manga_preview
Boruto TBV 09

V znamení vetra a ohňa 3 - Zoči voči skrytej túžbe

Neskorý chladný večer sa tiahol zradnými úbočinami. Vysoké skalnaté kopce nad Konohou sa ponorili do prenikavej tmy, a tá rozprestrela svoje nekonečné krídla plné temnoty. Ponáhľala sa, utekala akoby o život. Prečo sa to musí stať práve mne, nechápala. Práve teraz, keď sa ako tak začínala dostávať z tej hrozivej osamelosti, keď začínala dúfať, že by dokázala niekedy zabudnúť... Ani netušila ako, náhle sa ocitla na rovnakom mieste ako pred 3 rokmi, v ten istú noc, v tú istú neskorú hodinu. Zaspomínala na Sasukeho tajný odchod. Stále mala pred očami ten bolestný výjav ich stretnutia. Akoby sa odvtedy nič nezmenilo.
„Nechoď, ak nemôžeš zostať, zober ma so sebou!“ prosila zúfalo, ako aj jeho posledné slová: „Po tom všetko si stále otravná.“
Nemohla vrátiť ten vzácny čas, ale aspoň dúfala, že on stále žije a je nikde šťastný.
„Si taká hlúpa, Sakura. Spomínať na niečo čo je navždy stratené.“Pošepla si sama pre seba a pokúsila sa o úsmev. Ach, Sasuke, kde len môžeš byť, si v poriadku? Venovala svoje najtajnejšie želania žiarivej oblohe vysoko nad sebou, nech tá padajúca hviezda donesie jej priania až k nemu.

Náhle za svojím chrbtom zacítila niečí intenzívny pohľad. Neznámy cudzinec, akoby chcel, aby ho zmyslami zachytila. Nestihla sa spamätať a záhadná postava sa ocitla v jej tesnej blízkosti, stojac necelých pár stôp za ňou. A ona bola natoľko vystrašená, že nedokázala vzdorovať možnému nebezpečenstvu.
„Sakura...“ Ozvalo sa spoza jej chrbta, no nemohla sa otočiť k zdroju šíriaceho sa zvuku. Bála sa, lebo kebyže tak urobí majiteľ toho hlasu tam v dnešnú noc nebude stáť, a ona sa späť ponorí do prázdnoty vo svojom srdci. Pochybovala, že by tam skutočne mohol byť, určite iba zradná vidina minulosti.
„Nie.“ Nahovárala si, aby oklamala aspoň samú seba.
„To nemôže byť pravda.“ Osoba za ňou sa ani nepohla, zdalo sa, že vyčkáva ako bude reagovať. Tichý lovec sa chystal zaútočiť na nič netušiacu korisť.
„Je to tak dávno, však?“ Odvetil potichu. Z oka jej vypadla horúca slza, ktorá jej stekala na chvejúcu sa tvár. Nemohla uveriť, že by to mohol byť práve on.
„Preto odmietaš uveriť, že je to skutočné?“ spýtal sa tajomne. Nebolo pochýb, bol to on. Jej skutočná a jediná láska.
„S...Sa...Sasuke-kun?“ vyrvalo sa zo Sakurinho stiahnutého hrdla.
„Potom prečo...“ Sasuke pochopil na čo naráža, ale dúfal, že si to za celé tie roky uvedomila.
„Prišla si na to, že samotu musíš prijať vo svojom vnútri, naučiť sa ju akceptovať, prestať ju odmietať, dovoliť, aby sa stala tvojou súčasťou. Nemohol som ti to vtedy povedať, pretože si nevedela aké to je, ale teraz je to iné.“
„Čím je to iné!“ Vykríkla so slzami v očiach.
„Musíš pochopiť, že to bolo najťažšie rozhodnutie môjho života.“ Odvetil jej.
„Tak prečo si sem dnes prišiel?! Znova ma trápiť?“ predniesla skleslo.
„Nie... Aby som ti pripomenul čo ku mne cítiš, a ešte niečo, ja som nezabudol, Sakura.“
„Neverím ti...neľúbil si ma, preto si odišiel.“ vzlykala a znova cítila tú ukrutnú bolesť, ako sa derie na povrch a otvára staré rany.
„Pretože som nechcel, aby si skončila ako ja, aby si nasledovala cestu, pri ktorej som ja nemal na výber.“ Oponoval jej, pričom chcel vyvrátiť jej mylné predstavy z ich posledného stretnutia.
„Prečo nie? Vždy som ťa ľúbila viac než vlastný život!“ Vietor mu strapatil uhľovo-čierne vlasy, na jeho čelo sa objavili náznaky výčitiek.
„V tú noc...“, náhle sa jej zorničky roztiahli v čírom údive, „som pochopil, že mi na tebe záleží viac než ako iba na kolegovi, či priateľovi, nechcel som Ti nijak ublížiť, ver mi.“
„Veriť ti?“ zopakovala, a energicky pokrútila hlavou v odmietavom geste.
„To už nikdy neurobím, počuješ? Odteraz sme nepriatelia.“ Pripomenula mu vzdorovito. Nepriatelia? A na perách sa mu roztiahol širokú úsmev. Bola taká rozkošná, keď sa hnevala, takmer by na to bol zabudol.
„Ale ani ty by si nemala zabúdať, že kedysi dávno si ku mne cítila niečo viac.“ osviežil jej pamäť, a spomienky, ktoré ju dennodenne trápili a zabodávali sa do krehkej mysle ako stovky ostrých ihiel.
„To bolo veľmi dávno, navyše ľudia sa menia.“ Ticho si vzdychol.
"Ale ty nie. Neprestala si po mne túžiť rovnako, ako ja som nikdy neprestal túžiť po tebe..." priznal sa.
„Hlúposti.“ Zareagovala napäto.
„Chceš dôkaz?“ naznačil energicky. Pomaly sa priblížil, krok za krokom k objektu svojej skrytej túžby. Jemne ju pohladil na chrbáte, potom si ju otočil, aby na ňu dobre videl. Všimol si potoky vysušených sĺz, ktoré zanechali slané potôčiky na jej lícach.
„Tak prečo sa chveješ, keď sa ťa chcem dotknúť? Prečo cúvaš, keď ťa chcem zovrieť do náručia, Sakura.“ Od ľaku prestávala dýchať. Ako mohol tak rýchlo odhaliť jej skutočné pocity? Aj keď... Sharingan! Až teraz si ho všimla, takže celú tú dobu?
Jeho oči boli zrazu opäť zradné ako tá najhlbšia studňa a nevyspytateľné ako tá najtemnejšia noc. Sharingan z ničoho nič zmizol, cítila jeho nepravidelný dych, a takisto si uvedomila, že tiež musel po nej túžiť, rovnako ako ona po ňom. Váhala, jej kroky chceli ustúpiť, no jej srdce zostať. Ruky položil na jej driek a pritiahol si ju bližšie, ako by bola jeho vybojovaná korisť. Nebránila sa, iba s oddanosťou na neho hľadela. V jej očiach zbadal neutíchajúce plamienky nenávisti, ktoré ešte celkom nezmizli.
„Nechcem nič predstierať. Chýbala si mi...“ Srdce sa jej skoro zastavilo. Povedal práve to, čo povedal?
„Celý ten čas, odkedy sme sa naposledy stretli, neprešiel jediný deň, aby som nevidel tvoju tvár vo svojich snoch.“
„Tak prečo... Prečo si odišiel a nechal ma napospas samote... Sasuke!“ vykríkla, krútiac hlavou. Sasuke zostal napodiv pokojný ako predtým, neváhal vysvetliť jej pravdu.
„Odpoveď už predsa poznáš, už som ti ju raz povedal, chcel som ťa chrániť.“
„Ty klamár!“ Zakričala prudko a chcela sa od neho odtiahnuť. Nedovolil jej to, namiesto toho ju stisol ešte pevnejšie.
"Klamár..." Prestala sa však brániť, nemalo to cenu plytvať energiu na niekoho, koho nemohla poraziť. Vzdala svoje snaženie a nechala sa unášať jeho čarom, ktoré na ňu pôsobilo aj po toľkých rokoch rovnakým kúzlom.
„Už nechcem premrhať ani jeden deň bez teba.“ vzlykala, zadržajúc slzy.
„Ja viem...Odpusť mi.“ Zaznelo, keď ju tuho objal, odmietajúc povoliť svoje zovretie.
„Nechcel som ti nijak ublížiť, nechcel som...“ Spokojne sa pomrvila v jeho objatí.
„Ale ja som ti už dávno odpustila.“ Povedala celkom úprimne, vychutnávajúc si pôžitok z jeho vysnívanej spoločnosti. Zohol sa k nej a ich pery sa prekryli, bol to dlhý bozk, akoby mal nahradiť všetko, čo si predtým spoločne nemohli dopriať, akoby mal nahradiť všetko to, čo za tie tri nekonečné roky zameškali. Potom nečakane zodvihol tvár, a ona zbadala v jeho smutnom výraze niečo temné.
„Prepáč mi...“ zopakoval ticho, hladkajúc ju po tvári a utierajúc jej nové slzy. Nechápavo skúmala jeho tajomné čierne oči, plné neskrývanej bolesti.
„Mangekyou sharingan!“ vykríkol do temnoty, a Sakura sa v bezvedomí prudko zvalila na lístím zasypanú zem...

/hide]

Poznámky: 

Nočný prepad, vyznanie lásky, smrtiaci útok v zásterke tmy!!! Noc v sebe ukrýva množstvo záhad a všetky chyby vychádzajú na povrch ako také ľadové krištále trpkej pravdy, rovnako staré hriechy a tajné túžby. Sasuke sa vrátil späť do Konohy, no skutočný cieľ jeho tajomnej návštevy po 3 rokoch nie je vôbec príjemný, a nič už nebude také ako predtým! Účel pre ktorý prišiel je... Takže pre fanúšikov SasukexSakura tu mám tiež niečo žhavé! Príjemnú zábavu v čítaní! :)Toto je špeciál časť venovaná môjmu Kakashimu!!!

5
Průměr: 5 (31 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-07-06 22:15 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

nečekané, ale to dělá příběh zajímavý. Jen tak dál.

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Pá, 2010-02-19 23:39 | Ninja už: 5488 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

mne sa snad raz pri tomto zastavi srdce xD pises naozaj skvele no uz nebude komentovat Laughing out loud idem dalej

Obrázek uživatele alienEJKEJ
Vložil alienEJKEJ, So, 2009-02-14 01:43 | Ninja už: 5983 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Dokonca Chis vydržím, to ani jinak nejde Laughing out loud

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Pá, 2008-11-21 19:23 | Ninja už: 5731 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

hejky, proč se nikdy nevrátí jako dobrý, hodný a neškodný kámoš? Sad ale já věřím, že z něj ještě kámoše uděláš Laughing out loud tenhle díl se mi strašně líbil, stejně jako předchozí Eye-wink každej z nich byl v něčem jiný a v něčem krásný.




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele Konan Nana Greene
Vložil Konan Nana Greene, Út, 2008-11-18 19:22 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

ROZHODNE NEPOCHYBUJEM ZE TO BUDE ZHAVE KEDZE PATRIM K FANUSIKOM SAKURA+SASUKE.INAK DALSIE VYBORNE POKRACOVANIE:D

Obrázek uživatele Tara Monyuky
Vložil Tara Monyuky, Po, 2008-10-27 18:50 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 495 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ou tak tohle, tohle to... já nemám slov Smiling je to prostě nádhera

Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…

Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, Ne, 2008-10-26 22:15 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

Jsem asi blbá, ale já to nepochopila, takže to bude NaruSaku nebo Sasu Saku? no uvidim dalej... jéžišmarjá, tak se mi ta slovenština zalíbila, že už vidim, jak dostávám z diktátu z češtiny za pět, protože polovina slov bude slovensky... xD xD xD ale Fakt! jakmile se mi ten jazyk uhnízdí v kebuli, jen tak ho ven nedostanu!
A musim ti říst, tohle je fakt krásněj příběh! už jich podobnejch mám dost načteno, ale tohle se mi páči (!) ze všeho zatim nejvíc! jen tak dál, ZLATKO! xD ....jde se na další díl...

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Ne, 2008-10-26 21:15 | Ninja už: 5694 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

ty mna raz zabiješ Laughing out loud treti diel a ja už mam dost Laughing out loud než dočitam do konca, budem mrtva :D

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2008-10-12 21:13 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Samé nečekané věci, ale tak to má být. Takový příběh se mi líbí. Zamotaný to je moje

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Bzzzz Hanabi
Vložil Bzzzz Hanabi, So, 2008-09-20 12:48 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Pěstitel rýže

Mala by si skôr obdivovať tých, ktorý vydržia nedýchať až do konca, lebo pri tomto som ja dýchať nemohla Smiling. Bolo to krásne, škoda, že to Sasuke nemyslel vážne

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, St, 2008-08-27 12:09 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

fakt dobré, toľko pocitov v jednom diele, to by som sa chcel naučiť

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Tsukuyomi
Vložil Tsukuyomi, So, 2008-08-23 20:24 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

wow...ved ja sa cudujem ze este zijem...ked som to citala tak som ani nedychala a normalny clovek by bol uz mrtvi (asi som vynimocna Laughing out loud , mno uz len ja Laughing out loud ) krasne...krasne...krasne...fakt krasne...naozaj uplne vazne, ze krasne Smiling

Klikni! :-*

Majkiii, budes mi chybat :-* Sad

Klikus Smiling Pekne prosim Smiling Mozte napisat aj koment Smiling Moj najnovsí FA: Sasuke Napísala som FF Laughing out loud : Návrat...

Tvoj Naruto život-test len pre dievčatá a gayov ^-^
FC Akasuna ^-^

Obrázek uživatele Laterie
Vložil Laterie, So, 2008-08-23 17:41 | Ninja už: 5839 dní, Příspěvků: 681 | Autor je: Prostý občan

Mám Sasukemu ublížiť? len povedz...kľudne, dostane ranu Eye-wink
...bože, ja som ani nedýchala, ako sa niekto dokáže tak meniť, prehadzovať pocity ako sa preraďujú rýchlosti na bicykli (debilné prirovnanie)...
ako človek dokáže len tým, že sa niekde objavi rozpútať hotovú búrku na oceáne.
lepšie si to napísať nemohla...
Chikara Eye-wink

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Ne, 2008-08-17 17:34 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Cože?Ten hajzl....To je krááásný...Smiling mocky moc povedený už doufala že ju fakt má rád a on ji s klídkem hodí do bezvědomí...pěkný zvrat...Smiling Krása zlati...Smiling

Obrázek uživatele kanaru
Vložil kanaru, Ne, 2008-06-15 12:42 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Prostý občan

Sakra! Extrémě nečekaný konec! Laughing out loud SKVĚLÉ!!!

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Pá, 2008-06-13 12:30 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Jedno veľké ďakujem!

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Čt, 2008-06-12 21:13 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Ha, no sorafay byla tak nadšená z děje tvé povídky, že ti u minulého dílu zapomněla něco připomenout. Smiling
Tak to dělám já - dej své sérii jednotný název a přeřaď všechny díly do žánru série (romantiku tam klidně taky nech, ale série je zkrátka nadřazená kategorie, která by tam měla být zvolená). A taky dávej přímé řeči na nové řádky, bude se to líp číst. Eye-wink Jinak je to dobrý. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-06-12 21:21 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no, ehm, pardon, ja som si ten, ehm, predchádzajúci diel nevšimla, takže ani iný názov som nevidela Smiling ešteže je tu hAnko Laughing out loud
no úplny súhlas, rovnaký názov, a úprava Eye-wink
ale zase je to skvelé Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Čt, 2008-06-12 18:12 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Obdivujem každého kto si to prečíta a vydrží až do konca, ale treba to brať s rezervou! Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD