manga_preview
Boruto TBV 11

Pod maskou...10.část

Její tělo se prudce zhouplo. Pak bylo slyšet jen dusivé zachrčení… a nic… bylo ticho!
„Akane!!!“ vykřikl Sasuke ale odpovědí mu bylo jen šumění větru.
„A…akane…?“ zašeptal ještě jednou. Kann se začal jen hlasitě smát.
„Teď toho kluka pánové!“ poručil.
„Ale no tak! Já ještě neskončila!“ ozvalo se od šibenice. Všichni trhli hlavami a zvedli oči k provezu, který se nyní jen vznášel ve vzduchu. Na konci smyčky ho držela drobounká ruka dívky.
„Ty… ty….“ Začal Kann ale nedopověděl. Akane totiž zlehka dopadla na zem a otevřela oči. Krásná zeleň doplňovala její bílé vlasy a velká nyní sklopená bílá křídla.
„Ty jsi… jsi.. anděl??“ vykřikl Kann při pohledu na zář obklopující její nahé tělo.
„Ne! To je zase má kekei genkai!“ odpověděla Akane a chladně přivřela oči.
„A právě teď zničím tvé šance na přežití!“ dodala a zvedla ruku namířenou na něj. Kann jako by zkameněl. Muži okolo se k nim rozeběhli. Akane zvedla i druhou ruku a místo na kana je rozpažila. Pak dala prsty prudce od sebe a z její obrovských křídel vyletělo nespočet peříček. Ty, ostré jako kunaie, letěli na ninji, kteří neměli šanci. Bylo slyšet jen bolestné výkřiky a těžké dopady na tvrdou zem. Kann vyděšeně hleděl na armádu která se jí rozpadala pod rukama. Sasuke, který nyní nebyl nikým hlídán se vyprostil z provazů a strhl si pásku z očí. To co viděl mu vyrazilo dech.
„Co si?“ vypískl Kann a zhrozeně na ní upíral oči. Akane, stále za letu peříček kolem sebe došla až k němu a přitáhla si ho rukou za tričko.
„Jsem tvá smrt!“ řekla klidně a roztáhla křídla. Celé tělo pokryté bílou mlhou se zvedlo do vzduchu. Stejně jako ruky kterou svírala Kanna. Když už byla asi metr ve vzduchu zvedl se i Kann. Nevnímala jeho prosebné, strachuplné ani výhružné výkřiky. Doletěla až hodně vysoko nad sídlo a naposledy se na Kanna podívala.
„Do pekla s tebou!“ pronesla a její stisk ochabl….
***
„A….Akane…“ zachraptěl Sasuke a podíval se na ní když se její nohy dotkli země.
„Ano?“ otočila se na něj.
„Kde jsi?“ zeptal se Sasuke přímo.
„Mé jméno je Mikoto Kamizuki! Pocházím z deštné vesnice proto jsem se v té vesnici tak vyznala… mám kekei genkai našeho klanu Tsubasa! Má matka nebyla kunoichi a jmenovala se Suki. Můj otce Sužuji byl z klanu Kamizuki a měl taky tohle kekei genkai! Byl nejuznávanějším ninjou v deštné! Má mladší sestra Mitoko nic nezdědila! Celý můj klan zahynul před třemi roky, když mi bylo 15 a zabil je Orochimaru a Sasuke Uchiha! Teď o mě víš všechno!“ podívala se na něj. Sasuke nevěděl co říct.
„Už víš proč jsem vždycky chtěla být sama na misích?“ otázala se. Sasuke přikývl.
„No nic… náš úkol ještě není hotov! Měli by jsme vyrazit!“ řekla a otočila se k němu zády. Přes mlhu obalující její tělo zazářil jakýsi znak na jejích zádech a všechna mlha se do něj vsákla… stejně jako zmizeli křidla.

Akane chviličku stála jen nahá, pak se ale její oblečení začalo pomaličku objevovat a její vlasy nabírat zase hnědý odstín. Tiše a ledově vykročila přes mrtvá těla k velké bráně na konci nádvoří. Sasuke za ní šokovaně hleděl. Právě zabila muže co by byli schopni porazit listovou a ani to s ní nehne. Nakonec se sebral a vyrazil za ní. ***
Šli tiše přes les a ani jeden si nevšímal toho druhého. Sasukemu běhali v hlavě myšlenky všeho druhu a snažil se si udělat v nich pořádek. Akane šla sice s hlavou sebejistě zpřímenou, její duše však byla zraněná. Bylo jí najednou divně… když někoho zabila nikdy už se nikdo nedozvěděl jak to udělala ale teď… byl tu on! A ona nevěděla jestli se mu se svým problémem svěřit… co když se jí bojí? Nebylo by to poprvé!
Dál zadumaně šli a oba se zmítali v toku svých myšlenek.
„No…Nori?“ pípla najednou Akane když procházeli přes louku plnou podzimních květin. Sasuke zvedl překvapeně oči.
„Já… chtěla … no víš…“ byl z ní naprosto vedle. Byla najednou tak nesmělá a působila až zranitelným dojmem. Přešlapovala na místě a jednou rukou se držela za loket té druhé. Oči sklopeny k botám.
„Bojíš se mě?“ pípla nakonec a prudce se ne něj podívala. Sasuke hned nevěděl co říct. Prostě jen stál a němě na ní zíral. Nasucho polkla a zavřela oči. Z pod víčka jí stekla malá, sotva viditelná slza. Sklopila znovu hlavu.
„Akane já…“ chtěl Sasuke něco říct.
„To je v pořádku! Já to chápu!“ přerušila ho a celá se rozklepala.
„Ne! Chtěl jsem říct že bych se tě nikdy nebál protože… protože…“ Akane k němu zvedla oči. Nevěděl jak to říct. Proto sebral veškerou odvahu a přitáhl si jí k sobě. Netrvalo ani setinu a jeho ústa se s těmi jejími spojila v něžný polibek. Akane hodlala prudce vzdorovat jenže to se prostě nedalo. Sasuke se od ní maličko odtáhl.

„…protože tě miluju!“ zašeptal tiše. Ještě hodnou chvíli stáli pouhých několik centimetrů od sebe a jen na sebe tiše zírali.
„Akane já… slibuju ti že se vzdám pomsty… kvůli tobě…. Jen buď prosím se mnou!“ šeptal jí do vlasů. Akane nevěděla co dělat… tohle se jí ještě nikdy nestalo.
„Nevím co to se mnou je…. Nikdy se takhle nechovám! Nevím cos to se mnou udělala ale já… už nechci! Jak to že jsi tak jiná než ostatní??“ dodal a zadíval se jí do očí. Akane na něj jen mlčky hleděla.
„Začneme znovu… někde jinde!Jen my dva! Ne u anbu, ne jako Akane a Nori….. začneme od začátku!“ vychrlil ze sebe Sasuke a pohladil jí po tváři. Nevěděla co říct… rozum křičel ať jde od toho… ale srdce… srdce chtělo.. a bylo silnější! Akane s úsměvem přikývla.
„Dobře… dobře!“ usmála se a taktéž ho pohladila po horké tváři. Sasuke se usmál.
„Ale.. ten úkol by jsme splnit měli!“ kývla Akane. Sasuke byl teď naprosto mimo. Bylo mu všechno jedno a tak slepě přikývl. Znovu vyrazili na cestu…
***
„Kudy teď??“ Otázal se Sasuke když stanuli před rozcestníkem na palouku. Akane jen pokrčila rameny.
„Já nevím…“ řekla a rozhlédla se kolem.
„Vy dva už nepůjdete nikam!“

Poznámky: 

Nebudete mi to věřit ale tohle je možná předposlední díl xDD já už toho mam dost!! Piliko uklidni se!!! Furt píšu akorát nechutný slaďárny který se nikomu nelíběj! Fuj tajble!! xDD ještě že to brzo skončí xD

4.87234
Průměr: 4.9 (47 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2018-07-08 23:39 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise L3: To se nám to nějak víc a víc motá. Ale to je jedině dobře. Hlavně Sasukeho zbabělost říct jí celou pravdu. Ono to není lehké, přiznat pravdu, radši ji říct hned, než následky poté se stanou ještě strašlivějšími a destruktivnějšími. Snad to nebude Kabuto, jinak je to v kelu. jdu to vypátrat...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2016-02-08 20:28 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Mise V: Ach ta romantika, ach to klišé, skoro to bolí.
Ono dobře napsat romantiku chce něco víc. Tady je to moc uspěchané, nevěrohodná láska na první pohled, navíc od lidí, kteří by se na misi měli chovat rozumně a místo toho přestávají myslet.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-10-17 20:29 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to je tak nádherné, čtu to se zatajeným dechem

Obrázek uživatele wal
Vložil wal, Út, 2010-04-13 23:10 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Néé mě se to líbííí.... moc, moc a moc! A to nesnášim Sasukeho!...

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, St, 2008-11-12 19:07 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

nikomu sa nelúbia?za tot by si si zaslúžila 25 na zadok! Laughing out loud a dovolím si nesúhlasiť s tým fujtajblom,náhodou ti to ide na perfektnú: Kakashi YES
a ked ťa z toho bolia zuby chod radšej ku zubárke či nemáš kaz Sticking out tongue
a posledné otravovanie:VINIKAJUCE! Smiling

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Lucishka
Vložil Lucishka, Ne, 2008-11-09 17:45 | Ninja už: 5723 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

co??? už konec???... náhodou třeba mě se to děsně líbí píšeš náhodou hezky Smiling

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, So, 2008-11-08 21:21 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

ale čoby, každému sa to páči a mali by byť aspoň ďalšie 2 diely, lebo do jedného by si to všetko nenahustila

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, So, 2008-11-08 21:16 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Tak napínavý, tak napínavý..ja to asi nepřežiju Laughing out loud

Obrázek uživatele Shiwa
Vložil Shiwa, So, 2008-11-08 21:14 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

předposlední díl??? Co?Sad a já si to tak zamilovala Smiling

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, So, 2008-11-08 21:06 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Super, Pilííí °-°
A slaďárny jsou potřeba, i když jsou sladký xDD.. takže piš dáál, pls... zajímá mě moc, jak bude Akane, teda neAkane, reagovat na Sasíka ^^


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling