manga_preview
Boruto TBV 07

V znamení vetra a ohňa 4 - Za hranicami tmy a svetla

„Sasuke-kun...“ Zašepkala z posledných síl, čo jej ešte v zoslabnutom tele zostávali. Prečo. Znela posledná otázka, ktorú si položila, než stratila posledné kúsky zdravého vedomia.
Sasuke zavrel obe oči s obrovskou námahou, nesmierne ho bolelo to, na čo sa chystá, čo práve chce vedome urobiť. Mal ju zabiť, no len pomyslenie nato, ho privádzalo do krajnej zúrivosti. Ležala na zemi nehybne, pozorne sa na ňu zadíval, akoby iba spala a pritom vyzerala tak nádherne. Rovnako ako pred rokmi, bol to on, kto musel ukončiť ich stretnutie takýmto mizerným spôsobom. Znechutil si aj sám seba, ale nemal na výber. Od okamihu, kedy sa stretli to musel urobiť. Preto ju aj vyhľadal, Orochimaru mu vyčítal jeho správanie, že sa dostatočne nevenuje svojmu tréningu ani svojmu hlavnému poslaniu.
„Takto chceš zabiť Itachiho?“ Opakoval mu dokola.
"Keď neustále myslíš iba na to dievča?" Hádzal mu tie jeho chabé výčitky na oči každý deň, až nakoniec mu prikázal, že si bude musieť vybrať a to medzi pomstou alebo láskou. Bolo to neuveriteľne ťažké rozhodnutie, ale vybral si...
Sakura bola nadbytočná pre jeho účel, iba ho spomaľovala a jeho myšlienky na ňu o to viac. No nemohol si pomôcť, už len ten pocit, že mu na nej tak neuveriteľne záleží dral jeho vnútro na kusy.
„Dočeta!“ Zaklial nahlas.
„Prečo to muselo skončiť práve takto...“ Pomaly k nej pristúpil, ostrie meča sa zalesklo v odraze strieborného mesiaca.
Čepeľ zamieril na bezbranné hrdlo. Už ani vánok sa neopovažoval pohnúť, akoby od ľaku prestal existovať, spolu s ich zakázanou láskou.
„Prosím, odpusť mi...“ Prosil ju, ale ona jeho nárek nepočula.
„Ale keď som v myšlienkach s tebou, nemôžem sa sústrediť na nič iné... Nemôžem slobodne dýchať, normálne uvažovať, už ani neviem kto vlastne som...“ Priznal potichu. Nemôže si dovoliť prehru, musí pomstiť svoj klan, svoju rodinu a zabiť hlavného vinníka jeho nešťastia! Prečo by inak žil, prečo by došiel takto ďaleko? Pre ten jediný účel.
„Ako sa môžem sústrediť na svoj cieľ, keď jediné, čo robím je, že neustále myslím na teba!“ Skríkol rozčúlene, jeho zloba narastala s každým novým nádychom. Potom sa ostro zarazil a ticho na ňu pozrel v ohromení. Z tváre jej stekala čerstvá slza.
„Sakura.“ Povedal láskavo, sklonil sa ku nej.
„Vždy sme chceli byť spolu, je tak...“ A nežne ju pobozkal na suché pery. Cítil jej dych, ako z nej uniká a vpíja sa do prázdna. Prerušil bozk, keby ďalej pokračoval prestal by reálne uvažovať.
„Odpusť mi...“ Meč sa zaleskol v povetrí a rýchly úder našiel svoje určenie. Necítila bolesť, keď sa ostrý meč zabodol do jej tela s neuveriteľnou ľahkosťou, ani prenikajúci chlad, ktorý po ňom okamžite prišiel. Jediné, čo ju hrialo pri srdci, bola láska a poznanie, že ju predsa len mal niekedy rád. Ohnivá krv prudko vystrekla z prebodnutého miesta a rozlievala sa po okolí, nezobudila sa ani na tú hlbokú ranu. Zastavil sa, ponad plece jej venoval letmý pohľad, kým bez slova odišiel rovnako, ako aj predtým. Zanechal ju napospas temnote, opustenú a bezbrannú, ležiacu mŕtvu na zemi, v náručí kráľovnej smrti.

Pochmúrnu noc vystriedal žiarivý deň. Naruto bol na obvyklej prechádzke okolo Konohy, kým sa nedozvedel, že ho Tsunade opäť volá k sebe. Tie jej ninja misie sa pre neho stávali dennou prioritou, navyše väčšinu z nich robil sám. Nedávalo mu to zmysel, prečo by ho babka Tsunade poverovala tajnými úlohami a to osamote, pričom mu neposkytla žiadne krytie inými ninjami. Záhada, pomyslel si. Ešte k tomu dnes jej mal priniesť túto haldu papierov, akoby bol jej poskok alebo čo, durdil sa na celý svet. Ramená ho boleli a nohy sa z toľkej váhy podlamovali. Náhle uvidel na ceste niečo ležať, nehýbalo sa to. Bolo to až príliš podozrivé, preto sa rozhodol obzrieť si to bližšie. Pár krokov ho delilo od toho miesta, keď sa silueta postavy začala jasnejšie vykresľovať a on spoznal, že to čo leží pred ním je...
„S...Sa...Sakura...?“ Vyznelo z jeho priškrteného hlasu. Všetky papiere, ktoré tak zvieral na hrudi mu popadali na lístím zasypanú zem, takmer prišiel o rozum, keď ju takto našiel.
„Čo sa tu preboha stalo!“ Bežal k nej rýchlo ako víchor, no nemalo to cenu, Sakura v tú noc zomrela. Rana v jej boku signalizovala, čo sa asi muselo prihodiť. Objal ju tak pevne, ako len vládal, dúfajúc, že sa prebudí. Bola taká chladná, srdce nebúchalo v pravidelných rytmoch, navyše všade bolo toľko krvi!
„No tak, Sakura...prebuď sa!“ Vzlykal a pritláčal si ju k sebe, z oboch očí mu vyprskli slzy.
„Prosím... Neopúšťaj ma, počuješ ma?“ Jemne ju zdvihol zo zeme a najbližšou cestou sa rútil do kancelárie Hokageho. Vykopol dvere so Sakurou, schovanou v teplom náruči: „Prosím, Tsunade potrebujem tvoju pomoc!“ Kričal a kliesnil si cesty pomedzi hŕbami zaprášených spisov a starých pergamenov.
Nechápavo ho sledovala, kým si neuvedomila pravý dôvod jeho návštevy.
„Naruto, čo to robíš a prečo ...“ Zarazene stíchla, pretože Naruto mal plné očí sĺz a jeho ustráchaný pohľad jej veľa napovedal.
„Sakura, niekto ju musel prepadnúť! Ja našiel som ju takto a...“ Vysvetľoval narýchlo, no neudržal sa bez viditeľného strachu.
„Sakura.“ Zašepkala trpko, keď uvidela smrteľnú ranu v jej pravom boku. Z pozície uznávaného lekárnika ihneď vedela, že tu už nemôže nijak pomôcť. Nemalo význam pokračovať, keď už nebolo možné zachrániť ju.
„Stratila veľa krvi, Naruto, neviem ako ti to povedať, ale je...“ Hľadala správne slová.
„Nie!“ Kričal impulzívne, pevne ju držiac a odmietajúc si niečo podobné vôbec pripustiť.
„Nemôže byť mŕtva, Tsunade! Nemôže, ja to nedovolím!“ Pohľad ma prázdny, bezvýrazný, prisluchajúci samotnému diablovi, keď prehovoril, preľakla sa.
„Ja by som urobil čokoľvek, len, aby som ju znova videl nažive.“ Priznal bolestne, pričom si ju pritúlil ešte tuhšie.
Tsunade si spomenula na tú osudovú noc, keď stratila svojho milovaného brata a životnú lásku, veď vtedy konala rovnako pudovo, ale aj tak ich už nikdy nesmela vidieť, nesmela ich objať, povedať im, ako veľmi ich ľúbi. A teraz má Naruto prežívať to isté, tú istú bolesť ako ona, bez možného lieku na jeho žiaľ?
„Máš ju až natoľko rád?!“ Spýtala sa udivene a vyčkávala.
„Viac než vlastný život.“ Povedal slabo, takmer ho nepočula a s nádejou pohliadol Tsunade do neurčitej tváre. Rozhodnutie bolo na nej, no mohla niečo urobiť?
„Existuje jedna prchavá možnosť, ale je to riskantné, ak to vyjde, možno na sebe privoláme hnev všetkých síl tmy a svetla.“
Nečakal dlhšie, to jediné teraz potreboval počuť, zdvihlo mu to skleslú náladu.
„Ty by si to dokázala? Vrátiť Sakuru späť?“ Bol taký nedočkavý a jeho sebavedomie narastalo každou sekundou.
„Orochimaru nie je jediný legendárny Sannin, ktorý pozná zakázané techniky! Navyše ja som Hokáge, shinobi z Konohy, neexistuje nič čo by som nezvládla.“ Pripomenula mu, a vyčarila nútený úškrn.
V srdci pocítil náramné teplo, a duša mu horela jasným plameňom. Majú teda nádej!
Situácia, do ktorej sa však týmto rozhodnutím dostala, nebolo nijak priaznivá, dokonca by povedala, že viac než kritická. Následky, ktoré by nasledovali by mohli byť horšie, než si kedy dokázala predstaviť, ale tento chlapec je tak odhodlaný, a zdá sa, že Sakuru vrúcne ľúbi. Nedovolí, aby sa jej trpká minulosť opakovala a zasiahla tak ľudí, ktorých má najradšej!
„Polož svoje ruky na ranu, hneď na moje, a vysielaj svoju chakru do tej rany.“ Odmlčala sa na okamžik, ale neváhala pokračovať.
„Sakura, sa teraz nachádza na hranici medzi životom a smrťou, ale stále neprestúpila na druhú stranu, máme istú šancu ju zachrániť. Musíš sa však sústrediť, aj najmenšia pochybnosť by znamenala katastrofu.“ Energicky prikývol. Nebola síce istá šanca na úspech, ale aspoň sa o to pokúsia.

Všade sa rozprestierala nekonečná temnota a tiché prázdno, nachádzala sa na mieste, kde raz skôr či neskôr skončí každý shinobi. Ale toto miesto bolo pochmúrne, bez radosti, šťastia, či nádeje, všade bola len tma, bolesť a zármutok.
„Kde to som?“ Opýtala sa sama seba, ale nepočula vlastný hlas.
„Ako som sa tu ocitla? Je tu niekto?“ Odpovede neprichádzali, chlad a tma boli také intenzívne, že cítila ako ovládajú jej stiesnenú myseľ. Príval bolesti a beznádeje ju načisto ochromil, nevládala bojovať s niečím, čoho sa nemohla dotknúť. Cítila ako padá, padá do priepasti večného zabudnutia, z ktorej niet návratu. Toto bola cesta, ktorou musela kráčať.
„Prosím...“ Počula niečí vzdialený hlas, vychádzajúci odnikiaľ. Obzrela sa, nevidela nikoho, iba čiernu noc.
„Prosím, Sakura....“ Volal ju, no márne.
„Kto je tam?“ Nemohla si spomenúť, myšlienky boli chaotické a neusporiadané. A potom tá pálivá bolesť, keď sa snažila vybaviť si jeho tvár.
„Sakura, vráť sa sem... Vráť sa ku mne.“ Prosil Naruto a vysielal všetku svoje chakru, ako aj červenú chakru Kyuubiho, do Sakurinho stuhnutého tela, avšak bez žiadneho výsledku.
„Ten hlas....“ Spomínala a bolesť sa rozpínala čoraz viac, no nepoľavila v snažení. Musela zistiť, kto to je a čo vlastne od nej chce. Bola už tak blízko, črtala sa pred ňou silueta nejakého mladíka.
„Poznám ho... Už som ho niekde videla.“ Nedokázala však nájsť tú správnu spomienku, ani určitú tvár. Čas sa krátil ohromnou rýchlosťou, nezostávalo ho veľa, musela ísť...stať sa súčasťou kolobehu smrti, opustiť pozemský svet a zamieriť za ďalekým svetlom.
„Sakura!!!“ vykríkol do prázdna.
Náhle precitla, zorničky sa jej prudko rozšírili v úľaku. „Naruto...?“

Poznámky: 

Ale, sa nám to pekne zamotáva, no ja len dúfam, že Sakuru nakoniec zachránia, lebo sama neviem ako to skončí... Sasuke urobil rozhodujúci krok, čím zmenil osud Sakury ako aj ten Narutov, dokáže sa však preniesť cez čin, ktorý vo chvíľkovej slabosti spôsobil?! Dokáže len tak zabudnúť na to, že ju prebodol svojou katanou, bez toho že by sa bránila?! Isté je len jedno, odpovede na ktoré ste nenašli svoje odpovede ležia nezodpovedané! A táto poviedka, je pre Kanaru. Keďže si mi tak veril, skúsim pokračovať, lebo si mi dal dostatok odvahy na ďalší diel! Smiling

4.966665
Průměr: 5 (30 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-07-06 21:31 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

aby se ze sasukeho nestal sebevrah Smiling jinak úžasný díl

Obrázek uživatele alienEJKEJ
Vložil alienEJKEJ, So, 2009-02-14 01:05 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Chis, klasicky sugoi ;)

Obrázek uživatele Konan Nana Greene
Vložil Konan Nana Greene, Út, 2008-11-18 18:35 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

PEKNE DUFAMZE SA TO SKONCI DOBRE PRE OBE STRANY,ALE TO ASI NEPOJDE,LEBO TO BY SME UVIAZLI NA MRTVOM BODE TAK ISTO AKO V REAL NARUTO.Kakashi YES

Obrázek uživatele Tara Monyuky
Vložil Tara Monyuky, Po, 2008-10-27 17:57 | Ninja už: 5646 dní, Příspěvků: 495 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

No tohleto.. Saske bych ho roztrhla nadva kusy jako hada ..
jinak azs emoc moc ndáherný =o)

Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…

Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, Ne, 2008-10-26 21:28 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

SSSSSSSSSSSSSSSSSASUKE!!!!! ten má teda štěstí že je jenom nakreslenej!!!! já bych ho ... (místo teček si představte hromadu sprostých nadávek a nejbolestnějších způsobů smrti!xD) Uff...uff musim to rozdejchat! tohle, to je fakt moci na chudinku bestušku T_T, ale výtečnej příběh! To ti teda povim a ty mi ještě kladně hodnotíš moje patlanice? ty to vůůbec čteš? hmmm... zváštní, že z těch mejch hrůz nezvracíš... xD tak a teď! NARUTO! DO TOHO! DO TOHO DO TOHO! já si snad seženu ty vlaječky jak mívaj na fotbale...xD Jen tak dál! těšim se, co se dočtu dalej! xD

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Ne, 2008-10-26 21:02 | Ninja už: 5667 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

senseeei, ja z toho skapem Laughing out loud to je take krasne, si stupla v mojich očiach (Y)

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2008-10-12 20:22 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Famozní. Sakuře nepřeji nic špatného, ale byla bych radši kdyby zůstala mrtvá. Jsem zlá já vím

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Bzzzz Hanabi
Vložil Bzzzz Hanabi, So, 2008-09-20 12:01 | Ninja už: 5721 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Pěstitel rýže

Krásne, skoro som sa rozplakala, tak si to prosím ťa aj ty priznaj Smiling.

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, St, 2008-08-27 15:02 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

nemám slov, no perfektné

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Tsukuyomi
Vložil Tsukuyomi, So, 2008-08-23 19:37 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Tak toto som fakt necakala Laughing out loud ...ako si povedala, vazne sa nam to pekne zamotava Laughing out loud ....zase som to citala z otvorenimi ustami Laughing out loud

Klikni! :-*

Majkiii, budes mi chybat :-* Sad

Klikus Smiling Pekne prosim Smiling Mozte napisat aj koment Smiling Moj najnovsí FA: Sasuke Napísala som FF Laughing out loud : Návrat...

Tvoj Naruto život-test len pre dievčatá a gayov ^-^
FC Akasuna ^-^

Obrázek uživatele Laterie
Vložil Laterie, So, 2008-08-23 16:46 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 681 | Autor je: Prostý občan

Prečo sa takmer každý autor bojí priznať, že sa mu skrátka páči to, čo napísal? Chisaii prestaň ma serinkať! Eye-wink lebo vieš koho za tebou pošlem, aby si nedopadla ako Sakura Eye-wink

ty vieš, že je to skvelé, tak si to priznaj!!! mne hovoríš, že som skromná! a ty pôjdeš za svoju skromnosť do pekla aby si vedela!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Květináč-kun
Vložil Květináč-kun, Pá, 2008-08-22 08:52 | Ninja už: 5698 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

Chisaii-Senpai je to uzasny

Milujem zetsuho Už jsem ho groozně dlouho zalýval... kdo mi ho chce vzít tak mě nesmí štvát. Jestli mi ho vemete máte co dělat se mnou.

NFFORPG Aneb Naruto příběh který si vytváříte sami. Neváhejte a přidejte se
Hlavní moderátoři: Shinken(zakladatel a hlavní moderátor, Admin, sensei), Mollyhana(Moderátor, Sensei), Rybička(Moderátor, sensei), Toyotomi(sensei),
Pary(moderátor, desing, sensei)

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Ne, 2008-08-17 16:44 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Kráááása...kvůli tobě tady brečím jako králík....*skok pro kapesník* je to tak krásné až mě to rozplakalo máš to krásné co víc říct? Nemám slov...Smiling

Obrázek uživatele Felliss
Vložil Felliss, St, 2008-06-18 21:16 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 246 | Autor je: Prostý občan

Chisaii ja som tvoju poviedku objavila až teraz ja debil... máš to úžasné, nádherné, prekrásne a ešte neviem čo všetko! Laughing out loud celé som to zhltla za polhodinu! Laughing out loud (aj ja chcem vedieť píísaaať!)

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, St, 2008-06-18 17:41 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

ďakujem, ste strašne zlatí!!! Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Evka-chan
Vložil Evka-chan, St, 2008-06-18 16:40 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Prostý občan

To si my urobila radosť! Vieš, že ja Sasukeho nemám v láske.... Len dúfam, že Sakura prežije Smiling A opäť krásne napísané, ach už mi dochádzajú chvály... Laughing out loud

Byť debilom je ťažké... pretože konkurencia je veľká! Laughing out loud
Nikdy nehovor, že sa to nedá urobiť... pretože príde nejaký bblbec a urobí to! Laughing out loud
MY FF:Keď cigaretka zhasne , Výlet

Obrázek uživatele DaimondDog
Vložil DaimondDog, Út, 2008-06-17 20:53 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

pre mna je to vzdy perfektne ... ale to ty uz vies kvetinka Smiling

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Út, 2008-06-17 20:18 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Super len tak dalej

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, So, 2008-08-23 18:12 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Smiling ďakujem krásne všetkým ľuďom, ktorí nabrali dostatok odvahy a teda pustili sa do mojej serie, vážne môj neskonalý obdiv patrí všetkým Vám...

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele kanaru
Vložil kanaru, Út, 2008-06-17 12:02 | Ninja už: 6004 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Prostý občan

A bože! Laughing out loud I s věnováním Shocked ... mockrát děkuji! A taky díky, že pokračuješ ve psaní. Byl to skvělý díl. Byl jsem napnutý jak struna až do konce!! Velmi povedené... jentak dál Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-06-17 11:25 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tomu sa vraví skvelé pokračovanie Laughing out loud Sasan jeden hnusný, dúfam, že mu to Sakura pekne okorenené aj vráti Eye-wink
a nenie to žiadna hrôza, ts, čo to vravíš Sticking out tongue


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Út, 2008-06-17 11:04 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Hrôôôza! Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD