 20:18 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

,,Už vím, koho mi připomínáš!" zabodne prst proti Merenwen.
,,Sexy jutsu Chucka Norrise!"
já vím, ale nemohla jsem si odpustit XD jdu na další :D

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Pá, 2009-03-13 02:27 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

ty jsi to fakt udělala!!! máš to v podpisu!!! nemám slov!!!! jdu se zabít! :-DDDD

Obrázek uživatele Ropucha
Vložil Ropucha, Čt, 2009-02-26 15:41 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 325 | Autor je: Prostý občan

smarja no to je dokonaly jdu na dalsi dil XD



FUCK THE SYSTEM, SASUKE FOR MULTIKAGE!
Fekál yaoi pornoherec. Takového označení se vám dostane, když se vám chce příšerně na velkou a přitom se vás Eros s Randaalem snaží znásilnit ve vlakovým kupé.

Obrázek uživatele Furika
Vložil Furika, St, 2009-02-04 16:12 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Super!! Akatsuki jako holky Laughing out loud

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Út, 2009-02-03 21:22 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

tak to bylo úžasný, Chuck Norris 4EVEEEEEEER!XDDD

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, Ne, 2009-02-01 18:52 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

LOL xDDDD

Obrázek uživatele Rieko
Vložil Rieko, So, 2009-01-31 23:40 | Ninja už: 5598 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Prostý občan

Chuck Noriss *má výtlem* to je úžasnýýý. Akatsuki andílci 4EVER XDDDDDDDD

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Po, 2009-02-02 07:49 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

Rieko : řekla bych snad NEVER and NEVER EVER! Laughing out loud ba ne, ještě chvíli tady s námá pobudou Smiling

Michoko Lissa : výstižné Laughing out loud...líp bych to neřekla Smiling))

Obrázek uživatele Simushka_xD
Vložil Simushka_xD, Pá, 2009-01-30 17:18 | Ninja už: 5681 dní, Příspěvků: 731 | Autor je: Prostý občan

Chuck Noriss xDD tohle je vytlem xD Hid vede, kozajdy jsou in Laughing out loud a tesimse co udela nasKon nasi Pei, za to prirovnani xDD Laughing out loud davam 100/5 bodu Laughing out loud
PS: jdu si tyhle FFku pridat do me propagace v podpisu Laughing out loud

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, Pá, 2009-01-30 17:15 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

mam zachvaty smiechu Laughing out loud jeemineeny uz sa neviem dockat dalsieho dielu Smiling

Obrázek uživatele Tara Monyuky
Vložil Tara Monyuky, Pá, 2009-01-30 15:58 | Ninja už: 5676 dní, Příspěvků: 495 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Hehe tak to je úžasný xD takový potrhlý až je to nehorázně dobrý xD nemám slov se tu chlámu jak něco Laughing out loud

Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…

Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, So, 2009-01-31 02:34 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

Tara Monyuky : je to dost potrhlý a občas mam i já koutky natrhlý! Laughing out loud

Koizumi Ayumu : měl by být snad v pondělí, ale těžko říct...zítra mě čeká těžká lobotomie ve formě několika set panáků a hektolitry piva, páč zapíjim to, že už mi je tolik, kolik je, ta těžko říct, jeslti se dostatečně zmátořim...třeba by to ale za opila bylo dobrý pokračování Laughing out loud

Simushka_xD : hjééé, tak děkuju, to mě moc těší...vypadá to tam moc dobře v tom podpisu ...to se mi líbí Laughing out loud

Obrázek uživatele Tomodachi no Tatsu
Vložil Tomodachi no Tatsu, Pá, 2009-01-30 12:55 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 437 | Autor je: Prostý občan

LOL
Nemůžu nic jinýho, než se smát.
:yes:

~Kuroshitsuji~
~Even so, I will search for that one true, love~
~Fandím~Melonade/Yumi/hAnko~My FF~ Novej stajl Sasukeho Uchihy...
~Deidarovo dětství Requiem za sen

~Jsem hrdá yaoistka!~

Obrázek uživatele Paradichlorobenzen
Vložil Paradichlorobenzen, Pá, 2009-01-30 12:48 | Ninja už: 5571 dní, Příspěvků: 733 | Autor je: Prostý občan

Jej, tak to je úžasný! xD Směju se tu jak kozel xD

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Pá, 2009-01-30 13:02 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

Plesnivý_sýr : všechny formy vydávání zvuků jsou tu povoleny tak nech vyjít najevo své emoce Laughing out loud sranda musí být Smiling

Hatake Tatsu : a to je taky to jediný správný řešení Smiling))

Obrázek uživatele yuunaish
Vložil yuunaish, Čt, 2009-01-29 00:15 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

Ernesto Sanchez ze „Srdce mám v trenkách" Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2009-01-27 10:59 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Chuck Norris vládne, ou jé! Laughing out loud V tom případě je Kon nejdokonalejší bytost na Zemi. Laughing out loud
Už se těším, jak to Pei schytá, že ho k Chuckovi přirovnala. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Út, 2009-01-27 11:15 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

no jasně Země se otáčí od té doby, kdy do ní Chuck Norris kopnul Laughing out loud co ty víš, třeba bude Kon potěšenej Laughing out loud

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Út, 2009-01-27 10:19 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

pixelka : dyk je to divný! Laughing out loud
Ironhide : Nooo ten byl v sobotu....drsná akce...Laughing out loud ...jo ty myslíš tohle Smiling...no jo no Laughing out loud

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Út, 2009-01-27 03:35 | Ninja už: 6061 dní, Příspěvků: 3262 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Brutúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúús

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Pixelka - sama
Vložil Pixelka - sama, Po, 2009-01-26 20:15 | Ninja už: 5643 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

užasný Laughing out loud