manga_preview
Boruto TBV 08

Začalo to tenkrát...

Sedím u jejich hrobu. U hrobu svých rodičů. Necítím nic, žádné emoce. Jen tam klečím a dívám se před sebe. Jednou budu dobrý shinobi, mami a tati. Prohlédnu si celý hrob a chci jít domů. Počkat, hadí kůže? Co ta tu dělá? Uchopím ji do ruky a se zájmem si ji prohlížím. Takovou jsem nikdy neviděl.
„Co tu děláš Orochimaru?“ ozve se mi za zády klidný hlas mého sensei.
„Sarutobi-sensei, jakého druhu hada je tato kůže?“ podám mu jí.
„Bílého hada, Orochimaru. Kde jsi jí našel?“ zeptá se mě. Ukážu na hrob. Zkoumavě si mě prohlíží. „Je mi líto tvých rodičů, Orochimaru.“
„Nemusí Sarutobi-sensei. Oni zemřeli při plnění mise, jsou to hrdinové.“ Usměji se, vezmu si zpátky hadí kůži a procházím kolem něj. „Nashledanou, Sarutobi-sensei.“ Mávnu rukou a nevšímám si jeho zkoumavého pohledu, který na mě upírá.

Asi mi tenkrát už bylo předurčeno být tím, čím jsem teď.

„Takže ta mise dopadla úspěšně.“ Oddechne si Tsunade, má týmový partnerka.
„Hm,“ pokrčím rameny a dál přemýšlím.
„Děje se něco, Orochimaru?“ zeptá se mě Jiraya. Mávnu rukou a zavrtím hlavou. Jiraya pokrčí rameny.
„Co říkáte na to, že jsme byli titulováni na Sanniny?“ změnila téma Tsunade. Pokrčím rameny. Nemám náladu se s nimi bavit.

Přátelé, ano mohl bych to tak říct. Chtěli být mými přáteli, ale já nechtěl aby oni byli mými.

„Co děláš po večerech Orochimaru? Vypadáš nevyspale.“ Konstatuje Tsunade, když jsme byli pozváni k Třetímu.
„Co je ti do toho.“ Zavrčím. Uraženě se na mě podívá a zrychlí krok. Protočím oči v sloup a zrychlím také. Dojdeme ke kanceláři, zaklepu na dveře a oba vejdeme dovnitř, Jiraya už tam dávno čeká.
„Chci vám pogratulovat k titulu sannin.“ Začal svůj proslov Sarutobi-sensei.
„Tak jen proto?“ odfrknu si. „Mohl jsem být někde jinde.“ Všichni na mě směřují pohled. Pokrčím rameny.
„Ano proto, ale s tebou chci mluvit o samotě, Orochimaru.“ O čem se mnou chce sakra mluvit? Pomyslím si udiveně. Pokynul jim, aby opustili místo.
„Vím, že něco chystáš, Orochimaru,“ začne.
„Já?“ podivím se naoko.
„Ano, a prosím tě abys toho nechal.“ Podívá se mi do očí. Odtrhnu od něj pohled. Kývnu hlavou.

Kdybych nelhal…Ale stejně je to dávno pryč…Omlouvám se Sarutobi-sensei.

Vycházím z jednoho z domů, které tu jsou. Zanechávám za sebou jen bolest a utrpení. Další oběť na pokusy. Stala se jí Mitarashi Anko z Konohy. Poslední vzpomínka na Konohu. Pokud přežije tuto noc, budu jí učit.Není sice moc extra, ale silná může být. Hlavně po mém tréninku.

Přežila to a já ji trénoval. Potom už mi na nic nebyla. Odkopl jsem jí. Měl jsem nový cíl. Dědice Sharinganu, Uchihu Itachiho.

Přidal jsem se k organizaci jménem Akatsuki z jediného důvodu. Byl jím Uchiha Itachi, který měl být mým dalším tělem. Byl silnější než já, proto jsem odešel. Chci se mu pomstít za každou cenu! Má cesta vede zpět do Konohy pro jeho mladšího bratra, Uchihu Sasukeho.

Povedlo se mi ho zaujmout a on šel se mnou a to se mi vymstilo.

Učil jsem ho různá jutsu a boj. Předčil mě, začínám pochybovat o tom, že se stane mým novým tělem.

Měl jsem s tím počítat. Porazil mě a já, jsem jen stín tiše procházející zeměmi, které zničil. Poslední zastávka před koncem mého života je Konoha. Procházím se tiše uličkami až se dostanu k hrobu svých rodičů. Skončí to tam, kde to vše začalo. Sbohem…

Poznámky: 

Orochimaru mě fascinoval, tak jsem na něj napsala jednorázovku snad se bude líbit Smiling

4.5
Průměr: 4.5 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2019-01-06 02:30 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise 3S: Oho, tak přeci jen jsem nějakou tvou jednorázovku nečetla! Docela děsivé zjištění, jen co je pravda. Povídka krásně plyne, i když má rychlejší spád. Takový životopis v kostce, jak napsala Kaori. Zároveň to působí dobře i jako samostatný kus, vážně je to dobré. Škoda, že ses nikdy nehecla a nezkusila to rozepsat do série. Nechceš to zkusit teď? Po těch letech by to dostalo o hodně větší grády! Laughing out loud

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Po, 2009-02-02 18:44 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Oročiho životopis v rychlosti... Vážně se mi to líbilo, Orochimaru je vážně zvláštní postava. x) A jak říká Tall, bylo by dobrý, kdybys každou tu událost narvala do jednoho dílu... *připadá si originálně* xD
_____________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2009-01-25 19:19 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Tak Kameko... Kvalita příběhu - famózní. O Orochimarovi by se dalo vůbec dobře psát, ale z neznámého důvodu většina lidí dává přednost NaruHina, no... Laughing out loud

Ale kvalita pravopisu - To už je horší. Čárky, Kamuš, ČÁRKY! Sticking out tongue
Nezapomeň, že se píšou po oslovení, ok?

Jinak moc pěkné, ale to už asi tušíš, co? Eye-wink

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Ne, 2009-01-25 19:13 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Nevím proč, ale všechny jednorázovky na téma Orochimaru se mi líbí. Je to taková rozervaná postava. Šílená a přesto geniální a hlavně neuvěřitelně zajímavá. Tady je ale škoda že jsi to nerozvedla třeba i na sérii. Napsala jsi pár kousků, které sice jsou zajímavé jenže pokud by byli součástí delšího příběhu... byli by skvělé.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.