manga_preview
Boruto TBV 09

Setkání po mnoha letech? 001

Byla noc. Všichni byli už dávno doma. Tedy až na tři dívky, které se pomalým krokem blížily k bráně do Konohy, ale každá z jiné strany. Tiše kráčeli po pěšině. Tma je zahalovala, vítr silně vál, a proto přidaly do kroku. Setkaly se u brány. Udiveně se na sebe podívaly.
„Co vy tady?“ odfrkla si hlasitě blondýnka. Upoutala tím na sebe pozornost.
„Jdeme za Tsunade-sama.“ Ozvali se stejně. Blondýnka se ležérně opřela o zavřenou bránu.
„Jak to vypadá jdeme tam všechny. Zajímalo by mě, co Tsunade napadlo nás sem pozvat všechny.“ Pohodila hlavou. Otevřela se brána a blondýnka padla na zadek. Obě další dívky vyprskli smíchy. Blondýnka po nich hodila vražedný pohled a znovu se postavila.
„Pojďte za mnou.“ Kývl hlavou hnědovlasý muž. Blondýnka, protože nechtěla vyvolat další rozepře, vyrazila za ním. Všichni se na ně udiveně otáčely a ony to okázale ignorovaly. Došly před budovu Hokage. Blondýnka naštvaně odstrčila mladíka a vyrazila k Tsunade do kanceláře. Bez klepání vešla dovnitř.

„Klepe se!“ okřikla jí okamžitě Tsunade. V tom do místnosti vtrhly další dvě dívky. Tsunade protočila oči v sloup. Blondýnka přišla ke stolu a založila ruce na prsa.
„Co, tu dělají tyhle dvě?“ ukázala na dívky za sebou.
„Kdybys mě nechala vysvětlím to, Arisu-san.“ Kývla hlavou.
„Dobře, Tsunade-hime.“ Kývla hlavou. Tsunade si významně odkašlala a chtěla začít mluvit a taky by začala, kdyby jí do toho nevtrhl do kanceláře nějaký blonďák.
„Tsunade-obaachan!“ křikl. Dívky se na něj udiveně dívali. Obaachan? Mihlo se jim v hlavě.
„Naruto! Říkala jsem ti už kolikrát, že máš klepat!“ okřikla ho Tsunade.
„Blonďáci bývají nevychování a nejen oni i blondýnky.“ Poznamenala posměšně hnědovláska. Arisu se na ní opovržlivě podívala.
„Hah, ty máš co říkat.“ Pohodila hlavou. Naruto si je zkoumavě prohlížel. Dívka, jediná která byla zatím potichu se na něj otočila.
„Děje se něco?“ její zjev ho zarazil. Měla bílé vlasy a šedivé konečky, její pohled byl asi nejchladnější z těch tří.
„Tsunade-obaachan prý jsi nás zavolala.“ Pokrčil rameny. „A já byl vyslán, zeptat se proč.“ Všechny tři dívky se na Tsunade otočili.
„Pošli je sem.“ Kývla hlavou. Blondýnka si trucovně sedla na parapet. Hnědovláska se posadila na stůl a třetí dívka se ležérně opřela o zeď. Naruto odešel za dveře a za chvíli se vrátil s dalšími jedenácti partnery.

„Jelikož jste všichni chuunini…“ začala svůj připravený proslov Tsunade. „Tak jsem se rozhodla vám připravit nový trénink v nových týmech, které si vyberou vaši nový mistři.“ Vydechla. Mezi ostatními to vzrušeně zašumělo.
„A kdo to bude?“ zeptal se zájmem blonďák. Tsunade kývla ke třem dívkám. Všichni na ně vyvalili oči.
„Ale týmy jsou po třech a nás je dvanáct.“ Namítla Sakura.
„Ještě nejsou všichni, ještě tu chybí jedna bývala členka jejich týmu.“ Blondýnka spadla na zem.
„Nemyslíte jí.“ Zamračila se. Tsunade kývla hlavou.Arisu si uraženě založila ruce na prsou. „Dávám vám první výběr Adry-san.“ Kývla k bělovlásce. Adry krátce přikývla a vzala si do ruky papíry s informacemi. Chvilku prohlížela papíry a potom je znovu odložila.
„Inuzuka Kiba, Uchiha Sasuke a Sai.“ Pokývala hlavou. Tsunade se pousmála a pokynula hnědovlásce.
„Teď ty Noele-san.“ Kývla hlavou s úsměvem.
„Jistě Tsunade-sensei.“ Zašklebila se. Papíry zběžně proběhla pohledem.
„Haruno Sakura, Yamanaka Ino, Hyuuga Hinata.“ Kývla hlavou a položila papíry.
„Kso, zase poslední.“ Zamumlala Arisu. „Nara Shikamaru, Uzumaki Naruto a Neji Hyuuga.“ Pokynula rukou.
„Takže mým týmem se stává Rock Lee, TenTen a Aburame Shino.“ Ozvalo se jim za zády. Všechny se otočili po hlase. „Zdravím svůj bývalý tým.“ Ušklíbla se.
„Nedochvilná jako vždy, že Hanako-sama.“ Pokývala hlavou Tsunade. Dívky ženu probodávali pohledem.
„Nezměnili jste se, jak vidím. Hlavně ty Arisu.“ Mávla rukou. Arisu dělala, že ji neslyší.
„Nejsme malé jako tenkrát.“ Kývla hlavou Noele.
„Já vím Noele-san.“ Podívala se na Noele.

5
Průměr: 5 (21 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Svitilka
Vložil Svitilka, Pá, 2009-01-16 17:36 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

to zní slibně Eye-wink Ino a Sakura v jednom týmu? to dopadne Laughing out loud chudák Hinata s těma dvěma hyenama xD stejně jako Naruto a Neji spolu v týmu...chudák jejich sensei a Shikamaru, ten si bude muset pospávání odpustit, nebo mu na hlavu přiletí rasengan a do břicha juuken Laughing out loud jen tak dáááál Smiling

Chodí šneček okolo, nekoukej se na něho...
Kdo se na něj koukne, toho šneček poslintá!!!