manga_preview
Boruto TBV 09

Pod maskou...9.část

Akane jen překvapeně mrkala, pak se ale maličko pousmála a zabořila obličej do jeho ramena.

„Nesmíš si to tak brát! Život je holt někdy hnusnej!!“ řekl Sasuke po chvíli. Akane se od něho odtáhla a zavrtěla hlavou.

„Život není hnusnej.. to jenom lidi jsou sv*ně!“ podotkla. Sasuke nic neříkal. Zase se posadila a zády se opřela o studené mříže.

„Můžu se na něco zeptat Nori?“ promluvila do ticha. Sasuke nejdřív nepochopil o koho se jedná, pak si ale vzpomněl a přikývl.

„Proč… jsi se přidal k anbu?? Já ti to už řekla… co ty??“ pohodlně se usadila a upřela na něj mechové oči.

„No… asi ve čtrnácti jsem udělal takovou jednu blbost… kvůli tomu že mi bratr vyvraždil klan jsem odešel z vesnice hledat sílu… nechal jsem tam lidi co byli mí přátele.. v té době jsem to ale ještě neviděl… až po několika letech mi to došlo! Mí přátele… Naruto hlavně, mě hledali. Ale já je nevnímal! Myslel jsem jen na sebe a na svůj cíl. Po několika letech jsem se rozhodl že od toho muže u nějž jsem se učil odejdu… nedokázala jsem se ale vrátit do Konohy… Nemůžu po tom všem… po takový hlouposti! Proto jsem přišel k Anbu! Mohu pomáhat své rodné vesnici… a nikdo nebude vědět kdo jsem… nikdo mi nebude vyčítat co jsem udělal!“ Sasuke měl ulehčený pocit. Konečně se někomu svěřil. Mohl mluvit a nebát se toho že se mu Akane vysměje.

„Není hanba upadnou, ale příliš dlouho ležet!“ prohodila tiše Akane ale tak aby to slyšel.

„Když… já se toho bojím!! Bojím se pohledů, hnusných řečí… ponižování…“ sklopil oči Sasuke a zaujatě rýpal nohou v zemi.

„Nikdo tě nemůže ponížit, když mu to nedovolíš!“ pousmála se Akane. Sasuke se na ní překvapeně podívá.

„Jestli to byli tvý pravý přátele budou rádi že jsi zpět! Nebudou koukat na to co byla ale na to co je! Stačí když se dokážeš omluvit! A přiznat svou chybu… pohledů, zlých jazyků a ponižování si nevšímej! Ale… pokud se chceš skutečně vrátit… měl bys zapomenout na svou pomstu! K čemu ti je?? Co jsi kvůli ní dosáhl?? Jen toho že jsi nešťastný!! Proč se chceš pomstít?? Podívej kam tě to dohnalo!!“ Akane se nahnula a chytila ho za ruku.

„Když…. Já nevím… vždyť… nikdy jsem neměl jiný cíl proč žít… nevím jestli to zvládnu!“ vzdychl Sasuke. Akane mu dlaní zvedla obličej a jemně se pousmála.

„Zvládneš! Já ti věřím!“ řekla.

„Vážně??“ zazářilo Sasukemu v očích. Akane kývla.

„A…nechceš… mi pomoct?“ dodal a s nadějí v očích se na ní podíval. Akane nejdřív překvapeně zamrkala ale pak maličko kývla. Sasuke se šťastně usmál.

„Ou… to je ale lásky!!“ oba otočili oči k dveřím cely. O mříže se s úšklebkem opíral Kann. Akane se na něj výhružně podívala a Sasuke se postavil před ní.

„Ale no tak chlapče!!“ ušklíbl se Kann a nechal zavolat několik mužů.

„Já jí nechci ublížit! I když… vlastně ano… chci jí zabít!!“ pousmál se škodolibě a nechal otevřít dveře. Jak Sasukeho tak Akane svázali a Sasukemu speciálně zavázali oči.

„Slyšel jsem o tobě… a tvém kekei genkai!!“ usmál se Kann a nechal je oba vyvést ven.

„Sakra!“ usykl Sasuke a snažil se vyprostit z provazů ale marně. Akane šla klidně, se zpřímenou hlavou. Oba je dovedli až ven na veliké nádvoří. Uprostřed cihlyčkového chodníčku stál kůl, pod ním stolička. Z kůlu visel silný, lýkový provaz dole zavázaný do kličky.

„Středověká smrt oběšením?“ ušklíbla se Akane.

„Dávám přednost brutálnímu umučení ale… ty se mi líbíš takže to udělám rychle a skoro nenásilně! Nebo jestli chceš… na druhém nádvoří mám gilotinu!“ usmál se sladce Kann. Akane taky nasadila úsměv.

„Ne.. šibenice bude stačit!“ kývla.

„Tak pánové….vemte toho kluka!!“ nakázal Kann.

„Moment… dáma má přednost!“ zavrtěla hlavou Akane a stoupla si před Sasukeho.

„Oh… nechceš vidět svého milovaného skonat??“ chytil se za srdce Kann a s přehnanou ironií začal vzdychat. Najednou ale přestal a podle se ušklíbl.

„Dobře tedy!! Pověste ji jako první!!“ vykřikl a začal se ďábelsky smát.

„Ne!!“ vykřikl Sasuke ale Akane se k němu otočila.

„Neboj se!“ šeptla mu do ucha než ji stačili chytit. Pak už jí jen roztrhli provaz na rukou a dovedli na stoličku. Jeden z ninjů jí prostrčil hlavu oprátkou a druhý jí držel.

„Nějaká poslední věc?“ usmál se Kann.

„Jo! Vlastně jsou dvě… nejsi tak chytrý jak si myslíš… a pokud víš vše o Norim o mě určitě ne!“ usmála se ale jeden ze shinobi jí podkopl stoličku. Její tělo se prudce zhouplo. Pak bylo slyšet jen dusivé zachrčení… a nic… bylo ticho!

Poznámky: 

Mno... zase jeden díl kdy bych si nejradši dala cistron páč mě z toho jak je to sladký bolej zubi!! xD chtěla jsem to udělat delší ale zase... ráda končim věci neurčitě xD proto by měl novej díl přibýt zítra xDD

4.884615
Průměr: 4.9 (52 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2018-07-08 23:29 | Ninja už: 5720 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise L3: Zase budu trochu rejpat, proč Akane nedošlo, že je to Uchiha Sasuke? Přece o vyvraždění klanu a vlastně dvou přeživších musela vědět naprosto celá Konoha a jistě i celý ninja svět. Jen mě to trochu trklo do hlavy. Jinak to hezky odsejpá a ukončuješ to vždycky v tom nejlepším, což je dobře.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2016-02-08 20:25 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Mise V: Takže si hraje na drsňačku až do konce. Jasně neumře. Jinak takové klišé a kýč. Těsně před smrtí ho donutí změnit svůj život protože ji miluje (a zná ji jak dlouho, týden?)

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Po, 2010-10-25 21:37 | Ninja už: 5025 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

ááá gilotina, moje obíbená z VFR Smiling já bych dala předniost katovi xD je víc krve Smiling

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-10-17 20:23 | Ninja už: 5534 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

bude v tom háček Laughing out loud

Obrázek uživatele Rinushqaaa
Vložil Rinushqaaa, So, 2008-11-22 22:03 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

nieeee..zasa w tom najnapinawejšom..už sa newiem dočkať pokračka...

Obrázek uživatele Orino
Vložil Orino, Po, 2008-11-10 21:19 | Ninja už: 5684 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Pěstitel rýže

Týýjo ..... mělo by se zakázat zastavovat to v tom nejnaapínavějším.... neni na tom ňákej zákon???.....XD..... Jinak krásnej díl....

*Noblesse Oblige*

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, So, 2008-11-08 18:20 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

uaaaa nie este nieeeee.....preco to musi zase koncit?!

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-11-08 01:00 | Ninja už: 6001 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Stejně jako u Generace, zredukuj trochu ty vykřičníky. Zní to zvláštně, když píšeš že šeptá, ale zároveň jsou tam vykříčníky Smiling
Ale jinak se mi to moc líbí...a ten konec *tahá ji za uši!*

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Pá, 2008-11-07 23:37 | Ninja už: 5759 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

mně to přijde strašně vtipný xDDD.. asi jsem cvok ^^.. a tý ironie tam, já jí miluju *-*.. prej usmála se a šibenice bude stačit xD.. Akane musí bejt asi na mol xDDD.. nebo až přehnaně odvážná bo si vážně věří xDDD...
Super, skvělý, vtipný a úžasný + ten Sasík tam xDD
Těším se na další, Pilííí xD


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Shiwa
Vložil Shiwa, Pá, 2008-11-07 21:56 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

áááá panika.. co se bude dít? co se bude dít?? Já si nervozitou snad okoušu všechny nechty Laughing out loud

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Pá, 2008-11-07 21:49 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

super, už som sa ho nevedel dočkať

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Pá, 2008-11-07 21:39 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

oooo! Jak Akane řekla, že dámy maj přednost! To mě dostalo! Začínám ji mít rada... xD Öh... jsem zvědavá, jak se z toho dostane xDD