manga_preview
Boruto TBV 11

Proměny 11-Nemilé překvapení

V tom uslyšeli kroky za dveřmi, oba se ani nepohnuli.
„Akamaru cítíš je?‘‘ Řekl někdo za dveřmi, Naruto ihned poznal Kibu.
„Tady jsme.‘‘ Zavolal na ně.
Jen jak to dořekl, tak se dveře otevřeli, stáli tam všichni kromě Gaary a všichni hleděli úpleně bledou Sakuru a zmateného Naruta. Kakashi však hned bez čekaní vešel dovnitř, rozhlídnul se po pokoji a zrak upřel na hromádku červeného ledu. Stoupl si před ni a začal si ji prohlížet, všichni na něj hleděli.
„Co je to?‘‘ Zeptal se Naruta a Sakura se jen rozplakala, Hinata si k ní přisedla a odejmula ji, ona se však nebránila a rozplakala se ji na ramena.
„Chápu, ale jak?‘‘ Podivil se a pohledl na brečící Sakuru, ta však nebyla schopná souvislého slova.
„Nejlepší bude, když co nejdřív dopravíme do písečné, tam ji ošetříme a pak ji vyslechneme.‘‘ Řekla Temari Kakashimu a pohledla na Sakuru, ta souhlasně přikývla. Naruto ji pomalu zabalil do deky a vzal jí do náruče.
„Nikdo už tu není.‘‘ Oznámil jim Kiba a vydali se k východu. Šlo se jim pomalu, Sakura se po chvilkách musela zastavovat, tak zdržovala všechny ostatní. Když se konečně odplížily do východu, čekal už tam na něj Gaara se třemi zajatci, jakmile uviděli Sakuru, pochopily, že Sasukeho už nejpíš oddělali.
„Tak vidím, že ještě žiješ, myslel sem, že potom co ti dělal Sasuke, tak nebudeš moc alespoň týden chodit.‘‘ Řekl s úšklibkem Suigetsu. Sakura se začala znovu vztekat, věděla kam tím míři. Všude se zas ochladilo, Naruto věděl co bude nÁsledovat, tak hned popadl Sakura za zapěstí zatáhl jí k sobě. Sakura se však vyškubla a chytla ho pod krkem a přiložila ho ke stromu. Všichni se tvářili zmateně.
„Sakuru nech toho, já jsem ti nic neudělal.‘‘ Zaupěl Naruto, pomalu mu začal docházet kyslík, ale Sakura nepovolila. Ostatní mu chtěli pomoct, ale nohy jim přimrzli k zemi.
„Sakuru, prosím nedělej!‘‘ Prosil ji Naruto, ale nepovolovala. Ostatní začaly zamrzat víš až po krk.
„Já tě miluju, prosím nech toho!‘‘ Prosil ji znovu, u těch to slov Sakura povolila. Ostatní rozmrzli, Naruto se pomalu posadil, ještě těžce oddechoval. Sakura se zřítila na zem a také těžce oddechovala. Naruto k ní chtěl přistoupit a vzít ji do náruče, ale Gaara byl rychlejší. Pomalu k ní přistoupil a dal ji ránu do zad, Sakura hned omdlela. Vzal ji do náruče a otočil se ostatní.
„Pojďte musíme jí co nejdřív dostat vesnice.‘‘ Zavelil a hned vyrazily.
„Co to sakra bylo?‘‘ Zeptal se Gaary Sai všichni pohledli na GaarU a čekali na odpověď.
„To vám řeknu až ve vesnici.‘‘ Odpověděl jim dost naštvaně. Naruto celou cestu přemýšlel.
„Tohle nebyla Sakura, kterou znal, kam se vytratila všechna ta její dobrota a obětavost, docela se jí i bál a proč by ne, teď ho málem zabila. Pořád ke mně něco cítí a k ní taky.‘‘

Když dorazily do Suny Gaara hned se Sakurou uháněl do nemocnice. Ostatní na jeho povel šli do budovy Kazekageho a počkali v jeho kanceláři. Nikdo nic neřekl všichni se tváři podivěně z toho co před chvíli viděli, byl to docela silný zážitek. Naruto byl na rozdíl celý netrpělivý chodil sem a tam. Gaara pořád nikde, už uběhli dvě hodiny a pořád nic. Dveře se konečně otevřeli Gaara vešel dovnitř netvářil se zrovna nejlíp.
„Tak co je s ní.‘‘ Vybafl na něj Naruto, ale Gaara ho nevnímal, pořad se tvářil zaraženě.
„Tak co řekneš něco!‘‘ zaječel na něj Naruto, ale Kakashi ho hned zastavil, hodlal se na Gaaru vrhnout. Ten však s klidem přešel ke svému křeslu a posadil se. Stále nic neříkal všichni byly netrpělivý.
„Tak chtěl bych vám předem něco řict, momentálně v naši vesnici probíhá jeden přísně tajný project, vím o ně jen já skupina zdravotníků. Tenhle projeck má zlepšit životní podmínky v naší vesnici tím, že ochladíme podnebí. Jenže tenhle project než byl dokončen tak ho Sasuke využil ke svému prospěchu, odnesl všechny materiály a přístroje. Trochu ho však pozměnil, takže neschlazoval pobnebí, ale chakru, speciálně s lidmi, který vlastní vodní podstatu. Sakuru je jediná, která to nejspíš přežila.‘‘ Oznámil jim Gaara a někteří ještě několik minut po té nechápavě zírali.
„Cože jakože to přežila jen ona?‘‘ Zeptal se ho dosud nechápající Kakashi.
„No to je další věc co tu chci projednat, přežila jen díku tomu, že je v jiném stavu.‘‘ Oznámil jim a místnosti nastalo dlouhé ticho. Naruto to pořád nechápal.
„Ten Sasuke co si jen dovolil tohle všechno jí udělat a ještě ji přivede do jiného stavu, ale co když jsem to byl já kdo jí to udělal?‘‘ přemýšlel a začal nejistě přecházet sem a tam a všichni na něj teď koukali, ale to ho nevyvedl os rovnováhy.
„No jak jsme zjistili, tak se nejednalo o znásilně ani nic podobné, takže šla dobrovolně.‘‘ Dodal ještě Gaara, což Naruto vyvedlo z míry zbývala už jen jedna možnost on je otec.
„Sakra co teď Sakura mě zabije.‘‘ Řekl, ale neuvědomil si že to řekl opravdu nahlas takže to teď všichni. Všichni se teď na něj podíval, hned si přiložil ruce na pusu, věděl že teď na průser ne, že ho zabije jen Sakura, ale někteří jí v tom pomůžou.
„Takže připad Sakuřiné a NARUTOVO díťe je vyřešeno.‘‘ Řekl do trapného ticha Gaara, Naruto na nej vyhružně pohledl.
„Teď další problém Sakura teď bude schopná používat jutsu ledovou postatou, pokud jí s tím nepomůžeme.'' Řekl Gaara a všechny to velmi překvapilo, znovu nastalo ticho.
„No to teda, gratuluji.‘‘ Popřál mu Sai a Naruto ho už chtěl zabít, ale nakonec si rozmyslel.
„Přece nebydu souzen ještě za zabití Saie.‘‘

Poznámky: 

Tak po tomhle díle se rozhodnu, jestli to ukončím jen jedním dílem nebo udělám ještě dva díly a pak novou serii, která se bude točit okolo očekávaného miminka (a jednoho malého překvapení).
Nová serie by měla být spíš horror, ale uvidím možná i romantika(občas i bez cenzuri).

Další díl se bude v obou připadech jmenovat:Proměny 12-Dobrá nebo špatná správa

4.97561
Průměr: 5 (41 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Út, 2009-10-20 14:16 | Ninja už: 5388 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Mazec xD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Rainy
Vložil Rainy, Ne, 2008-12-28 22:02 | Ninja už: 5716 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Supeeer..ale pozor na ty chybky-špatně se to čte..Ale celou sérii jsem měla za chvilku přečtenou Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2008-12-28 22:23 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

No jo chybky, dlouho bojuji s pravopisem

Obrázek uživatele Seiber
Vložil Seiber, Pá, 2008-09-12 13:53 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

Parádny diel Smiling

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Čt, 2008-09-11 21:02 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud nevím co dodat

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Kiki
Vložil Kiki, Čt, 2008-09-11 19:40 | Ninja už: 6240 dní, Příspěvků: 96 | Autor je: Prostý občan

aaaa, jaaaj, to je suuupr...nadhera, naruto a otec? to je sen Laughing out loud
urob dva diely, cim viac tym lepsie...jaaaj, ja sa uz nemozem dockat...supr poviedka...
aaaa, pokracko, to je jak na vianoce...aaa, romantika, jaj, to nema chybu Smiling a este bez cenzuri Laughing out loud

Obrázek uživatele Namikaze Izumi
Vložil Namikaze Izumi, Čt, 2008-09-11 19:16 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 197 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Parada rozhodně pokračuj v dalšíh dílech

Jsem alergický na blbé řečičky co produkují uživatele typu Jalapenos, či Povídkář. Rovněž tyto dva ignoruji! Laughing out loud Jsou z toho jen problemy:D

http://24.media.tumblr.com/tumblr_mahlqivqt71rwjmmzo1_500.gif