manga_preview
Boruto TBV 09

Vír a květ třešně 06

Vír a květ třešně 06

Naruto byl schovaný na větvi, Sai byl se svoji smečkou zvířat pod stromem a Sakura ležela vpředu, aby jim vběhla do zad. V tom uslyšeli zvuk boje asi 100 metrů od nich. Všichni se na sebe podívali a jen kývli hlavou a rozběhli se směrem odkaď slyšeli svištění zbraní.
To co viděli je zcela ohromilo. Byli to dva týmy a vypadalo to jako kdyby bojovali jen pomocí taijutsu. Jak se pohybovali, bojovali, blokovali. To jim připomínalo Leeho.

„Kolik máme času?“ zeptal se Naruto.
Sai se podíval na nebe a řekl: „Máme ještě 3 hodiny.“
„Tak chvíli počkáme a až se unaví tak tam vtrhneme,“ řekl chytře Naruto, teda aspoň si myslel.
Chvíli je pozorovali a teď se právě bojovalo v ninjutsu. Ohnivé koule, stěny z vody, kmitaní blesků. Vypadalo to celkem impozantně.
„Jeden se od nich oddělil,“ řekl Naruto a ukázal tím směrem, „Sakura-chan stačí jedna jemná smrtící pěst od tebe a bude jeden mimo. Pokus se to udělat nenápadně.“
Sakura se přemáhala, aby nepraštila Naruta, ale jen se rozběhla potichu k němu.
Dva kroky k němu, už se napřahovala, ale on se otočil a viděl Sakuru. Sice rána dopadla, ale ne tak jak chtěla.
Zasažená zaúpěl hlasitě bolestí a všichni si všimli Sakury jak tam stojí.
Naruto byl okamžitě u ní a prohledával omráčeného, jestli nemá svitek.
„Nic,“ šeptl.
Z lesa okamžitě vyskočil lev a dopadl na jednoho. Nebyla to smrtící rána, ale stačila na odlákání a z druhé strany vyletěl kunai a zasažený padl na zem.
„Jdeme po nich všichni a pak si rozdělíme svitky,“ vykřikl jeden z nich. A všichni se otočili na ně.
Sai skočil zpátky ke svému týmu.
„Nějaké nápady?“ zeptal se.
Taju Kage Bunshin no Jutsu a objevila se stovka klonu a rozběhli se k nim.
„Rozptýlení je hotové, Sakuru, Sai jděte,“ řekl Naruto a v ruce už se mu vytvářel Rasengan.

Sakura drtila stromy, krajinu, ale je nedokázala zasáhnout, protože byli moc rychlí.
Naruto už myslel, že zasáhl, ale v tom ho někdo chytil za ruku a odhodil na strom.
Sai na tom byl lépe. Jednoho se mu povedlo spoutat pomocí hadů.
„Sakuro tady rychle,“ vykřikl Sai
Sakura jen přiskočila a rozpřáhla se a ozvala se rána a krajina se zatřásla pod takovým úderem.

Naruto se bolestně zastavil o strom a když vzhlédl tak viděl jen vodní vlnu, která se na něj řítila.

„Sakra,“ napadlo ho.

A už ho voda mlela dál a zastavil se až o notný kus dál. Skoro udušený a pomlácený Naruto vstal a rozběhl se pomalu zpátky do boje.

Sakura začínala být unavená a klopýtla a to stačilo na to, aby ji bodl kunai do nohy.
Spadla s výkřikem na zem a v tu u ní byl Sai a zablokoval další úder směrovaný na Sakuru.

Začala se léčit a Sai blokoval veškeré útoky. Ale také vypadalo, že moc dlouho nevydrží.

„Kde je ten zatracený Naruto,“ pomyslela Sakura, „snad se mu nic nestalo.“
„Myslíš i teď víc na něj než na sebe?“ zeptala se vnitřní Sakura.
„Mám ho ráda, možná i něco víc, ale…. „ přemýšlela.

Když v tom ucítila na sobě známe ruce a už jen viděla jak se vzdaluje od bojiště.
Z stromu skočili 4 narutové a chytili dva ninji.
Snažili se vyprostit, ale už bylo pozdě.
Naruto s klonem běželi k chyceným a v ruce jim plál obrovská rotující koule.
„Odama Rasengan,“ zakřičel Naruto s klonem zároveň a objevil se ohromný výbuch.
Z mraku vyskočili tři osoby. Dva začali utíkat a Naruto jen stál na místě a stále rudé oči.
„Sice na to potřebuji krapet démoní chakry, ale stojí to za to.

Sakura se pokusila zvednout, ale noha stále moc neposlouchala a tak dopadla na zem.
Sai ležel vedle a snažil se posadit.
Naruto se k nim rozeběhl a zdálo se mu, že běží nějak lehčeji.
„Mám svitek, jednomu klonu se je povedlo vzít,“ odvětil Naruto.
„Musíme jít, dokážeš jít Saii?“ zeptal se.
„Zvládnu to,“ odpověděl, „ale Sakura to asi nezvládne.“
Naruto k ní přiskočil a zvednul ji do náruče. Zdála se mu lehká jak pírko. Viděl jak se mu Sakura zadívala do oči, ale viděl v zelených očích strach.
„Sakura-chan děje se něco?“ zeptal se zmateně.
„Musíme jít, není čas,“ řekl Sai, ale také zněl vyděšeně.
„Sakra co se to děje. Řekne mi to někdo?“ zeptal se podrážděně Naruto.
„Jde-me,“ zasekla se Sakura.
„Ok,“ odvětil naštavě.
Naruto se rozběhl a Sai za ním.
„Naruto, liška tě neovládla?“ zeptala Sakura vyděšeně.
„Proč by měla?“ odpověděl.
„No máš oči démona,“ řekla potichu jak jen dokázala.
Naruto ji slyšel, ale nezastavil.
„Já se cítím normálně, jsem akorát silnější,“ odpověděl vesele.
Sakura mlčela a jen hleděla do jeho rudých očí.

„Ty jeho modré oči byly plné naděje, radosti a teď jsou plné nenávisti, smrti a vzteku. Co se to s ním stalo?“ ptala se sama sebe Sakura.

Zastavili u brány a Naruto položil Sakuru na zem a stoupnul si na hlídku.
Sai zmoženě spadl na zem a odpočíval.

„Naruto, můžeš jsem na chvilku?“ zeptala Sakura.
„Jasně, chviličku,“ řekl Naruto.
„Taju Kage Bunshin no Jutsu,“ zakřičel a stovka klonu se rozeběhla do okolí.
„Pro jistotu,“ řekl.
Naruto došel k Sakuře a kleknul si před ní: „Co se….“ Ale nestihl to doříct, protože ho Sakura políbila. Naruto ji polibek oplatil. Po chviličce vstal a Sakura jen řekla: „Probuď se Naruto!“
A sledovala jeho oči.
Ty sebou začaly škubat a Naruto spadl s výkřikem na zem. Sakura se k němu shýbla a podívala se mu do očí, které byly zase modré a Sakura ho objala. Tak tam leželi pár minut, když v tom zarachotil zámek a tam stál Kakashi.
„Prosím pojďte se mnou,“ řekl vesele a otočil se a rozešel se.
Všichni vstali s obtížemi a kulhavou chůzí se vydali za senseiem.
Sakuřina noha byla již skoro vyléčená. Sai měl pár tržných ran, ale žádná nebyla smrtelná.
Jedině Naruto vypadal nezraněně, ale vlekl se nejpomaleji z nich.
Po pár minutách došli k nějaké hale. Kakashi vešel dovnitř a ostatní za ním.
Tam stálo 5 týmů a Hokage-sama a spousta dalších jouninů nebo chuninu.
Naruto, Sakura a Sai došli na své stanoviště a sedli si na zem.
Vypadali nejzničeněji ze všech.
„Takže gratuluji vám k splnění druhé zkoušky, ale jelikož je vás tolik, budeme muset váš počet snížit. Takže budeme bojovat, ale jak vidím spousta lidí není schopno stát aniž bojovat,“ mluvila Tsunade.
„To říkáš ty,“ zakřičel vzpurně Naruto a postavil se.
Tsunade se jen usmála a pokračovala: „Máte 8 hodin na odpočinek, na léčení a v 4 odpoledne se sejdeme tady.“
„Kdo mě bude potřebovat budu v nemocnici,“ řekla a zmizela.
„Asi byste tam měli jít všichni tři,“ řekl Kakashi, „nevypadáte dobře.“
„A až budete hotoví u Tsunade-sama zvu vás na ramen, musíte někde doplnit síly,“ řekl.
„Paráda,“ odvětil vesele Naruto a už se zvedl. Podal ruku Sakuře a pomohl ji vstát.
A za deset minut byli u nemocnice a vešli.
Tsunade postávala u pultu a bavila se s sestřičkou.
„Konečně jste tu, vypadáte strašně,“ řekla Tsunade, „pojďte za mnou.“

Ocitli se v místnosti.
„Sai ty první,“ řekla a ukázala na židli. A začala léčit.
„Sensei mohu vám pomoci,“ řekla Sakura.
„To je dobré, budeš potřebovat veškerou sílu na boj,“ odvětila Hokage-sama.
„Sai teď jen doporučuji najíst se a vyspat se,“ řekla Tsunade, když dokončila léčení.
„Naruto teď ty,“ řekla.
Naruto si sedl na židli. Tsunade přišla k němu, udělala potřebné pečetě a začala léčit, ale nebylo co léčit. Byl dokonale zdravý.
„Naruto, Sai počkejte venku,“ řekla Tsunade.
„Coo je se mnou?“ zeptal se vyděšeně Naruto, když viděl vážný obličej Tsunade.
„V pořádku jsi a teď jdi,“ odpověděla.
Naruto jen bouchl dveřmi a sedl si venku na židli vedle Saie.
„Sakuro co se stalo Narutovi,“ zeptala se Tsunade. A Sakura začala povídat a Tsunade ji mezitím léčila a poslouchala.
„Dobrý, ale taky se jdi najíst a vyspat se. A nezapomeň, že ve 4 odpoledne tam máte být,“ řekla Tsunade.

Sakura vyšla ze dvéří.
„Konečně jdeme, mám hlad jako vlk,“ řekl Naruto a rozběhl se k Ichiraku Ramen. Sakura a Sai se jen rozběhli za ním.
Kakashi už na ně čekal.
„Čtyři rameny,“ objednal sensei.
Vypravovali mu všechno, co se stalo. Kakashi jen poslouchal a nedal na sobě nic znát.
Po tom co Naruto spořádal desátý ramen, tak se zvedl.
„Jdu domů potřebuji nabrat síly,“ řekl a rozběhl se pryč.
Sakura a Sai taktéž zmizeli a Kakashi jen vyndal peníze, ale když viděl účet, tak mu spadla huba až na zem.

Všichni se sešli v hale. Všichni už vypadali lépe.
Postávali ve skupinkách rozmístěni po celé hale.
Kakashi přišel jako poslední.
„Tak už vypadáte mnohem lépe,“ řekla Tsunade, „nechť boje započnou.“
„Kdo bude s kým bojovat rozhodne losovaní,“ pokračovala, „támhle na tabuli uvidíte kdo bude bojovat.“
„Jdeme na první souboj,“ řekla a kývla na Shizune a ta jen zmáčkla knoflík a začaly se losovat jména.

První souboj byl nudný. Stáli proti sobě a vypadalo to, že nic nedělali.
Když mu pošeptala Sakura ucha: „Genjutsu.“
„Aha,“ odpověděl Naruto tónem, všechno jsem to věděl.

V tom jeden padl na zem a ten druhý okamžitě k němu přiskočil a dal mu kunai pod krk.
„Vítězem je ninja ze zvučné,“ ozval se rozhodčí.

„A další boj bude mezi?“ zeptala se Tsunade a podívala se na obrazovku.

Sai a Kaemon.

Sai hleděl na Kaemona a ten pohled opětoval.
„Můžete začít,“ řekl rozhodčí.

Sai vytáhl svitek a začal malovat.
„Choujuu Giga,“ a objevil se obrovský had, který se pomalu blížil k ninjovi.
„Taková pomalá stvůra nemá šanci,“ vykřikl a přeskočil hada a letěl směrem k Saiovi.
Ten jen stál a nehýbal se. Letící ninja vytáhl kunai a probodl Saie.
Ale na zem dopadla jen louže inkoustu. Kaemon se otočil a hodil pár kunai na hada, který se rozprskl. Ale to už ze shora na něj spadlo šest hadu. Pět jich dokázal zneškodnit, ale ten poslední se mu obmotal okolo krku.
Sai skočil ze stropu a zamířil mu kunaiem na břicho.

Po chvíli rozhodčí zvedl ruku: „Sai vyhrál.“
„To se ti povedlo Sai,“ řekl Naruto.
„Díky,“ odvětil.
„Zajímavá taktika,“ řekl Kakashi.

Sakura a Yuriko.
„Hodně štěstí,“ řekl Naruto a políbil ji. Sakura zrudla, když viděla kolik lidí ji pozoruje.
Naruto se jen rozesmál.
„Vypadá to na medičku jako je Sakura,“ řekl Kakashi, „jestli je to pravda, tak to bude velkolepá bitva, snad to ta stavba vydrží,“ a zasmál se.

Sakura kývla na Yuriko.
„Může…“ nestačil dopovědět.
Kunoichi se rozběhli k sobě. Sakura se sklonila a dala jí ránu do břicha, ale i Yuriko stihla kopnout Sakuru, takže obě dvě odletěli a zastavili se až o zeď.
Sakura se zvedla první a rozběhla se k ní, Yuriko se postavila do obraného postoje a čekala.

„Držím ti palce Sakura-chan,“ fandil Naruto v duchu.

Začal boj zblízka, každá rána byla vykryta, utočili, blokovaly, ale nedokázali se zranit.
Sakura rychle udeřila do země a vytvořil se menší kráter, sice polevila na obraně, ale vyplatilo se to. Yuriko ztratila rovnováhu a Sakura ji udeřila a odletěla na druhou strany a zabořila se do zdi.
„Taková síla,“ napadlo všechny ostatní.

„Neměl bych Sakuru moc štvát nebo mě jednou zabije,“ vyděsil se Naruto.

Yuriko spadla na zem a klekla si.
„To není konec,“ řekla vztekle, „teprve začátek.“
A začala se kolem ní formovat modrá chakra, která se vpila do zad.
„Že by nějaké léčení?“ ptala se Sakura sama sebe.
Yuriko se odrazila od země a rozběhla se k Sakuře.
Sakura vyskočila a hodila pod sebe kouřovou bombu a dopadla do mraku kouře.
Yuriko nestihla zabrzdit a vběhla do mraku kouře.
Ozvala se hrozivá rána a Yuriko vylítla z mraku a zastavila se o sloup, který podpíral balkón.
Sakura byla okamžitě u ní a dala ji kunai pod krk.

„Sakura vyhrála,“ ozval se rozhodčí.

Naruto začal skákat a křičel jak je skvělá.
„Zajímavý boj, jak jsem říkal, pěkně zdevastované okolí,“ řekl usmívající se Kakashi.
„Naruto už jsi jediný, kdo se nemusí dostat do hlavních bojů,“ zasmál se Sai.
„Já se tam dostanu úplně v pohodě,“ řekl Naruto
Sakura se jen usmála a sledovala ceduli, kde se losoval další duel.

Manabu a Naruto.

Poznámky: 

Je to dlouhé, doufám, že nevadí Smiling
A prosím o komenty jak ty dobré tak i kritiku ať vím co zlepšit.
Příští díl bude co nevidět Smiling

5
Průměr: 5 (40 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2023-09-11 10:01 | Ninja už: 5720 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise Obl: Až tak? To bych nečekala, že ten konec druhé části bude tak drsný... a ty boje jsou taky docela zajímavé. Ten boj Sakury byl jako dycky krátký a o to brutální. Sai jako obvykle vsadil na svoje zvířátka. Jsem zvědavá na Narutův boj. Jestli se mu Kitsune urve že řetězu... to bude jistě nervák... propos styl psaní se pomalu zlepšuje. I chyb už tam není tolik.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele susan711993
Vložil susan711993, Út, 2011-03-15 17:37 | Ninja už: 4892 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Pěstitel rýže

úžasné to je Laughing out loud si skvelý Sticking out tongue

Obrázek uživatele LiLuri - san
Vložil LiLuri - san, Út, 2008-07-29 09:05 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 163 | Autor je: Prostý občan

Je to absolutně super Smiling

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Po, 2008-07-28 20:32 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Ha! Prej jestli to nevadí, že se ptáš. Délka je v pohodě a obsah úplně parádní Smiling Už aby byl další