Natsuki 06 - My ti ukážem!! Dattebayo!!
,,Co to ksakru bylo?!” zatřepal Naruto hlavou.
,,Voda, manipuluje s ní nějakým zvláštním způsobem...” zamračil se Lee.
,,To je jedno, stejně ji nakopu p*del!” zvedl se a znovu se na ni rozběhl. Těsně před Natsuki se do vzduchu zvedl pás vody a zaútočil na něj, Naruto před ním začal zdatně uskakovat, ale nečekaně se objevil další a odhodil ho.
,,Proč jsou všichni tak hloupí a chtějí se mnou za každou cenu bojovat?” vzdychla znuděně.
,,Kage Bunshin no Jutsu!!” vyskočil vzápětí na nohy a místo jednoho se na ni rozběhlo asi deset Narutů.
,,Smečka bílých vlků...” dotkla se vody na zemi a ta se vzápětí zformovala do deseti vlků, kteří ihned zaútočili. Po několika vteřinách úspěšně zničili všechny klony a shlukli se kolem originálu. Jeden z nich vyskočil a chtěl se do Naruta zakousnout, ale zarazil ho Lee, který do něj udeřil. ,,Zvládnu je... Naruto – kun, ty obstarej tu dívku!”
,,Dík, máš to u mě!” zazubil se na něj a pokračoval v útoku na Natsuki. Ta se mírně zamračila, protože veškerou vodu z nedalekého potrubí použila na vlky. Rychle se rozhlédla a všimla si, že se na budově naproti ní nachází velká nádrž vody.
,,Sežer si to!” vyhrkl Naruto a ohnal se po ní pěstí, Natsuki máchla rukou a voda z nádrže k ní bleskurychle zamířila, vykryla jeho útok a mrštila jím o zem, kde se rozplynul.
Co? Kage Bunshin? pomyslela si. Vždyť jich bylo jen deset!
,,Rasengan!!!” ozvalo se za ní, Natsuki se šokovaně otočila, nikdy se nikomu nepodařilo ji takhle přelstít! ,,Suiton: Suijinheki Jutsu!!” vzpamatovala se a hned na to ji obklopila vodní zeď.
,,Ksakru...” zamračil se Naruto a odskočil, netušil že zareaguje tak rychle...
,,Vodní sevření!!” vyhrkla Natsuki a voda, která byla ještě před chvílí vodní zdí se vymrštila na Naruta a obklopila ho. Ten se sice snažil vzdorovat, ale brzo se mu začal jeden sloupec vody sunout nahoru po kotnících a druhý po paži. Natsuki natáhla ruku a začala pomalu svírat dlaň v pěst.
,,Konoha Senpu!!!” uslyšela za sebou a tak tak se stačila zaklonit. Těsně nad hlavou ji prolétla noha druhého kluka a pak raději odskočila do bezpečné vzdálenosti. Podle té chvíle co s nimi bojovala si uvědomila, že nejsou zase tak slabí jak si na začátku myslela, jeden z nich ji dokázal překvapit a druhý porazil její vodní vlky. Oba dva ale netuší, že to bylo zatím to nejjednoduší co jim předvedla.
,,Jsi v pořádku, Naruto – kun?” pohlédl na něj Lee starostlivě.
,,Jo, jsem...” přikývl. Protože byla Natsuki vyrušena přestala se na jutsu, které ho spoutalo soustředit a proto byl opět volný.
,,Myslím, že nemá smysl na ni útočit po jednom... takové útoky je schopna odrazit...” zamyslel se Lee. ,,Tak jo, zaútočíme oba...” přikývl Naruto a jak řekl tak se také stalo. Lee zaútočil zepředu několika speciálními kopy a údery, Naruto zezadu. Natsuki se opět zamračila, protože i když se jí prozatím dařilo všechny jejich útoky vykrývat, uvědomila si, že to takhle zřejmě nevydrží příliš dlouho, a tak zachytila ruku, kterou ji hodlal blonďák uštědřit ránu a v téže chvíli od sebe odkopla tmavovlasého kluka v zelené kombinéze. Lee se odkutálel stranou, a když se po chvíli vydrápal na nohy, zastoupila mu cestu další Natsuki. Bez okolků na ni zaútočil, úspěšně ji udeřil do břicha, ale vodní klon ho pevně uchopil za ruku a ušklíbl se na něj. ,,Suirou no Jutsu...” pronesl tiše a vzápětí Leeho obklopila vodní koule, která ho uvěznila a prakticky mu znemožnila jakkoliv se hnout z místa.
,,Lee!!” vyhrkl Naruto a chtěl mu přiskočit na pomoc, ale zvedl se před ním pás vody.
,,Přestaň se jím zabývat, teď jsme tu jen já a ty...” ušklíbla se Natsuki. Nevěděla proč, ale zamlouvalo se jí osobně se vyřádit na tom malém uřvaném blonckovi s tak krásnýma modrýma očima. Naruto odtrhl oči od uvězněného Leeho, díky zkušenosti se Zabuzou věděl, že aby jutsu, které klon vytvořil, fungovalo, musí být s vodní koulí v přímém kontaktu, stačilo tedy aby na něj v nějakém nestřeženém okamžiku zaútočil a donutil ho jutsu zrušit. K tomu mu nahrával i fakt, že Leeho Natsuki chtěla zřejmě jen znehybnit a ne zabít, protože se stále k ničemu neodhodlávala i když měla možnost.
,,Dobře...” pohlédl ji do očí a usmál se. ,,Ukážu ti kdo je to Uzumaki Naruto.”
,,Trochu sebejistý...” pousmála se, rozběhla se k němu a hodila po něm tři kunaie. Naruto uskočil a bezpečně se jim vyhnul, to už však byla u něj. Sehl se před její rozmáchnutou rukou a hned nato se musel znovu vyhnout dalším třem kunaiům, zdálo se že v zacházení s nimi není moc dobrá. Náhle však odskočila a teprve teď Naruto zaregistroval lanka v jejích rukou, která byla připevněná ke kunaiům které po něm házela. Proto se ani jednou netrefila! Nebylo to tím, že by to neuměla, chtěla jen odlákat pozornost od skutečného záměru!
Na to aby mohl něco udělat bylo příliš pozdě. Natsuki za lanka zatáhla a ty ho svázala na místě. Měla to dobře promyšlené, nemohl se vůbec pohnout, i když napínal svaly seč mohl.
,,Ledové ostří...” pronesla Natsuki s vnitřím sebeuspokojením. Lanka se lehce zachvěla a vzápětí po té se po nich začal šířit led, který ho na několika místech probodl. Naruto hekl a vytřeštil oči, tohle nečekal. Jeho tělo začalo ochabovat a svět před ním tmavnout.
,,Naruto!!!” uslyšel něčí vyděšený výkřik, trvalo mu to však podstatně dlouho než si uvědomil komu patří. ,,Sakura – chan...” projelo mu nakonec myslí, ale to už vše zčernalo.
,,Naruto!!” zaječela Sakura znovu a nemohla uvěřit tomu co vydí. Společně s Nejim přispěchali teprve před pár vteřinami, aby nakonec stihli jen to, že uviděli jak svázaného Naruta probodly ostré ledové hroty.
,,No né... další hračky na hraní...” řekla si Natsuki pro sebe a povolila lanka, takže se Naruto bezvládně zhroutil na zem, kde se pod ním ihned začala tvořit velká kaluž krve.
,,Neji, řekni, že Naruto není... není...” třásl se Sakuře hlas. Sama tomu nechtěla věřit, ale podle toho co viděla ho to zasáhlo v životně důležitých místech.
,,Vy dva!” vykřikla Natsuki a přerušila tak Nejiho pokus o odpověď. ,,Jak chcete umřít?” usmála se a zpříma jim pohlédla do očí. Oba dva šokovaně ztuhli a před očima se jim začali promítat obrazy jejich vlastních, rozličných a hlavně velmi brutálních smrtí.
,,Zdá se, že tohle bude primitivně jednoduché...” ušklíbla se a začala se k paralyzované dvojici přibližovat.
,,Tak tohle ať tě ani nenapadne!!” uslyšela za sebou až příliš známý hlas a stačila tak akorát včas uskočit. Opět se dočkala překvapení a od toho samého člověka. Blonďák, o kterém si myslela, že ho před chvílí zabila, se očividně nemínil jen tak rozloučit se životem. Něco však na něm bylo jiné. Už neměl tak krásné modré oči nýbrž zcela rudé a k tomu ho obklopovala zvláštní chakra.
,,Sakuro – chan? Jsi v pořádku?” ohlédl se na ni Naruto starostlivě a ihned se vrátil k normálu.
,,Myslím že ano...” odpověděla mu stále roztřeseným hlasem. ,,Neji?” sklonila se k němu, protože klečel na všech čtyřech a snažil se vzpamatovat z toho co před chvíli utrpěl.
,,Budu... budu v pořádku...” hlesl tiše a poněkud kolísavě se postavil.
,,Ty si nedáš říct, viď? Co kdyby jsi laskavě umřel?” vzdychla Natsuki směrem k Narutovi, jeho tvrdohlavost a vytrvalost ji začala upřímně otravovat.
,,Ne... Kage Bunshin no Jutsu!” vykřikl a opět se zdatně naklonoval.
,,Umíš ty vůbec něco jiného?” zatvářila se zklamaně. Naruto pouze zavrčel a pak se na ni vrhl. Natsuki teď musela čelit mnohonásobné přesile.
,,Ksakru!” začala zuřit, protože se ji v takovém chumlu špatně manévrovalo, k tomu všemu ucítila, že někdo zničil její vodní klon. V rychlosti zlikvidovala nejbližších deset klonů a krátce pohlédla na místo, kde věznila mladíka, který přišel společně s blonďákem. Přesně jak tušila se toho vmíchala druhá dvojice, avšak ani jeden z nich nebyl příliš pozorný, protože se teď nacházeli v obrovské kaluži vody, která sahala až k ní. Když se jí podařilo odstranit dalších deset klonů, lehce dupla a vytvořila tak na vodě malé vlnky posílené svou chakrou tak, aby s ní mohla jakkoli manipulovat. V rychlosti provedla několik pečetí a podařilo se jí dvěmi malými, nečekanými proudy odhodit oba mladíky, zároveň nechala vodu kolem sebe vystřelit vzhůru a změnit v led. Tím se ji podařilo zničit zbylé klony a tak tam zůstal Naruto zcela osaměle. Natsuki s úšklebkem napřáhla ruku, z rukávu ji vystřelilo zhruba dvacet menších hadů, kteří se syčením vyrazili k Narutovi. Většina z nich se mu obmotala kolem těla a pevně se do něj zakousla, čimž ho znehybnili.
,,Teď už mi neunikneš...” provedla jemu známou sérii pečetí a v ruce se ji zformovala namodrale zářící koule vydávající hukot podobný tisícům štěbetajících ptáků. ,,Chidori!!” vykřikla a chtěla se rozběhnout, ale náhle se po její pravici objevil mladík, který přišel společně s růžovovláskou a chystal se ji udeřit. Natsuki se po něm ohnala rukou s Chidori, ale k jejímu údivu ji paži jednoduchým pohybem odstrčil stranou a sám se ji pokusil uštědřit ránu. Natsuki však duchapřítomně udělala několik kroků zpět a tak uděřil do prázdna. Začalo ji to opravdu štvát, nejen že zbytečně promrhávala chakru, ale stále se ji nedařilo zbavit se jich.
,,Hnusní hadi...” otřepal se Naruto, když se mu konečně podařilo dostat se z jejich sevření.
,,Měl by sis dávat větší pozor...” pohlédl na něj Neji krátce.
,,Kde je Lee a Sakura – chan?” trhl sebou Naruto a poplašeně se začal rozhlížet.
,,Stáhli se, Sakura léčí Leemu několik zlomených žeber, ten vodní proud s ním tvrdě hodil proti zdi, ale určitě bude v pořádku...”
,,Aha...” posmutněl, protože ho trápilo to, že tomu nedokázal zabránit.
,,Hyouton Tatsu!!” zaburácela Natsuki a z vody přeměněné na led se zhmotnil obrovský drak, který na ně zaútočil.
,,Myslím, že jsme ji pořádně naštvali...” zamračil se Neji a uskočil před drakovou tlamou, která tak scvakla naprázdno. Ovšem to nebyla jeho jediná zbraň, začal se k tomu všemu nebezpečně ohánět I mohutným ocasem s několika ostrými trny. Neji pokaždé čekal na vhodný okamžik a teprve pak uskočil. Při jednom z úhybných manévrů si ale až příliš pozdě uvědomil, že všude kolem něj jsou menší kaluže. Za tu krátkou dobu totiž stačil postřehnout na jakém principu fungují techniky té černovlasé dívky. Podařilo se jí dostat ho do blízkosti vody, ta se zvedla všude kolem něj do vzduchu a zabránila mu v dalším uhýbání. Pokusil se probít si cestu skrz, ale voda se kolem něj obmotala a sevřela ho. Tohle bylo špatné, pokusil se použít chakru na to aby se z toho dostal ven, ale bylo pozdě, voda ho nemínila pustit a drakův ocas ho úspěšně zasáhl. Odletěl několik metrů a zarazil se o mohutný strom.
,,Zaplatíš mi za to, že jsi mě vyrušil...” objevila se u něj Natsuki, uchopila ho, pomalu ho zvedla do výšky a přitiskla ho ke stromu. Neji soustředil chakru do levé ruky a pokusil se ji udeřit, ale ona jeho ruku včasně chytila a zkroutila ji do nepřirozeného úhlu, takže mu bolestivě vykloubila rameno. Se škodolibým úšklebkem se chopila své katany a špičkou se dotkla jeho pravé strany hrudě.
,,Pusť ho!!” uslyšela, byl to ten blonďák, kterému se nějakým záhadným způsobem podařilo zničit jejího draka. Pak si ale vzpomněla na tu zvláštní techniku, kterou na ni chtěl již dvakrát použít, musela být opravdu nebezpečná.
,,Proč? Protože to říkáš ty? Nebuď směšný, blonďáčku...” zasmála se a vnořila špičku katany do Nejiho těla. Neji usykl a horčeně přemýšlel nad tím jak se z této situace vyprostit.
,,TY!!!” zařval Naruto rozzlobeně a rozběhl se směrem k ní, ale Natsuki ho do sebe nevzrušeně odkopla.
,,Chtěla jsem si to s tebou užít, ale asi budeš muset chvíli počkat,” zašklebila se Nejimu do tváře a zarazila mu katanu hlouběji do těla. Neji zařval bolestí a vzápětí ucítil jak jím meč projel skrz. Natsuki se pousmála a zarazila do něj katanu skoro až po rukojeť. Neji se ji pokusil ze sebe vytrhnout, ale bylo to marné, protože prošla i skrze dřevo za ním.
,,Hlavně mi nikam neutíkej...” zašeptala mu se smíchem a pustila ho. Neji hekl, protože se na meč pověsil téměř celou váhou. S námahou zvedl hlavu a pohlédl před sebe, Natsuki Narutovi zrovna uštědřila pořádnou ránu pěstí, takže skončil s několika kotrmelci na zemi.
,,No tak, chcípni už!!” zavrčela, zvedla ho za límec bundy a mrštila jím o nejbližší strom.
,,Nedovolím ti abys ublížovala mým přátelům!!” zařval rozzuřeně, když se namáhavě postavil.
,,Přítel? Co je to?” zatvářila se Natsuki překvapeně.
,,Děláš si ze mě legraci?!” vrčel Naruto podrážděně.
,,Nedělám! Co je to přítel? Odpověz!!” zamračila se.
,,Jak to, že to nevíš?!” zatvářil se trochu zmateně, přesto ho zlost stále nepřecházela.
,,Proč bych to měla vědět? Řekni mi to! Co je to přítel?” zeptala se ho už spíše zvědavým tónem.
,,No...” zarazil se, protože to vypadalo, že to kupodivu myslí vážně. ,,Přítel je někdo, komu pomáháš když je v nouzi, někdo s kým se dělíš o své zážitky, smutné i radostné chvíle, někdo kdo ti pomáhá, když jsi ty v nouzi...”
,,Pomáhá, když jsi v nouzi?” zamyslela se Natsuki.
,,Proto ti nedovolím aby jsi Nejimu, Leemu a Sakuře dále ubližovala! Jsou to mí přátelé!”
,,A k čemu ti takový přítel je?”
,,Kdybych neměl přátele, zůstal bych úplně sám... jejich přátelství mě posiluje a stávám se silnějším...” odpověděl ji odhodlaně.
,,Silnějším? Jak můžu získat přátelství? Řekni mi to! Chci ho!!”
,,Přátelství nemůžeš jen tak získat musíš ho sdílet ještě s někým jiným...” zakroutil hlavou.
,,Třeba s Orochimaru – sama nebo Kabuto – sanem?”
,,Nejsem si jistý jestli jsou oni zrovna ti správní...”
,,Jak ho ale získám? Jestli mi to neřekneš dostanu to z tebe násilím!”
,,Natsuki – sama, neměla jste se tady tak dlouho zdržovat...” objevil se vedle ní Kabuto.
,,Kabuto! Co tady ksakru děláš?!” zamračil se Naruto.
,,To ti nemusím vůbec říkat, Naruto – kun,” pousmál se škodolibě.
,,Kabuto – san, ty ho znáš?” podivila se Natsuki.
,,Víceméně ano...” pokrčil rameny s lehkým úsměvem.
,,Hmm... a vadilo by Orochimaru – sama, kdybych ho zabila?” zeptala se ho.
,,Určitě ne...”
,,Kage Bunshin no Jutsu!!” zavrčel Naruto a s velkým množstvím klonů na oba zaútočil.
,,Doton: Doryuu Taiga!” dotkla se Natsuki země a vytvořila tak menší řeku bahna, která sebou strhla polovinu Narutových klonů a pak je pomocí vodních sloupců jednoduše zničila.
,,Řekni mi, myslíš to vážně s tím přátelstvím?” zeptal se ji Naruto, pravděpodobně jeden z klonů.
,,Myslím, ty zabedněný bloncku!” zavrčela a chtěla ho udeřit, ale další klon ji chytil za paži.
,,Proč vůbec pracuješ pro Orochimara? Co nabídl tobě?”
,,Proč by mi měl něco nabízet?” snažila se mu vysmeknout a ohlédla se směrem k místu kde bojoval Kabuto. Zarazila se, protože byl silně obklíčen a měl jen málo místa na pořádný útok. A pak si všimla, že jeden z klonů, kteří ho obklíčili se mu chystá zasadit ránu kunaiem.
Náhle byla o několik let mladší. Byla v lese. Dva muži ji byli v patách. Chtěli ji ublížit, ale cestu jim zastoupila žena. Její zlaté vlasy zářily jako slunce. Zachránila ji... Ano! Zachránit! Musí Kabuta zachránit!! Jinak dopadně špatně!
,,Kabuto – san, pozor!!!” vykřikla. Přesunula se před něj, odstrčila ho za sebe a zvedla paži aby si chránila obličej. Naruto něco takového absolutně nečekal (ano, tohle byl ten skutečný), ale nedokázal už zabránit setrvačnosti a jeho ruka s kunaiem klesla. Natsuki sebou cukla, když ji zasáhl. Z ruky se jí ihned začala řinout krev, stékala po paži až k prstům a pomalu kapala na zem.
,,C-co to je?” vyhrkla a roztřeseně se na svou ruku, z které kapala rudá tekutina, podívala. ,,T-to je... to je... moje krev! Já krvácím!!” vykřikla vyděšeně. ,,Co jsi mi to udělal?” podívala se na Naruta, který již stačil odskočit do bezpečné vzdálenosti a také odvolat své klony.
,,Já jen...” zakoktal a udiveně ji pozoroval, takovou reakci rozhodně nečekal...
Pokračování příště...
Omlouvám se za zpoždění, ale mám teď toho trochu moc, blíží se maturita a tak...
Natsuki se pomalu začíná vybarvovat ... Dobrý díl. Jen je mi líto Nejiho ...
Sometimes I can hear my bones straining under the weight of the lives I’m not living.
Moje povídky
cudne v tej dobe naruto sasukemu nesiahal ani po kolena a teraz to rovnocenne bojuje proti dakomu kto saukeho potazil na plnej ciare
No jo, ale nesmíš zapomínat na tu její šlehlou povahu, ona teď vůbec nebojuje svou plnou silou, kdyby bojovala naplno, tak by všichni skončili pod kytkama, Ora nejspíš nevyjímaje... XD
__________________
Tady najdete mojeFF a FA
Aby bylo jasno, kam patřím a koho ctím: