manga_preview
Boruto TBV 09

Vír a květ třešně 05

Vír a květ třešně 05

„Tak jak jsi vedli?“ zeptala se Tsunade.
„Prošlo 24 týmu,“ odpověděla Kurenai, „jen Naruto byl problém, už od začátku jsem cítila, že u něj je něco špatně, pokusili jsme se toho démona zadržet, ale bylo to nad naše síly a hlavně by se mohlo přerušit celé genjutsu.“
„Použil velice zajímavý způsob,“ odpověděla.
„Ne, nebyl to on, ale to všechno ten démon,“ řekla Kurenai, „Naruto vůbec nevěděl, že je chycen v genjutsu.“
„A mě se to zdálo divné, že zrovna on by se dostal první ven,“ zasmála se Tsunade.

„Ahoj Sakura-chan,“ vykřikl Naruto, když běžel pozdě k bráně.
Naruto chytil Sakuru kolem pasu a dal ji pusu. Sakura se odtáhla a praštila ho.
Teď by se dalo říct, že Naruto ovládá teleportační jutsu, podle toho jak se rychle dostal k stromu.
„Jdeš pozdě!“ zakřičela.

„Ještě jednu mu dej, ještě jednu mu dej,“ křičela vnitřní Sakura.
„Nemůžu ho furt mlátit, bude ještě blbější,“ odvětila v duchu Sakura.
„To jde?“ zeptala se ironicky vnitřní Sakura.

„Čau Naruto-kun,“ ozval se Sai a kreslil něco na papír.
„Čau,“ odpověděl a zvedal se ze země, „stejnak sensei chodí vždy pozdě, tak proč nemůžu jednou já přijít pozdě?“ ptal se Naruto.
„Mluví tu někdo o mě?“ zeptal se Kakashi, který se objevil na bráně.
„Zase pozdě Kakashi-sensei,“ řekl Naruto.
„Ty tak něco říkej,“ obořila se na něj Sakura a Naruto zmlkl, netoužil zase poznat drticí pěst Sakury.
„Jak to bude s tou následující zkouškou?“ zeptal se Sai.
„Za 4 hodiny máte sraz u cvičiště 5, kde vám začíná 2 chuninská zkouška,“ odpověděl Kakashi a sledoval je okem jak to přijmou.

„Tak brzo?“ podivila se Sakura.
„Tím lépe, hned budu blíž k titulu Hokage,“ zaradoval se Naruto.
„O co se bude jednat?“ zeptal se Sai.
„Jo to nevím,“ odpověděl a zasmál se, „vše vám řeknou až na místě.“
„Co si máme připravit?“ zeptala se Sakura.
„Jako kdyby jste šli na misi,“ odvětil sensei.
„Tak já jdu,“ otočil se a zmizel.

„Jdu se připravit,“ řekla Sakura a rozběhla se domů.
Něco šplouchlo a Naruto se otočil a viděl jen louži z inkoustu a byl sám.
„Kam všichni tak pospíchají?“ zamručel, „skočím na ramen, času dost.“
Naruto snědl všech 10 ramenů a skočil domů a hned vyrazil na cvičiště.
Sai a Sakura tu už postávali a čekali na něj. A tak i spousta geninu co čekali na zahájení druhé zkoušky.

„Minule nám to moc nevyšlo co?“ zavzpomínal Naruto
„Sasuke,“ řekla jen Sakura smutně.
„Neboj, po zkoušce se uvidí co s tím blbcem svedeme,“ řekl Naruto.

Objevil se obrovský mrak kouře a z něho vystoupila Mitarashi Anko.
„Tak a můžeme začít,“ zakřičela a přejela je pohledem.
„Zase tato ženská,“ pošeptal Naruto Sakuře.
Tam kde stála Anko byl už jen mrak kouře a objevila se za Narutem a dala mu kunai pod krk.
„Hlídej si co ti ta huba mluví,“ zašeptala mu do ucha a z rukávu se ji vyplazil malý had a přelezl na Naruta, který se nedokázal ani hnout.
„No můžeme pokračovat,“ odvětila a popošla stranou.

„Fuj hnusnej had,“ pomyslel si Naruto.

A chytil ho a hodil ho do davu geninů, co přihlíželi.

Anko to ignorovala.
„Takže, slyšela jsem, že první zkouška byla lehká. Tady nic takového nečekejte, tady vás čeká opravdová dřina,“ křičela Anko.
„Támhle si každý vezme svitek,“ řekla a ukázala na stánek vedle.
„Vaším úkolem bude přežít 4 dny v lese smrti a ten kdo chce postoupit bude muset mít tyto tři svitky,“ pokračovala stále zvýšeným tónem.
„Takže to znamená, že maximálně 8 týmu může postoupit,“ ozvalo se z davu.
„No může i jen jeden pokud sebere všechny svitky,“ odpověděla Anko.
„A pravidla?“ zeptal se nějaký genin z písečné.
„Žádné nejsou,“ odvětila Anko a zasmála se.
„Tak a teď si pojďte pro svitky,“ řekla.
„U každé brány na vás bude čekat rozhodčí, který vás pustí dovnitř,“ řekla Anko, „a za 4 dny bude čekat na tom samém místě, aby vás pustil ven.“

Když byli všechny svitky pryč, tak se všichni rozeběhli ke svému vstupu.

„Za dvě minuty a jedeme,“ veselil se Naruto.
„Naruto máme na to 4 dny, takže nebuďme zbrklý,“ odpověděl Sai klidným tónem.
„Přesně tak,“ odvětila Sakura.
„Tak a můžete jít, hodně štěstí,“ řekl rozhodčí a pustil je dovnitř.

Vběhli dovnitř a zastavili se po pár minutách běhu.
„Sai můžeš najít nějaké ostatní týmy?“ zeptala se Sakura.
„Jasně,“ řekl a vytáhl svitek, udělal pár čmáranců.
„Choujuu Giga,“ a objevilo se hejno krys a ty se rozběhli do všech směrů.
„Teď jen počkat,“ řekl Sai spokojeně.

Čekali asi už deset minut, když přiběhli a začali se vpíjet na pergamen.
Sai to pozoroval: „Vypadá to, že jeden tým se schovává na jihu a druhý na severu.“
„Který je blíž,“ zeptala se Sakura.
„Ten na jihu,“ odpověděl.
„Tak jdeme,“ řekl Naruto, „Já půjdu první kvůli boji z blízka, za mnou Sai jako podpora z dálky a poslední Sakura jako medička.“
„Hai,“ řekli a rozběhli se.
„Kde by měli být?“ zeptal se Naruto.
„Ještě 100 metrů, takže opatrně, už se mohli přemístit,“ řekl Sai.
Když v tom zleva přilítla ohnivá koule. Všichni se obratně vyhnuli.
„Kage Bunshin no Jutsu“ a objevilo se desítka klonu, které se rozběhli do všech stran, aby našli útočníka.
Naruto se soustředil a jakmile ucítil, že jeden klon zmizel, tak zakřičel: „Támhle dole, tam jeden je!“
Okamžitě se tam rozběhli a skočili na planinu, kde stáli 3 geninové. Podle čelenky byli z Písečné vesnice.
„Vydejte nám svitek nebo vás zabijeme,“ promluvil jeden z nich.
„Katon: Housenka no Jutsu,“ a začali po nich lítat ohnivé koule. Naruto i Sakura uhýbali v pohodě. Přece jen už to viděli v akci. Sai blokoval pomocí inkoustových zvířat.
„Rasengan,“ vykřikl Naruto a řítil se k jednomu, ten se obratně vyhnul a ještě ho kopnul do břicha.
„Shaannarou,“ zakřičela Sakura a začala přetvářet krajinu kolem, jeden z geninu zakolísal a toho využil Sai a spoutal ho pomocí hadů.
„Sakra,“ zaklel jeden, když ho Naruto trefil rasenganem do břicha.
Už zůstal jen poslední, ten co umí používat ohnivé techniky.
Jen se zasmál a řekl: „Teď přijde vaše smrt!“
„Katon: Karyuu-Endan,“ řekl a vydechl silný proud ohně a mířil na Sakuru.
„Sakuroo!“ zakřičel Naruto. Všichni věděli, že nestihne uhnout.
Do cesty ohně vběhl tygr, ale hned se roztekl na inkoust.

„Ty prokletá liško, dej mi tvoji sílu,“ zavelel Naruto.
„Takový ubožák, ale dám ti co chceš,“ odvětila liška a odfrkla si a Naruta obklopila rudá chakra.

Naruto pocítil sílu a na nic víc nečekal. Postavil se do cesty ohni a z jeho těla vytryskla chakra, která ho obklopila. Žár ho obklopil, ale poskytl dost času Sakuře, aby se vyhla zbytku.
Naruto stál klidně, ukázal rukou směrem k geninovi a chakra se zformovala do tvaru lišky a ta se rozběhla k němu, spojená s Narutem vláknem, které vycházelo z břicha.
Liška hrůzně zavila a genin ztuhl hrůzou a liška jen sekla drápy a zhroutil se na zem.
Naruto ho následoval a sesunul se na zem. Liška se jen otočila, ale bylo vidět, jak ji to táhne zpět.
„Pošetilče, jednou tě dostanu,“ zavrčela a zmizela a chakra se vsávala do Naruta.

„Eh,“ zmohl se jen Sai.
„Naruto!“ zakřičela Sakura a rozběhla se k němu. Nebyli vidět žádné zranění, vypadalo to jako kdyby spal.
I přesto ho Sakura začala léčit.

„Choujuu Giga“ a objevila se smečka lvů a rozběhli se do všech směru.
„Abychom věděli, kdyby se někdo přiblížil,“ odpověděl, když k němu Sakura vzhlédla.
Sai se rozběhl k tomu jež ovládal ohnivé jutsu. Tělo bylo znetvořené, ještě nikdy neviděl něco takového. Sundal mu z odporem baťoch a vyndal svitek.

„Musíme se někde skrýt,“ řekla Sakura a vzala Naruta do náruče.
„Jasně, nedaleko odtud je nějaká jeskyně,“ odpověděl Sai pohotově.
Když tam dorazili čekal tam na ně inkoustový lev.
„Je tam čisto a jediný vchod je tento,“ řekl Sai.
„Tak jdeme,“ řekla a vešla dovnitř. Naruta položila na zem a zase ho zkoušela léčit, ale nebylo co a to ji mátlo.

„Ten oheň, taková pokročilá technika, jak z toho vyvázl bez zranění?“ ptala se Sakura sama sebe, „to musela být ta rudá chakra co ho obklopila.“

Už se začalo stmívat a Naruto byl stále v bezvědomí.
„Skočím na průzkum,“ řekl Sai, „nechám tu zvířata.“ A rozeběhl se do šera.

Sakura se sklonila k Narutovi: „Probuď se Naruto.“ Sakuře sklouzla slza po tváři a zahleděla se ven do tmy.

Ráno se vrátil Sai.
„Jak je Narutovi?“ zeptal se.
„Stále stejně,“ odpověděla smutně.
„Musím jit, dochází nám zásoby, pokusím se něco ulovit k snědku,“ řekl a zmizel.

„Zase sama,“ řekla a nedokázala se bránit slzám.
„Sakra Naruto, jak teď můžeš tak klidně ležet.“
„Naruto nesmíš mě opustit, co ten slib,“ mluvila Sakura potichu.
Ať zkusila cokoliv, Naruto stále ležel v bezvědomí.
Už 3 dny to takhle šlo. Sai střídavě mizel a přicházel.

„Už tě pustím,“ zasmála se liška, „stejnak nemáte šanci to už stihnout.“

Naruto se s trhnutím probudil a vykřikl: „Není čas musíme sebou hodit.“
„Naruto?“ zeptala se Sakura.
„Konečně,“ vykřikla a políbila Naruta.
„Ehm měl pravdu, musíme si máknout,“ řekl Sai.
„Jo jasně,“ zamumlal a dal ještě pusu Sakuře a začal si připravovat věci.
„Zbývají nám 4 hodiny do konce. Mám plán, ale musíme si pospíšit,“ řekl Sai.
„Poslouchejte, už jsem poslal myši jako zvědy. Našli jeden tým, který má dva svitky a míří k bráně. Budeme muset je tam přepadnout,“ řekl Sai.
„Jdeme,“ řekl Naruto, který se cítil odpočatý jako kdyby spal týdny. Ale bylo vidět, že Sai ani Sakura na tom moc dobře nejsou.

„Hlídali mě celé dny, ani se nedivím,“ pomyslel Naruto.

Už viděli plot, který ohraničoval les Smrti.
„Tady je přepadneme,“ řekl Sai a rozmístili se.

Poznámky: 

A je tu další dílek, vyjde jim to? Něco se pokazí? To se dozvíte v dalším díle.

5
Průměr: 5 (45 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2023-09-10 22:28 | Ninja už: 5720 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise Obl: Oblíbený Les Smrti je tu opět tady. Nečekala jsem, že i tuto zkoušku vezmeš pěkně honem. Myslela jsem, že to bude tak na tři čtyři díly... ale i dva možná stačí. Tohle si asi nepřečteš, ale ty čísla se vypisují slovem a ne číslem. To jen tak na okraj. Tak nám ho Kitsune nechal spát? To je opravdu podšitej... takhle to napnout. Rozhodně si nenechám ujít další díl...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Po, 2008-07-28 15:08 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

Doufám že ten další bude brzy!

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Po, 2008-07-28 12:41 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Jeee...vyborne Smiling ...uz sa tesim na les smrti Smiling ....Perfektne Kakashi YES

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Ne, 2008-07-27 13:01 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Jj, tenhle díl byl opravdu zajímavý, těším se, co bude příště Smiling a taky je každý delší a delší Eye-wink jen tak dál

Obrázek uživatele LiLuri - san
Vložil LiLuri - san, Ne, 2008-07-27 11:52 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 163 | Autor je: Prostý občan

Je to fakt super, doufám, že sem dáš další díl brzo Smiling