manga_preview
Boruto TBV 11

Halloweenský speciál!

Tááákže…
Včera mě a kámošku Hinatu napadla taková kravinka. Samozřejmě bych to nebyla já, kdybych to neztvárnila do povídky. Tenhle speciál navazuje na Hinatiny povídky „Střední škola skončila aneb konečně na vysoké!“…

Bylo krásné říjnové poledne.
Celou školou se ozýval hlasitý smích.
Profesor Kakashi chtěl žákům ukázat prezentaci na téma, které zrovna probírali.
To však znamenalo dát dohromady počítač.
Kakashi vzal do ruky kabel od monitoru a v podřepu si prohlížel zadek počítače.
„Pane profesore? Nepotřebujete pomoct?“ přihlásil se se smíchem Naruto, když viděl, jak Kakashi rve kabel od monitoru do zásuvky od klávesnice.
„Nedělejte chytrého pane Uzumaki!“ odpověděl mu Kakashi neslušně a z krabice, ve které přinesl počítač, vytáhl bílou knížečku.
„Ten trotl vytahuje návod?!“ praštil hlavou o lavici Sasuke.
„Umí tady někdo anglicky?“ zvedl Kakashi hlavu od knížečky a pohlédl do třídy.
Ozvala se rána.
Kibu, který se zrovna pohupoval na židli, to dostalo a teď ležel na zemi.
„Já se na to nemůžu dívat!“ vystartoval na Kakashiho Naruto a ujal se vedení.
Po pár vteřinách byl počítač na světě.

Vyučování se krapet protáhlo.
Prezentace sice měla trvat jen pár minut, ale počítač byl jaksi takový stařík, že to několikrát celý spadlo.
Všichni přítomní dávno spali.
Někdo by si myslel, že je teď už nic neprobudí, ale byla tu pořád jedna možnost.
Tu náš milý profesor nevědomky využil.
„Ehh… Jak se ta věc vypíná?“ pronesl nevině.

„Omg… ten děda je ale tupej…“ vzdychla Hinata, když šla s kamarády domů.
Sakura jen přikývla.
„Počítač se vypíná tip čudlem, velkým jako je jeho mozek…“ řekl se smíchem Naruto.

„Dneska je Halloween… budem chodit po domech?“ nabídla Sakura.
„No… já slyšela, že se tu letos otevírá strašidelný zámek…“ řekla tajemně Hin.
„Já spíš myslel, že by sme to oslavili o půl noci na hřbitově…“ přidal se do hovoru Sasuke.
„Jasně! A rovnou tam zůstali!“ rozklepali se Narutovi kolena. „A co třeba zůstat doma?“ navrhl a chytnul Hin za ruku.
„A co bys jako chtěl dělat?“ pohlédla Hinata Narutovi šibalsky do očí.
„Ehm.“ přerušil je Sasuke. „Kam teda pudem?“
„Hlavně né na hřbi…“
„Na hřbitov!“ přerušily dívky Naruta.
„Fajn… sejdeme se v 10:00 u brány“ rozhodl Sasuke a čtyřka se rozešla domu.

Hinata rozrazila dveře od domu.
Vystartovala rovnou po schodech nahoru do svého pokoje a začala se strojit.

„To je teprve 9:00?“ zděsila se při pohledu na hodinky, když už byla hotová.
Hin, ale najednou zjistila, že je dost unavená.
Lehla na postel a ve vteřině usla.

Po chvíli jí probudilo ťukání na okno.
Hinata pomalu vstala a okno otevřela.
Pod oknem stál Naruto, který jí do něj házel kamínky.
„Nazdar Hinato! Už si zjistila kolik je?“ ptal se jí.
„Ježiš?! To už je tolik?!“ vyjekla Hin a otevřela šatník. „Vydrž! Za chvilku jsem dole!“

„Tak copak se ti zdálo?“ zeptal se Naruto mile.
Byli už skoro u hřbitova.
„Nic zvláštního…“ usmála se Hin a zadívala se na svůj stín.
Najednou sebou trhla.
„N-naruto-kun? Kde máš stín?“ zeptala se vyděšeně.
„Stín? Dyť tady nejsou světla…“ usmál se Naruto.
„Jenom posedlí duchem nemají stín!“ vzpomněla si Hin na pořekadlo při vyvolávání duchů.
„Neboj se Hinato…“ napřahoval po ní ruku Naruto a měl čím dál víc strašidelnější výraz.
Hinata zaječela a kopla Naruta do slabých míst.
Přízrak se svalil na zem.

Hinata pohlédla směrem ke hřbitovu a tam viděla několik hrobů otevřených.
Z jednoho zrovna vylézal další přízrak a podíval se Hinatiným směrem.
Hinata se rychle schovala za bránu, kde nebyla vidět.
„Hinato?“ položil jí někdo ruku na rameno.
Ta leknutím nadskočila a bleskově se otočila.
Ulevila si teprve když zjistila, že jsou to její kamarádi, kteří mají stíny.
Z dálky se ozval jekot.
Dva zombie táhli směrem k hřbitovu nějakého člověka.
Byl to člověk, kterého znali.
Byl to profesor Kakashi.
Dotáhli ho k nějaké jámě a tam ho hodili.
„Profesore Kakashi!“ rozběhl se Naruto k jámě a ve vteřině do ní zahučel.
„Naruto-kun!“ zaječela Hinata.
„Půjdeme za ním?“ ptala se hloupě Sakura, jako by nevěděla co je čeká.
„Máme na výběr?“ položil protiotázku Sasuke.
Trojka se rozeběhla a skočila do jámy.

Sasuke přistál jako první.
Na něj spadla Sakura.
„Hahá! Hladké přistání!“ zajásala.
Na to na ní spadla Hin.

„Tak… kudy?“ zeptala se nevině Hinata, když se postavila.
Odpověď se jí dostavila velice rychle.
Sice to bylo jednohlasně, ale každá odpověď byla jiná: Sakura: do leva!!, Sasuke: do prava!!!
„Tak se rozdělíme!“ bliklo Hinatě.
„Ne! V hororech se nikdy nerozdělujou!“ zaječela Sakura.
„Myslim, že stejně budem muset jít do prava…“ řekl Sasuke a naznačil, aby zmlkli.

Z chodby vlevo se ozval rachot.
Trojka se rozběhla v pravo.
Když zabočili za roh, zjistili, že ztratili Hinatu.
Skupinka přízraků se ale rychle blížila, a tak museli utíkat dál.
Sakura a Sasuke zaběhli za stěnu a skupinka je přešla.
„Tak sme jim zdrhli, co Sakuro?“ utřel si pot z čela Sasuke, ale nikdo se mu neozýval.
„Sakuro?!“ začal se rozhlížet.
„Co blbneš? Tady sem!“ objevila se vedle Sasukeho Sakura a šla dál.

Po pěti minutách došli k rozcestí.
„Musíme do prava.“ řekla rozhodně Sakura a táhla s sebou Sasukeho.
„A-ale dveře sou támhle!“ bránil se Sasuke.
„Ale mi musíme jít tudy.“ nedala se Sakura.
Sasuke se ale zastavil a naštvaně Sakuru popostrčil samotnou do chodby.
Sakura zaječela a ztratila se v nějaké díře.
Sasuke se jen usmál a šel dál. „Neměla si stín! Nejsem blbej, ne?“
Na tato slova se pod ním ztratila zem a Sasuke zahučel do jámy.

Přistál v jakési cele.
„Nazdar Sasuke!“ ozvalo se za ním.
Sasuke se pomalu otočil.
„Jé… nazdar Sakuro…“ odpověděl hloupě.
„To ti to trvalo…“ podíval se na něj naštvaně Naruto.

Dveře cely se rozrazily.
Stálo v nich pět přízraků.
Jeden z nich vytáhl svitek a začal číst: „Vy všichni máte tu čest být obětí při letošním rituálu našeho mistra!“
Hinata na tato slova omdlela.
„Hinato! Prober se!“ volal na ni Naruto.

„Hinato! Prober se!“ volal na ni známý hlas.
„Co? Kde? Jak? Proč?“ vyskočila Hinata.
Ke svému údivu zjistila, že je ve třídě.
„Potřebujete něco slečno Hyuuga?“ zeptal se jí profesor Kakashi.
„Chcete snad být zkoušena?“ dodal výhružně.
Hinata si sedla.

„Co se stalo? My nebudem obětovaný?“ ptala se Naruta, který seděl vedle ní.
„Obětovaný? něco se ti muselo zdát…“ pokrčil rameny Naruto.
Kakashi Naruta přerušil: „A nezapomeňte! To co bylo dnes v té prezentaci, bude i v zítřejší písemné práci!“
„CO?!“

4.741935
Průměr: 4.7 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sumita
Vložil Sumita, Ne, 2014-04-20 19:42 | Ninja už: 3805 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Účastník Irukova doučování

je to super, nachechtala jsem se u toho víc než u čehokoliv jiného!
Dík Ichi- san

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Ne, 2014-04-20 22:09 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Ehehe, děkuji. :3 *červenající se smajlík* Laughing out loud
(U všech kage, tohle jsem psala před pěti lety a von to furt někdo čte. Laughing out loud Kyaha~! :3)


Obrázek uživatele orinka
Vložil orinka, Pá, 2013-04-26 21:11 | Ninja už: 4404 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Kankurova kosmetička

Ze začátku jsem se pěkně nasmála a pak - hustej sen!! ( Laughing out loud Laughing out loud )

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Pá, 2013-04-26 23:39 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Díky ti, díky. Moc mě to těší! :3


Obrázek uživatele Kirin Hyuuga
Vložil Kirin Hyuuga, St, 2010-05-12 11:02 | Ninja už: 5173 dní, Příspěvků: 194 | Autor je: Prostý občan

jů lepší už to být ne může jen bych dala jinej název:hinata a špatné sny

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Pá, 2013-04-26 23:39 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

děkuji Laughing out loud mě se ale tenhle název líbí Smiling
EDIT: to bych pak ale vyzradila pointu xD


Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2009-02-13 10:29 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 2208 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Tohle je dobrý Laughing out loud Dbře si udělala i tu pointu na konci. I když to třeba někdo slyší 2x za týden a možná i víckrát, dodalo to tomu grády! Prý: Kakashi Naruta přerušil: „A nezapomeňte! To co bylo dnes v té prezentaci, bude i v zítřejší písemné práci!“
„CO?!“
Hezky jsi to napsala Smiling

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Čt, 2011-08-18 19:06 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Děkuji moc Laughing out loud


Obrázek uživatele Missa
Vložil Missa, Čt, 2009-02-05 19:57 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Hodně skvěla práce .. ja měla trošec v nístech obavy tak na konci jsem si oddychla uff parada skvěle provedena povidka

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Čt, 2011-08-18 19:11 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Já jsem si taky říkala "proboha, co se tam bude dít?! dyť z toho dělám horor!!" Laughing out loud
Děkuju moooc Smiling


Obrázek uživatele Shinri
Vložil Shinri, Pá, 2009-01-30 12:11 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Prostý občan

Dost dobrá povídka! Skvělá práce

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Pá, 2009-01-30 16:23 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Děkuju! Smiling


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Ne, 2009-01-25 17:34 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

zomg XD


Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2009-01-18 20:28 | Ninja už: 5984 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Takže na asi tak pátý pokus (jestli naše tabulka nevydaných FF nelže) se ti povedlo upravit tohle dílko k všeobecné spokojenosti Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Po, 2009-01-19 15:47 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Nikdy se nevzdám! To je moje cesta ninji! Laughing out loud
Myslim, že na šestej xD