manga_preview
Boruto TBV 09

Zemřít pro budoucnost 019-Musíme zmizet, hned teď!!

Co…co to není možné.‘‘ Opakoval stále dokola.
Na pár minut nastalo ticho dokud sebou Sasuke nemrskl na zem. Sakura tak stála jako přibitá, jeho reakci nepochopila. Ani ona neomdlela, když to dozvěděla. Klekla si vedle něj a snažila se ho probudit, párkrát ho propleskala, ale nic.
„No tak tohle mi nedělej.‘‘ Zoufala, co teď s ním.
Začala přemýšlet, jen doufala, že na něco příjde, snad. Znovu s ním zatřásla, znovu propleskala, stále nic. Začala se obávat, že se snad neprobere.
„Vo…..du….. prosím…….‘‘ Zadrmolil Sasuke. Alespoň, že je v pořádku. Sakura si oddychla, měla o něj strach, ale teď je načase řešit závažnější věci.
„Hned ti ji donesu.‘‘ Špitla a rozběhla se pro ni. Tu dobu než Sakura došla Sasuke přemýšlel.
„Co teď budeme dělat, měl sem se víc kontroloval, tohle nedopadne dobře.‘‘
Potom co doběhla nikdo z nich nepromluvit, oba přemýšleli, tohle není jen tak.

Na trénink jít už nemělo cenu, oba se vrátili zpět do koniny, celou cestu mlčeli, Sakura měla strach, on to nebude mít tak těžké jak ona. Litovala toho, neměla to dělat, ale teď je pozdě, už se to stalo.
„Půjdem ke mně.‘‘ Zavelil Sasuke a zahnuli do vedlejší uličku. Tohle byla jediná věta co za celou cestu řekl, nebyl ani schopen mluvit. To co se stalo, na to neměl slov.
Jediné co jim asi zbývalo bylo utéct, tohle nemohly jen tak někomu říct. Ale kdyby to udělali, měli by pěkný problém, který by snad ani nevyřešili.
Konečně došli, šli do nejbližší místnosti, kde se posadili. Jen čekali, kdo první naváže rozhovor. Stále však vládlo ticho tak se toho ujal Sasuke.
„Nesmíš to nikomu říct, zažádanou cenu!‘‘
„Proč?‘‘ Odporovala.
Takhle nic nevyřeší, sami to nedokážou, tak proč.
„Existuje někdo, kdo chce za každou cenu zabít všechny Uchihy.‘‘ Vysvětlil ji a sklopil hlavu, nechápala to proč by to někdo dělal.
Pravda byla taková, on sám tomu člověku pomohl, smrt jeho klanu byl příkaz, stejně jako smrt Itachiho, teď mu on sám pomohl a tím i zajistil smrt svému potomku. Připadal strašně, větší chybu udělat nemohl.
„Co… co se děje?‘‘ Vyptávala se zmatená Sakura. Jaký člověk, co se tu děje.
„Sakuro, musíme utéct.‘‘ Naléhal a chytil za obě ruce. Stále byla zmatená na útěk ani nepomyslela, tak zlé to snad není. Byla si jistá, že v pořádku bude tady.
Netušila co mu má na to říct, jeho pohled byl zoufala, ona to tak strašně neviděla.
„Ale proč, já odsud nechci.‘‘ Řekla a donutila ho pustit její ruce. Tohle nechtěla, sotva je zpět a už by utíkal.
„Není jiná možnost.‘‘ Řekl a vstal.
„Dávám ti na výběr, buď půjdeš dobrovolně, nebo si tě vezmu sebou. Zítra odcházím nechám to na tobě,‘‘ dodal a zmizel pryč.
Ještě chvíli tam seděla, kdyby to řekl dřív někomu jinému bylo by to lepší, ale teď je pozdě. Tak a tak bude muset jít, ale kam vůbec?
Jediné co ji teď vrtalo hlavou bylo ten neznámí člověk o kterém mluvil. Co je zač?

Cestou domů přemýšlela, zda má odejít nebo ne. Teoreticky by odešla obou případech, jen jí zajímalo co by udělal, kdyby jít nechtěla.
Jako vždy první kam zamířila bylo WC, nevolnosti začali být horší a horší.
Máma naštěstí nevěděla, o ničem nic, což jsem byla ráda. Kdyby se to dozvěděla, zabila by ji.
„Sakuro co zase děláš v té koupelně?‘‘ Zavolala na ni.
„Jen se musím vykoupat.‘‘ Zalhala jsem a pustila jsem vodu, aby mi věřila.
„Jestli to tak půjde dál, tak bude venku i můj žaludek.‘‘ Zoufala a dál se věnovala záchodové míse.
Vana se za chvíli napustila, tak do ní vlezla, stejně se potřebovala odreagovat od všeho, teplá koupel bylo na to jak stvořená.
Jen když si do ní vlezla a slastně se ponořila po krk do vany, někdo ji zaklepal na dveře.
„Co je?‘‘ Vztekle zabručela a pomalu šla ke dveřím, po cestě na sebe ještě hodila ručník. Jakmile dveře otevřela dovnitř vešel Sasuke, vypadal strašně vyděšeně, nahánělo jí to hrůzu.
„Je ti něco?‘‘ Optala se ho s obavami, odpověděl jí však nebyl schopen.
„Pojď půjdeme ke mně.‘' Špitla jsem a odtáhla jsem ho k sobě do pokoje. Byl úplně celý promrzlí, zabalila jsem ho u sebe do peřiny.
„Musíme zmizet, hned teď!!‘‘

4.97143
Průměr: 5 (35 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2017-07-18 13:57 | Ninja už: 5720 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise L2: Tak to bude ještě hezky napínavé a poteče i krev? Strašně ráda se dočítám, že někdo umřel... asi jsem morbidní z toho jak čtu ty horory, ale nějak tomu přicházím na chuť. Jak na tvoji povídku, která je temnější než se na první pohled zdá a už začínám rozumět tomu názvu a proč si to tak pojmenovala... někdy jsou ty názvy tak nejednoznačné, až časem pochopí, co tím chtěl autor říci.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, Út, 2011-07-26 19:20 | Ninja už: 4663 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

oba se vrátili zpět do koniny... čo mala byť tá konina? Laughing out loud

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Po, 2008-12-08 16:25 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Moc, mc děkuji. nechtělo se mi odpovídat na každý komentář, mám teď fofr. K těm chybám, nemám teď momentálně WORD, takže to lepší nebude, ale od vánoc se to změní.

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Po, 2008-12-08 12:50 | Ninja už: 5704 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

a este som chcela ze e to fakt pekne ale tych chyb je tam prilis vela...skus si to trocha poopravovat.


Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Po, 2008-12-08 12:49 | Ninja už: 5704 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

ooo....co sa deje? preco ja zas neviem o com placam....rozvija sa to naozaj zaujimavo. idem dalej