manga_preview
Boruto TBV 08

Elitní Ninja I - Setkání týmů... [14]

Sakura a její tým pospíchali lesem. Najednou v dálce uslyšeli silný výbuch.
„Hinato co je to?“ zakřičela na Hinatu Sakura.
„Je to Naruto, bojuje s rootem. Jeden z nich je Sai.“ pozorovala situaci Byakuganem.
„Pospěšte si!“ křikla Sakura.

Naruto sledoval Zeka a přemýšlel. I po využití démoní chakry, měl problém zatlačit Hisshiho.
Zajímalo by mě co je zač… Doufám, že on mi dá odpověď.
Přesunul svojí pozornost na Saie a ninju, kterého zabil Zek. Shinobi byl nepopíratelně mrtvý. Jeho chakrový oběh nevydržel nátlak a okamžitě explodoval do celého těla. Ovšem Sai na tom byl zcela jinak. Jeho životní funkce byli v pořádku. Výjimka jeho chakry. Její rychlost se snížila na maximální možné minimum.
Teď by se tu hodil nějaký lékařský ninja…
Sedl si vedle Zeka a začal meditovat. Kousek od nich vycítil několik dalších chaker. Mířili si to přímo k nim. Jedna patřila Sakuře, tu bezpečně poznal. Druhá byla Shikimarova. Třetí byla slabá, nepříliš vyvinutá, její majitel se zřejmě specializoval na Taijutsu. Napadl ho Lee. Ale tu poslední chakru si nedokázal přiradit k nikomu. Ta chakra byla neuvěřitelná a silná. Od těch tří se lišila nejvíce. Její temná podstata ho zaujala natolik, že se rozhodl, že tu počká a zjistí komu patří. Zvedl se a čekal na ninji.

„Tam za těmi stromy, na té mýtině!“ upozornila Hinata Sakuru.
„Jo cítím tu chakru.“
Dostali se na mýtinu a všichni kromě Hinaty strnuli úžasem. Zírali na obrovský kráter v zemi.
„Co se tady stalo Hinato?“ ptal se Lee, ale nedostala se mu žádné odpovědi.
„Hinato?“ zeptal se znovu Lee a otočil se. Hinata tam však nebyla, šla směrem k Narutovi.
„Hinato…“ vzdychla Sakura a sledovala Hinatu.
Hinata nechápala co dělá. Její nohy se pohybovali sami od sebe. Hlavní ovšem bylo, že ho konečně uvidí! Tváře se jí pomalu zalili slzami, když vzpomínala na Naruta.
Doufám, že sem zesílila dost, aby si mě konečně všiml! řekla si a utřela si uslzený obličej. Už jen pár metrů…

Naruto zíral neschopen slova na dívku, která k němu šla. Ta chakra patří ji. Podíval se do jejího obličeje a nedokázal si ho zařadit. Pak mu svitlo, dlouhé tmavé vlasy a bílé oči.
Je to možný?! Je to Hinata? Ta Hinata?! Počkal, až k němu Hinata přijde.

Hinata zírala na Naruta. Byl ještě krásnější, než tehdy. Jeho oblek byl roztrhán a tak se Hinatě naskytl pohled na jeho udělanou hruď.
Konečně, stojím před ním. A co dál? Vůbec nechápu co mě to napadlo. Ale ten pocit je jasný. Chci vidět jeho sílu. Chci konečně potkat ninju, který by se mi rovnal. Je to Naruto? To zjistím.
„Naruto… Já chtěla bych… chtěla bych… aby si se… se mnou… utkal v souboji…“ vysoukala ze sebe Hinata.
„Cože?! O co se tady snažíš?“ ohradil se a ustoupil o několik kroků dozadu, aby uvolnil napětí.
„O nic se tady nesnažím! Chci jen, aby viděl jak sem zesílila. Chci, aby si uznal mojí sílu!“
„To, že jsi silná jsem poznal, ještě před tím než jste sem přišli.“ řekl Naruto.
„Ale na souboj teď není čas… Potřebuji tady Sakuru.“
Potřebuje Sakuru… chápu takže o ní pořád neztratil zájem…
„Jistě… nebudu ti překážet.“ řekla, otočila se a chtěla odejít a těžko zadržovala slzy. V tom jí někdo položil ruku na rameno.
„Počkej Hinato. Taky pro mě můžeš něco udělat.“ Hinatě poskočilo srdce.
„A co?“ řekla s nadějí v hlase.
„Potřebuji, aby ses svým Byakuganem koukla na tyhle dva.“ řekl a ukázal na Zeka a Saie.
„Jistě cokoliv si přeješ…“ řekla a aktivovala svou oční techniku.Ostatní ninjové mezitím přišli k nim. Sakura vypadala jako, by chtěla někoho zabít. Zároveň se však tvářila smutně. Mlčky stála a koukala Narutovi do jeho modrých očích. Její pohled byl jasný, prosila ho, ať se vrátí do Konohy. Naruto to nevydržel a uhnul pohledem. Omylem se zahleděl do očí Leemu. Který to pochopil, že se s ním chce Naruto přivítat. Přišel k němu a nabídl mu ruku. Naruto ji nejistě přijal a usmál se. Shikamaru byl celou dobu zavřený do sebe a hleděl zaujatě na Zeka.
„Doufám, že si zesílil…“ řekl mu na přivítanou Lee.
Naruto se otočil zpátky na Hinatu.
„Tak co si zjistila?“ zeptal se zájmem.
Ukázala na Saie řekla:
„Nikdy jsem nic takového neviděla. Jeho chakra se téměř nepohybuje. Vypadá to jako, že se něčemu zevnitř brání.“
„A Zek?“ zeptal se Naruto.
„Ten je v pořádku. Ale radši ať se na něj koukne Sakura.“
Naruto se nejistě podíval na Sakuru. Ta přikývla, ale víc se na Naruta nepodívala. Klekla si k Zekovi a začala ho vyšetřovat. Naruto si všiml Shikamarového zamyšleného pohledu a přišel k němu.
„Děje se něco?“ optal se Naruto.
„Ne, jen sem rád, že jde s tebou…“ řekl a ukázal na Zeka. Naruto se podivil.
„O čem to mluvíš? Má to něco společného s Asumou?“
Když Shikamaru slyšel to jméno, otočil se na Naruta.
„Jo, víš já jsem tuhle misi přijal hlavně kvůli němu. Kakashi mi řekl, že Zek odešel s tebou. A tak sem se chtěl ujistit, že je úplně v pořádku.“
„Když o tom přemýšlím. Když jsem ho našel, byl sám. Vypadá to, že k němu máš docela blízky vztah. Proč ses o něj nepostaral, když Kurenai zemřela?“
„Staral jsem se o něj celou dobu. Víš po tom co zemřel Asuma, slíbil jsem Kurenai, že na něj dohlédnu, až se narodí. Slib jsem dodržel, byl jsem pro něj něco jako jeho vlastní otec. On však věděl, že já nejsem jeho otec. Proto jsme si k sobě úplně nesedli. Přišel jsem mu cizí. Vypadalo to, že celou tu dobu snášel mou přítomnost jen kvůli Kurenai. Ovšem potom co zemřela, mi řekl, že už dál nepotřebuje můj dohled. Řekl, že se stane silný a k tomu nepotřebuje něčí ochranu. Tehdy jsem nevěděl jak mu mám pomoct a nechal jsem ho být. Pořád jsem se však zajímal o to jak se mu vede. Potom mi Kakashi řekl, že s tebou odchází. A tak jsem tady.“ dovyprávěl Shikamaru.
„Aha… Víš, Shikamaru, chci se tě zeptat. Co víš o smrti Kurenai?“
„O tom mi Kakashi také říkal.“ řekl smutně.
„Ale o nějaké jeho jiné osobnosti nic nevím.“
„Aha. Udělám maximum, abych ten problém vyřešil.“
Na Shikamarově tváři se objevil nepatrný úsměv.
„Jsem rád, že jde s tebou. Věřím, že s tebou je v bezpečí.“
„Děkuji. Myslím, že bychom se měli připojit ke zbytku.“ řekl Naruto.
„Jo, taky myslím.“ souhlasil Shikamaru.
Naruto se podíval na ostatní. Lee si cvičil nějaké bojové postoje a Hinata si povídala se Sakurou. Zek ležel zabalený ve spacáku a tvrdě spal.
„Jak mu je?“ zeptal se Sakury.
„Bude v pořádku. Do několik hodin by se měl probrat.“
Naruto přikývl.
„Na tohle si vezmi,“ podala mu černé triko, „ať ještě nenastydneš.“
„Mimochodem Naruto, Hinata by ti chtěla něco říct.“
Naruto se na ní tázavě podíval.
„O co jde a o ten souboj?“
„Jo, přesně o něj.“ řekla Hinata.
„Můžu se zeptat, proč se mnou chceš tolik bojovat?“
„Víš, potom co si opět odešel jsem si slíbila, že zesílím tolik, abych se ti vyrovnala. Ten slib jsem si vzala hodně k srdci a se svým otcem jsem se domluvila, že mě bude učit prastaré znalosti našeho klanu. Po dvou letech jsem, získala sílu. Kterou nikdo z klanu před tím nezískal. Překonala jsem svého otce a všechny ostatní ninjy z vesnice. Tak jsem si řekla, že se chci utkat s tebou. Jestli budu dost silná a obstojím, dokážu si, že jsem zesílila dost. A jestli ne pořád se musím zlepšit! Proto tě Naruto, žádám bojuj se mnou! Tady a teď a odpověz mi na otázku, jestli jsem silná nebo ne. Naruto prosím.“
Naruto ji poslouchal, ale nevěděl co má říct. Ta chakra ho zaujala, už před tím a hned si s ní změřit své síly. Ovšem teď, ví , že to je Hinata. Neunesl by kdyby ji zranil, nebo hůř zabil. Když však sledoval její výraz, který chtěl uznání. Nemohl jinak než souhlasit.
„Dobrá tedy, budu s tebou bojovat.“
Hinatin výraz se okamžitě změnil. Z prosby na nedočkavost.
„Výborně začněme hned!“ řekla a vstala. Ostatní se mezitím vzdálily o několik desítek metrů dál.
„Sem zvědavý kdo z nich vyhraje!“ šeptl Lee Shikamarovi do ucha.
„Hmmm.“ byla jediná jeho reakce. Lee chtěl ještě něco říct, ale Sakura mu naznačila, ať raději vezme Zeka s sebou. Lee se po něm natahoval, když v tom mezi ně vstoupil Shikamaru. „Já si ho vezmu.“ byla jeho slova a vzal děcko do náruče.

Naruto a Hinata si hleděli do očí. Oba soustředili obrovské množství chakry.
„Naruto, chci, aby si mě nešetřil ani trošku. Protože já tě šetřit nebudu!“ křikla Hinata a postavila se do bojové pozice. Naruto se taky postavil do pozice.
Souboj začíná…

Souboj začíná... Kdo je silnější? Naruto VS. Hinata. Tak to bude další díl. Těště se!

celá má fanfiction

4.95238
Průměr: 5 (63 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, St, 2009-10-21 21:43 | Ninja už: 5320 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Hmm no po pár dílech sem si řekla že napíšu komentář... xD No a ten zní....Užasná neodolatelná povídka! Fakt upa good. Moc se mi líbí

Jsem fanda:

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2009-08-29 23:23 | Ninja už: 6175 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

těším se na pokráčko

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, So, 2009-03-28 01:33 | Ninja už: 5523 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

No po pravdě mi tam ta Hin nesedí . a to mě možná trošku odrazuje ...

Obrázek uživatele shimimi
Vložil shimimi, Ne, 2009-01-11 18:58 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

ktopak to bude? Hinata alebo Naruto?????

Obrázek uživatele Thanan
Vložil Thanan, Út, 2008-12-23 12:47 | Ninja už: 5636 dní, Příspěvků: 117 | Autor je: Prostý občan

super, super a ještě super, těším se na další Smiling

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Út, 2008-12-23 12:35 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

nadherny dil takhle to utnout je fakt nej pak jsme totiz jeste vic nedockavi uz se moc tesim fandim vic narutovi x) ale je to na tobe Smiling

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-12-22 23:50 | Ninja už: 5759 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Napínavé připravení pro další díl, těším se

Obrázek uživatele narutoo127
Vložil narutoo127, Po, 2008-12-22 23:37 | Ninja už: 5604 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

je to velmi dobre kedy bude dalsi diel dufam ze co najskor Laughing out loud

Obrázek uživatele Elerdir
Vložil Elerdir, Po, 2008-12-22 21:07 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

no tak to se už moc těším, je to pěkný díl a ten následující bude taky, jak vidím, tak nápady máš skvělé Smiling

Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, Po, 2008-12-22 21:07 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Ahhhhh....takhle to utnout Laughing out loud

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Po, 2008-12-22 21:01 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

celkem by naštvalo kdyby Hinata! Snad ne a jestli jo tak to už nečtu Laughing out loud

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Najte
Vložil Najte, Po, 2008-12-22 23:47 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

tak to jsme dva Eye-wink

jinak povídka zatím hodně dobrá Smiling snad to nepokazíš .... xD