manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki andílci 2

Nové poznatky o ženském těle

Skupinka žen stála v kroužku a společně zkoumaly cizí předmět uprostřed.
„Co to je?“
„Nevim, ale je to divný!“
„Podejť by to nebylo divný, když to měla u sebe ve skříni Konan!“
„A co ty se máš co hrabat Konan ve skříni?!“
„Hledal jsem tam nějakou podprsenku!“
„Kdybys byl co k čemu, tak si jí vyrobíš, stejně jako já!“
„Sklapni, Sasori!“
„Ale je to fakt takový divný! Na co to může být?“
„No...vzhledem k tomu, že to je tak dlouhý a bílý, tak bych řek, že se to někam strká!“
„A kam asi, ty pitomče?! Myslíš, že se ti to vejde do nosu?!“
„Mě ne, ale Kakuzovi určitě, hehe!“
„Zavři tu klapačku, Hidane!“
„Třeba je to nějaká zbraň! Něco jako moje jílové bombičky!“
„Deidaro! Ty seš fakt blondýna!“
„Hele, drž jazyk za žábrama, jo?!“
„Tak dost! Já jsem tu Šéf a říkám vám, že se jdu tý Konan zeptat!“

Konan zrovna stála v koupelně před zrcadlem a prohlížela si své nové tělo. Rozhlédla se kolem sebe a když nikoho neviděla, postavila se do kulturistické pózy a zatnula svaly. Chvíli se na sebe dívala a pak rozhodila rukama.
„Tak dlouho se snažím držet dietu až se ze mě stane tohle a celá snaha je v ...!“ zase začala pofňukávat.
Ozvalo se zaklepání.
„Co je?!“ zaburácela vztekle.
„Zlatíčko?“ zašvitořil za dveřmi ženský hlas.
Trhnutím otevřela dveře dokořán.
„Peine! Jsem teď možná chlap, ale ne idi*t! Co chceš?!“ zavrčela Konan v těle vazouna. Pak si všimla, že tam Pein nestojí sám, ale že za rohem se skrývá zbytek holčičí party.
„No...víš...co je tohle?“ nakonec ze sebe vychrlil a strčil jí před nos pro ně neznámou věc.
„Kde jste to našli?“ zatnula ruku v pěst.
„Aaale...se to tu někde válelo...“ nezkušeně lhala Peinka a mocně házela dlouhýma řasama.
„To je tampón!“ obrátil oči v sloup Konánek.
„Aha...je to tampón!“ zařvala tiše Peinová na zbytek.
„Ahááá...a na co to je?“ přišla mu zpátky tichá odpověď.
„Jo...a na co to je?“ škrábala se nechápavě zrzka ve vlasech.
„To se dozvíš v pravou chvíli, ty blbá ženská!“ došla Konanovi trpělivost a prásknul jí dveřmi před nosem.
„Možná jsem blbá ženská, ale pořád jsem tu Šéf!“ řvala na něj zrzavá přes dveře, nechtějíce ztratit zbytek autority, ale spíš už to byl jen takový výkřik do tmy.

Po několika hodinách Konánek konečně vylezl z koupelny a našel na schodech štkající Deidarku.
„Co je?“ přisedl vedle ní.
„Konan...já asi umřuuu!“ plakala zoufale blondýna.
„Proč bys měla umírat?!“ zíral na ní a v duchu si říkal, co že tu vlastně vede za rozhovor.
„Já krvácím!“ vzlykla slečinka a sklopila hlavu.
„Už jsi někdy slyšela nějakej blonďatej vtip?“ ironicky se jí Konan zeptal.
„Ne! Myslíš, že by to pomohlo?“ koukla se na něj naivně s nadějí v očích.
„Ne, když nemáš mozek! Pojď, prosim tě, něco ti ukážu!“ vzal jí za ruku a dovedl ji zpět do koupelny.

Za slabou půlhodinku se Deidarka vrátila do obýváku.
„Tak už vím, na co je tampón!“ vyřkla vítězně a spokojeně se uvelebila na gauči vedle Kis.
„Tak schválně! Na co?“ nevěřila jí žraločí krasotinka.
Dei se k ní nahnula a pošeptala jí své zjištění do ucha.
Kisi sebou trhla a zčervenala. A když se modrá červená, tak prostě zfialoví.
„Není ti zima?“ vzhlédla od svých nehtů Ita.
„Ne!“ načuřeně odsekla zelenovláska a pomstychtivě mu pošeptala to, co předtím jí Dei.
„Aha!“ nadechla se Ita a rozpačitý výraz zase zabořila ke svým rukám.
A tak získaly důležitý poznatek o chodu ženského těla.

Kon nastaly krušné chvíle. Každou chvíli přišla nějaká z Aka-žen s nějakým problémem.
Naposledy to byla Hid.
„Konan? Jak se to zapíná?“ přišla k němu do pokoje a v ruce držela podprsenku.
„Když pominu, žes mi ji sebrala ze šatníku,“ zavrčel Kon, „to ses nikdy nesetkala s tímhle kusem oblečení?!“
„Ale jasně, že jo. Akorát jsem jí prostě vždycky spíš sundával než zapínal,“ škrábal se nežensky na hlavě.
Pomohl jí tedy do spodního prádla a Hid zůstala stát před zrcadlem.
„Docela dobrý ne?“ zálibně se sledovala. „Řekla bych, že mám nejmíň trojky!“
„Trojky možná, ale dioptrie!“ sledoval jí Kon se zjevným znechucením.
„Važ slova! Je to tvoje podprsenka a je mi akorát!“ blýskla úsměvem.
„A ven! Urážet se nenechám!“ zahřmel Kon a vypakoval vzpouzející se stříbrovlásku z pokoje.
„Konan?“ ozvalo se po chvíli zase za dveřmi, tentokrát Kaki. „Nemáš náhodou nějakej pěknej zlatej řetízek?“
Konovi se ozval starý tik v oku.

Večer se opět sešli všichni v obýváku. Každý se se svou přeměnou vypořádal po svém.
Sasi se dala do vyrábění dřevěných doplňků a Kaki projevila zájem o pletení ověšená každým šperkem, co po domě našla. Hid zjistila, že její kosa je dobrá i jako pilník na nehty a Ita jí jen tiše záviděla. Okousávání nehtů do krásy ji přestávalo bavit. Kis se rozhodla využít přírodních zdrojů a místo podprsenky měla na sobě dvě velké mořské hvězdice a tvrdila o sobě s lehkým nafialověním, že je mořská panna. Dei poznala krásu pravé brazilské telenovely a sledovala každý možný díl se zadrženým dechem. Pei se rozhodla pro nové varianty, kam všude by mohla umístit nový piercing, ale bála se to říct Kon. Ten našel zalíbení v bojových sportech a rychlostí blesku si opatřil boxovací pytel, do kterého bušil, kdy mohl, protože podle něj, kdyby ho neměl, tak by je všechny musel zabít, nány blbý! A Zet? Zet měla největší problém.

„Hezky voníš!“ zavrněla černá půlka.
„Co tím chceš říct?!“ vystrašeně zamrkalo oko bílé části.
„Jsi k sežrání!“ olíznula se a zakousla se sama sobě do ruky.
Bíle půlce ukanula slzička.

„Tak, holky, ztište se!“ zatleskala Pei a vypnula naštvané blondýně televizi zrovna v tom nejlepším, kdy Chuan chtěl říct Rosalindě s kým že má to dítě.
„Ehm,ehm...trochu tolerance!“ zamračil se káravě na Pei Kon.
„No dobře, tak tedy...holky a chlape,“ opravila se způsobně Pei a pohodila zrzavou kšticí.
„Velký šéf nás volá!“ upozornila nakonec a zraky všech se upřely na malý repráček stojící na stole před nimi.
„Ahoj andílci!“ ozvalo se z repráčku.
„Ahoj, Madaro!“ blýskly úsměvem krásky včetně naježeného Kona, že mu někdo říká andílku.
„Mám pro vás misi, andílci!“ zaševelil hlas a všichni se pevně semkli, aby vyslyšeli její znění.

Poznámky: 

Takžeeee... dámy a pánové, tady máte pokračování... Popravdě řečeno... myslím si, že teď si Kishimoto musí někde v Japonsku zabodávat zoufalstvím tužku do ruky, protože to už není možný!
Ba ne... pořád je to sranda a kdo poznal parodii na Charileho andílky, vyhrál hlavní cenu a to příští týden další díl Vzpomněla si!!! Laughing out loud

4.967035
Průměr: 5 (91 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Čt, 2012-06-28 06:43 | Ninja už: 4480 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Zase dobrej díl Laughing out loud. No super. Konan jako kluk no super Laughing out loud. Babinec akatsuki Laughing out loud. Ještě mě odrovnala věta:"ahojky andílci!"
Ale mě odrovnalo všechno, hm další díl si asi dneska přečtu a zanechám koment Smiling.

Obrázek uživatele Tricer
Vložil Tricer, So, 2012-10-06 19:25 | Ninja už: 4789 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Prostý občan

Přesně .. :DD já sem z toho nemohl Laughing out loud

Lidi pište ! Laughing out loudLaughing out loud Pomalu ale jistě mi docházej FF co číst Smiling Takže jestli máš ve své hlavě nějákej dobrej nápad na povídku (nebo prostě nápad Laughing out loud) tak ho honem sepiš a šup s ním na Konohu ! Laughing out loud

P.S. Pokud začneš psát tak tu FF dopiš Smiling Pokud ne tak mi dej adresu a příjdu tě zabít rovnou Laughing out loud Člověk se do nějáký FF ,,zamiluje" a najednou *BANG* dočtě 20 dílů a "Co to sakra ? Kde je další díl ?" To úplně nesnáším ! Laughing out loud

P.P.S. Už sem s tým otravnej Laughing out loud

P.P.P.S. Kdyby ste měli nějákej dobrej typ na super FF co se Ti(Vám)líbila tak mi ju pošlete do soukromejch zpráv nebo prostě kam chcete Laughing out loud

Obrázek uživatele Amaimon
Vložil Amaimon, So, 2011-09-24 21:37 | Ninja už: 4599 dní, Příspěvků: 282 | Autor je: Pěstitel rýže

Nejlepší je to jak se všichni ptaj na co je ta bílá věc Smiling Smiling Laughing out loud

src="http://i1178.photobucket.com/albums/x380/xeruru/aoexgif.gif" border="0" alt=" photo aoexgif.gif"/>

Obrázek uživatele Uzumakiů Kumi
Vložil Uzumakiů Kumi, Pá, 2011-07-29 11:38 | Ninja už: 4711 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Utírač Udonova nosu

upřímně, je to úžasný, skvělý prostě vážně wauw, ani nevim co mám psát, ale tohle mě dostává Laughing out loud obdivuji tebe a tvou fantazii Laughing out loud Laughing out loud opravdu supéééér, naprosto dokonalá parodie Laughing out loud Laughing out loud

protože oni jsou tak < 3

Obrázek uživatele Deidara O_o
Vložil Deidara O_o, Ne, 2011-05-29 09:20 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

umírám... úžasný, skvělý, nejlepší :)**

ItDeiHid--Itachi, DEIDARA, Hidan :)aneb máme rádi sprosté lidi :DD

- Deidara is the best!!!

UMĚNÍ JE VÝBUCH!!! KATSU!¤

Mým úkolem je pomoct další generaci a dát jim dobrý příklad. Pro ně klidně s úsměvem položím život..." Jiraiya

"Nestojíš ani za to abych tě zabil. Bláznivý bráško." -Itachi

"Jako ninjové musíme jít za ideály listové a chránit je!" -Neji

"Jestli mě chceš zabít, opovrhuj mnou, nenáviď mě a žij si špatně... Uteč a opatruj svůj život. A jednou, až budeš mít stejné oči jako já, přijď za mnou." -Itach

"Ninjové, kteří porušují pravidla a předpisy jsou nazýváni špína, ale ti, kteří se nestarají o své společníky jsou mnohem horší než špína."-Uchiha Obito

"Tam kam odešel ho nemůžu následovat. Ne, je to jiné místo kam každý z nás jde. Nevím o vhodnějším osudu pro zlého ninju. "-Zabuza

Obrázek uživatele Suzume
Vložil Suzume, Ne, 2010-07-18 21:22 | Ninja už: 5200 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Super Laughing out loud XD

What Naruto Guy Are You?What Naruto Guy Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Logo

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Pá, 2010-06-25 18:55 | Ninja už: 5389 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Ep! já to četla se zatajeným dechem Laughing out loud Super skvělýý Laughing out loud

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Ne, 2010-07-04 01:09 | Ninja už: 5662 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

se zatajenym dechem nesmis, musis obcas dychat, nechci mit problemy potom s vysvetlovanim, japato ze se nekdo udusil pri cteni mych povidek Laughing out loud

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Čt, 2010-02-25 14:08 | Ninja už: 5188 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

super

Obrázek uživatele USBestie
Vložil USBestie, Út, 2010-02-09 13:15 | Ninja už: 5203 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

Přece to nemůžou být agentky když neznají šminky.
Jinak skvělí(madara lol)

At žíjí Yoma,Yokai,Hanyové,Nurarihyonští čtvrtyokai,Hollow,Homunkulové,
Chimery,Mazoku,Noah a Akumové--->Hlavně at tuhle planetu proboha neobývájí lidé!

Obrázek uživatele ♥Mitsuko♥
Vložil ♥Mitsuko♥, Ne, 2009-10-11 16:02 | Ninja už: 5318 dní, Příspěvků: 314 | Autor je: Prostý občan

Tak z tohohle nemůžu prej co to je?to je tampon xD Já si říkala co to tak může bejt aoni prej zbran...no tak to je dobrý toto xD

Obrázek uživatele MihokoKawashaki
Vložil MihokoKawashaki, So, 2009-05-16 12:31 | Ninja už: 5465 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

!!!xD Tak to mě skolilo upe celý...Ty jejich problémy xD Njn ženský to nemaj lehký *umírá smíchy*Ale jako že tě to tak napadá a že je to tak ftipný Laughing out loud Já cu taky tak psát xD

_________________________________________

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Čt, 2009-03-12 00:39 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

„Tak dlouho se snažím držet dietu až se ze mě stane tohle!“ - tak to mě naprosto skolilo XDDD Charlieho andílky jsme v tom rozpoznala hned, to je prostě klasika film Laughing out loud a tahle parodie bude bomba XD

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Út, 2009-02-03 21:13 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

sugoidní to jexDDD!

Obrázek uživatele Yuri-sama
Vložil Yuri-sama, Pá, 2009-01-30 14:35 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Ahoj andílci!...tak tahle věta mě odrovnala

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, Pá, 2009-01-30 12:36 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Omg tak tohle mě taky dostalo:D hezký xD

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Po, 2009-02-02 07:46 | Ninja už: 5662 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

EmiLi-Sasori : hezký to není, je to strašný! :-DDD
Shizimi : mě taky, když mě to poprvé napadlo Laughing out loud

Obrázek uživatele ANT
Vložil ANT, Čt, 2009-01-29 22:51 | Ninja už: 5599 dní, Příspěvků: 177 | Autor je: Prostý občan

Uf to jsem si docela oddychl, když jsem zjistil, že ta dlouha bílá věc byl jen tampón. Laughing out loud

To se stává i v lepších rodinách



Jan Werich: Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl

Obrázek uživatele akira-sama
Vložil akira-sama, Pá, 2009-01-30 12:43 | Ninja už: 5690 dní, Příspěvků: 582 | Autor je: Prostý občan

...moje řeč... ale Konan má přece Peina (a nepotřebuje v***)... teda barbar má pani Peinovou Laughing out loud

My soul is painted like the wings of butterflies.
I can fly - my friends!

Obrázek uživatele ANT
Vložil ANT, Po, 2009-02-02 12:38 | Ninja už: 5599 dní, Příspěvků: 177 | Autor je: Prostý občan

Jo máš pravdu pořád zapomínám, že Peinů je 7 Laughing out loud

To se stává i v lepších rodinách



Jan Werich: Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, St, 2009-02-04 09:08 | Ninja už: 5662 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

to je fakt Laughing out loud to znamená, že pokud každý z nich splní běžný mužský průměr ve výdrži ( a teď se neuraž jako zástupce mužského pohlaví) může se Konan těšit na krásných 35 minut :-DDDD

Obrázek uživatele ANT
Vložil ANT, St, 2009-02-04 18:02 | Ninja už: 5599 dní, Příspěvků: 177 | Autor je: Prostý občan

To se mám urazit, že to ženskejm všechno dýl trvá? Laughing out loud

To se stává i v lepších rodinách



Jan Werich: Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, St, 2009-02-04 18:40 | Ninja už: 5662 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

neee to se (ne)máš urazit za to, že jsi jedním z toho sobeckýho spolku "mam dost, jdu spát!" Laughing out loud ale třeba jsi světlá výjimka Smiling

Obrázek uživatele cyberHoof
Vložil cyberHoof, Čt, 2009-01-29 22:06 | Ninja už: 5648 dní, Příspěvků: 2927 | Autor je: Prostý občan

Toto nie Laughing out loud Madarovi anieli Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D nemozem s tohoto fakt Laughing out loud nema to chybu Laughing out loud Deidara a krami ..... tooo ma zabilo Laughing out loud

caw caw motherfuckers



Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)

Obrázek uživatele Ayame-sama
Vložil Ayame-sama, Čt, 2009-01-29 21:48 | Ninja už: 5698 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Prostý občan

Akatsuki andílci... to sedí Laughing out loud jen mi tam chybí jedna postava... Bosley!!! :ky:

Obrázek uživatele akira-sama
Vložil akira-sama, Čt, 2009-01-29 17:40 | Ninja už: 5690 dní, Příspěvků: 582 | Autor je: Prostý občan

Hmm... Kis jako mořská panna... to bude opravdu zajímavá ilustrace Laughing out loud
je to fakt božíííí!!!

My soul is painted like the wings of butterflies.
I can fly - my friends!

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, Pá, 2009-01-30 01:58 | Ninja už: 5662 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

Akira-sama : jj Kis vidím v živých barvách Laughing out loud

Ayame-sama : to jo, ale zase mi už tam nikdo na něj nezbyl ...holt to budou Andílci bez Bosleyho ale zato tam mají chlapa jako hora Laughing out loud

Aka Pony : no jo holky malý, chudáci ani netuší, co to je bejt ženská se všim všudy Laughing out loud

ANT : myslíš, že by pro ně mohlo bejt i hůř ? Laughing out loud

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2009-01-25 16:57 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Ten konec s Madarou mě dostal Laughing out loud I když Tobi ala žena by taky stálo za to