manga_preview
Boruto TBV 09

Slzy a neočekávání

Sakura stála v okně a dívala se na to černé nebe... Černé, jako její srdce plné smutku, trápení a nekonečné prázdnoty... Prázdnoty, která ji sužovala každým dnem i nocí. Ta noc jí vyvolávala vzpomínky, na které chtěla už zapomenout... Tu osudnou noc, kdy ho nedokázala zachránit... *Kap* Slzy dopadaly na vybledlou fotku, kterou držela v rukou... Starý tým 7, je to už tak dávno, kdy odešel a nechal po sobě prázdno v srdích těch, kteří ho brali jako nejlepšího přítele, dokonce i jako bratra. Znovu se podívala na postavu v modrém... Na postavu tolik jí důležitou... Její milovanou osobu. Ano, on byl její jediná láska.
Kdyby tak věděla, že její opravdová láska stojí před branami Konohy. Vrátil se. Nevěděl, jestli se může znovu vrátit... Nevěděl, jestli mu jeho nejlepší přítel odpustí... Nevěděl, jestli mu jeho láska dokáže pomoct. Zrovna teď mu došlo, co to vlastně je... Proč to Sakura říkala, když se ho snažila zastavit, snažila se ho odradit od jeho snu. Byl zaslepený tohou že zapomněl i na své přátelé...
"Sasuke-kun! Prosím zůstaň se mnou, udělám pro tebe cokoli! Já... Já tě miluju Sasuke-kun!" Křičela na něj, ale on ji neposlouchal, pořád jí jenom říkal, jak je otravná. Nevěděl, že ona trpí... Až později si uvědomil, jak moc mu chybí. Že teď trpí on. Scházela mu.
Udělal první krok, byl zase doma. Po 10-ti letech se vrátil, nelze uvěřit, že je zase doma v Konoze. Rozhodl se, že za ní zajde. Za svou láskou, kterou se snažil tolik let bezúspěšně tajit... Zaklepal na její dveře.
"Kdo by to mohl být? Tak pozdě v noci?" Říkala si Sakura. Pomalu otevřela dveře, ale pohled, který se jí naskytl, nezapomene nadosmrti. Stál tam on a po tváři mu stékaly slzy štěstí, radosti.
Konečně ji uviděl... Už to nebyly vzpomínky, ale holá skutečnost.
"Sasuke? Néééé to nemůže být pravda... Ty... Ty ses vrátil!" Vrhla se mu kolem krku a plakala. Oba plakali. Zašeptal jí ty dvě slova, které na něj před lety křičela: "Miluji tě". Následoval polibek plný lásky, štěstí a vášně. Slova teď byla zbytečná, byli tam jenom oni dva a nikdo jiný. Konečně se naplnila jejich láska... Sasuke pochopil, co pro něj Sakura znamená. Teď začal opravdu žít.

Poznámky: 

Tahle povídka mě napadla pozdě v noci snad se bude páčit...Za komenty budu vděčná...

4.75
Průměr: 4.8 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Uchiha.Shiori
Vložil Uchiha.Shiori, Pá, 2009-08-07 23:46 | Ninja už: 5552 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Prostý občan

Moc krásné, máš skvělý povídky =)

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-09-30 21:22 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Moc krásné, dodá to naději Smiling

Obrázek uživatele campercz
Vložil campercz, Pá, 2008-07-04 17:35 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

Nicméně dávám přednost Naruto+ sakuře Laughing out loud zkus něco takovedleho napsat Laughing out loud

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Čt, 2008-06-26 00:12 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Petřičko, ty jsi další nadějný talent, víc není třeba dodávat. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Leinara
Vložil Leinara, St, 2008-06-25 16:38 | Ninja už: 5814 dní, Příspěvků: 262 | Autor je: Prostý občan

mooooc pěknýý Laughing out loud takový povídky mam rada

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-06-25 10:50 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

V noci nás vždy napadnú len pekné veci Smiling
Krásne poviedka Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.