manga_preview
Boruto TBV 10

Akatsuki andílci 4

Když ženy bojují!


„Já už vim, koho mi připomínáš!“ vystrčila na Kona vítězoslavně prst Pei.
„Chucka Norisse!!!“

Jen to zrzavá vypustila z pusy, hned se za ní chytla. Jestli ho takhle naštvala „krasotinka“, Chucka si odnese s většími zraněními než byl včerejší monokl.
Kon se na ní pomalu otočil a přimhouřil oči.
Pei nasucho polkla.
Kon zatnul pěsti a blížil se k ní.
Pei přestala dýchat.
Kon se zastavil na metr od ní.
Pei se začalo chtít čůrat. Strachy.
Začala se jí třást bradička.

„Díky,“ hodil samolibý výraz Kon a zase se otočil čelem zpátky k brázdě po nepříteli.
„Co?“ vykulila oči a přestala se třást. Pravá část horního rtu se jí samovolně nakrčila.
„Je to můj vzor,“ vysunul hrdě bradu vpřed modrovlasý.
Pei pořád nemohla pochopit, že si nedělá srandu. Netvrdil jí náhodou nedávno, že je sice chlap, ale ne id*ot?
„Ty chceš být asi velkej drsňák, viď?“ zkusila.
„Ten největší, věř mi!“ přišla k ní odpověď a málem jí to posadilo.
Už se zlomyslně nadechovala, jak mu vpálí pomstu za to, že ji pojmenoval jako blbou ženskou, když jí čísi ruka přistála na rameni.
„Být tebou, nedělala bych to,“ zavrtěla na ni hlavou Sasi, když se k ní otočila. „Sleduj tu strouhu po Oroušovi!“
Pei sklaplo naprázdno.

Orochimaru se ztěžka sebral ze země.
„Ty bláho! To byla ale pecka!“ hnětl si bolavou tvář a vydal se na cestu zpátky.
„Takové jutsu ani já neznám. To by se mi mohlo hodit do mé sbírky!“

„Ohrozili jste Orochimaru-sama! Za to zaplatíte!“ ozvalo se mezitím za slečnami a všechny se otočily.
Za nimi stál Kabuto s Guren.
„Jen dva?!“ odfrkla zklamaně Hid a Kaki jen protočila oči v sloup.
„Kde je Sasuke?“ optala se Ita směrem k dvojici.
„Je na misi. Máš smůlu, ať jsi, kdo jsi!“ přišla jí zpátky odpověď.
„Kecá!“ přitočila se k Itě Zet.
„Vím, kde je. Je kousek za Konohou... hehe... má rande!“ významně zamrkala černobílá.
„CO? S kým? Sasuke? Jak to? Vždyť je... Jak to víš?“ nenacházela slov jinak vyrovnaná černovlasá žena.
„No s takovou růžovlasou, uječenou, občas dost brutální na můj vkus, Sakura se asi jmenuje. Špehovala jsem ho. Prej to má něco společnýho s obnovením vašeho klanu nebo co,“ zahihňala se Zet.
„To ti to všechno řekl? To ti nevěřím!“ semknula k sobě rty Ita.
„On ne, ale jeho deníček jo,“ uchechtla se zelená a zase zmizela ve stromě.
„Ale já žádnou vycmrndlou červenou do rodiny nechci!“ zaúpěla Ita a začala se ovívat rychlými pohyby rukou před obličejem.

„No, já myslím, že bude spousta času tohle vyřešit jindy,“ přerušila ji Kis.
„Je na čase vypořádat se tady s tou parodií na Johna Lennona a s tou holkou s divným účesem,“ sundala ze zad Samehadu a jemně ji políbila s příslibem dobrého jídla.

„Tys ukradla Kisamemu Samehadu? Jsem si jistý, že mě bude mít raději, když tě teď zabiju!“ usmál se nevědoucí Kabuto a přirovnání k Broukovi záměrně ignoroval.
„Ty fakt vážně pořád netušíš, kdo jsme, viď?“ zasmála se Dei. „Ty seš ale tupej bezbarvovlas!“
„Je na čase ti ukázat tvůj omyl!“ zasyčela Ita a strhla ze sebe plášť.
Nechala tak vyniknout svoji útlou postavu v úzké černé kožené kombinéze se zipem uprostřed doplněné vysokými černými kozačkami. Do všudypřítomné černé smrtonosně zasvítily červené oči.
„Tak jsem tu jediná, kdo se nenechal unést módními trendy!“ vyfoukla Pei sledujíce sama sebe stále zahalenou v Aka-plášti.
„Ty jsi... ty jsi...,“ začal blekotat Kabuto a jestli to bylo ještě možné, tak zblednul.
„Ne! To se pleteš!“ přerušila ho Ita. „Ty jsi v háji!“ v očích se jí rozpoutal Mangekyou a Kabutovi se rozostřilo vidění.
V okamžiku stál v úplně jiném světě. Černá zem, rudá obloha, krvavý měsíc, stůl, zrcadlo, lak na nehty... lak na nehty?!
„Víteeeej v Měsíčním čtenářiiii!“ ozvalo se všude okolo něj.
„Kde to jsem a proč imituješ týpka, co každý den uvádí Televizní noviny?!“
„Nevím, vždycky jsem to chtěla zkusit,“ začervenala se nakrátko Ita, když se vedle něj objevila, ale zase jí pohled ztvrdnul.
„Jsi v mém genjutsu. Jsem tu paní času i prostoru, takže nemáš šanci uniknout. Tady tě budu mučit tak dlouho, dokud nezešílíš a venku neuběhne třeba ani minuta,“ vysvětlovala mu spokojená sama se sebou.
„A co? To mě tu chceš líčit do zbláznění?“ pohrdavě se usmál Kabuto, když nasbíral dostatek smělosti.
„Ne, ale ty mě jo. Tahle zábava nám tu vydrží roky. Potřebovala bych ty nehty asi tak tisíckrát přelakovat a navíc... nikdo jiný se mnou nechce poslouchat mou oblíbenou hudbu,“ posmutněla Ita.
„Jakou?“ začínal dostávat opět strach Kabuto.
„Jsi moje mááááma, moje máááma, kterou já mám nade vše ráááád,“ přišla mu v odpověď muzika znějící všude kolem a Ita radostí zatleskala.
Mýtinou se rozlehl nelidský řev. Kabutovi začaly téct slzy, aniž by o sobě věděl.

„Hehe, že ona mu pouští Lunetic?“ začala se chechtat Kis a Kaki se při té vzpomínce jenom zatřásla.
„Proč je nikdy nepustí mně?“ dotčeně se ozvala Dei.
„Protože pro tebe by to nebylo mučení, ale potěšení!“ usadila ji Sasi.

Guren sledovala chvíli nevěřícně strnulého Kabuta a pak luskla prsty. Za ní se z lesů vyrojilo asi padesát válečníků.
„Jeho si klidně usmažte zaživa, ale na Orochimaru-sama nesáhnete!“ zavrčela a dala povel k útoku svým zmutovaným žoldnéřům.

Nechaly Itu dělat její práci a rozestoupily se, aby měly dost prostoru bojovat.
Hid cvičně promáchla kosou a nastavila ji před sebe. V odpověď jí přišel obraz jejího obličeje. Přestala sledovat bojovníky a začala zkoumat v ostří ten divný pupínek na čele.
„Hid!“ výhružně jí napomenula Kaki.
„No joooo! Ale víš moc dobře, že jestli mám beďara, tak mám zkaženou pleť a to je daleko horší než tady těch pár upocenejch blbečků!“ namítla rozhořčeně zpátky ke své partnerce.

„Jestli chceš, mám doma potom takovej jeden krémíček a po tom budeš mít tvářičku jako dětskou prdýlku. Píšou tam, že to je čistě přírodní a že to netestujou na zvířátkách. Mohlo by ti to pomoct, já to viděla...,“ začala se angažovat Dei.
„Sakra blondýno! Dávej pozor! Máš jednoho za zády!“ křikla na ni Sasi, která se už statečně bránila ve svém štíru.
Plavovlasá se otočila zrovna ve chvíli, kdy se na ni řítil chlap jak hora.
Vyvalila oči, ale hned se zase uklidnila.

„Čau, krasavče!“ zavrněla a vzedmula své poprsí v obtaženém tričku.
Bojovník se zasekl v pohybu.
„Ahoj!“ spadla mu velká sekyra na zem a na tváři se mu rozlil dementní úsměv.
Dei k němu došla, pohladila ho a jemně mu tak tvář olízla svou dlaňovitou pusou.
„Fuuuuj!“ zkřivil se jí obličej, pleskla mu malé jílovité srdíčko na čelo a odskočila.
„Katsu!“ vyslovila rozhořčeně a bojovníkova hlava se rozesmála všude okolo.
„Dávám přednost deodorantu před přírodním pižmem. Chutná jako cibule! Tuhle pachuť nepřebiju ani stoprocentním lihem!“ prskala a snažila se puse na své pravé ruce očistit jazyk.

„Máš pěkný hvězdičky!“ olíznul se další nepřítel přibližující se ke Kis.
„Fakt?“ usmála se Kis a nemilosrdně ho praštila Samehadou do rozkroku.
„A kolik jich vidíš teď?“ pomstychtivě se zašklebila.
„Asi milion!“ dostal ze sebe těžce chlap svíjející se na zemi, držící se za to nejcennější, co kdy v životě měl.

Pei zrovna zlomila vaz dalšími chlípníkovi, co se jí snažil spočítat piercingy na nose a zálibně sledovala horu hrajících svalů vedle sebe. Konovi občas opravdu jen stačilo se ošklivě podívat a stateční muži utíkali zpět zbaběle do lesa.
„Zlato?“ zašvitořila zrzavá kráska.
„Hmm?“ otočil se na ni Kon.
„Co děláš dneska večer?“ pěla Pei, když ho chytila za rameno a prstíkem mu tam začala vytvářet rozverná kolečka.
„Přijde na to...,“ zněla jeho odpověď.
„Přijde na co?!“ začala se urážet.
„Přijde na to, jestli je pravda, že jsou zrzky vášnivý...,“ zakmital Kon zvrhle obočím.
„Oooo! Ty divochu!“ rozesmála se Pei až příliš hraně.

„Neměla by flirtovat! Neumí to!“ zavrtěla hlavou Dei a Sasi jen zdrceně kývla.

„Hid! Tak dělej!“ vyrušila je Kaki.
Hid už konečně překonala svůj malý zarudlý problém na čele a dostala se i do té fáze, že stála přeměněná ve svém rituálním kruhu a před nohama se jí krčil poškrábaný nepřítel.
„Když já nevim kam!“ nervózně se ozvala Hid, která stále nerozhodně držela v ruce kopí.
„Jak nevíš kam?!“ už na ní Kaki řvala.
„No nevim kam to mam vrazit. Všude to bude vypadat hnusně, než se to zahojí!“ smutně hleděla na své dokonalé tělo.
„Hid?“ přestala řvát Kaki.
„Ano?“
„Máš beďara na čele...“
„Já to věděla!!!“ vzplanula vzteky stříbrovláska a se vší vervou si vrazila tyč do hlavy.
Nepřítel zaječel a bezvládně zůstal ležet na zemi.

„Ty ji fakt nemáš moc ráda, viď?“ káravě se podívala Sasi na Kaki, když obhlédla Jashinku s kůlem trčícím mezi očima.
„Mělas nějakej jinej nápad?“ rozhodila rukama Kaki a snažila se o svatozář nad svou hlavou.
„Co třeba jí říct, ať si poruší stehenní tepnu, kterou může do té doby, než se to zahojí, zahalit kalhotovou sukní?!“
„Ty jsi návrhářka! Já dělám do šperků!“ odsekla Kaki a prošpikovala posledního bojovníka pletací jehlicí.
Ita už konečně povolila a Kabuto se svezl do trávy, slintající si na rameno.

Guren stále ochromeně sledovala, co se to kolem ní děje, ale nakonec se rozhodla jít také do boje. Kolem Aka-slečen a Aka-Chucka se začaly rojit obrovské růžové krystaly.
„Děláš si ze mě p***l?!!!“ rozeřvala se na ni náhle Ita.
„Cccco? Ppproč?“ začala zmateně koktat.
„Růžovou teď momentálně úplně nesnáším!!!“

Poznámky: 

no lidi...tohle je teprve hustý ...jestli je težký psát milostný a bojový scény, tak u tohodle jsem málem vypustila duši Smiling...ba ne, nebylo to tak strašný, ony si o to říkaj samy Laughing out loud
a kdo na to ještě nepřišel, skvělá Akira-sama mi ty miláčky úžasně ilustruje a řeknu vám, jsou to sexbomby první kategorie, takže vám sem k nim hážu odkazy :

http://147.32.8.168/?q=node/54813 - "Lady Hid"
http://147.32.8.168/?q=node/54956 - "Lady Dei"
http://147.32.8.168/?q=node/54957 - "Lady Kis"
http://147.32.8.168/?q=node/55124 - "Lady Ita"

4.96774
Průměr: 5 (62 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Angel10
Vložil Angel10, Út, 2012-08-28 14:12 | Ninja už: 4327 dní, Příspěvků: 190 | Autor je: Recepční v lázních

Super Laughing out loud

Je to už niekolko rokov odvtedy, čo mam v srdci velmi rada príbeh Naruta a taktiež koniec je velmi pekný ^_^ : http://147.32.8.168/files/manga/part2/Volume69/699/20.jpg
,,Dobré je vidieť iba srdcom,to hlavné je očiam neviditelné.'' Exupéry. Smiling
,,Ja sa taktiež nikdy nevzdám,aj keď milionkrát na zem padnem,ja zase milionkrát zo zeme vstanem Smiling
NeVeR GiVe Up Eye-wink
http://www.theotaku.com/guru_results/2947_Hinata_Hyuga.jpg
Navštivte môj blog :3 Smiling http://angelmusiclive.blogspot.sk/?m=1

Obrázek uživatele něco divnýho
Vložil něco divnýho, Út, 2012-08-28 14:09 | Ninja už: 4586 dní, Příspěvků: 444 | Autor je: Pěstitel rýže

divím se že sem tohle nečetla už dřív! z tohohle nemůžu! Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D:D

všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Pá, 2012-06-29 20:35 | Ninja už: 4536 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Zas super díl, pobavila jsem se. 5* bez debaty...

Obrázek uživatele Amaimon
Vložil Amaimon, So, 2011-09-24 22:09 | Ninja už: 4654 dní, Příspěvků: 282 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak tohle nemá chybu,fakt úžasný Smiling Laughing out loud Laughing out loud

src="http://i1178.photobucket.com/albums/x380/xeruru/aoexgif.gif" border="0" alt=" photo aoexgif.gif"/>

Obrázek uživatele Deidara O_o
Vložil Deidara O_o, Ne, 2011-05-29 09:50 | Ninja už: 5541 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Dei a jeho (či spíš její) boj nemá chybu jeinak úžo žůžo Laughing out loud Smiling

ItDeiHid--Itachi, DEIDARA, Hidan :)aneb máme rádi sprosté lidi :DD

- Deidara is the best!!!

UMĚNÍ JE VÝBUCH!!! KATSU!¤

Mým úkolem je pomoct další generaci a dát jim dobrý příklad. Pro ně klidně s úsměvem položím život..." Jiraiya

"Nestojíš ani za to abych tě zabil. Bláznivý bráško." -Itachi

"Jako ninjové musíme jít za ideály listové a chránit je!" -Neji

"Jestli mě chceš zabít, opovrhuj mnou, nenáviď mě a žij si špatně... Uteč a opatruj svůj život. A jednou, až budeš mít stejné oči jako já, přijď za mnou." -Itach

"Ninjové, kteří porušují pravidla a předpisy jsou nazýváni špína, ale ti, kteří se nestarají o své společníky jsou mnohem horší než špína."-Uchiha Obito

"Tam kam odešel ho nemůžu následovat. Ne, je to jiné místo kam každý z nás jde. Nevím o vhodnějším osudu pro zlého ninju. "-Zabuza

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Ne, 2010-07-04 11:21 | Ninja už: 5445 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Hid je moje favoritka XD Páč mi mě, z fantasmagorických důvodů připomíná XD

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Čt, 2010-02-25 15:11 | Ninja už: 5243 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

super

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Út, 2009-08-18 20:21 | Ninja už: 5457 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

hih Lunetici...tak to je vážně mučení, nechtěla bych XD

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Fox-Naruto
Vložil Fox-Naruto, So, 2009-05-16 13:18 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

Lady Ita je dobraxDxD

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Pá, 2009-03-13 14:25 | Ninja už: 5752 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

rofl Laughing out loud Ita mě dostala s protestem proti vybledlý červený XDDD

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele yuunaish
Vložil yuunaish, Ne, 2009-02-08 18:37 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

tak jako .....TOHLE NEMÁ CHYBU! Laughing out loud ty píšeš dooost luxusní povídky! Smiling jako minule Ernesto a Srdce mam v trenkách Laughing out loud tomu sem se tlemila snad tejden.nebo to flirtováni mezi Pei a Konem Laughing out loud ježišmarja Laughing out loud

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Ne, 2009-02-08 19:58 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

děkuju za pochvalu...tohle je takový úlet, ale jsem ráda, že se líbí a přiznejme si to...Pei fakt neumí flirtovat! Laughing out loud

Obrázek uživatele Missa
Vložil Missa, Čt, 2009-02-05 19:28 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle nema chybu nejlepší co jsem četla joj nemužu smíchy maltím hlou do stolu ....prostě povedlo se ti to Laughing out loud skvěly napad jen tak dal všechny tvoje povidky jsou užasne ale tuhle miluju nejvíc ...

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Čt, 2009-02-05 20:34 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

wow...tolik komplimentů najednou, nestačím ani dýchat Smiling tak to mě fakt těší, děkuju Smiling

Obrázek uživatele ANT
Vložil ANT, St, 2009-02-04 23:37 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 177 | Autor je: Prostý občan

No nebudu tu rozepisovat věty, které se mi líbily, protože to bych tu mohl opsat celej FF. Fakt nemá to chybu.

To se stává i v lepších rodinách



Jan Werich: Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Čt, 2009-02-05 07:29 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

díky za uznání...dala jsem s záležet Smiling a

Obrázek uživatele ANT
Vložil ANT, Čt, 2009-02-05 12:58 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 177 | Autor je: Prostý občan

To se stává i v lepších rodinách



Jan Werich: Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Čt, 2009-02-05 17:30 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele Furika
Vložil Furika, St, 2009-02-04 16:31 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

„Jsi moje mááááma, moje máááma, kterou já mám nade vše ráááád,“ přišla mu v odpověď muzika znějící všude kolem a Ita radostí zatleskala.
Mýtinou se rozlehl nelidský řev. Kabutovi začaly téct slzy, aniž by o sobě věděl.
Lol,tak tohle bylo kruté..A nejen to,celý díl jsem se chechtala jak blázen xD

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, St, 2009-02-04 18:42 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

no krutý je to dost...mě takhle kamarádka mučí v autě, když někam jedem...bohužel používá techniku dechovkajutsu a já se snažím hlavou nemlátit o okýnko Laughing out loud

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Út, 2009-02-03 22:16 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Super, umírám smíchy, to fakt nemá chybu XD Akatsuki jsou v téhle formě boží XD Paráda Laughing out loud

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Út, 2009-02-03 22:09 | Ninja už: 5939 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

To to je megaúžasnosť no-1!xD ja som sa pri tom nekutočne rehotala...Chuck Noris! Lol!Laughing out loud

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Paradichlorobenzen
Vložil Paradichlorobenzen, Út, 2009-02-03 21:55 | Ninja už: 5626 dní, Příspěvků: 733 | Autor je: Prostý občan

Vypsat, z čeho všeho jsem brečela smíchy by dalo spoustu práce xD

Obrázek uživatele Ayame-sama
Vložil Ayame-sama, Út, 2009-02-03 21:53 | Ninja už: 5754 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Prostý občan

Kis a hvězdičky? Laughing out loud málem jsem se počůrala!!! ale nejrofléznější (ano, jiné slovo to prostě nevystihne Laughing out loud ) bylo Tsukuyomi a LAK NA NEHTY!!! to už jsem opravdu brečela smíchy!!! A kdyby to nebylo tak vtipný, tak ty kluky snad i lituju :-D

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, St, 2009-02-04 09:18 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

Ayame-sama : hehe, měla jsem ještě jeden drtivej nápad, jak by to mohlo vypadat v Měsíčním čtenáři, aleraději jsem zvolila její původní úchylku Laughing out loud no a Kis...no je to pěknej kus ryby a holt kdo není opravdovej zabiják, tak jí nebere Laughing out loud

Plesnivý_sýr : to nemusíš,věřím i, že se ti to líbilo a jsem ráda Smiling

lady_anjelik : Chuck Norris je vždycky Cool! a myslim taky, že kdyby nás slyšel, tak by to bral jako naprostou samozřejmost Smiling

Lenura : děkuju, snaží se holky to teda jo Smiling))

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Út, 2009-02-03 21:32 | Ninja už: 5791 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

ooo,Dei si umí hezky hrát a Kisame a hvězdičky=nááááprostý záchvat smíchuxD

Obrázek uživatele cinkl
Vložil cinkl, Út, 2009-02-03 18:30 | Ninja už: 5694 dní, Příspěvků: 776 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D tohle budu rozdýchávat ještě hodně hodně dlouhoo Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud
„Víteeeej v Měsíčním čtenářiiii!“ ozvalo se všude okolo něj.
„Kde to jsem a proč imituješ týpka, co každý den uvádí Televizní noviny?!“
„Nevím, vždycky jsem to chtěla zkusit,“ začervenala se nakrátko Ita, když se vedle něj objevila, ale zase jí pohled ztvrdnul.

z toho fakt umírám Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud

*Lavi. He is pretty cool, you knowZ lásky*

*Když nechceš ubližovat, neubližuj. Ale když ublížíš, tak chladnokrevně.*

MůjsvětDivů **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**

Obrázek uživatele cyberHoof
Vložil cyberHoof, Út, 2009-02-03 11:48 | Ninja už: 5704 dní, Příspěvků: 2927 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Tak zas som sa mala na com smiat Laughing out loud WTF Ita a Lunetic to sa da Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud

caw caw motherfuckers



Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2009-02-03 08:15 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tak tohle vážně stojí za to Laughing out loud Scénka s hvězdičkami byla opravdu neopakovatelná xD
Btw - gratuluji k 100 dnům na konoze xD