manga_preview
Boruto TBV 09

V znamení vetra a ohňa 5 - Podozrenie

„Nejaký hlas... Nejaký hlas ma volá k sebe, ale kto je to?“ rozmýšľala úpenlivo. „Poznám ho... už som ho niekde počula.“ Zreničky sa jej prudko rozšírili v úľaku. „Naruto?“ Jej suché pery sa jemne zachveli, tenký pramienok rubínovej krvi sa spúšťal po jej brade. „Sakura, prosím neopúšťaj ma, zostaň...už len kvôli mne.“ žiadal ju a jeho zúfalstvo narastalo, príval nových sĺz ho oslepoval. Nemohol zniesť ten ničivý pocit, že by ju mohol znova stratiť, práve teraz, keď ako sa zdalo ho má v skrytu duše tiež rada. Tsunade vyzerala beznádejne, dokonca ona strácala nádej v možný úspech. „Ja to nevzdám.“ Pripomenul si a pri posledných slovách ucítil pod sebou nepatrný pohyb. Pod svojimi rukami zacítil slabé teplo a nepatrný buchot oživeného srdca, ktoré sa hlásilo o slovo. „Ale ja nikam neodchádzam, Naruto.“ pošepla potichu, a sťažka otvorila obe oči. Venovala mu láskavý pohľad, avšak tento pohľad bol plný bolesti a zármutku. Nikdy nevidel jej oči tak žiarivé, tak nádherné! Akoby to bolo po prvý krát, čo ju uvidel, vedel, že ho od tej chvíle bude mať navždy vo svojej moci.

„Sakura.“ Vydýchol v úľave a stále nemohol uveriť, že to dokázali. Tsunade sa usmievala, bolo vidieť, že je na Naruta nesmierne pyšná, ale ako vždy zostala ticho, bez slova. Dovolila dvom mladým ľuďom, aby si našli stratenú cestu jeden k druhému. „Na druhej strane sa mi nepáčilo,“ začala, no potom silno zakašľala a z úst jej vyprskla ďalšia krv, „ale myslím, že radšej ostanem tu s vami.“ Bol taký šťastný a nervózny, že si nevšimol, že vzápätí dodala: „Ostanem tu s tebou.“ Rana sa zatvorila, zdalo sa, že sa sama od seba začína hojiť. To sila Kyuubiho ju dostávala opäť na nohy. Tsunade sa uškrnula na Naruta a ten jej ho opätoval. Rýchlo vybehla von zo svoje pracovne, dala im potrebný čas, aby sa zvítali. No dôvod prečo tak rýchlo utekala bol od začiatku jasný. „Nemám veľa času.“ vyriekla sklamane, pri bližšom pohľade na svoje meniace sa ruky. Staré, zvráskavené prsty jej to nahovárali. Kde kedysi stála mladá vitálna žena, sa teraz nachádzala stará ubolená starena. „Ak sa Orochimaru dozvie...,“ neodvažovala sa vysloviť svoje pochybnosti nahlas.

Obzrela sa, na oboch koncoch mohutnej siene nebol nikto živý, vydýchla sa. „Ak sa Orochimaru dozvie, že som všetok svoj dar mladosti a taktiež lekárske metódy darovala Sakure, pričom som prišla o všetky svoje schopnosti ako legendárna shinobi, skončí Konoha v zradných nepriateľových rukách a to skoro bez boja, koniec koncov, ak terajší Hokáge nedokáže udržať všade číhajúcich nepriateľov za hranicami svojej vlastnej ríše, budú všetci jeho bezbranní obyvatelia v smrtiacom nebezpečenstve!“ To nesmie dopustiť, šance na záchranu jej domova však boli mizivé, teraz teda nezmôže nič, ale... Rozhodla sa, nastal čas zvoliť nového Hokáge, jeden človek jej na zahmlenú myseľ prišiel, ale nevedela, či bude vhodné zveriť mu túto dôležitú úlohu, nanešťastie najhlučnejší ninja v celej Listovej bol ako veterná búrka, nikdy nevieš čo príde nabudúce, ani čo môžeš od neho očakávať, o to viac sa usmiala pri myšlienke na Naruta. Potom sa ľahkým mávnutím ruky okamžite vyparila v oblaku sivého dymu do neznáma, bez stopy a bez rozlúčky.

„Sasuke, kde si bol, dnes sme mali precvičovať nové jutsu, nebol si to vždy práve ty, kto ma hnal k tréningu?!“ Pripomenul mu úlisne Orochimaru a zamračil sa nad jeho neskrývanou aroganciou. „To nie je tvoja vec. A prestaň ma provokovať!" Odvrkol mu a jedným okom pozoroval vykúkajúcu čepeľ svojho meča. Stále sa na nej leskli kvapky zaschnutej krvi, nemohol ich odstrániť, a aj keď neboli zrovna viditeľné, nedokázal na to prestať myslieť. „Zase ten ľahkovážny tón v hlase, Sasuke-kun?!“ povedal Kabuto milo, vynárajúci sa z najbližšej zatáčky. Orochimarova skrýša bola dokonalým miestom pre tajný tréning, rovnako ako aj na snovanie nového plánu na zničenie Konohy. „Stále nevieš s kým hovoríš, ten pred tebou je stále Orochimaru-sama, jeden z legendárnych Sannínov.“ Dodal rázne, no nevšimol si, že prekročil isté hranice. Sasuke sa rozčúlil nad jeho prístupom k nemu. „A ty zabúdaš,“ zasyčal rozhnevane a agresívne zároveň, „s kým to hovoríš ty!“ sharingan sa aktivoval, Kabuto si uvedomil svoju osudovú chybu príliš neskoro, nebolo cesty späť. Musel pykať za svoj omyl.

Sharingan ho úplne pohltil, strácal kontrolu nad vlastným vedomím, jediné na čo sa mohol sústrediť bola tá obrovská úzkosť spôsobovaná majiteľom tohto účinného genjutsu. Prázdno, bolesť, smrť! Všetko negatívne, čo kedy prežil a na čo sa snažil posledné roky toľko zabudnúť sa menilo na ostrú realitu. Nikto živý nedokáže vzdorovať, aj nesmrteľný by mal čo robiť, aby načisto nezošalel. Kabuto klesol vyčerpane na kolená, pred stojacim mužom s čiernymi vlasmi a vražedným pohľadom. Orochimaru sa iba radostne usmial nad jeho unáhleným správaním, konal ako vždy, až príliš pudovo a nerozvážne. To je môj chlapec, pomyslel si spokojne. „To by stačilo, Sasuke. Poď so mnou, dáme sa do tréningu.“ Nemá dobrú náladu, uvedomil si prineskoro. Niečo sa muselo stať, niečo čo sa mu nepáči?! „Dobre.“ Odpovedal po chvíli energicky a sladko sa nad Kabutom uškrnul. Ten sa nemohol postaviť na zoslabené nohy, stále bol celkom ochromený z jeho drvivého útoku. „Možno som to prehnal,“ zazmätkoval, „stále je to Orochimarova obľúbená hračka, navyše...“ pomaly sa posadil. „Navyše má svoj sharingan.“

Bol neskorý večer, hviezdy jasne žiarili ako predtým a mesiac im vládol nad hlavami. Sakura ležala v nemocnici sama, Naruto sedel ustráchane vedľa nej, robil si o ňu veľké starosti. Nič mu nepovedala, pýtal sa jej na všetko možné, no ona iba mlčala. Prečo? Prečo mu nechce vysvetliť, čo sa v ten večer skutočne stalo, zakaždým keď sa jej na to spýta, nahrnú sa jej do očí nové slzy. A tsunade, kde tá zmizla, od ich posledného stretnutia, akoby sa pod ňou zem prepadla. Toto nie je jej štýl, vždy dá niekomu vedieť, keď musí odísť, tento krát to neurobila. Ale čo bolo podstatne dôležitejšie, musí vypátrať vinníka Sakurinho nešťastia a pomstiť sa, za to čo jej urobil, takmer ju to stálo život. Vlastne ona v tú noc naozaj zomrela. Nebude sa len tak prizerať ako vinník unikne spravodlivému trestu, ktorý mu zasadí práve on. Trápili ho protichodné pocity, radosť sa miešala s bolesťou, láska s nenávisťou. Zaspala, jemne jej pridvihol periny až ku krku, aby jej nebolo zima. Láskyplne sa na ňu usmial. Kiež by si len vedela... Potom sa potichu zohol a bozkal ju na pery, pomrvila sa, no neprebudila sa. „Sasuke-kun...“ zaznelo priškrtene z jej hlasu, kým sa od neho neodvrátila. „Neodchádzaj.“ Prehltol horkú slinu, neschopný sa pohnúť, nieto ešte jasne uvažovať. „Sasuke?!“ Zopakoval nechápavo.

Poznámky: 

Sakura sa zdá byť mŕtva, neexistuje nič čo by ju dokázala navrátiť zo sveta mŕtvych... Aj keď jedna malá možnosť by tu bola, Tsunade sa tvári nerozhodne. Má ju použiť?! No ten risk nemusí mať pozitívne trvanie! Ak to urobia zmenia už navždy beh samotného osudu a tieto následky by mohli byť hrozivejšie než tá najväčšia prírodná katastrofa... Tento mini príbeh by som chcela špeciál venovať Sorafay, hAnko, Asumovi 7, Prasátku, a všetkým, čo mi umožnili pripojiť sa k veľkej rodine v Konohe!!! Obrovské ďakujem Vám všetkým! Smiling

5
Průměr: 5 (30 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-07-06 22:40 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

další vynikající a procítěný díl, hned jdu dál.

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, So, 2010-02-20 00:21 | Ninja už: 5488 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

sugoi, famozne, genialne a ja este neviem co povedat Laughing out loud uz zasa sa zacinam bat Laughing out loud

Obrázek uživatele crash-ik
Vložil crash-ik, Ne, 2008-11-30 11:43 | Ninja už: 5681 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

Nádhera!!!!!! Je to prostě super, kouzelné, zajímavé, napínavé a ... kruci nemám slov, prostě BOŽÍ!!!! Smiling
Děkuju ti

Tak z tohohle vážně umírám!! Smiling

Obrázek uživatele Konan Nana Greene
Vložil Konan Nana Greene, Ne, 2008-11-30 12:01 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

JA SA BOJíM DALEJ CITAT:D

Obrázek uživatele Tara Monyuky
Vložil Tara Monyuky, Po, 2008-10-27 19:02 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 495 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

To se zajimavě rozvynulo.. a dál bych azse řekla že je to překrásný

Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…

Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Po, 2008-10-27 00:07 | Ninja už: 5695 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

to su veci toto Laughing out loud pecka ^_^

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, Ne, 2008-10-26 22:40 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

Jim a zaskočil mi v krku drobek při tom jak Sakura obživla, piju a div se neutopim v hrnku, když ze sebe Sakura dostane svoje "Saske-kun" tohle je jedna z nejlepších povídek! fakt že jo! Čupr zápletka, skvělý autor, dobré nápady a přesto je to něco, co inspirovalo tolik lidí, ale to tvoje na žádnou nemá! Je to tak, jiné, prostě BÓÓÓŽÍÍÍ!!!!

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2008-10-12 21:29 | Ninja už: 5714 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Opět krásné.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Bzzzz Hanabi
Vložil Bzzzz Hanabi, So, 2008-09-20 13:26 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Pěstitel rýže

Mňa to tiež neprestalo baviť a ani s tým neskúšaj prestať Laughing out loud. Bolo to krásne tak ako vždy...Kabuto dostal čo si zaslúžil, hahaha...( ja viem, že mi šibe )

Obrázek uživatele Tsukuyomi
Vložil Tsukuyomi, So, 2008-08-23 20:49 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Nie neprestalo ma to bavit Laughing out loud a ani neprestane, tomu verte! Mno ja neviem co napisat, tak bolo to dobre ako vzdycky Smiling

Klikni! :-*

Majkiii, budes mi chybat :-* Sad

Klikus Smiling Pekne prosim Smiling Mozte napisat aj koment Smiling Moj najnovsí FA: Sasuke Napísala som FF Laughing out loud : Návrat...

Tvoj Naruto život-test len pre dievčatá a gayov ^-^
FC Akasuna ^-^

Obrázek uživatele Laterie
Vložil Laterie, So, 2008-08-23 17:50 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 681 | Autor je: Prostý občan

a ja chcem sladký úškrn...ale taký iný sladký úškrn Eye-wink

veď aj tak ak Orachima nezamorduješ v poviedke, tak sa premením na Smitha z matrixu a vojdem tam ja Laughing out loud

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Ne, 2008-08-17 18:41 | Ninja už: 5822 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Je to krásné ostastně jako vždy...Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-06-23 20:38 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

skvelý dielik, už bežím na pokračovanie a ďakujem za venovanie, Ivi Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele DaimondDog
Vložil DaimondDog, So, 2008-06-21 12:25 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

nadherne a aspon ze to nebolo venovane Kanaruovy Laughing out loud ... uz by som sa zblaznil raz z teba

Obrázek uživatele kanaru
Vložil kanaru, So, 2008-06-21 10:10 | Ninja už: 6032 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Prostý občan

Wow, tak to bylo super! Už se moc těším na další díl Smiling

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Pá, 2008-06-20 21:17 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Daj Sakuru s Narutom ved nieje mozne aby ho este stale milovala po tom vsetkom co jej spravil.... ale inac je to super....

NARUSAKU 4EWER Laughing out loud

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Pá, 2008-06-20 15:31 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Takže opäť tu, a zase s mojimi trhlými myšlienkami! Dúfam, že vás to moje písanie neprestalo baviť, lebo by som to potom najradšej hneď zabalila Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD