manga_preview
Boruto TBV 07

V znamení vetra a ohňa 2 - V pazúroch osudu

Dnes už nikam nepôjdem, zaumienila si v duchu a vzdorovito sa prevrátila na druhý bok. Prečo aj? Nikto ma predsa nečaká, aj keď... Po dlhom zamyslení, ju niekto napadol. Možno jeden človek tu bude, ale len predstava na to, jej naháňala panickú hrôzu, to čo sa stalo včera síce nemôže vymazať len tak ľahko z pamäte, na to je to azda až príliš čerstvý zážitok, ale aj tak chcela čo najskôr zabudnúť, že sa niečo podobné vôbec odohralo.
„Sakura! Dnes máš voľno, ale nemala by si celý deň preležať vo svojej izbe, na to je až príliš pekne, nemyslíš?“ Zvolala jej milovaná mama z kuchyne.
Sakura si vzdychla. Shanaroo! Dokedy ma chceš takto obmedzovať, skríkla vnútorná Sakura v záchvate zúrivosti.
„Áno, mami, veď už idem.“ Prišla po chvíli konečná odpoveď. Rýchlo sa obliekla, ani nestrácala čas česaním si strapatých vlasov, prehodila si cez seba hrubý plášť, pretože vonku sa schyľovalo k letnej búrke, aj keď si to jej mama očividne nechcela priznať, ona si to všimla už dávnejšie.

Pozorovala oblohu, odkedy sa zobudila, obdivovala veterné obláčiky v tvare snehovo-bielych baránkov, putujúcich všetky svetové strany. Túžila s nimi splynúť a zabudnúť na všetky svoje problémy, či starosti. Tiahlo ju to však tam, kde to všetko začalo, nejakým neznámym spôsobom si chcela pripomenúť minulosť. Boj o prežitie, tri stĺpy, o ktoré mali byť priviazaný, cingot rolničiek, to všetko smerovalo jej vrtkavé myšlienky do dávnej minulosti. Keď sa trojčlenná skupina, vedená vždy meškajúcim Hatake Kakashim, snažila stať sa právoplatnými geninmi, ninja učňami. A ako sa jej to po urputnom boji a prekonaní všetkých Senseiových nástrah nakoniec aj podarilo. Búrkové mraky začali pomaly ovládať oblohu, ale stále nad žiariacim slnkom nenachádzali dostatočnú prevahu. Stála pred troma stĺpmi bez pohybu, akoby zamrzla v čase spolu s nimi. Náhle zacítila odzadu niečí slabý dych, pomaly sa pootočila, dúfajúc, že osoba ktorej pohliadne do tváre nebude práve on.
„Našiel som ťa.“ Odvetil s úsmevom a ona čelila jeho spaľujúcemu pohľadu. Zoči voči možnej výzve sa triasla po celom tele.
„Prečo si tu?!“
Naruto sa zaškeril, a navyše s tým známym diabolským úsmevom, ktorý dokázal vyčariť iba on.
„Myslím, že poznáš moju odpoveď.“
Chvíľu sa tvárila, že to nepočula. Všimol si to, a preto to neváhal zopakovať, trebárs aj milión krát.
„Tiahne ma sem rovnaký účel ako aj teba.“ Spomenul narýchlo, aby ozrejmil danú situáciu a ich celkom náhodne stretnutie. No jeho účel nájsť ju a pohovoriť si o tom, čo sa stalo včera, bol vopred jasný.
„Myslíš spomienky na našu spoločnú minulosť?“ Odpovedala, očakávajúc jeho kladnú odpoveď a znova sa mu otočila chrbtom. Takto sa jej rozprávalo omnoho slobodnejšie, okrem toho nemusela vzdorovať jeho zvedavým modrým očiam.
„No, nie tak celkom.“ Chladný vietor prinášal zo sebou pocit neistoty.
„Ako to myslíš?“ Stuhla ako ľad, no nenachádzala odvahu pozrieť na neho.
„Čiastočne som prišiel aj pre niečo iné.“ Preglgla horkú slinu a snažila sa prinútiť k nádychu.
Niečo iné, opakovala si v duchu.
„Prišiel som, aby som ťa mohol znova vidieť.“ Doplnil svoje, pre ňu tak nejasné slová. Neváhala a pootočila hlavu, smutne sa na neho zadívala ponad plece. Videla v jeho očiach plamienok nádeje, no nechcela ho držať v naivnej ilúzií.
„Vyhýbaš sa mi.“ Poznamenal sklamane a predstierajúc falošný úškrn neváhal dodať: „Hádam sa ma len nebojíš?“ Naruto zostal stáť pokojne na mieste, ani ho nenapadlo pohnúť sa a ešte viac ju tým vystrašiť. Nevedel, či sa mu to zazdalo, alebo sa skutočne pri jeho posledných slovách celá zachvela.
"Včera...“ Začal jemne, smerujúc k svojmu pravému účelu.
„Včera to bol omyl, Naruto.“ Vbehla mu do reči, ospravedlňujúc svoj unáhlený čin.
„Bola som ranená, teda ešte stále som zo Sasukeho odchodu, asi len preto sa stalo, čo sa stalo.“ Klamala, keď nie Naruta, tak sama seba určite. Nechcela si totiž priznať, že by medzi ním a ňou mohlo vzniknúť niečo viac, niečo magické, neuveriteľné zmyselné a pudové ako samotný život.
„Prepáč mi ak som ťa nechávala v istej nádeji, že ty a ja...“ Nemala odvahu dokončiť to, čo začala.
Usmial sa, akoby vedel vopred, čo mu odpovie.
„Konečne si si to priznala, Sakura.“ Pripomenul jej impulzívne.
„Pretože, to čo sa stalo včera bolo skutočné, nebol to iba krásny sen, alebo niečí hlúpy výmysel.“ Odporoval jej, prebodávajúc ju svojím horúcim pohľadom.
Sakura nemohla ďalej, nevedela prečo musela po ich spoločnom bozku tak zbabelo utiecť, ani prečo jej iba spomienka na ten okamih vyvolávala závrate.
„Prosím prestaň.“ Žiadala ho, potom uprela na neho svoje uplakané oči. Videl, že jej svojím správaním spôsoboval bolesť, ale už nebolo cesty späť. Od tej osudovej chvíle, keď sa ich pery stretli v tom spaľujúcom bozku. Jednoducho nemohol cúvnuť, stratiť tak všetko o čo tak tvrdo bojoval!
„Nič ku mne necítiš?“ vyriekol tú otázku, na ktorú ako jedinú nevedela odpovedať. Mlčala ako chladná ryba, snažiac sa iba utiecť rybárovi z nastraženej návnady.
Odmietavo pokrútila hlavou, v mylnom geste.
„Nič k tebe necítim, Naruto.“ Nevydržal ľadový pohľad, ktorý mu venovala, nedokázal prekonať ľahostajnosť v jej hlase s akou k nemu rozprávala, príliš to bolelo, aby to bola pravda.
„Tvoje pery však vtedy hovorili niečo iné, než hovoria teraz tvoje slová.“
Rozčúlil sa, postrehla to v jeho výzore, ale aj tak stále trvala na svojom.
„Zmýlila som sa. Ľudia robia chyby, Naruto.“
Naruto sa tváril bezradne a taktiež vydesene kvôli jej myšlienkam. Potom k nej však bleskovo pristúpil a schytil ju do prázdneho náručia. Prudko ňou zatriasol, v snahe ju zobudiť z jej sna.
„Nemôžeš predstierať, že to necítiš.“ Predniesol rozzúrene, no láskavo zároveň.
„Tú záhadnú silu, ktorá nás k sebe tak priťahuje...“ Privinul si ju pevne ku sebe, takmer nemohla dýchať ako ju stískal. Jemne ju pohladil po vlasoch, pričom jej venoval letmý bozk na potom poliatu šiju.
„Prosím, netráp ma už toľko.“ začala bojazlivo po tom, ako si uvedomila, čo asi cíti.
„Vždy som ľúbila iba Sasukeho, potom prídeš ty a obrátiš celý môj život naruby!“ Vykríkla do ničoty, keď mu udierala päsťami do jeho silnej hrude.
„Už ťa nechcem nikdy vidieť plakať, Sakura. Sľúb mi to, inak budem musieť zakaždým urobiť toto.“ Zohol sa a ich pery sa dotkli. Na kratučký okamih, sa cítila ako v nebi, čoby sa každá bolesť a zármutok vyparili do prázdna, z ktorého aj tak pochabo vzišli. Sladký príval vzrušenia ju premohol, nedovoľoval sa jej pohnúť, ani uniknúť z jeho pevného zovretia. Bola lapená v pasci, a to v pasci spaľujúcej vášne.
„Prepáč mi.“ Zamumlal nezrozumiteľne, keď ju tak náruživo bozkával, odmietajúc niekedy skončiť.
„Ale nemôžem prestať.“
A tiché slzy sa spustili z čierneho neba, sťa trest za ich spoločný hriech...

Poznámky: 

Čo je to za pocit lapený v Sakurinom vnútri?! Ten hrejivý oheň horiaci pri srdci! Prečo sa cíti zraniteľnejšia než kedykoľvek predtým? Ako je do toho zapletený Naruto?! Po toľkých rokoch ani nedúfala, že by mohla cítiť to, čo zažila práve včera v jeho blízkosti, vzbudil v nej niečo, čo zostávalo mŕtve a chladné, keď Sasuke odišiel... Niečo k nemu cíti, ale čo to je? Priateľstvo je prislabé slovo, uvedomila sa a ponorila sa späť do svojich zmätených myšlienok... Inak toto je pre teba Daskes, určite ti to spríjemní škaredý deň! Smiling

4.973685
Průměr: 5 (38 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-07-06 20:40 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

další krásný díl

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Pá, 2010-02-19 22:16 | Ninja už: 5460 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

strasne krasny diel to sa ani slovami neda opisat Smiling

Obrázek uživatele Fin
Vložil Fin, Pá, 2009-03-27 17:51 | Ninja už: 5564 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

píšeš fakt výborně.Hlavně ty city tam dokážeš parádně vyjádřit

Obrázek uživatele alienEJKEJ
Vložil alienEJKEJ, St, 2009-02-04 03:24 | Ninja už: 5955 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Chtěl jsem si nechat další dílek na zítra, ale jen jak jsem nahlédl musel jsem si to dočíst Laughing out loud ale snad se udržím a na ten třetí se dám až zejtra... jinak by to špatně dopadlo Laughing out loud

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Pá, 2008-11-21 18:12 | Ninja už: 5703 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

sice jsem si říkala, že ti napíšu koment až na konci, ale tohle bylo úžasný... Chisaii, tahle série se mi moc líbí... taková citová záležitost pro mě... Tým7 to je láska na celý život Smiling (Kakashi je daleko před ostatníma, samozdřejmě Laughing out loud )




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele Konan Nana Greene
Vložil Konan Nana Greene, Út, 2008-11-18 18:12 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

som nedočkava ako to dopadne!Laughing out loud

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Pá, 2008-10-31 13:54 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Ježíííš to je krááásne Laughing out loud

Obrázek uživatele Kia-chan
Vložil Kia-chan, Po, 2008-11-03 20:51 | Ninja už: 5659 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

přesně přesně! nádhera to je:) krásně píše:)

Žádný Jashin, Pomelo či Ovce... jedině BOBR vládne světu xD

...a nejlépe se Sovou.. v maliní.. moc mluví..:D

Obrázek uživatele Tara Monyuky
Vložil Tara Monyuky, Po, 2008-10-27 11:56 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 495 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

To já nádhera úplná nádhera =o)
Sice ze začátku mi trochu slovenština dělala problémy, ale už se to srovnalo Smiling

Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…

Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, Ne, 2008-10-26 21:03 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

No doháje! Sedim, čtu a přemejšlim, co by to asi mohly bejt ty "pery" pak vytáhnu jelení lůj, natřu si s ním tlamu a tam na obalu přečtu to samé, blik cvak a už mi to došlo! xD xD A tahle povídka, to je něco! tyhle fakt miluju! I přes svoji tvrdou skořápku tyhle příběhy miluju xD a co víc, ty jsi fakt talent, jak na kreslení, tak i na psaní, Pchááá, já se jdu s těma svejma příspěvkama zahrabat! ty můj příběho-kreslící Einsteine! Kakashi YES

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Ne, 2008-10-26 19:27 | Ninja už: 5666 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

mna to tedy spravilo bolavu hlavu Laughing out loud ja to lubim normalne, moa fantazia pracuje na plne obratky ako nikty :D

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2008-10-12 20:03 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Hned na pokráčko letím. Je to úžasné

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Bzzzz Hanabi
Vložil Bzzzz Hanabi, Po, 2008-09-15 12:21 | Ninja už: 5720 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Pěstitel rýže

ďalšia vydarená FF, žiadna hrôza, jak ti to mohlo napadnúť? Je to krásne už sa teším na ďalšie Smiling

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, St, 2008-08-27 10:53 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

veľmi pekné, skoro som plakal, fakt dojímavé

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Út, 2008-08-26 12:37 | Ninja už: 5769 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

Chisaii je to skvělé, úplně mě nadchla a jejich společná chvilka a její ppocity, když jí políbil, bože začínám být závislá chtěla bych číst dál .... ale musím odejít, ale asi to nevydžím, teďka budu přemýšlet, co se bude dít Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Tsukuyomi
Vložil Tsukuyomi, So, 2008-08-23 19:09 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Perfektne sa to cita Smiling

Klikni! :-*

Majkiii, budes mi chybat :-* Sad

Klikus Smiling Pekne prosim Smiling Mozte napisat aj koment Smiling Moj najnovsí FA: Sasuke Napísala som FF Laughing out loud : Návrat...

Tvoj Naruto život-test len pre dievčatá a gayov ^-^
FC Akasuna ^-^

Obrázek uživatele Laterie
Vložil Laterie, So, 2008-08-23 16:35 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 681 | Autor je: Prostý občan

"Tú záhadnú silu, ktorá nás k sebe tak priťahuje..."

...ja viem, že svet je plný nadprirodzených javov, a Naruto je jeden z nich Laughing out loud
Nemám čo dodať Laughing out loud mňamka...

Obrázek uživatele kanaru
Vložil kanaru, Ne, 2008-06-15 11:30 | Ninja už: 6003 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Prostý občan

Dokonalé!!! Další pěkné dílko... Ihned du na další díl Smiling

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Čt, 2008-06-12 19:22 | Ninja už: 5773 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Arigatou gozaimasu mina!!! Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-06-12 18:53 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tvé střelené myšlenky jsou skvělé! Hmm.. když si vzpomenu na doby, kdy tady na konoze nebayla absolutně žádná NaruSaku FF.. a teď taková spousta nadaných spisovatelů... Jen tak dál! Kakashi YES

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-06-12 18:48 | Ninja už: 6007 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

mne sa tie tvoje strelené myšlienky celkom páčia Laughing out loud
pekná poviedka, oni dvaja sa k sebe jendnoducho hodia Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Čt, 2008-06-12 17:12 | Ninja už: 5773 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Ďalšia hrôza od majiteľa strelených myšlienok! Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Ne, 2008-08-17 15:10 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

To neříkej je to krásně napisaný...Smiling Zase jsi mě dostala...Smiling jsem zvědavá na další díl...Smiling Krásný...Smiling Co by se taky od teb dalo čekat jiného že...Smiling