manga_preview
Boruto TBV 15

Běžela. Běžela rychle. Utíkala, co nejvíce mohla, chtěla tomu utéct co nejdále. Utíkala pryč, pryč od toho bitevního pole, pryč od těch mrtvých, krve, trosek, milovaného. Teď už jí nic nezbývalo, nic, až na toho drobečka v její náručí, který hlasitě naříkal.
Zakopla o jednu z mrtvol a začala padat. Za pádu se přetočila a dopadla na záda. Hned se ale postavila a rozeběhla se zas.
Utíkala ulicemi a nevnímala paniku všude okolo. Čím více se blížila ke svému domu na druhé straně vesnice, tím méně ji pach krve a hořícího dřeva pronásledoval.
Konečně byla doma! Práskla ze sebou dveřmi a zajistila všechny zámky. V očích se jí zračila beznaděj a utrpení, za běhu na to neměla čas, ale teď se jí z očí začaly kutálet slzy. Sjela po zádech podél dveří až na zem a začala usedavě plakat, oči pevně sevřené a hlavu svěšenou.
Drobeček v její náručí začal opět plakat a ona otevřela oči. Rychle se zvedla a vyběhla do prvního patra a vešla do jednoho z pokojů.
Byl skromný, pouze skříň, postel pro dva, malá postýlka a něco málo z běžných doplňků, až moc skromný na to, s kým žila...
Položila miminko do postýlky a zabalila do dečky. Stále mu na bříšku byla vidět pečeť.
Uvědomila si, že má vyprahlo v krku, sešla do kuchyně a natočila si do skleničky vodu. Unaveně se skácela na židli a vypila sklenici na ex. Chvíli se dívala do dáli, pak ale svěsila hlavu do rukou a začala opět plakat. Všechno se to seběhlo tak rychle! Ještě před několika hodinami bylo vše naprosto v pořádku, ale pak se objevil a věci dostali rychlý spád. Všechno ničil, hroutil, zabíjel lidi, zabíjel ty, kteří bránili svůj domov, své rodiny, zabíjel ale i nemohoucí a děti! Všechny! I jejího milovaného...
Usedavě plakala a její hrudník se divoce zvedal a klesal, jak rychle dýchala a zajíkala se.
Uslyšela nějaký zvuk, podezřelý zvuk. S nádechem zvedla hlavu a zbystřila. Uslyšela nějaké hlasy ze shora. Slyšela, jak její dítě pláče. Zvedla se a rozeběhla nahoru.
Vrazila do dveří a zarazila se. U postýlky stála nějaká temná postava! Panenky jejích modrých očí se prudce zúžily, zprudka se nadechla.
Postava se zarazila, měla na sobě temný plášť s obláčky a na hlavě slamák. Pomalu otočila svou hlavu, přičemž rolničky na slamáku melodicky zacinkaly.
Zpod klobouku na ni pohlédly dvě rudě žhnoucí oči.
„Sharingan?!“ zašeptala zhrozeně a pohlédla do těch očí. Tělem jí projela bolest, ona zavřela oči a zatnula zuby. Po několika vteřinách to přestalo, vzpamatovala se a vyrazila k postavě. V ruce se jí objevil kunai, sekla jím, postava ucukla a vyrvala jí dítě z rukou. Poté se rozeběhla s drobečkem ke dveřím, odemkla a vyběhla ven.
Do nosu ji praštil chladný zápach krve, mísící se s horkou vůní hlíny, vzhlédla k nebi, začínalo pršet.
Uslyšela za sebou kroky a uvědomila si svou chybu, prudce se rozeběhla k lesu, a drobek začal opět naříkat.
Byla již kilometr za vesnicí, déšť byl už silný a máčel její krásné, rudé vlasy. Hlavu měla skloněnou, aby nepršelo na jejího synka, což jí ubíralo jak na rychlosti, tak na pozornosti a ona zakopla o jeden z kořenů.
Upadla, avšak děťátko stále pevně svírala v náručí. Z očí jí steklo několik slz.
„Máš dost?“ Ozval se za ní chladný hlas, který byl tak tichý a zároveň ostrý, jako právě nabroušený kunai.
Posadila se a začala couvat od postavy, mezitím, co se její oblečení špinilo od mokré hlíny. Vstala a chtěla utéct, ale zarazila se, před ní se objevila hluboká propast! Nejdříve vyděšeně zamrkala, pak se ale lehce pousmála a pohladila miminko.
„Myslíš, že mě dostaneš tak primitivním trikem?“ udělala pečeť a vykřikla slovo „Kai!“ Kaňon zmizel a všude okolo byl opět jen les.
Otočila se a stanula tváři nepřáteli, který se za tu dobu přemístil až k ní.
„A myslíš, že mě dostaneš tímhle?“ V té otázce uslyšela i náznak znuděnosti, ironie a výsměchu. Neznámý se rychlým pohybem napřáhl a uhodil jí. Žena odlítla a upustila drobečka, útočník ho chytil a pevně přitiskl k sobě.
„Né!“ vykřikla a opřela se o strom, aby mohla vstát.
„Teď, zemřeš!“ Mužovi rudé oči změnily tvar černých panenek a ženě se před očima udělaly mžiky. Zavřela je a když je zase otevřela, byla někde jinde. Bylo tu jen rudo a chladno, po kolena byla v rudé vodě. A pak ho uviděla, její lásku. Stál tam, živý a zdravý a smál se na ni. Nemohla tomu uvěřit, on žije? To není možné!
Muž k ní natáhl ruku a povzbudivě kývl. Žena k němu udělala několik opatrných kroků, pak to ale nevydržela, rozeběhla se a skočila mu do náruče, pevně ji objal.
„Co... se stalo?“ zašeptala.
„Všechno bude dobré...“ řekl konejšivě a pohladil ji po vlasech.
„Bojím se.“
„Není čeho.“ Pohlédla na jeho krásnou tvář, věnoval jí úsměv, náhle se však ten úsměv pokřivil v záchvatu bolesti. Pustil ji a začal křičet.
„Co se děje?!“ Žena udělala několik kroků zpět a starostlivě na něho pohlédla.
Muž nic neřekl, stále křičel a skácel se do rudé vody a chytil se za hlavu.
„Né!“ vykřikla a přiklekla k němu. Dala mu ruce na záda a ptala se, co se děje, on však neodpovídal. Divoce sebou škubal a třásl se mezi výkřiky bolestí. Ženě se po tvářích začaly kutálet slzy.
Náhle její ruka, sama od sebe, vklouzla do jeho pouzdra na zbraně a vytáhla kunai. Nevěděla, co dělá, její ruka se pohybovala úplně sama! Zhrozeně zírala na ruku, která se samovolně napřáhla a potom vší silou sekla do mužových zad! „Néé!!“ zařvala, ale nebylo to nic platné, ruka se zvedla a opět se do něho zasekla kunaiem a zase a znova, plakala a křičela, muž řval bolestí a prosil, nic však nepomohlo.
Po několika ranách se jeho tělo skácelo do vody a postupně klesalo. Ženě ochabla ruka a už s ní mohla kontrolovatelně hýbat. Stále křičela a chtěla chytit jeho tělo, nahmatala však jen dno...
„Ááááá!!!!“ zařvala a chytila se za hlavu. Opět na ni začaly dopadat kapky a ona za zády cítila kmen stromu.
„Jak kruté...“ Ušklíbl se muž stojící nad ní. Pohlédla na něho. Celá se třásla, zoufale plakala a prsty zarývala do hlavy. Zabila ho!
„Proč?“ špitla roztřeseným hlasem.
„Protože musím.“ opáčil a pohlédl na miminko v jeho rukou.
Podívala se na syna také. Plakal, naříkal, křičel, rvalo jí to srdce. Copak takhle zemře? Tady? Jeho rukou? Rukou toho zrádce?!
„Sbohem,“ řekl důrazně a jeho hlas v její hlavě švihl jako bič. Vytáhl několik kunaiů a mrštil jimi na ženu.
Zakřičela a svalila se na zem, cítila, jak její tělo ochabuje, cítila, jak se jí pálivá bolest rozlévá tělem, cítila, jak jí bahno prosakuje šatami. Cítila, jak umírá...
Muž se ušklíbl, otočil a pomalu odcházel, doprovázen cinkáním rolniček.
Ženě se již zavíraly oči, nemohla je udržet otevřené, nešlo to! Polozavřenýma očima hodila poslední prosebný pohled za odcházející postavou, poté je zavřela, navždy.
„Na-ruto...“

Poznámky: 

Ááách... zase mě chytla vraždící... Laughing out loud A to pak za sebe neručím, takže vzniklo toto. Prostě sem sedla a psala, doufám, že to tak strašný není xD A prosím, neřešte, že Itachi tou dobou ještě u Akatsuki nebyl, yO?
A moc děkuji Pilice, která mě s tím pomohla n_n

4.857145
Průměr: 4.9 (35 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Po, 2010-09-20 06:17 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Šopa!!! Já jsem si od začátku myslela, že je to Madara Laughing out loud
No, nechtěla jsem nic psát, ale po přečtení tvého komentu jsem se rozhodla udělat to Smiling Ne že by se mi to nelíbilo, jenom jsem možná očekávala trochu víc. Ala jediná chyba, která mě na tom vadila nebo jsem si jí nějak více všimla, byly asi ty věty, o kterých mluvit Tall. I když je to možná i mnou, páč já se vždycky snažím dělat věty co nejdelší, a ani to není moc odbré Smiling
Takže, poměrně hezká povídka, ale mohlo to být i lepší Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele N.Manik xD
Vložil N.Manik xD, Čt, 2010-03-04 14:45 | Ninja už: 5447 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

libový !! ... upa me mrazi za krkem ... moc pekne ...

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Po, 2009-03-16 16:37 | Ninja už: 20055 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Dokonalé.. Toto bolo veľmi nádherné.. A pri tej predstave mi behá mráz po chrbte.. až sa mi chce plakať Sad úžasné Smiling

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Pá, 2009-01-02 22:24 | Ninja už: 6039 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

waw... já nemám slov... tolik emocí.. i ty chyby to dokonale zastíní...

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Út, 2008-12-30 22:34 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

? ou...tohle je vážně hezká myšlenka a dobré zpracování sem tam chybky /člověk není bezchybný a já sama to vím dobře./ Jen tak dál Smiling

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Út, 2008-12-09 22:18 | Ninja už: 6121 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Takže mám pár výtek(překvapivě že?)
1)Uslyšela nějaký zvuk, podezřelý zvuk. S nádechem zvedla hlavu a zbystřila. Uslyšela nějaké hlasy ze shora. Slyšela, jak její dítě pláče. Zvedla se a rozeběhla nahoru.
Vidíš to. Jedno slovo a na tak malém prostoru ho pořád opakuješ.
2)Skus občas používat spojky mezi věty. Pokud je nepoužíváš věty zni strašně strojeně.
3)Zkus se občas více zaměřit na popisy. Mě taky dlouho trvalo než jsem přišel na to jak důležité je popisovat i maličkosti. Občas jsem měl pocit že sis sice něco představovala, ale už nepopsala.
Doprovodná písnička je hezká, ale mě by bylo příjemnější dát odkaz na Youtube a ne rovnou na stažení.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, St, 2008-12-10 20:19 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

jak tak čtu tvoje komentáře, začínám si připadat naprosto neschopná aj v tom jediným, co jsem si myslela, že aspoň trochu ovládám xD
Ne, že by to bylo špatně, ale lidé tady nejsou moc upřímní, když se to líbí, vychválí to do nebe, když ne, na koment se vykašlou, tudíž je člověk zvyklí na pozitivní ohlasy a nějaká, byť semebenší kritika zasáhne hodně tvrdě. Ale i tak ti děkuju, že se nepřidáváš k většině a bez zábran řekneš svůj názor Eye-wink
Pokusím se ty chybičky //vééélkýý nedostatky// dopilovat. A možná by neuškodilo, kdybys sem tam napsal aspon jednu věc, která se ti líbila, určitě by to po té kritice zahřálo u srdíčka, protože bych viděla, že jsem nezbabrala všechno, co se dalo. :)
_____________________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, St, 2008-12-10 21:36 | Ninja už: 6121 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Trocha tréningu a dávání si pozor na některé chyby co děláš plus nápad co bude patřičně originální a bude to dobré. Je zajímavé, že jsem asi jediný kdo tady na Konoze píše alespoň trochu kritiku.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, St, 2008-12-10 23:46 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Čt, 2008-12-11 15:35 | Ninja už: 6121 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Já jen rozeberu heslo "Nečiň jiným to, co nechceš, aby oni činili tobě."
Ty chceš aby k tobě lidi byli neupřímní? Ty nechceš vědět kde děláš chyby?
Mrcha můžeš být jen v případě pokud schválně říkáš slova která lidem ubližují´, jen proto abys jim ublížila. pokud řekneš co si myslíš ať je to jakkoliv špatné tak si to ve svém nitru dokážu obhájit.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Út, 2008-12-09 20:00 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Jak to, že tak nádhernou povídku jsem objevila až teď? O.O *odpověď: protože nemáš nainstalovaný asijský jazyky a povídka se ti zobrazuje jako čtvereček, čili je snadný to přehlídnout xD* W-wow. Já nemám slov. Je to úžasně popsané, emotivní, z něčeho mi běhal mráz po zádech... Vážně věrně napsaný, smekám! Kakashi YES Smiling


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Čt, 2008-11-27 19:47 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

wow to bolo uzasne...ja neviem co napisat

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele Sůů
Vložil Sůů, Út, 2008-11-25 19:08 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

KRása!

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2008-11-14 19:36 | Ninja už: 6075 dní, Příspěvků: 2208 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Hezky vystihnutý.... Fakt že jo. Nwm proč, ale tyhle povídky mám radši, než ty veselé...

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Út, 2008-11-11 20:52 | Ninja už: 6098 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Ty v**e to bolo krásne...to ako bola v tom genjutsu...až mi s toho behá mráz po chrbte:D Dokonalé...

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, So, 2008-10-18 20:01 | Ninja už: 6084 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Strašlivé, děsivé, ztrhující... a k tomu ta píseň... Síla!!!

Obrázek uživatele Akasuna no Pilika
Vložil Akasuna no Pilika, Út, 2008-09-23 20:53 | Ninja už: 6238 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Pomohla?? S čím?? xDD ale co.. FF krásná ale to u tebe není nic vyjímečného že?? xDD prostě a jednoduše... nádhera..krása... úžaaaa!!! xDD... pět hvězdiček a je to!! -^_^-

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-09-21 21:31 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Dobře vystihnuta smutná situace, ale napsáno nádherně