manga_preview
Boruto TBV 10

Vír a květ třešně 07

Vír a květ třešně 07

Manabu a Naruto.

Naruto skočil dolů a postavil se naproti Manabu.
„Tak můžete začít,“ řekl rozhodčí a ustoupil stranou.

Naruto se okamžitě rozběhl i Manabu se také vydal naproti.
Vytáhli kunai a srazili se a odskočili od sebe.
„Kage Bunshin no Jutsu,“ vykřikli současně a začala bitva klonu. Kloni pomalu mizeli a Naruto ho minul kousek pomocí Rasenganu a vytvořil další kráter v zemi. Dalšího klona dostal pomocí výbušného lístku.
Po chvíli zůstali jen Naruto a Manabu.

„Proč nechceš použít moji sílu, bylo by to tak snadné,“ ozvalo se mu v hlavě.
„Zalez,“ odvětil Naruto
„Tak co kdybych tě ovládl bez tvého vědomí?“ zeptala se posměšně liška.
„Cože?“ zeptal se nechápavě Naruto
„Proč myslíš, že jsi si neuvědomil to v tom lese, kdyby nebylo té bláznivé holky, už bych tě měl v hrsti,“ odvětila liška.
„Kdyby tě slyšela, tak by tě zabila,“ zasmál se a začal se soustředit na boj.

Naruto sledoval Manabu a čekal na jeho tah. Ten také jen čekal a sledoval ho.

„Se divím, že Naruto tam dokáže jen takhle stát a nevrhnout se bezhlavě do boje,“ uvažoval Kakashi nahlas.
„Už to není ten idiot jako předtím,“ zastala se ho Sakura.
„Nevěřím,“ řekl Kakashi a zasmál se.

Manabu sjel pohledem na zem, kde najednou pukla podlaha a z ní vyletěl Naruto a praštil ho do brady. Manabu odletěl a spadl na zem, ale než k němu Naruto doběhl, stihl se zvednout a začal dělat pečetě. Začala se otřásat budova.
„Doton Kekkai: Doroudomu,“ vykřikl a kolem Naruta začala růst zeď. Naruto vyskočil, ale jen už narazil do stropu.
„To už jsem někde viděl, tenkrát ten tlusťoch, jak jsme to zničili?“ přemýšlel Naruto.
Když v tom ucítil, jak mu někdo saje chakru.
„Musím rychle, dělej přemýšlej, nejslabší bod zdi je na druhé straně, než je Manabu,“ vzpomněl si Naruto, „támhle stál, takže tady musí být nejslabší zeď,“ a otočil se čelem vzad.
„Kage Bunshin no Jutsu,“ a klon začal vytvářet Rasengan, ale udělal se jen malý mráček a nic víc.
„Sakra, už nemám dost chakry,“ zamumlal.
„Chce chakru tak mu ji dáme ne?“ ozvalo se mu v hlavě.
„Nezapoměn, že tu je Yamato, takže nemá cenu mě zkoušet ovládnout,“ řekl Naruto.
„Za pár minut bude bez chakry a bude konec,“ řekl vychloubavě Manabu.

Z Naruta začala vycházet rudá chakra, ale oči byli modré.
Manabu sebou trhnul, když pocítil jinou chakru.
„Co to je za chakru, jsi snad nějaká zrůda?“ zakřičel nahlas.
Sakura s sebou trhla a chtěla k němu skočit, ale Kakashi ji zastavil a řekl: „Nech to na Narutovi.“ Ale hlas se mu taky nadouval hněvem.

„Ten to nepřežije,“ zavrčela mu liška v hlavě.
Teď už bylo vidět, jak rudá chakra prosakuje skrz zemní vězení.
„Zavolejte Yamata,“ řekla Tsunade, „a rychle.“
Gai, Kurenai a Iruka zmizeli.
Manabu už se celý klepal a potil, jak se snažil udržet vězení.
Ozvalo se: „Odama Rasengan,“ a celé vězení se rozpadlo a ozval se ohlušující výbuch.
Naruto stál na vršku hlíny a kolem něho plála rudá chakra.
„Sakra kde je ten Yamato,“ zaklela Tsunade a sledovala ho, asi jako všichni zde.
Naruto se přikrčil a vypadalo to jako kdyby chtěl zaútočit. Všichni tasili zbraně. Sakura neváhala ani vteřinu a skočila dolů a běžela za Narutem.
„Vrať se Sakuro,“ zakřičela Tsunade.
„Naruto,“ zakřičela Sakura a doběhla k němu a objala ho.
„Přestaň,“ zašeptala.
Rudá chakra pomalu obklopovala dvojici stojící v objetí na troskách.
„Konečně jsi tu Yamato,“ slyšeli jak Tsunade mluví, „je to na tobě.“

Yamato se připravil, ale pak se jen usmál.
„To nemá cenu Tsunade-sama,“ odvětil Yamato.
„Má pravdu,“ přidal se Kakashi, který sledoval Naruta pomocí svého Sharinganu.
„Cože?“ zeptala se tupě Tsunade.

A Naruto se rozchechtal a Sakura popošla stranou. Jakmile pustila Naruta, tak chakra, která obklopovala Sakuru se vypařila.
Naruto zavřel oči a chakra zmizela.
„Tak tohle cítíš, když ti dá svoji chakru?“ zešeptala omámeně Sakura.
„Jen jsem chtěl vidět vaši reakci, jen jsem si to ověřoval a byla to pravda,“ řekl Naruto podivným tónem.
„Ehm vítězem je Naruto,“ vzpomněl si rozhodčí, „losovaní dalšího zápasu hned proběhne.“

Naruto se Sakurou došli ke zbytku svému týmu.
„Gratulace Naruto,“ řekl Sai.
„Tsunade-sama málem dostala infarkt, když tě viděla a Yamato tu nikde nebyl,“ zasmál se Kakashi, „a nemysli si, že tě tu nikdo nechce.“
„Jenom se tě bojí a to je přirozené, přesvědč je o opaku,“ pokračoval sensei.
„A nezapomeň, že jsou lidi co tě tu mají rádi,“ mluvil dál a sjel pohledem na Sakuru, která se zarděla.
Připojil se k nim Yamato a řekl: „Tsunade-sama tě chce pak vidět Naruto.“
„Ta mě zabije,“ vzdychl Naruto.
Pozorovali ještě pár zápasů, ale Naruto nevnímal.
Dokončili duely a Tsunade vstala začala mluvit: „Zbylo 9 geninů, co se účastní hlavních bojů. Bude tu tisíce hostů, zástupci všech velkých zemí včetně Kazekageho.“
Nadechla se a pokračovala: „Rozlosování dostanete den předem, boje startují přesně za měsíc, takže využijte ten čas k tréninku či odpočinku. A teď jděte a za měsíc se uvidíme.“

„Kdo všechno musí k bábi Tsunade,“ zeptal se Naruto Yamata.
„Jenom ty,“ odpověděl s úsměvem.
„Sakra, ta mě fakt zabije,“ řekl a odpojil se od nich a směřoval směrem k hlavní budově.

Vpadl do místnosti bez zaklepání a zakřičel: „Tak mě tu máš bábi Tsu…“
Naruto se zasekl a hleděl na ninju vedle Tsunade.
„Zdravím Kazekage-sama,“ řekl vesele Naruto.
„A mě takhle nikdy nepozdraví,“ řekla Gaarovi Tsunade.
„Čau Naruto,“ ozval se Gaara.
„Co jste mi chtěla říct bábi Tsunade?“ zeptal se Naruto.
„Tamto už nikdy neuděláš, měli jsme strach, strach o tebe ty blbe, takhle si z nás střílet,“ začala hněvivě Tsunade.
Naruto se jen zašklebil na Gaaru.
„Tak co už jsi měl ramen?“ zeptal se a totálně ignoroval Tsunade.
„Naruto,“ ozval se Gaara, když viděl jak obličej Tsunade dostává rudý nádech.
„Já si dneska dám vepřový ramen a pak půjdu trénovat a co budeš dělat ty Gaaro?“ povídal Naruto.
Ozvala se obrovská rána a Naruto proletěl dveřmi a Tsunade se k němu pomalu blížila. Chytla ho pod krkem a začala s ním třepat.
„To je jako Sakura, ale mnohem horší,“ napadlo Naruta, když mu v hlavě přestalo bzučet.
Musel celé zopakovat, to co mu Tsunade říkala.
„Vypadni,“ zavrčela na něj a Naruto nechtěl dráždit hada bosou nohou a tak se vypařil.
„Tak a můžeme pokračovat,“ odvětila Hokage a podívala se na Kazekageho.
„Jo,“ řekl a bavili se o chuninské zkoušce.

Naruto se šel najíst do Ichiraku ramen a přemýšlel co bude dělat.

„Trénovat, nic nedělat, Sakura,“ takhle se mu stále míhalo v hlavě.
„Půjdu se chvíli flákat a pak můžu trénovat s Sakurou, to jsem to dobře vymyslel,“ přemítal, když jedl ramen.

Dojedl, zaplatil a vydal se na procházku konohou.
Ruce za hlavou a usmíval se na všechny co potkal. Po chvíli ho to přestalo bavit a šel najít Sakuru.

„Takže buď bude v knihovně nebo doma, jak ji znám,“ napadlo Naruta.
„Ale do knihovny se mi nechce,“ přemýšlel, „tak se podívám k ní domů.“

Po chvilce doběhl do ulice, kde bydlí a viděl ji jak vychází z domu.
„Sakura-chan,“ zakřičel a rozběhl se k ní. Sakura se otočila a usmála se.
Naruto ji vzal za ruku a řekl: „Nepůjdeme trénovat?“
„Dobrý nápad, počkej tu chvilku,“ řekla a zaběhla do dveří.

Za pár minut vyběhla ven a rozběhli se do lesa za vesnicí.
Zastavili se hluboko v listnatém lese.
„Začneme s soubojem,“ řekl Naruto, „jen taijutsu.“
„A žádnou démoní chakru,“ utahovala si z něj Sakura.
„Teď,“ řekl Naruto a zmizel.
Sakura se rozhlížela po okolí. Když v tom se na ni vrhnul Naruto ze strany a podrazil ji nohy. Ale než se zmohl na něco víc, byl sražen k zemi a objevil se mráček kouře.
„Klon,“ zamumlala.
„Takhle se schovávat, Naruto,“ zakřičela a nahromadila chakru a uhodila do země.
Deset metrů okolo Sakury vznikl kráter a ze stromů padali Narutové, všichni zmizeli jakmile dopadli na zem.
„Tak kdepak je ten pravý,“ zeptala se nahlas Sakura, „srab,“ dokončila.
Naruto skočil ze stromu a rozběhl se na ní.
Rozdávali rány, ale ani jedna nedopadla, vždy zablokovali, nebo uhnuli.
Ale v tom Sakuru někdo chytnul v pasu, Sakura se jen otočila a byl to další klon.
Otočila se zpět, kde viděla jak se Naruto napřahuje, ale nějak se zpomalil.
„Nemůžu ji praštit,“ povzdech Naruto.
Sakura toho využila a dala mu pěstí. Dala do toho víc síly než chtěla a Naruto odletěl pár desítek metrů dozadu.
„Ale ona ani nezaváhala,“ napadlo Naruta, když letěl vzduchem.

„To se povedlo, rychle jdi mu dát ještě jednu, ať je nějaká zábava,“ ozvala se vesele Vnitřní Sakura.

Sakura se rozběhla k Narutovi, který ležel na zemi a vypadal nehybně.
„Naruto?“ zeptala se Sakura s vyděšeným tónem.
Když nedostala odpověď, sundala si rukavice a otočila ho, aby ho mohla začít léčit.
Ale když ho otočila, viděla jak má zavřené oči a jak mu škubají rty, aby se nerozesmál.
Sakura si natáhla zpět rukavice a chtěla ho ještě jednou praštit, když v tom Naruto ji rychle políbil.
Po chvilce se zvedli a vzal ji za ruku.
„Pojďme, na trénovaní bude času dost,“ řekl.
Došli k malému útesu, kde byl krásný rozhled na jezero.
Sedli si a Naruto se zadíval Sakuře do očí.
„Sakura-chan,“ Naruto poprvé v životě nevěděl co říct.
Po chvilce mlčení jen řekl: „Sakuro miluji tě.“
Sakura to přešla mlčky a otočila se.
„Krásný západ slunce co?“ zeptal se ještě rudý Naruto.
Seděli tu ještě hodnou chvíli a potom se jen zvedli a šli ruku v ruce do vesnice. Připravení čelit všemu spolu.

Poznámky: 

Další dílek, krapet kratší, ale v tom hicu mi moc nepracuje mozek Smiling
a jako vždy prosím o komenty jak ty dobré tak i kritiku.
Čau Smiling

5
Průměr: 5 (47 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2023-09-11 10:15 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise Obl: Nervák to byl hlavně pro Tsunade. Myslela jsem, že z něho dostane infarkt a z nepřítomnosti Yamata jakbysmet. Xd Hehe, už jsem čekala, že ho po tom souboji praští. Ovšem udělala to potom. Už si zase může kupovat nové dveře. Musí mít velkou spotřebu. Xd Jé, i Gaara se ukázal. Z toho jsem měla radost.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele LiLuri - san
Vložil LiLuri - san, St, 2008-07-30 13:10 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 163 | Autor je: Prostý občan

Je to super, fakt není co dodat. Už se těšim na další díl Smiling

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Út, 2008-07-29 22:09 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

Hezký díl, opravdu moc! Smiling Jen doufám že není poslední!

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Fizz
Vložil Fizz, Út, 2008-07-29 22:21 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Utírač Udonova nosu

neni poslední a ještě pár desítek dílů určitě bude Smiling

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Út, 2008-07-29 20:19 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Kritiku? Není potřeba. MOC pěkný díl Kakashi YES

Obrázek uživatele Fizz
Vložil Fizz, Út, 2008-07-29 20:50 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Utírač Udonova nosu

díky Smiling tvoje komentáře vždy potěší Smiling