manga_preview
Boruto TBV 09

Kruťásek 03. časť

Kráska a zveri

„Nessi!“ Bežal dnu. Utekal do podzemia. „Moja krvilačná beštijka! Môj dokonalý výtvor!“ Lamentoval nahlas.
Konečne vošiel do komnaty a tam ju zbadal. Na zemi, dobitú, s vytrhanými črevami. Kvokol si k nej a pozeral, či ešte žije.
„Vďaka Jashinovi!“ Vydýchol šťastne. Ale potom sa mu výraz v tvári zmenil. Keby ho niekto videl, len by zutekal.
Vstal a podišiel k stolu. Stlačil tam čierny gombík a povedal: „Roe 1, 2, 3 a 4, do mojej pracovne!“ Potom sa vrátil k zvieraťu a opatrne ju zobral na ruky a položil na stôl. „Dám ťa do poriadku,“ šepol jej.

Niekto zaklopal. „Ďalej!“ Povedal Tobi.
Dnu vošli štyri postavy. Štyri jeho diela. Netvory.
„Roe 10 ušiel. Nájdite ho a priveďte. Ale nezabíjajte ho. Trochu ho môžete poničiť, keby sa vzpieral, ale nezničiť, áno?“ Pozrel na nich.
„Áno, pane!“ Všetci štyria sa uklonili a odišli.
„Teš sa na tú bolesť, Desina. Dám ťa Nessi na obed.“ Naklonil sa k nej a začal jej spájať a obnovovať orgány...
****

Krv! Všade je krv! Tá vôňa! Tá chuť! Odtrhol si ďalší kus a žral ďalej. Pri tom sa obzeral okolo seba.
Bol v nejakej osade. Mesiac osvetľoval všetko naokolo, lebo bol spln. Bolo tam pár chatrčí a ticho ako v hrobe.
Ono to aj bol cintorín. Už tam nikto nežil. Zabil ich. Do jedného. Deti, mužov, ženy, starých ľudí.
Možno by ich nebol zabil úplne všetkých, ale oni kričali. Veľmi. A jeho to vzrušovalo. Hnalo ho to dopredu. Musel ich zabiť. Nemohol ich nechať tak.
A ešte keď začali prosiť. Plakať. Vrieskať. Utekať. Predsa je len z väčšej časti zviera a musí počúvať svoje inštinkty.
Sadol si uprostred izby plnej krvi a kúskov ľudských tiel. Odhryzol si z nohy, ktorú držal a veselo si pochutnával ďalej.
****

Išla sama lesom. Len tak bezcieľne blúdila a premýšľala. O svojej rodine, živote a o všetkej smole, ktorá ju kedy stretla. Práve uvažovala, že horšie to už byť nemôže, keď sa ocitla pred štyrmi čudnými stvoreniami.
„Dočerta!“ Vykĺzlo jej, keď zbadala, čo za čudá to sú. Obrovské tvory, s veľkými pazúrmi a zubami, s pohľadmi, ktoré by vedeli asi aj zabíjať. A tie všetky štyri strnuli na mieste a len sa na ňu dívali.
„Ku*va!“ Pomaly začala ustupovať dozadu, aby im mohla potom ujsť. Stále z nej nespúšťali oči. Keď bola od nich už dosť ďaleko, rozhodla sa, že je najlepší čas zdrhať. Otočila sa a...
Za ňou stál jeden z nich. Vystrel ruku a ukazovákom jej ťukol do hrudi. Ona odletela o sto metrov dozadu a tvrdo narazila do skaly, ktorá tam bola. Padla na zem a pri tom s ňou odpadol veľký kus balvana.
Kľakla si a vykašlala trochu krvi. Utrela si ju rukou z úst a pozrela na netvora pred ňou. „Za toto mi zaplatíš!“ Postavila sa, rukou spravila pečate. „Kage Bushin no Jutsu!“ Desiatky jej klonov sa postavilo vedľa nej. „Absolútna obrana!“ Vykríkli naraz.
Okolo nich sa začalo tvoriť zvláštne zelené svetlo. Bolo čoraz žiarivejšie, až kým naokolo nebolo nič vidieť. Potom sa ozvalo: „Útok!“
Klony sa vrhli na obludu. Stále ich ožarovalo to zvláštne svetlo, ktoré mu zabraňovalo zaútočiť.
Boli už pri ňom. Ani nevedel, čím na neho zaútočila a už mal v sebe veľa rán a krvácal tak, ako keby bol nejaké sitko s obrovskými dierkami.
Iba sa na to prihlúplo pozeral. Po chvíľke však strašne zareval a ostatné tri tvory priskočili k nemu. Priložili si ruky ku svojim ústam a snažili sa vyprodukovať čo najviac slín na ne. Potom ich prikladali na jeho rany. Tie sa akoby zázrakom začali zaceľovať. Keď boli hotoví, všetci štyria sa postavili pre ňu a jej klony.
„Zasiahla ma, je silná. Vezmeme ju. On sa poteší.“ Povedal ten, ktorého liečili a ostatní len prikývli.
„Nikam nepôjdem. Jedine cez moju mŕtvolu!“ Ozvala sa a vyvolala ďalšie klony.
„Živá alebo mŕtva. Nášmu pánovi nebude vadiť ani jedno a ani druhé. Hlavne, že bude mať tvoje telo. Hoci, za živú bude radšej.“ Povedal jej a vrhli sa na ňu.

Nemala šancu. Pri nim štyrom, keď sa spojili, žiadnu. Skončila dobitá, bez chakry, na zemi. Jeden ju vzal na ruky a keď sa vzpierala, tresol ju do hlavy a ona omdlela.
„A teraz nájdeme Desinu a vrátime sa. Pán bude potešený.“
****

Niečo zacítil. Čerstvá krv! Mäso! Postavil sa a vyšiel von za nosom. Cítil to. Prenikavo. Tá vôňa. Bože, ako to on miloval. Nič sa jej nevyrovnalo.
Vyšiel na koniec osady a tam ležala. Na zemi. Krvácajúca a v bezvedomí. Bolo mu jedno, kde sa tam vzala. On už nepremýšľal. Chcel ju. Vedel, tušil, že bude dobre chutiť.
Podišiel k nej a sklonil sa. Jeho hlava sa naklonila nad jej tvár. Oblizol jej krv z tváre a slastne zamrnčal. Dokonalá.
Posunul sa ďalej nad jej telo. Kde začnem? Hlava sa mu presunula nad jej brucho. Bol zviera, ale mal v sebe aj niečo z človeka. A to mu práve vravelo, aká je krásna. Premýšľal, či by nemal prebudiť a trochu sa pobaviť. Neznášal pasívne ženy.
Vynorila sa mu nejaká spomienka. Na kričiacu ženu. Vzpierala sa mu a jeho to bavilo o to viac. Týral ju a užíval si to. Bolo to tak strašne vzrušujúce, keď pozeral, ako jej z rán stekajú pramienky krvi a pri tom sa s ňou...
Zhlboka sa nadýchol a olizol jej holé brucho. Zachvela sa. Výborne. Vrátil sa k jej tvári. Pazúrom jej prešiel po spánkovej kosti až k ústam a pri tom jej ostrým drápom prerezával kožu. Krv začala pomaly vytekať z novej rany.
Mykla sa. Jeho striaslo. Vlastne sa už chvel. Od radosti. Od toho pocitu, ktorý sa ho zmocňoval. Tá žiadostivosť.
Mierne jej zahryzol do pery. Chutí tak sladko. Vzdychol si.

Práve vtedy otvorila oči. Myslela si, že ešte sníva. Ale nebolo to tak. On bol naozaj nad ňou. Ohava so šialeným výrazom v tvári. Taký už videla mnohokrát, ale na mužoch, ktorých stretala. Začala sa báť. Ako sa sem dostala?
Posledné si pamätala súboj s tými netvormi, ktorí vyzerali skoro ako on. Tak kde sú?

Prebrala sa. Zasvietili mu oči. Tak sa dáme do toho. Jednou labou jej roztrhol vrch nohavíc a druhou ju schmatol za vlasy a silno potiahol. Chcel, aby sa na neho dívala. Už teraz jej videl strach v očiach. Šťastne vyceril zuby. Naklonil sa nad jej rameno a zahryzol sa do nej. Ale len zahryzol. Nič nevytrhol. Len sa pozeral, ako tečie krv. Tá ho odjakživa fascinovala.

Čo to robí? Keď jej roztrhol nohavice, len nasucho prehltla. Nech ma radšej zabije, ako urobí to, čo sa chystá. Ignorovala jeho uhryznutie. Nechcela dávať strach veľmi najavo, ale ako sa jeho ruka posúvala nižšie, už sa neudržala. Videla, že si to všimol. Prečo?

Bojí sa. Spokojne sa uškrnul. Trochu sa ešte zabavíme, kým príde to najlepšie. Zasmial sa desivo, aby ju ešte viac poľakal.
Presunul sa hlavou k jej hrudníku a ľavou rukou jej popri tom robil dieru do podbrušia. Práve uvažoval, kam sa zahryzne na tej lákavej hrudi najskôr, keď začul nejaký šuchot. Zdvihol hlavu. „Vy!“ Zavrčal.

Roe 1, 2, 3 a 4 stáli pred nimi. Pozerali na nich so spokojnými výrazmi.
„Návnada zabrala. Si ešte hlúpy, Roe 10. keby si sa viac učil, vedel by si udržať svoje pudy na mieste. Bavili by sme sa ešte dlhšie, ale ju chceme ako živý darček a nie moc poškodený, takže sme ti museli prekaziť zábavku.“ Ozval sa Roe 1.
Vstal, namrzený, že mu to prekazili. „Nejdem nikam!“
„To sme vedeli, že povieš.“ V sekunde ho obkľúčili a vrhli sa na neho.
Chcel im utiecť, ale nestihol. Jeden ho už držal za nohu, druhú ho objímal v trupe, tretí ho schmatol za ruku a štvrtý ho chytil pod krk.
Vzpieral sa. „Urobte to!“ Povedal Roe 1.
Roe 2 mu odtrhol jedným šmahom nohu, ktorú mu držal. Roe 4 vysunul polmetrový dráp a začal ho rezať do brucha. Roe 3 sa sklonil k ruke, ktorú stískal a odhryzol mu ju.
Roe 10 zareval od bolesti. Pomaly padol na zem. Vedľa nej. Hľadel, ako sa jej výraz strachu mení na výraz zhnusenia a radosti. Strácal vedomie, ale jeho posledné myšlienky patrili jej...

„Úloha splnená. Vrátime sa za ním. Roe 2, ty vezmi jeho a ty, Trojka, zase ju, áno?“ Roe 1 sa otočil a všetci vyrazili. Ona medzitým zase stratila vedomie, takže ani nevedela, že niekam zase idú...
****

„Pane, vrátili sme sa a máme dva úlovky.“ Tvorovia sa postavili pred neho a položili mu k nohám dve telá.
„Kto je to?“ Kývol smerom k nej. Roe 1 mu povedal, čo sa stalo.
„Za to si zaslúžite veľkú odmenu navyše, že ste mi ju priviedli. A živú. Myslím, že to bude dobrý nový pokusný králik.“ Zasmial sa šťastne. „Bežte do ciel 1-20 a vyberte si, na čo máte chuť.“ Uškrnul sa, keď zbadal ich pohľady. „No bežte už,“ prepustil ich a oni rýchlo zmizli. Zanedlho už počul rinčanie reťazí a výkriky. „Dobré zvieratká,“ povedal si nahlas.
„Tak, čo s tebou, ty moje neposlušné stvorenie? Za to, čo si urobil Nessi, ťa nič dobrého nečaká.“ Pozrel na Desinu a zapískal.
Ozvalo sa ťapkanie a dnu vošlo štvornohé zviera. Vyzeralo byť mohutnejšie, než ako bolo. A aj desivejšie.
„Si síce môj skvelý výtvor, ale ju mám rád. Smola. Miláčik, ber si ho, nechcem ho už vidieť.“ A otočil sa od neho k žene na zemi. Tá práve otvorila oči. Tá farba! Úžasné!

Kde to som? Pomaly otvorila oči a zaostrila pohľad. Videla nejakého muža v maske, ktorý na ňu vyjavene pozeral. Potom mierne pootočila hlavu a zbadala nejaké zviera, ktoré priskočilo k tomu netvorovi, ktorý...
Pomykala hlavou, aby vyhnala tie myšlienky. Potom rýchlo zavrela oči. Ale aj tak počula, ako to zviera láme jeho kosti, ako mu trhá údy, ako si na ňom pochutnáva. Bolo jej navracanie z toho zápachu.

„Nessi, zlatko, vezmi si ho k sebe, áno? Mám tu hosťa.“ Ozval sa milý hlas. Zviera poslúchlo a odtiahlo si korisť do vedľajšej miestnosti.
„No a teraz k tebe. Moji sluhovia mi ťa doviedli ako darček. Že si silná. A mali pravdu, ako vidím. Bude sa nám dobre spolupracovať.“ Naklonil sa k nej, chytil ju za ramená a posadil. „Ale najprv ťa dám do poriadku.“
„Prečo?“ Ozvala sa.
„Čo?“ Spýtal sa.
„Prečo mi chcete pomôcť, ak ma chcete na pokusy? Prečo? Je to len strata času, nie?“ Povedala mu priamo.
„Či na klasické pokusy, to ešte neviem. Zatiaľ sa mi pozdávaš a okrem toho, je mi to dole smutno. S Nessi sa mi až tak dobre nedá rozprávať.“ Uškrnul sa. „Či sa niekam ponáhľaš?“
„Ja? Nie, nikam. Nemám nikoho, môj život nemá cenu. Už dlhšiu dobu. Ak vôbec niekedy nejakú mal.“ Povedala a dodala: „Rob, čo chceš.“
„Minulosť ma nezaujíma. Teraz. Vidím, že si budeme rozumieť. Tak mi povedz tvoje meno, myslím, že Roe sa k tebe nehodí.“ Zasmial sa.
„Meno? Ja som...“

Poznámky: 

Tak a je tu koniec. Je to divný diel. Nebojte sa, nepreskakuje mi. Prvú časť som mala už pár dní, ale ten zvyšok som písala dnes v noci a v nie moc dobrej nálade, takže som to ešte potom prerábala. A zmierňovala.
Sorry, samko, pôvodnú verziu som radšej zmazala. To som bola vtedy dosť naštvaná. Je lepšie, keď to nikto neuvidí... Smiling
Ďalej je to na Rikuške. Tešte sa na jej pokračovanie. Ja sa teším Laughing out loud

4.933335
Průměr: 4.9 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Ne, 2016-10-23 15:39 | Ninja už: 4216 dní, Příspěvků: 5856 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise H: Takže Hidan? Vypadá to na to... Konečně je tu i trocha humoru (třeba když přepadená žena odletěla sto metrů po šťouchnutí ukazováčkem). V každém případě jsem ráda, že se mi při čtení povedlo vypnout část myšlení zodpovědného za empatii (u hororů je to holt potřebné).

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2009-07-24 14:25 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Muaha, to je tak grandiózní sori-chan! ^^ A mocky kuju za záchranu Nessi, to bude určo sestřenka z druhýho kolene. xD
To mučení... *nádech* Gráááh!!! xO Proč mi tohle děláááš?!!! To neni fér... já chci takyyy!!! Oo *knííík* Ach jooo... mám hlad. x( *slint až na podlahu xP*
Píšeš faktys brutálně... }x) Love you!!! xD Snad bude brzo další díl od tebe... a plný krve!!! ^^ *muahahááá, šílený smích!!! }xD*

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, So, 2008-09-13 23:29 | Ninja už: 5991 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

super tesim sa na dalsi dielik Laughing out loud

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, St, 2008-09-03 09:42 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Neuveriteľné, to že si písala ty, také veľdielo? Neverím, to musel byť nejaký Shakespeare alebo najmenej Baudelaire Kakashi YES

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), St, 2008-08-27 19:03 | Ninja už: 19864 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Divný?! Jashine, slyšíš jí?! Sticking out tongue Zopakuj to ještě jednou a... Laughing out loud
Sorynka, tohle je naprosto dokonalá série... Tomuhle nezle nic vytknout Laughing out loud Sem zvědavá, co se z toho dál vyklube Smiling

Obrázek uživatele Hamano Ayumu
Vložil Hamano Ayumu, Po, 2008-08-25 09:09 | Ninja už: 6186 dní, Příspěvků: 802 | Autor je: Prostý občan

Divný? Divný?!! Jedinečně geniální sorynko jedině tak Laughing out loud Teda, takhle to skončit ...vrrrr.. no musíme si počkat na Rikuš Laughing out loud co nám napíše Laughing out loud

Z láskyTak jo xD Dovoluji si dneškem sama sebe prohlásit za největšího Gaarofila na světě Laughing out loud
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!Z lásky

Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert
.

Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Po, 2008-08-25 08:44 | Ninja už: 5980 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

yop, skvelé, fakt Smiling originalita a šikovnosť Smiling super kombinácia Smiling,.. a to zabíjanie sa mi fakt páči Smiling ale tu vidieť, že ľudia sú horší ako zvieratá, super Laughing out loud ,.. yop, Rika, teším sa na Tvoj dielik

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-08-24 16:58 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Dobrý díl. Jde vám to skvěle Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele alienEJKEJ
Vložil alienEJKEJ, So, 2008-08-23 23:20 | Ninja už: 6010 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

ůžasné..

Obrázek uživatele naruto x sasuke
Vložil naruto x sasuke, So, 2008-08-23 23:20 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

Ak je toto divný diel, tak potom dobrý diel ma zabije. Bolo to úplne super. Veľmi sa mi to páčilo. Teším sa na ďalší diel.

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-08-24 00:34 | Ninja už: 19864 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Ufff... díky moc soro žes nám zachránila Nessie!!! Laughing out loud Náhodou je to skvělý... z toho mučení se mi sbíhaly sliny!!! Sticking out tongue Teda sem zvědavá na Ričin díl... Smiling a kdo je ta žena!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-08-22 23:41 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Prej divný díl...Ne, je skvělý! Ty jejich pocity...A Roe 10 je kaput. Dobře mu tak, neměla jsem ho ráda xDD Heh já jsem zvědavá, co vyplodím xD a jméno necháváš na mně jo? To jsi neměla dělat xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, Pá, 2008-08-22 19:38 | Ninja už: 6051 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Jáááj...Saakriš..Ale si sľúbila:(
No prežijem to..Len nabudúce chcem necenzúrované prosím ťa:D
Inak veľmo dobré..Ako si sa pohrávala s myšlienkou násilia a krutosti vo viacerých podobách rovnako ako aj so psychickým týraním,kde to najhoršie v ňom neboli zvieracie pudy ale ľudské spomienky a túžby.Šikovné:)
Ja viem prečo to čítam:D

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..