manga_preview
Boruto TBV 10

Dr. Hatake 14 - v normálu

Rozrazil dveře se spokojeným úsměvem ve tváři.
„Nevíte o tom, že se klepá?“ Zamračila se na něho Tsunade. Hatake jen pohodil rukama a odešel ze dveře. Nejdříve potichu zaklepal. Tsunade jen mlčky hleděla na dveře. Když Hatake neslyšel odpověď ,zabouchal tak že dveře vyletěly z pantů.
„Co to má bejt?“ Div že po něm Tsunade neskočila přes celou pracovnu. Hatake se na ni tak trochu podiveně, trochu pobaveně podíval a pak řekl.
„Sakra, špatný dveře. Pardon.“ Ušklíbl se a odešel.
„Co to sakra bylo?!“ Nechápala Tsunade.

Hatake se spokojeně vrátil k oknu operačního sálu a pozoroval právě probíhající operaci. Když se jeho kolegové vypořádali s zašíváním Orochimarovy pusy od někudy se vynořil rozhněvaný Gai.
„To bylo hnusný!“ Zamračil se na kamaráda.
„Díky.“ Ušklíbl se Hatake.
„To nebyla pochvala.“ Zakroutil hlavou Gai.
„To nevadí, škoda že sem nemohl jít s tebou. Pohled na to jak se hádáš s odtahovou musel bejt úžasnej.“ Rozesmál se Hatake.
„Pro tebe určitě! Hádal sem se s nim čtvrt hodiny že je to auto moje a že si ze mě jeden nejmenovaný, prohnaný kolega vystřelil.“ Mračil se Gai čím dál víc.
„Pohled za všechny prachy.“ Usmíval se od ucha k uchu.
„Dlužíš mi další prachy!“
„Připiš mi to na seznam.“ Řekl s poklidem.
„To už sem udělal, máš ho pěkně dlouhej.“ Mračil se Maito čím dál víc.
„Myslíš že trhnu rekord ??“ Otočil se na něho Kakashi se zaujetím.
„Už si ho trhnul.“ Prohlásil posmutněle Gai.
„Bezva.“ Zašklebil se opět a bez jakéhokoliv rozloučení se vydal do své prosklené pracovny.
„To mu to dlouho nevydrželo.“ Podrbal se Maito ve svých, podle kastrolu ostříhaných, vlasech a hleděl za mizející postavou.

Tsunade si to mířila po chodbě s nas*aným výrazem ve tváři a jakýmsi papírem, mačkajícím v ruce. Všechen personál, kolem kterého prošla jí uhýbal z cesty, neboť všechny děsila už jenom pohledem a nikdo netoužil po tom, pocítit její náladu na vlastní kůži, či výplatní pásce. Tsunade rozrazila dveře do Hatakeho pracovny a vyrušila tak doktůrka z pohodlného pozorování televize, na své nejoblíbenější stěně z celé své pracovny.
„Děje se něco??“ Nahodil nechápavý kukuč. Rika okamžitě poznala, že se blíží řev, seskočila dolu z Kakashiho ramena a schovala se pod jednu ze skříní, po Hatakeho pravici.
„Oprava těch dveří stála pěknej majlant!“ Práskla papírem o jeho skleněný stůl.
„Vážně?“ Pokusil se srovnat pomuchlaný papír a hleděl na sumu, jenž na něm byla napsaná.
„Není tam o nulu více?“ Kulil oko, nezakryté páskou.
„O tu nulu míň bude na vaší výplatní pásce.“ Mračila se blondýna.
„Připište to k Maitovi na seznam.“ Nahodil úsměv od ucha k uchu.
„Nedělejte si ze mě srandu! Tohle není nic levného!“
„Koho by napadlo, že takový starý ošuntělý dveře budou stát tolik??“ Pokrčil rameny.
„Ty dveře byly po mém dědovi! Mám chuť vás zadupat do země.“ Dala si ruce přes sebe a probodávala hatakeho neustálím zabijáckým pohledem.
„A to se ještě nerozsypaly?“ Vykulil oko.
„Evidentně ne.“
„Bytelný.“ Ušklíbl se a začal dělat z účtu za opravu vlašťovku.
„Jo, to byly.“ Povzdechla si. Hatake tou dobou už měl vlašťovku hotovou a hodil jí do vzduchu. Její let Tsunade i její tvůrce napjatě sledovali. Přistávací dráhou se jí nakonec staly Tsunadiny blond vlasy, do kterých se úspěšně zapíchla.
„Ááááh!“ Zařvala blondýna, vytáhla si papír z kadeří, zmuchlala a hodila po Hatakem.
„To si odsloužíte!“ Otočila se k odchodu.
„Ta si věří.“ Pomyslel si Hatake.

„Tak jak se máme?“ Zjevil se doktůrek na pokoji svého pacienta. Ten už byl tou dobou probuzen z narkózy a jen koukal po svém okolí.
„Viděl jsem vaše výsledky. Zlepšujete se.“ Pousmál se.
„Bude sice ještě nějakou dobu trvat, než budete úplně v pořádku a do té doby budete v nemocnici na pozorování, ale do toho já už pravděpodobně zasahovat nebudu.“ Rozkecal se Hatake.
„Tomu sám nevěříte.“ Uslyšel za sebou Uzumakiho, schválně ale vykulil oči na Oriho.
„To je zázrak, vy mluvíte. A jako Uzumaki.“
„Ha ha, moc vtipné.“ Zazněl za ním tentokrát hlas Haruno.
„No ne, a i doktorka. Buď jste břichomluvec, nebo jste trénoval to kouzelnický číslo.“
„A nebo vy máte ještě dětinštější chování, než dřív.“ Zamračila se Haruno a praštila ho po hlavě lejstrem papírů. Hatake se za ní okamžitě chytl a otočil se na svůj tým.
„Teď jste mi rozcuchala účes.“ Zamračil se.
„Prosím vás, ty vaše pačesy stejně neviděli hřeben asi tak už od narození Krista.“
„Asi vám už s Tsunade nedovolím chodit na oběd, kazí mi vás. Co to je.“ Ukázal na papíry v Haruniných rukách.
„Výsledky rozboru tkáně. Ty jedový vaky jsou již zcela pryč z jeho těla. Nemusí se bát dalšího ochrnutí.“ Pousmála se Haruno směrem k pacientovy. Ten jí úsměv opětovat nemohl, neboť ho pusa ještě po operaci bolela.
„Tak to vypadá, že se budeme muset rozloučit.“ Poznamenal Hatake. „Kdybyste mi chtěl poděkovat, tak pošlete nějakého hada k Tsunade domu.“ Ušklíbl se.
„Myslim, že by se jí ten had bál.“ Podrbal se Naruto ve vlasech.
„Jo, chudák had.“ Přitakal Kakashi. Sakura je oba dva probodla pohledem.
„Co, to že se jí nebojíte vy neznamená, že my taky ne.“ Pokrčil rameny.
„Tak se mějte krásně.“ Rozloučil se Hatake a vyšel z jeho pokoje. Za chvíli ho oba jeho kolegové doběhli.
„Jenom mějte se krásně, nic víc, žádné nemístné poznámky, nejste nemocný??“ Nechápala Haruno, Hatakeho počínání.
„Nemůže mluvit, nedalo by se s ním hádat.“

Poznámky: 

Tak, opět po delší době, opět další díl, a myslim že opět nestojí ani za zlámanou grešli. Asi vás to moc nepotěší, ale tohle je pravděpodobně poslední díl. Víte, podle mě to za moc nestojí, ikdyž vám se to líbí a hlavně se to strašně těžce píše Sad . Tak mi pod touto povídkou zanechte svůj pravděpodobný poslední komentík Eye-wink . Určitě mě každý z nich potěší Smiling

4.88095
Průměr: 4.9 (42 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, So, 2012-02-04 22:41 | Ninja už: 5067 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Poslední ne, prosím prosím ne, to bych nepřežila Sad
Vždyť ti to tak jde


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele SakuHina96
Vložil SakuHina96, Ne, 2010-08-01 22:40 | Ninja už: 5082 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

néééééééééééé poslední díl? a já se dotoho tak zacetla! Cry

Obrázek uživatele Nara-chan
Vložil Nara-chan, St, 2010-07-07 23:46 | Ninja už: 5284 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

to ja táááák dokonalý x)
pokračuj v psaní fakt ti to moc de Laughing out loud
a jinak je fakt škoda že je to konec x(


Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, Čt, 2009-12-03 19:34 | Ninja už: 6078 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Moc pěkná povídka a upřímě tě obdivuju žes to napsal tak úžasně Laughing out loud

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2009-12-03 22:04 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

děkuju Smiling jestli se ti tak líbila, tak chystám druhou sérii Eye-wink jen nevím kdy se dostane na světlo světa a jestli bude tam úžasná jako první

[img][/img]

Obrázek uživatele forever
Vložil forever, Ne, 2009-09-27 12:04 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

mě se bude stýskat

Obrázek uživatele forever
Vložil forever, So, 2009-05-16 14:36 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

miluju Dr. kakashiho Eye-wink Eye-wink Eye-wink Eye-wink Eye-wink Eye-wink Eye-wink Eye-wink Eye-wink
SmilingSmilingSmiling CoolCool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool
Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:-D

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, Po, 2009-02-02 19:34 | Ninja už: 6076 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

Počkej já tě na FMA zakousnu jako ten pes Tacu. Jak jako skončit?! Nekončit! Tak! *krvežznivý pohled*
EDIT: počkej až mě to pustí zpět, já ti dám *pohled krvežíznivé Lizzie s Cassandrou xD*

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, St, 2009-08-05 03:38 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Dr. Hatake byla dobrá série, ale při posledních dílech to už trošku začalo sklouzávat dolů. Ano, při každém dílku bylo něco, čemu jsem se smála asi deset minut než sem mohla číst dál. Je dobře, že si to ukončil takhle a třeba se objeví i další pokráčování, že? Pokud teda budeš mít tu chuť něco takového napsat Smiling A nebo tě taky může napadnou jin dobrá parodie, takže se svět nezhroutí, když přestaneš tohle psát, protože jak vím, ty vymyslíš ještě něco lepšího Laughing out loud

Edit!: Někde jsem určo napsala, že to dnes (5.9.09) dočtu... Já to dočetla už dřív, jen mám hlavu děravou T_T

Obrázek uživatele Izumi Hitari
Vložil Izumi Hitari, Pá, 2009-01-09 21:21 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

KONEC?? co je ta nej pocidka co sem kdy četla teda patří mezi nej u taky té sem ze řezala smichy a to sem nemocna a je mi blbě ale todle mě fk rozesmalo jak naruta když vidí tsunade jak spí na psacím stole Laughing out loud

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, St, 2008-12-31 15:16 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Proč jsem to hernajs ještě nekomentovala, když jsem byla mezi prvníma, kdo to četl? xD *jde za trest vrátit hůlky xD* Moc se mi celá série o Dr. Hatakem líbila, povedlo se ti to, tenhle díl byl taky skvělý, a snad jednou napíšeš... Třeba aspoň bonus xD Kakashi YES


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Yakumo
Vložil Yakumo, St, 2008-12-31 02:39 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

Ach jo:-( to se ani nijak jinak říct nedá-doufám že má Rika pravdu...

Obrázek uživatele Buuublinka
Vložil Buuublinka, So, 2008-12-27 14:35 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 1399 | Autor je: Prostý občan

Zabít tě Laughing out loud a vážně už mam chuť to udělat!!! Laughing out loud
Dobře ale tak já ti to brát nebudu..*šla brečet za roh xD*
uáááá dokonalostníí *_*

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-12-26 20:58 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

dobrý zakončení. A myslim že ti to nedá a stejně za nějakou dobu zase napíšeš pokračování xD Ale pauzu doporučuju Smiling

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Teny
Vložil Teny, Čt, 2008-12-25 19:38 | Ninja už: 6045 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

poslední díl??? to je táááááák strašná škodáááááá plostě se mi Hatake hrozně líbí... dokážeš ho napsat tak jako by to byla jenom chyba v jménech ale jinak se jedná o Dr. House mno plostě skvělííí

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, Ne, 2009-02-01 21:03 | Ninja už: 6076 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

udělalo se mi z tebe špatně, sestro -.-"

Obrázek uživatele AddieMystery
Vložil AddieMystery, Út, 2008-12-23 19:26 | Ninja už: 5822 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Prostý občan

ježiš to je škoda, úžasná povídka to byla Smiling
a tenhle dílek byl naprosto úžasný! Eye-wink

Obrázek uživatele Teri-san
Vložil Teri-san, Út, 2009-01-13 14:24 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

úžasný dílXD
ale je velká škoda že už je poslední Sad

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-12-22 23:03 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Ta poslední věta byla jasná Laughing out loud

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Po, 2008-12-22 14:52 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Škoda,škoda, škoda.To byla jeden z mála povídek na který sem se těšila!!Ale jestli si myslíš, že už to dál nezvládneš je to tvoje věc. Mě se po dr. Hatakemu bude stejskat.

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele Nemehlo-chan
Vložil Nemehlo-chan, Po, 2008-12-22 14:23 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

to přece nemůžeš udělat!!!dyť je to upe supr!!já se u takových povídek napadám ze židle že pak vypadám jak borůvka bo mám všude fialové modřiny...a to je poslední dobou jediná chvíle kdy se takhle nasměju...musíš psát dál protože na to máš talent a když na to máš tak na to máš!!!seš prostě dobrej no a mě by bylo líto kdyby si tuhle supr sérii odpískal..byla by to škoda

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-12-22 00:54 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Hinatin démon - s tím BKH celkem souhlasím... nechat nás takhle napnutý, chjo... Sad ale jinak - jestli to chce Pary ukončit, je to jeho věc... jasně, Hatake mi bude taky chybět, ale platí to hrozný pravidlo - jak nějakou věc natahuješ, tím ztrácí na kvalitě. Jojo, v každém díle Hatyho byla minimálně jedna věc, která mě dost rozesmála... ale pravdou je, že to trochu začalo místy sklouzávat dolů...
Bylo by ale fajn, kdyby ses, Pary, třeba po nějakém čase rozhodl s Dr. Hatakem pokračovat.... byla a je to skvělá série Smiling

Obrázek uživatele Voltér
Vložil Voltér, Ne, 2008-12-21 20:58 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

ani se ti nedivím. Skutečně to už místy ztrácelo tu dobrou vtipnost jako na začátku a jak se říká, v nejlepším se má přestat. Snad ale někdy napíšeš i nějakou jinou povídku, která si bude dělat srandu z nějakého jiného seriálu (jako třeba Přátelé Smiling)

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Ne, 2008-12-21 20:49 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

super povídka a to jako fakt! Laughing out loud

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Kin-Ankoku
Vložil Kin-Ankoku, Ne, 2008-12-21 20:45 | Ninja už: 5710 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

Pary to si snad děláš pr*el!!! Jawdropping! jesli nenapíšeš další díl Hatakeho a jesli Sarysu nenapíše po prázdninách další díl b.k.h. tak se úplně zhroutim!!!

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2008-12-21 20:43 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

konec?skoda,byla to totiz moc dobra serie=D