manga_preview
Boruto TBV 09

Změní se jim život

Dnes je to přesně dvacet let od chvíle, kdy jsem si prožil tuhle důležitou chvíli já. Taky jsem tenkrát seděl v lavici a s nadšením hleděl na učitele, který mě měl učit jak být správný ninja. Stejně jako ty děti dnes. A ty děti mají v očích stejné nadšení. Byt shinobi... to jsou jejich sny a díky těm snům, jim teď v očích hoří plamínky odhodlání. Další generace dětí s ohnivou vůlí nastupuje do školy, která jim naprosto změní život...
„Vítejte na Akademii, budoucí ninjové a kunochi.“ pronesl jsem s úsměvem.
„Jak jistě víte, aby jste se mohli stát shinobi, musíte složit maturitu. A ikdyž je ta zkouška ještě daleko, předem vám říkám, že bez práce ji neuděláte. Pokud jste si mysleli, že být ninjou je procházka růžovým sadem kvetoucích sakur, pak jste si to mysleli špatně. Ninjové jsou tu proto, aby chránili lid. Musejí udržovat mír a zajišťovat pořádek. Být ninja není nic pro slabé. Pro lidi bez silné vůle není ve světě shinobi místo. Co vůbec o shinobi víte? Víte vůbec, čím chcete být?“ zeptal jsem se a k mému potěšení do vzduchu vystřelilo několik paží. Ukázala jsem na jedno děvče.
„Ninjové se ničeho nebojí.“ řekla.
„Myslíš? Ty jsi Ino z klanu Yamanaka, že? Myslíš, že když jde tatínek na misi, že se o vás s maminkou nebojí?“ Blondýnka se zamyslela.
„Asi bojí. Nedávno říkal, že mě hrozný strach.“ prohlásila zamyšleně.
„Tak vidíš, ninjové se bojí.“ usmál jsem se a ukázal na další dívenku, která se hlásila.
„Shinobi neukazují své city. Nikdy nepláčou.“ řekla růžovláska.
„Haruno Sakura, pokud se nemýlím. Když shinobi to mají těžké. Neměli by dát najevo co cítí, protože jejich nepřítel by toho mohl využít, ale... Když ti před očima zabijou kamarádku, těžko se slzám ubráníš.“ Většina dětí na mě vykulila oči a některé se schoulili do sebe, jakoby se chtěli schovat před tou pravdou.
„Zní to krutě, ale tak to prostě je. A já nechci, aby ta pravda na vás padla až ve chvíli, když uvidíte někoho umírat. Často se stává, že misí shinobiho je někoho zabít nebo vraždě zabránit. Ano, i hodní shinobi musí zabíjet. Na tomhle světě jsou lidé, kteří si zaslouží smrt a kteří musí zemřít. Smrt je něco, čeho se většina lidí bojí a ninjové nejsou vyjímkou. Ale možná je dobře, že se smrti bojíte, protože pak jste opatrní a uděláte cokoliv, aby jste neumřeli. Někdy se však stane, že některý z vaši přátel zemře a vy se s tím musíte smířit. Musíte si uvědomit, že každý jednou umřeme a pokud on měl zemřít zrovna v tuhle chvíli, pak na tom nejspíš něco bude a je lepší to tak nechat. Věřte, že smrt je začátek nějakého krásného života bez válek a utrpení. Jako shinobi toho hodně uvidíte a zažijete. Ne všechny vzpomnínka však budou dobré a některé by jste si nejraději vymazali. Dosud jste byli dětmi, teď jste se však dali na cestu, která je dlouhá a velmi těžká. A smysl toho, proč je ta cesta taková jaká je, ten budete hledat dlouho a vaše studium tady vám v tom má pomoct. Ale dost už por dnešek. Teď běžte domů a přijemný zbytek dne.“ usmál jsem se na své nové studenty. Budou silní, cítím to. Některým se po tváři mihl strach, ale jsou to přeci děti ze Skryté listové vesnice a jako takové mají ohnivou vůli. Tu vůli, s jejíž pomocí se stanou vynikajícími ninji. Věřím jim, protože to oni budou v budoucnu hájit čest Listové a díky nim budou ninjové se znakem naší vesnice na čelence uznáváni jako ti nejlepší.

Poznámky: 

Ehm... radši mlčim. Poslední dobou píšu ještě podivnější podivnosti než obvykle a to jsem si myslela, že už to nejde. umí někdo říct tolika slovy nic? Díky za přečtení a komentář by mě potěšil.

4.88889
Průměr: 4.9 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Út, 2009-01-13 21:04 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Ailenko, ty tvoje poznámky.. Až mě s nma vytočíš, to budeš koukat Eye-wink Tahle FF je zase krásná. Jak to jen děláš?

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-11-21 00:56 | Ninja už: 6000 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Pfff...Ailen zase perlí se svýma duchaplnýma poznámkama xD Hele! Aileňuše! Radši je tam nepiš xD a nech an čtenáři, ať si rozhodne, jestli se mu to líbilo nebo ne Smiling
Mě se to moc líbilo Smiling

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Čt, 2008-11-20 20:08 | Ninja už: 5844 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Lidičkové hodňoučkovatí, já vám strášlivě děkuju. Smiling Fakt... FFkáři asi vědí jak moc takové milé komentáře povzbudí. A souhlsím s tím, že lež bolí více než pravda. Ale možná nejvíc bolí, když vám někdo milosrdně lže a pak vám řekne pravdu. To bolí fakt hodně... Sad
Ale zpět k tématu. Dííííííííííííkýýýýýýýýýýýýý. Smiling Laughing out loud


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Čt, 2008-11-20 15:33 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

ach jaj dalsia skvela jednorazovka a mne uz fakt dochadza inspiracia na pisanie komentov. bolo to skvele,moc sa mi to pacilo.

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Čt, 2008-11-20 15:30 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Několika slovy nic? Určitě umí. A umí někdo říct několika slovy všechno? Umí, to ty. Podstatu shinobiho... Zamíchalas ji do těch slov, tak krásně... Zamíchalas ji tam a já, když jsem si to četla, jako kdybych se sama připravovala na to, jak se stát shinobi. Pro přečtení tohohle jsem strašně dobře připravená...
Umíš strašně pěkně psát. O čemkoli bys psala, popsala bys to krásně... I ten žánr, co teď píšem ti moc jde (gomen, že mi to tak trvá, ale pořád mám krátký, ale nevhodný zarachy =/)... Prostě umíš krásně psát.
Konečně někdo píše o Irukovi ^_^
Za pět hvězdiček s pomyslnou velkou jedničkou do otakuovské knížky Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Ne, 2008-11-16 23:35 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Podivnosť? Já ti dám! xD Je to krásne...aj keď mám pocit že podobných poviedok som čítala v poslednom čase neúrekom...ale táto bola zase niečím výnimočná:)

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Hamano Ayumu
Vložil Hamano Ayumu, Ne, 2008-11-16 23:14 | Ninja už: 6165 dní, Příspěvků: 802 | Autor je: Prostý občan

B-o-m-b-a. Tedy Ailen ty válíš!Eye-wink Úžasné téma, co se zrodilo v tvé hlavě s parádním podáním nám, jak na stříbrném talíři se rovná tohle mistrovské dílko! Nějak jsem poslední dobou moc nečetla, ale tohle mě praštilo do očí a musím říci, že jsi mě touhle nádhernou jednorázovkou asi hodila zpátky na vlnu Laughing out loud
Jak už někdo napsal podemnou, pravda je krutá, ale je lepší, když ji známe a tak se sní můžeme lépe vyrovnat, i když někdy žádné přípravy nepomůžou, je lepší vědět na čem jsme než se houpat na vlnách iluzí.

Z láskyTak jo xD Dovoluji si dneškem sama sebe prohlásit za největšího Gaarofila na světě Laughing out loud
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!Z lásky

Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert
.

Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas

Obrázek uživatele JiTuŠaK
Vložil JiTuŠaK, Ne, 2008-11-16 21:53 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

Fešnýýýý.....

Obrázek uživatele Bleska.chan
Vložil Bleska.chan, Ne, 2008-11-16 21:42 | Ninja už: 6049 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Tohle rozhodně není podivné.
Povídka dává smysl, nepřeskakuješ a řekla jsi toho mnoho v podle mě krátkém rozsahu.
A takové "NIC" bych taky jednou chtěla napsat Eye-wink

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Ne, 2008-11-16 21:37 | Ninja už: 5954 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

pravda je krutá... leč správná, bolí, rve nám srdce, ale je lepší, když ji známe, než když nás někdo obelhává... přesně tak to v životě shinobiho i normálního člověka chodí, lepší pravda, nežli lež...

ale i lež je důležitá, nutná... a když se vše provalí, zabolí mnohem víc, než pravda...

snažím se nelhat, leč... stává se to... u téhle povídky ovšem lhářem nebudu, když napíšu, že ve mne něco zanechala, pořádně nevím, co... ale nějak... nějak mne přinutila zamyslet se nad naším životem, jeho smyslem... a vlastně... o tom... proč jsou na sebe lidé tak protivní...

děkuji ti...

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Ne, 2008-11-16 21:27 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

No, já nevím. Napsat tolika slovy nic? To nezvládne nikdo. A ani ty jsi to nezvládla. Pro mě tam toho bylo dost. Dost na další skvělou jednorázovku.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-11-16 21:18 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Taky máš ten pocit, že podivnosti který píšeš jsou čím dál podivnější? Laughing out loud Vítej v klubu.. akorát, já na téhle jednorázovce nic podivného nevidím.
Řekl jim pravdu. Pravdu, na kterou ještě nejsou připravení, a až si budou myslet, že budou, tak stejně ještě nebudou... protože jako děti být ani nemůžou... ehm, vidíš, kdo tady píše podivnosti xD
Pěkné, moc pěkné, Ailie Smiling

Btw - nic asi ne, ale něco, to jo. Ty Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-11-16 20:56 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

To tvoje mnohoslovné nic je moc zajímavé.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!