manga_preview
Boruto TBV 15

Zemřít pro budoucnost 017-A je to v pr....čici

„Hmmm……‘‘ Protáhl se, měl strach, aby nevzbudil Sakuru, ale postel vedle něj byla prázdná.
„Kde pak jsi, zlato?‘‘ Zavolal do místnosti, odpověď žádná. Podivil se, kam mohla zmizet. Rozhlédl se po pokoji, ale prázdno. Ale co ho zaujmulo, byla hromádka oblečení, vedle postele.
„Asi je ve sprše.‘‘ Pomyslel si.
Dostal zajímavá nápad, co se jen jít nakouknout. Pomalu se zvednul a zamířil za zvukem padajících kapek. Navedl ho až do koupelny, jak se dalo čekat. Nenápadně nahlédl dovnitř, v místnosti byla pára, moc toho vidět nebylo. Jen tak podle své inteligence usoudil, že se skrývá ze sprchovém koutu. Ještě chvíli se rozmýšlel, zda se má kouknout. Hlásek v hlavě mu napověděl jen „koukni se, koukni‘‘ tak poslechl. Vstoupil dovnitř, a zamířil k sprchovému koutu. Pomalu natáhl ruku k dveřím, aby otevřel, ale otevřeli se sami. Vyjeveně hleděl na stvoření, které právě vylézalo ze sprchy. Musel se zhluboka nadechnout. Sakura na sobě momentálně neměla nic, což ho vzrušovalo.
„Uauuu….‘‘ Sykla jako přimražená se zastavila u východu, stejně jako Sasukemu se jí hlavou honilo několik velmi zajímavých nápadů.
Stáli tam ještě několik minut stáli hleděli jeden na druhého, spíš jen Sasuke valil oči. Jí to začalo být už trapné a tak mu skočila rovnou do náruče.
Urychleně jí přitlačil ke zdi a s její pomocí ze sebe stáhl zbytek oblečení co měl.
Vzrušením byl bez sebe, už nemohl dál čekat. Násilím ji roztáhl nohy, nebránila se.

„Sakuro.‘‘ Klepal na dveře venku Naruto, domluvili se spolu, že zaskočí na trénink spolu, stejně jako Sai ona tam nebyla. Znervózňovalo ho to, to snad ještě spí.
„Sakuro, no tak otevři.‘‘ Klepal znovu, začal být čím dá víc netrpělivý. Stejně jako Sakuke, zvolil cestu oknem, jediné co bylo jinak, bylo to, že po cestě neshodil žádnou vázu nebo něco podobného.
„Hmmmmm…… co se to tu stalo?‘‘ Pomyslel si, když narazil na první střep na zemi. Dál pozoroval cestičko vedoucí do jejího pokoje. Poslední střep se nacházel u její postele.
„Ach…‘‘ Ozvalo se v vedlejší místnosti. Podiveně se postavil, hodlal prozkoumat, kdo ty zvuku vydává.
„Ach...ach…‘‘ Ozvalo se znovu, tentokrát intenzivněji. Zvuky ho dovedly až k koupelně, váhal zda má vstoupit, ale risknul to.
Zdálo se, že přišel nevhod, jak předpokládal ty zvuky vydávala Sakura, momentálně přimáčklá ke stěně koupelný. Ten co jí na zdi přimačkával byl Sasuke. Oba vydávali zajímavé zvuky.
„Co ten tu dělá.‘‘ Divil se. Oba dva byli velice zaneprázdněni ani jeden si nevšiml Naruta, který je už několik minut sledoval. Zrovna byli v tom nejlepší, když Sakura otočila hlavu ven.
Ani se nepohnula, hleděla na něj z otevřenou pusou, čehož si okamžitě povšimnul Sasuke a přidal se k ni.
„Je to v pr…čici.‘‘ Řekl Sasuke. Nastala dlouhá minuta ticha, dokud se Naruto neotočil a nedal jim trochu soukromí. Sám tomu ještě smál, na tohle bude pamatovat dlouho.
Sasuke i Sakura se cítily trapně, cosi o nich teď pomyslí. Oba se začali oblékat, Sakura bohužel nechala své oblečení v pokoji, takže ji nezbývalo nic jiného, než jít jen v ručníku.
Když vyšli, Naruto byl opřený o zeď naproti, ihned po Sasukem vrhl vražedný pohled, v místnosti nastalo hrobové ticho. Sakura přemýšlela, jak nejlépe uvolnit atmosféru. Co však nečekala bylo to, že oba propadli v nezastavitelný smích, sama se k nim přidala.
„Pojď.‘‘ Vyzval Sasukeho a přitáhl ho k sobě, oba se dlouze objali. Sakura z toho byla šťastná, vše bude jako dřív, rozhodla se, že jim ponechá trochu soukromí a odešla si najít oblečení.

„Co to tam prosim tě bylo?‘‘ Optával se zvědavě Sasukeho, jen tak z legrace. Oba se usmáli, Sasuke byl trochu v rozpacích, rozhodně mu nebylo příjemné mluvit o tehle věcech. Ale co, je to přece jen mezi nimi.
„No bylo to jen takové přivítání na začátek.‘‘ Odpověděl pyšně Sasuke, jak si všiml, Naruto mu záviděl. Dělalo mu to dobře.
„Takže čekáš pokračování.‘‘ Zajímal s, ale ten raději neodpovídal, protože do místnosti právě dorazila Sakura, teď už oblečená. Stále myslel na to co se odehrálo v koupelně.
„Tak můžeme vyrazit?‘‘ Zeptala se jich.
„Vyrazit a kam.‘‘ Řekl za ráz Naruto i Sasuke, oba neměli potuchy kam půjdou.

Poznámky: 

5
Průměr: 5 (33 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2017-07-18 12:43 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise L2: Inflagranti, tomu se tedy říká shledání po letech. Minulost se nezdá, ale i tak je to hodně zajímavé a jsem zvědavá co se stane dál, že Sasuke i Sakura museli předstírat smrt... nebo se taky mýlím. Což se stává, ale hned mě napadlo zdali si Naruto takhle někdy představil sebe a Hinatu v koupelně... ale to sem nepatří. Beztak se uděje nějáké to drámo, aby to bylo napínavý, ale jaký?

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele UzumakiFenris
Vložil UzumakiFenris, St, 2009-10-28 19:51 | Ninja už: 5672 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Utírač Udonova nosu

He todle je fakt povedý jinak ten obrázek upe sedí xD to si delala ty?? xD

Obrázek uživatele Temiko-chan
Vložil Temiko-chan, Pá, 2009-01-30 19:48 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

Teda víš o tom že tohle byl jeden z nejvydařenějších dílů? Pokud ne tak ti to říkam! A víš o tom že v humoru by ses taky vyznamenala (o tom vypovídá i úža povídka A vše se změnilo)

Team 7? Tak to mám jasnou představu. SasuNaru spolu a Sakur(v)a mrtvá! xD Muhehe. Gomen příznivcům, ale já jí prostě nemám ráda! Důkazem nechť mi je moje průkazka v ASK! Nějak se mi s**e mezi Saskeho a Naruta. Jenom si poslechněte to: ,,Sasuke-kuun" -_-' Nevim jak vy, ale mě ten tón vytáčí. Shonen-ai 4ever!!! SasuNaru 4ever!!!(Njn já jsem hrozný prase, ale když oni jsou spolu tááák kawaii. x3) Deidara 4ever!!!(MY lowe!) Akačci 4ever!!!...

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Po, 2008-12-08 11:34 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

hehe....naruto pristihne sakuru zo sasukem v tom najlepsom a on sa len pokojne spyta co ten tu dela....skoro som umrela od smiechu hehe....tak nieco nadherne som dlho necitala...fakt dobre vydareny diel