manga_preview
Boruto TBV 15

Kytička má holku!? ep.13...Starý nudný život a chlípný had

Už to bylo měsíc, co se vrátila do Orochimarova úkrytu. A stále nedokázala zapomenout…na ty chlápky v černých pláštích s rudými mraky. A hlavně na jednoho z nich…Kytičku, který toho pro ni tolik udělal…a pak ji zradil.
Nebo snad…?
Znovu v ní zahlodaly pochybnosti. Vždyť… tenkrát jí chtěl něco říct… a ona mu to neumožnila.
Teď už litovala.
Litovala, že nemlčela a nevyslechla ho.
Litovala, že odešla.
Litovala, že je teď zde.
Litovala, že je…blbá.
Jak jen mohla Orochimarovi věřit…? Jak jen ho mohla obdivovat? Jak jen mohla…
Dveře do pokoje se otevřely.
“Sagi-chan? Mohla bys na chvíli?“ Orin vstoupil do místnosti a posadil se vedle dívky na postel.
“Co potřebujete, Orochimaru-sama?“ zeptala se monotónním, bezvýrazným hlasem.
“Máš nějaké potíže, viď?“ Tak takovýhle pokus o „milé chování“ od něj teda nečekala.
„Eh…ne…“ Jestli si myslí, že… tak má stejně smůlu.!
“Vždyť mě se můžeš svěřit…“ syčel jí dál do ucha, až jí to štvalo.
“Ale mě nic není!“ křikla, nemělo to valný účinek. Ani nevěděla jak, už jí držel kolem ramen. Zachvěla se odporem. Fuj, Orouš na ní sáhnul…musí se pak vydezinfikovat..!!!
Hadí sannin byl ale očividně úplně jiného mínění. Plazil se po ní dál jako…had.
“Můžete mě pustit..?!“ marný pokus, držel dál.
Něco zamumlal, v tu chvíli jí přestaly poslouchat svaly. Nemohla se ani hnout…paralyzující jutsu!
“Tak, a teď je ta vzpurnost konečně pryč…“ zamumlal Orohad spokojeně a veeelmi pomalu jí jazykem olízl obličej. Zavřela raději oči, věděla, že proti tomuhle jutsu je bezmocná. Navíc…Orin neví, že se změnila… tenkrát…tehdy… tehdy jí nevadilo, když jí používal jako…objekt jistých ošklivých choutek. V duchu plakala, nechtěla, aby se tohle stalo. Ale teď…už tomu nemohla zabránit.
Nebo možná…???
Soustředila veškerou chakru na jediný cíl… a po několika minutách hnusného olizování a úporného snažení…byla volná. Hádě přelétlo místnost a narazilo do zdi.
“Vidím, že dneska nemáš náladu…“ broukl uraženě a odešel.
Oddechla si. Teď opravdu nechtěla…být obětí chlípného hada.

Znovu stála v kuchyni u sporáku a vařila oběd. Ne, tady ji to nebavilo. I když si uvědomovala, že vařit tady je nejspíš stejné jako vařit v Akatsuki, stejně si nemohla pomoci…
…tam jí vařit bavilo a tady ne.
“Sagi?“ ozvalo se ode dveří.
Stál tam Kabuto a čekal, jestli odpoví.
“Co je?“ otočila se na něj.
“No…jestli nechceš pomoct…“ řekl.
“Ale jo…mohl bys prostřít? Díky.“ Usmála se na něj.
První člověk, co na ní od jejího návratu vlídně promluvil…snad i bez vedlejších úmyslů.

Kabutovi bylo dívky líto. Nemusel ji, to byla sice pravda…ale viděl, že trpí. Nejspíš byla šťastnější tam než tady a Orochimaru je asi opravdu pitomej, že to nevidí. Chtěl jí nějak pomoci…vždyť kvůli němu je teď tady. Kdyby byl tenkrát…mlčel a třeba i nakukal Orochimarovi, že je opravdu po smrti a že její tělo nenašel…
A pak ho to napadlo. Vždyť ona je asi zamilovaná…! Ale proč zrovna do člena Akatsuki, to pochopit nemohl. I bez paměti snad musí vidět, co jsou ti chlapi zač, nebo ne…? Nebo se snad mýlil..? Nebo mu snad Orochimaru o nich lhal…?
To bylo po dlouhé době poprvé, co si připustil lidské pocity. Lítost a tak podobně…
To bylo poprvé, co zapochyboval o svém pánovi. A také poprvé, co se staral o štěstí jiných…
Rozhodl se, že jí řekne pravdu. I to o té černovlásce.

„Oběd…“ řekla Sagi a postavila talíř před Orochimara. Podíval se na ní, nic neřekl a pustil se do jídla. Zanedlouho dostali svůj příděl i Sasuke s Kabutem.
“Díky…“ nejspíš jenom brýlatý měl kapku slušného vychování.
Sagi odešla do kuchyně a jedla svojí malou porci. Tady jí nepříslušelo místo u stolu. Dřív jí to nevadilo, ale Akatsuki jí brali jako právoplatnou členku. Tady…tomu tak nebylo. Zde pro ně byla jenom něco bezcenného…jako kus nádobí nebo nábytku. Něco, co snad ani nesmí mít vlastní city. Něco, do čeho si můžete kopnout a ono vám to na oplátku nevrazí facku. S tímhle postavením se nechtěla smířit. I ona je živá bytost a nezaslouží si, aby s ní tak jednali. Kdyby měla kam jít, utekla by. Ale v Akatsuki ji nikdy znovu nepřijmou a vešla-li by do některé ze skrytých vesnic, nejspíš by ji zavřeli do vězení… Musí již zůstat tady…
“Sagi, musím s tebou mluvit.“ Kabuto vešel do místnosti a zavřel dveře.
“Co potřebuješ?“ v jejím hlase bylo slyšet zoufalství.
“Víš…chci ti říct pravdu… o té holce.“ Nervózně polkl a čekal na její reakci.
“Pravdu…?“ nechápala. „O jaké holce?“
“Víš, o té černovlásce, co byla v Akatsuki…“ začal.
“Cože?“ nevěřila svým uším.
Takže…ono za tím něco bylo?
On snad Zetsu opravdu nic…nic…
…ale proč tedy…?
Vypadalo to tak věrohodně!
Miliony otázek začaly dívce vířit hlavou.
Miliony otázek a příliš málo odpovědí.
“Povídej,“ pokynula Kabutovi a čekala, co z něj vypadne.

Poznámky: 

Další díl Kytičky na světě...
asi maličko kratší, ale prostě jsem to useknout musela a basta xDDD
Příště se Sagi dozví pravdu o Mei a podíváme se, co té holce udělá Kytička xDDD

4.847825
Průměr: 4.8 (46 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2021-02-10 18:05 | Ninja už: 2894 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia Pre V:“ Sagi konečne začala pochybovať o svojom unáhlenom konaní, človek asi fakt potrebuje čas. A ľútosť voči vlastnej blbosti poznáme asi všetci Laughing out loud Oro je úlisák a ešte aj chlipník, čo s ňou len predtým stváral? Shocked To Kytička je určite lepšia. Fíha, Kabuto si dajako vstúpil do svedomia. Tak Sagi nie je rovnocenná, keď nemôže sedieť s Orom pri jednom stole? To sú teda móresy OMG! Vážně nevím, co dál... Kabuto sa jej rozhodol povedať pravdu o Mei, asi sa predsa v tom sirotinci dačo naučil, však to bolo milé decko Smiling To ten zloduch Danzó len širil zlo, všetci vedia, že ho neznášam Bad

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, So, 2016-08-20 09:01 | Ninja už: 4423 dní, Příspěvků: 2097 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

MISE L: Fuj, ona je obětí Orochimarovy zvrácenosti ble. Určitě dostanu osýpky. To bych teda nechtěla. Nicméně by mě opravdu zajímalo, jak se Orochimaru stravoval. Potažmo i Sasuke a spol. V anime nikdo nikdy nic nevařil ani nejedl, ale nějak se stravovat museli. Měli nějakou kuchtu?

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2016-02-27 18:38 | Ninja už: 4398 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise V:
Kabuto v roli šlechetného zachránce, to se hned tak nevidí. Líbí se mi ta úvoní pasáž, kde jsou vylíčeny Saginy pocity a despotický slizoun Oročimaru. Škoda těch pravopisných chyb (mě/mně, jí/ji, chybějící mezery za trojtečkami).

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Furika
Vložil Furika, Po, 2009-11-16 21:59 | Ninja už: 5944 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

fujky fuj, Ori v "náladě" Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Po, 2009-06-08 09:18 | Ninja už: 6109 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

dnes večer by měl být další díl Smiling Moc děkuji za skvělé komentáře... dodáváte mi sílu psát dál.

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele GoGí_í
Vložil GoGí_í, Po, 2009-05-04 15:05 | Ninja už: 6033 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

super!! Mrk

Obrázek uživatele sasukedark
Vložil sasukedark, St, 2009-02-11 20:50 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

Trochu kritiky :''Ziane iole , teasi ho no jaikea tasimei.''

''Super poviedka , tesim sa na dalsi diel.''

Feed !Laughing out loud Food

Missing ninja of konohagure and the leader of shadow division-Chybjejici ninja z konohy a velitel stinove divize.Spamovanie , kamulfazovanie nadavok,a upozornenia.

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Út, 2008-12-23 22:16 | Ninja už: 6106 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

super dalsi dilek Laughing out loud

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, St, 2008-12-17 22:35 | Ninja už: 6152 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

hustý už se těším na další dílek

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Po, 2008-12-15 22:22 | Ninja už: 5984 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Litovala, že nemlčela a nevyslechla ho.
Litovala, že odešla.
Litovala, že je teď zde.
Litovala, že je…blbá.

Tohle mi dostalo - hustá charakteristika Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-12-15 15:49 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Bude se jíst? Laughing out loud Už se těším na další díl Eye-wink

Obrázek uživatele Hikari-chan von Original
Vložil Hikari-chan von..., So, 2008-12-13 22:56 | Ninja už: 5980 dní, Příspěvků: 298 | Autor je: Prostý občan

sakra..takhle blbě to ušiknout *naoko je naštvaná*,jinak svěloučkej díl tarush..jenom mě kdyby lízal OroXicht..tak se pobliju a schytám takovou barvu,který bych se na celym těle nikdy nezbavila..

> Všechno bude ..až na ten můj rozum.>.<
>Nedůvěřuji velbloudům a všeobecně nikomu, kdo dokáže týden nepít!.
>Miluju svůj Avatar.. Miluju Ikuta a tady mu to sluší :***** Z lásky_Z lásky
> Neumim kreslit ,neumim psát,ale za to umim pěkně nas*at xDD
> Spam Netrpělivost a Pomelej Net Forewáá


Obrázek uživatele Lucishka
Vložil Lucishka, So, 2008-12-13 21:08 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

klása... pls dalšíííí Smiling

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, So, 2008-12-13 20:44 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

jashinkote,chudak Sagi,me by zabilo,kdyby me zacal oblizovat Orin**ohlizi se za sebe,jestli tam ten chlipnik neni**Kabuto a city?dva svety,ktere se nikdy nesetkaly, a nyni se setkaly?wow,to bude jeste zajimavy!proste super dilecek

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, So, 2008-12-13 20:20 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Krásné, bezva dílek Smiling

Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, So, 2008-12-13 20:06 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

NÁÁÁÁDHERNÉ! Došla mi dneska zase všechna slůvka.
SUGOI!

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, So, 2008-12-13 20:02 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

Tarush jak ty to děláš? Že mi pokaždé zvedneš náladu?

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele kytty
Vložil kytty, So, 2008-12-13 19:58 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Kawai dílek Tarush. Doufám že nebudu(nebudeme) mc dlouho čekat na pokráčko =D

Obrázek uživatele Rin n_n
Vložil Rin n_n, So, 2008-12-13 19:57 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

Chlípný had... akoze Laughing out loud super dielik Smiling